Veel van die dingen die nu worden genoemd als voortekenen kunnen zich natuurlijk ook on(der)bewust in het hoofd van Zwagerman hebben afgespeeld.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dat weet je helemaal niet. In het hetzelfde interview zegt hij ook 'zelfmoord beschouw ik als een no-go-area.' Maak daar maar wat van...
Ja, ik vind dat raar. Zoiets privé's gaat je nl geen bal aan. Sensatiezoekend.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:45 schreef Sloggi het volgende:
Is het raar dat ik nieuwsgierig ben naar de manier waarop hij zichzelf permanent ontzorgd heeft?
Hij was een publiek figuur en liep te koop met zijn depressiviteit en zelfmoordneigingen. Zo gek vind ik het niet dat ik dan ook benieuwd ben naar de manier waarop hij het gebouw heeft verlaten.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat raar. Zoiets privé's gaat je nl geen bal aan. Sensatiezoekend.
Wat voegt het toe om 'de manier' te weten?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij was een publiek figuur en liep te koop met zijn depressiviteit en zelfmoordneigingen. Zo gek vind ik het niet dat ik dan ook benieuwd ben naar de manier waarop hij het gebouw heeft verlaten.
Dat betekent overigens niet dat ik vind dat het openbaar moet worden gemaakt.
Hij heeft hem wel met de auto naar het station gebracht.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:52 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hij bood dat aan, wetend dat dat aanbod afgeslagen zou worden juist vanwege die drank. Ik denk dat hij het zei omdat hij de interviewer dankbaar was. Hij had tien uur lang in blijkbaar prettig gezelschap zijn verhaal kunnen vertellen.
Misschien zegt het iets over hoe doordacht hij zelfmoord heeft gepleegd. Of het gepland was of niet, of hij heeft geleden. En nieuwsgierig ben ik ook wel, dat geef ik eerlijk toe.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat voegt het toe om 'de manier' te weten?
Prima, hij vertelde er zonder scrupules over. Iedereen mocht het weten, met de beste bedoelingen. Ook omdat hij eerder aangaf zelfmoord - ondanks zijn gedachten erover - niet als optie te zien, ben ik benieuwd waarom hij het toch heeft gedaan. De manier waarop kan daar wat over zeggen.quote:En 'te koop lopen met' vind ik een erg overtrokken en negatief beladen term. 'Vertellen over' dekt de lading beter.
Net de aflevering teruggekeken. Dit komt niet letterlijk naar voren, maar er wordt wel genoemd dat er zaken speelden. Ik kreeg de indruk dat ze juist met het gegeven discreet wilden omgaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar gek genoeg wisten geen van al die goede vrienden dus blijkbaar dat ie gediagnosticeerd was met de ziekte van Bechterew en dat dat ook mee had kunnen spelen.
Omgevingsfactoren spelen net zo hard mee.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zijn genen waren al verkeerd.
Ja, inderdaad. Laat we het hem vragen.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:18 schreef Sloggi het volgende:
Ook omdat hij eerder aangaf zelfmoord - ondanks zijn gedachten erover - niet als optie te zien, ben ik benieuwd waarom hij het toch heeft gedaan.
Klopt, Jessica Durlacher zei ook dat ze het daar niet over wilde hebben, maar toen liet ze toch het een en ander los.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net de aflevering teruggekeken. Dit komt niet letterlijk naar voren, maar er wordt wel genoemd dat er zaken speelden. Ik kreeg de indruk dat ze juist met het gegeven discreet wilden omgaan.
Goed idee. Koop jij zo'n bord, neem ik een glaasje mee.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Laat we het hem vragen.
Is dit bekend? Hoezo is dit naar buiten gebracht?quote:
Wat boeit het?quote:Op donderdag 10 september 2015 13:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dit bekend? Hoezo is dit naar buiten gebracht?
Ik vind het geen publieke informatie.quote:
Daarnaast is het ook helemaal niet relevant.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het geen publieke informatie.
Hij heeft het dan ook verzonnen.... kennelijk in een poging grappig te willen zijn ofzo?quote:Op donderdag 10 september 2015 13:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het geen publieke informatie.
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Verzin dit zelf ook nu, heb geen idee.
Dat was waarschijnlijk niet ver.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij heeft hem wel met de auto naar het station gebracht.
Alsof dat wel een excuus is om met drank op achter het stuur te stappenquote:Op donderdag 10 september 2015 13:22 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk niet ver.
Verspronckweg naar station is een paar honderd meter, maar dan nog...quote:
verkeerde genenquote:Op donderdag 10 september 2015 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft het dan ook verzonnen.... kennelijk in een poging grappig te willen zijn ofzo?
[..]
quote:
wanneer kwam jouw boek uit?quote:Op donderdag 10 september 2015 13:31 schreef schvvmert het volgende:
Mooi, kan iedereen de boeken gaan lezen.
Ja dat gaan we zeker krijgen nu, iedereen die ineens zijn boeken gaat lezen nu hij dood isquote:Op donderdag 10 september 2015 13:31 schreef schvvmert het volgende:
Mooi, kan iedereen de boeken gaan lezen.
tjs, van Gogh heeft tijdens zijn leven ook maar 1 schilderij verkocht, dan heeft Joost het toch iets beterquote:Op donderdag 10 september 2015 13:33 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja dat gaan we zeker krijgen nu, iedereen die ineens zijn boeken gaat lezen nu hij dood is
Zijn kinderen zijn de meest betrouwbare bron hoe goed hij het gedaan heeft.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
tjs, van Gogh heeft tijdens zijn leven ook maar 1 schilderij verkocht, dan heeft Joost het toch iets beter
gedaan...
En laten we die vooral niet gaan lastigvallen met vragen waarop het antwoord ons helemaal niets aangaat.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zijn kinderen zijn de meest betrouwbare bron hoe goed hij het gedaan heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |