Goed dat je durft.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Gary zich meldt durf ik ook wel.
Kwaliteitsuser die man.
Nawhhh ...quote:Op donderdag 10 september 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Gary zich meldt durf ik ook wel.
Kwaliteitsuser die man.
Je kunt ook een TR maken met het voorstel de TT te wijzigen.quote:Op donderdag 10 september 2015 02:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een vervolgdeel.
Kan het daar wellicht in aangepast worden naar mensen i.p.v. jongeren.
Heb dit topic in een opwelling gepost, omdat ik Simpel_joch een handje wilde helpen met op fok! posten.
En dacht dat er wel meer mensen zouden zijn die er bij gebaat zouden zijn.
Mensen die hun mobiel pakken gewoon aanspreken, is bij mij altijd juist een teken van vervelingquote:Op donderdag 10 september 2015 09:45 schreef Deezertje het volgende:
Ook maar even melden mochten jullie me nog niet kennen uit andere topics... voel me ook best eenzaam laatste tijd. Heb niet echt sociale contacten en de hele gezichtnaarbeneden-generatie waar ik zelf ook deel van uit maak is dan echt killing. Je krijgt het gevoel dat je heel wat mist als je niet actief meedoet en een netwerk hebt op facebook, instagram en snapchat. Bullshit natuurlijk, maar doordat iedereen altijd meteen naar zijn mobieltje grijpt tegenwoordig (niet om zo sociaal te bellen) heb je het idee dat je niet interessant bent.
Heb ook best een laag zelfbeeld, en dat is zeker niet terecht want ik heb veel te bieden. Maar ja ga jezelf dat maar eens vertellen als je koos vriendloos bent
Ach... in eerste instantie was dit topic bedoeld voor jongeren.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt ook een TR maken met het voorstel de TT te wijzigen.
Mooi om te horen man, klinkt als een goed begin voor 3 nieuwe vriendschappen!quote:Op donderdag 10 september 2015 16:51 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyy mensen,
Ik wil toch even mn ervaring kwijt. Ik had vandaag dus die introdag van mn opleiding, en ik was wel een beetje bang voor die nieuwe mensen en zo, maar tijdens de pauze zat ik met 3 anderen aan een tafel en het was totaal niet raar of awkward of zo, we gingen gewoon praten en lachen! Dat wilde ik even kwijt
Dit valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:06 schreef Deezertje het volgende:
Maar als buitenstaander (lees weinig tot geen sociale contacten) is die 'innercircle' van mensen die al een vriendengroep hebben vrij lastig te doorbreken. Waarom zouden ze je toevoegen en waarom zou je dus überhaupt tijd in die mensen steken? Je kan dus beter vrienden maken met mensen die net zoals wij in het schuitje zitten lijkt me.
Ik zal hier maar even op reageren. Zelf was ik 24 jaar toen ik in 2012 ermee te maken kreeg dat veel van mijn vrienden getrouwd waren en dus niet meer uitgingen zoals ik graag deed. Ik had bijna niemand meer over. Toen besloot ik mijzelf eens te melden in dit topic: R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7. Ondanks dat ik van te voren niemand kende en totaal geen hardcore Fok!ker bleek te zijn, bleken de mensen erg aardig. Na een half uurtje was ik wel gewend (en ik had een klein katertjequote:Op woensdag 9 september 2015 23:25 schreef Susi het volgende:
Met meeten op FOK! heb ik niet echt ervaring, zou ik ook niet heengaan zonder lang meegepost te hebben. Het zijn nogal eens kliekjes. Wel eens bijvoorbeeld een concertkaartje overgenomen van iemand of juist aan iemand gegeven.
pinman is kwaliteitquote:
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Kerel als jij in het echt zo bent als hier dan kan je maar beter weg blijven...
Je altijd als een aarshol gedragen in welk topic dan ook, behalve bij je SC buddy's?quote:
Iemand is op zijn pikkie getrapt hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je altijd als een aarshol gedragen in welk topic dan ook, behalve bij je SC buddy's?
Mooie reactie; geeft goed weer wat ik bedoel.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand is op zijn pikkie getrapt hoor.
Maar goed, OT weer. PN kan zijn frustraties vast wel in een van zijn topics verwerken.
PN heeft tenminste nog een pikkiequote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar goed, OT weer. PN kan zijn frustraties vast wel in een van zijn topics verwerken.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mooie reactie; geeft goed weer wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
PN heeft tenminste nog een pikkie
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Boys doe eens lief!
Geen vooroordelen hier.
Utrechtquote:Op donderdag 10 september 2015 21:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik ben ook tweedejaars student
In welke stad studeer je?
AVNZMG topic?quote:Op donderdag 10 september 2015 22:29 schreef kree het volgende:
Dit topic doet me wel denken aan toen ik fok binnen viel in het AVNZMG topic (jaar of 10 terug, voor wie dat weet) in de positieve zin dus ervan.
Tis nu leuk en positief, wel zo houden dan heej
Het bestaat nog hoor, "als versieren niet zo makkelijk gaat"quote:
Wat goed van je!quote:Op donderdag 10 september 2015 22:39 schreef -Bushok het volgende:
Goedenavond iedereen, lange dag gehad dus heb niet actief mee kunnen lezen. Wil wel melden dat ik de stap heb gezet om mij aan te melden voor een opleiding volgend jaar. Ondertussen wezen netwerken voor een schoonmaakbaantje tussendoor *fingers crossed* Veel veranderingen, veel goede moed en zelfvertrouwen. Komt ook deels omdat ik hier open kan zijn over mijzelf. Best een fijne evaluatie, zet je aan het denken
Heel erg herkenbaarquote:Op donderdag 10 september 2015 22:40 schreef cluelezz het volgende:
Nou dan meld ik mij ook maar en ik hoop op niet-veroordelende reacties.
Ik leid een vrij ongewoon leven voor iemand van eind 20. Van buitenaf bekeken is mijn leven ontzettend eenzaam; ik heb geen enkel persoon in mijn leven die ik mijn vriend(in) kan noemen laat staan dat ik een band heb met enig familelid. De reden hiervan is waarschijnlijk terug te voeren op mijn miserabele middelbare schooltijd en een opvoeding die in geestelijk opzicht verwaarlozend was.
Vroeger had ik het vrij moeilijk met mijn isolement; tegenwoordig slechts af en toe. De hoop op betere tijden maakt dat ik elke dag opsta en voor nu haal ik voldoening uit leuke praatjes met goeie collegas.
Dankjewel, ik heb gekozen voor Allround Laborantquote:Op donderdag 10 september 2015 22:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat goed van je!
Welke opleiding?
We doen hier niet aan vooroordelen.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:40 schreef cluelezz het volgende:
Ik leid een vrij ongewoon leven voor iemand van eind 20. Van buitenaf bekeken is mijn leven ontzettend eenzaam; ik heb geen enkel persoon in mijn leven die ik mijn vriend(in) kan noemen laat staan dat ik een band heb met enig familelid. De reden hiervan is waarschijnlijk terug te voeren op mijn miserabele middelbare schooltijd en een opvoeding die in geestelijk opzicht verwaarlozend was.
Vroeger had ik het vrij moeilijk met mijn isolement; tegenwoordig slechts af en toe. De hoop op betere tijden maakt dat ik elke dag opsta en voor nu haal ik voldoening uit leuke praatjes met goeie collegas.
Welkom, en een dikke knuffelquote:Op donderdag 10 september 2015 22:40 schreef cluelezz het volgende:
Ah, die TT ken ik wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:41 schreef kree het volgende:
[..]
Het bestaat nog hoor, "als versieren niet zo makkelijk gaat"
Maar dat begon net zo als dit, en werd t semi SC oogluikend toegestaan door de mods, uiteindelijk was dat niet houdbaar meer en werden er afsplitsingen gemaakt naar Relaties SC etc.
Maargoed, t sfeertje was hetzelfde wat me toen al aansprak en waarom ik daar poste en nu hier ook
Voel je ook vrij om hier te posten.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar, ik lurk ff mee
Lukt je goed welquote:Op donderdag 10 september 2015 22:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ah, die TT ken ik wel.
Mijn bedoeling was/is hier een warme sfeer te creëren waarin een ieder zich welkom en vooral geliefd voelt.
Wauw dat klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:45 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Dankjewel, ik heb gekozen voor Allround LaborantIk heb hiervoor Fotografie en Audiovisueel gedaan dus een compleet andere richting. Spannend!!
Ik begreep dat je vroeger ook in een bepaald soort isolement zat of voelde mede door je omgeving/opvoeding. Wat ik probeerde te zeggen is dat ik dat zeker herken, en dat het moeilijk is om dan stappen in een andere richting te zetten. Mijn excuses als ik het nu verwarrender maak met uitleggen, beetje moequote:Op donderdag 10 september 2015 22:50 schreef cluelezz het volgende:
Ik[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 september 2015 22:47 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Welkom, en een dikke knuffelIk weet hoe moeilijk het is om uit een bepaald milieu te stappen als dat het enige is wat je kent. Of interpreteer ik het nu verkeerd?
[/quote ]
Ik begrijp eigenlijk niet wat je bedoelt?
Nu staan de oogluiken wat verder open. Af en toe mag het dus wat minder, maar denk dat zo goed als iedereen dat ook wel aanvoelt.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:41 schreef kree het volgende:
Het bestaat nog hoor, "als versieren niet zo makkelijk gaat"
Maar dat begon net zo als dit, en werd t semi SC oogluikend toegestaan door de mods
In mijn omgeving weinig tot geen fotowinkels om te kunnen solliciteren,helaas. Maar zeker wel veel fotosessies gedaan, alleen liep dat af en aan dus elke maand was weer een verrassing qua inkomen. Overigens was ik ook erg klaar met redeneren met mensen over tijd,vraagprijs en wensen. Ik kreeg vaak het aanbod "Als jij nou even wat foto's maakt van mij dan promoot ik jou bij vrienden als ruil" Hartstikke leuk maar het betaald de rekeningen nietquote:Op donderdag 10 september 2015 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wauw dat klinkt niet verkeerd.
Lukte het niet om binnen Fotografie en Audiovisueel iets te vinden?
Ik heb voor de tijd van digitale fotografie in fotowinkels gewerkt.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:58 schreef -Bushok het volgende:
[..]
In mijn omgeving weinig tot geen fotowinkels om te kunnen solliciteren,helaas. Maar zeker wel veel fotosessies gedaan, alleen liep dat af en aan dus elke maand was weer een verrassing qua inkomen. Overigens was ik ook erg klaar met redeneren met mensen over tijd,vraagprijs en wensen. Ik kreeg vaak het aanbod "Als jij nou even wat foto's maakt van mij dan promoot ik jou bij vrienden als ruil" Hartstikke leuk maar het betaald de rekeningen niet
Dat klopt, ik ben toch liever wat meer op mijzelf. Toen ik mijn Facebook verwijderde ging ook direct mijn fotografie pagina uit de lucht, ik vond het genoeg. Kon het regelen,plannen en communiceren met mensen niet meer aan. We praten dan over een jaar geleden toen ik depressief was. Het creatieve proces of zelf met suggesties komen en werken naar een prachtig resultaat vond ik geweldig maar de administratie en marketing omheen werd toendertijd teveel voor mij.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb voor de tijd van digitale fotografie in fotowinkels gewerkt.
Door de komst van digitaal zijn er helaas veel fotowinkels over de kop gegaan.
Dan heb je ook moeite met commercieel zijn?
Jezelf kunnen verkopen is een vak apart.
Ik ben eigenlijk wel eens van mening, hoe makkelijk het trouwens ook kan zijn, dat al die sociale media en het altijd bereikbaar moeten zijn, best eigenlijk ook dingen tegen werkt.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:11 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben toch liever wat meer op mijzelf. Toen ik mijn Facebook verwijderde ging ook direct mijn fotografie pagina uit de lucht, ik vond het genoeg. Kon het regelen,plannen en communiceren met mensen niet meer aan. We praten dan over een jaar geleden toen ik depressief was. Het creatieve proces of zelf met suggesties komen en werken naar een prachtig resultaat vond ik geweldig maar de administratie en marketing omheen werd toendertijd teveel voor mij.
Ik schiet zo nu en dan nog foto's als ik weer eens gekke ideeën heb, het is mijn manier van verwerken. Ik pak alle gebeurtenissen en gevoelens van de laatste paar maanden in een idee en werk dat samen uit met het "model"
Ik snap precies wat je bedoeld.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:11 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben toch liever wat meer op mijzelf. Toen ik mijn Facebook verwijderde ging ook direct mijn fotografie pagina uit de lucht, ik vond het genoeg. Kon het regelen,plannen en communiceren met mensen niet meer aan. We praten dan over een jaar geleden toen ik depressief was. Het creatieve proces of zelf met suggesties komen en werken naar een prachtig resultaat vond ik geweldig maar de administratie en marketing omheen werd toendertijd teveel voor mij.
Ik schiet zo nu en dan nog foto's als ik weer eens gekke ideeën heb, het is mijn manier van verwerken. Ik pak alle gebeurtenissen en gevoelens van de laatste paar maanden in een idee en werk dat samen uit met het "model"
Kijk eens aan, wat cool man!quote:Op donderdag 10 september 2015 16:51 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyy mensen,
Ik wil toch even mn ervaring kwijt. Ik had vandaag dus die introdag van mn opleiding, en ik was wel een beetje bang voor die nieuwe mensen en zo, maar tijdens de pauze zat ik met 3 anderen aan een tafel en het was totaal niet raar of awkward of zo, we gingen gewoon praten en lachen! Dat wilde ik even kwijt
Ik kan ook altijd tegen nieuwe dingen opzien, uiteindelijk valt het toch wel weer mee, meestal.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:51 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyy mensen,
Ik wil absoluut niet gemeen zijn, maar ik zie dat mensen op je in gaan en dat ze je complimenteren, zie je dat niet of lees je er overheen? Is er bij jou misschien een te grote slachtofferrol waar je in gaat zitten?quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:19 schreef Simpel_joch het volgende:
Dit is nou een van mijn problemen: in kleinere groepen kan ik makkelijk meepraten en geaccepteerd, maar in grotere groepen, zoals dit, voel ik me gauw buitengesloten en niet geaccepteerd (zoals nu....). En ik weet nooit waarom mensen me buitensluiten...
Aan het begin voelde ik me hier prettig en ik vond het ook echt leuk dat mensen me complimenteerden, maar nu dat er meer mensen zijn, zie ik dat ze gezellig met elkaar praten, en dat ik er weer buiten lijk te vallen....quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet gemeen zijn, maar ik zie dat mensen op je in gaan en dat ze je complimenteren, zie je dat niet of lees je er overheen? Is er bij jou misschien een te grote slachtofferrol waar je in gaat zitten?
Dat is niet zo Simpel_joch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:58 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Aan het begin voelde ik me hier prettig en ik vond het ook echt leuk dat mensen me complimenteerden, maar nu dat er meer mensen zijn, zie ik dat ze gezellig met elkaar praten, en dat ik er weer buiten lijk te vallen....
Ik doe het niet prima, want ik doe niks......quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is niet zo Simpel_joch.
Dat is je onzekerheid die dat zo ziet.
Je doet het prima, niet opgeven.
Wat denk je dan wat er van je verwacht wordt Davy?quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:06 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik doe het niet prima, want ik doe niks......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |