quote:Op donderdag 10 september 2015 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is vaak moeilijk voor HB mensen, om contact te maken.
Ze worden vaak niet begrepen door een ander of die ander denkt dat je een wijsneus bent.
Allemaal vooroordelen waardoor mensen de neiging hebben om niet verder te kijken dan wat ze op het eerste gezicht denken te zien.
Yepp helaas!quote:Op donderdag 10 september 2015 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is vaak moeilijk voor HB mensen, om contact te maken.
Ze worden vaak niet begrepen door een ander of die ander denkt dat je een wijsneus bent.
Allemaal vooroordelen waardoor mensen de neiging hebben om niet verder te kijken dan wat ze op het eerste gezicht denken te zien.
Ik denk heel veel na, maar hou dat meestal voor mezelf.quote:Op donderdag 10 september 2015 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
[..]
Yepp helaas!
Waar jij lappen tekst invoert denkt een ander, OMG moet dit ofzo?
Moet ik dit allemaal gaan lezen...
hahaha... kennis van mij idem en maar tikken maar heel leuk beschreven allemaal, verveel me niks ofzo...
Moet er soms ook wel om lachen bv nu met de vluchtelingen problematiek, dat mensen echt totally uit hun dak gaan omdat je zegt: Ja maar....!
Nou dan krijg je flinke klabatsen om je oren online...dat mag niet hé??
Gevaarlijk mensen die verder nadenken dan doorsnee, en dan heeft men direct al een wijzende vinger.
Haai Gary.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 september 2015 02:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik denk heel veel na, maar hou dat meestal voor mezelf.
Hou niet zo van discussies.
Vaak krijg je dan toch dat spelletje van gelijk willen krijgen en een ander overtuigen van jouw mening.
En verzand een discussie vaak in ontevreden gezichten.
Daar hou ik niet van.
Ben blij dat ik ruimdenkend ben en een ander in zijn waarde weet te laten.
Het is makkelijk oordelen over een ander, maar onmogelijk als je niet in diens schoenen staat.
Zie je wel dat FOK! goed is voor klicks.quote:Op donderdag 10 september 2015 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Kijk een clicky!
En nu wie je echt bent aubquote:Op donderdag 10 september 2015 00:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zal ik ook kortiets over mezelf vertellen?
Ik heet Altertje voor ingewijden op FOK!.
Ben zelf te oud voor dit topic, maar heb een zoon van bijna 22 en ik voel me jong.
Ben al ruim 15 jaar op FOK!.en heb heel veel FOK!kers in het echt mogen ontmoeten.
Mijn grootste hobby's zijn tekenen, schrijven en muziek.
De soort muziek waar ik van hou is Drum & Bass, Breakcore, Crossbreed, Industrial, Terror, Darkstep en Dubstep.
Verder ben ik een kattenliefhebster met 3 katermannen..
Soms zijn er FOK!kers die denken dat ik een man ben.
Dat is niet zo, ik ben een meisje vrouw.
Aangenaam, A-E!quote:Op donderdag 10 september 2015 02:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Haai Gary.
Heb jou naam de laatste tijd veel over FOK! rond zien zwerven.
Leuk dat je hier komt posten.
Je bent welkom.
Wederzijds Gary.quote:Op donderdag 10 september 2015 02:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Aangenaam, A-E!Ik zie jou vooral posten in dat topic over naar welke muziek je nu luistert.
Hmmmmmm! Een oudje?quote:
Huillieeeeeeeeeee ik ook nie meerrrrrrrrrrrrquote:
Eigenlijk best stom van me om de term "jongeren" in de TT te zetten.quote:Op donderdag 10 september 2015 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Huillieeeeeeeeeee ik ook nie meerrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 10 september 2015 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Eigenlijk best stom van me om de term "jongeren" in de TT te zetten.
Alsof er geen ouderen zijn die zich in de openingspost herkennen.
Ze is er weer.quote:Op donderdag 10 september 2015 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Huillieeeeeeeeeee ik ook nie meerrrrrrrrrrrr
Ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 02:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Ben toch nog een overouderig puberaal lekker wijf zeg maar..
Entertain me even wie weet blijf ik dan komen...quote:
Er komt vast nog wel een vervolgdeel.quote:
Ik vind het tof tipoc hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 02:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een vervolgdeel.
Kan het daar wellicht in aangepast worden naar mensen i.p.v. jongeren.
Heb dit topic in een opwelling gepost, omdat ik Simpel_joch een handje wilde helpen met op fok! posten.
En dacht dat er wel meer mensen zouden zijn die er bij gebaat zouden zijn.
Jij bent die ene die toen, met die ene gozer en toen moderator werd...quote:Op donderdag 10 september 2015 02:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een vervolgdeel.
Kan het daar wellicht in aangepast worden naar mensen i.p.v. jongeren.
Heb dit topic in een opwelling gepost, omdat ik Simpel_joch een handje wilde helpen met op fok! posten.
En dacht dat er wel meer mensen zouden zijn die er bij gebaat zouden zijn.
Dito!quote:
Huh whut?quote:Op donderdag 10 september 2015 02:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij bent die ene die toen, met die ene gozer en toen moderator werd...
Kom niet op je nickname van toen!
Echt....
*Knuffel* Je kan het ook anders bekijken, je doet niet mee met de massa (Facebook etc) Ik heb een jaar terug mijn Facebook verwijderd omdat ik steeds meer egocentrisch werd, sinds dat weg is sta ik ook veel meer open naar de buitenwereld. Maar ik snap je eenzame gevoelquote:Op donderdag 10 september 2015 09:45 schreef Deezertje het volgende:
Ook maar even melden mochten jullie me nog niet kennen uit andere topics... voel me ook best eenzaam laatste tijd. Heb niet echt sociale contacten en de hele gezichtnaarbeneden-generatie waar ik zelf ook deel van uit maak is dan echt killing. Je krijgt het gevoel dat je heel wat mist als je niet actief meedoet en een netwerk hebt op facebook, instagram en snapchat. Bullshit natuurlijk, maar doordat iedereen altijd meteen naar zijn mobieltje grijpt tegenwoordig (niet om zo sociaal te bellen) heb je het idee dat je niet interessant bent.
Heb ook best een laag zelfbeeld, en dat is zeker niet terecht want ik heb veel te bieden. Maar ja ga jezelf dat maar eens vertellen als je koos vriendloos bent
Eigenlijk is het ook een heel triest gebeuren want media als FB gebruiken mensen puur om hun zelfvertrouwen te boosten. Hoe vaak ik wel niet zie in de bios of ergens anders dat ze een selfie maken met hun vrienden en dat op FB/insta gooien... vraag ik me af: waarom?! Waarom wil je laten zien dat je het leuk hebt? Je hebt het op dát moment toch leuk met degene waar je mee op stap bent?quote:Op donderdag 10 september 2015 10:20 schreef -Bushok het volgende:
[..]
*Knuffel* Je kan het ook anders bekijken, je doet niet mee met de massa (Facebook etc) Ik heb een jaar terug mijn Facebook verwijderd omdat ik steeds meer egocentrisch werd, sinds dat weg is sta ik ook veel meer open naar de buitenwereld. Maar ik snap je eenzame gevoel
Ik ga zo verder met het lezen van dit topic maar ik wilde even zeggen dat die teringherrie tof isquote:Op donderdag 10 september 2015 00:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zal ik ook kortiets over mezelf vertellen?
Ik heet Altertje voor ingewijden op FOK!.
Ben zelf te oud voor dit topic, maar heb een zoon van bijna 22 en ik voel me jong.
Ben al ruim 15 jaar op FOK!.en heb heel veel FOK!kers in het echt mogen ontmoeten.
Mijn grootste hobby's zijn tekenen, schrijven en muziek.
De soort muziek waar ik van hou is Drum & Bass, Breakcore, Crossbreed, Industrial, Terror, Darkstep en Dubstep.
Verder ben ik een kattenliefhebster met 3 katermannen..
Soms zijn er FOK!kers die denken dat ik een man ben.
Dat is niet zo, ik ben een meisje vrouw.
MSN uitwisselen?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voel jij je vaak eenzaam?
Heb je niet veel goede vrienden of moeite om aansluiting te vinden?
Of het gevoel dat niemand je aardig vindt en dat niemand je mag?
Vindt je het moeilijk om contacten te maken?
Lees je mee op FOK! maar durf je zelf niet te posten?
Dan is dit topic voor jou.
Aangezien ik zelf mensen tegen het lijf loop die met deze problemen kampen, vind ik het een mooi moment om hiermee een opening te geven.
Vindt hier gelijkgestemden, kruip uit je schulp en post hier als jij je aangesproken voelt.
Voel je welkom!
Graag gedaan. Weet je, mensen die bijna niemand mag zijn heel erg zeldzaam en in die gevallen is het vaak gebaseerd op het karakter van diegene. Omdat die zich als een gevoelloze idioot gedraagt en daarmee mensen dupeert.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is lief dat je dat komt melden.
En ook al hoor je niet tot de doelgroep (ik ook niet), je bent welkom hier.
Je zegt precies de goede woorden.
Wou alleen even dit bericht quoten omdat ik dit kan beamen. Meerdere avonden( /nachtenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:25 schreef Simpel_joch het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben zelf een van die mensen, en ALTER-EGO is echt een aardig, lief persoon, dus voel je vrij om te posten. Ik weet dondersgoed dat het moeilijk is (ik heb zelf 0 zelfvertrouwen en een f'*cking laag zelfbeeld) Ik hoop dat meer mensen zich hier aansluiten en zich hier fijn zullen voelen
Leuk tochquote:Op donderdag 10 september 2015 16:51 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyy mensen,
Ik wil toch even mn ervaring kwijt. Ik had vandaag dus die introdag van mn opleiding, en ik was wel een beetje bang voor die nieuwe mensen en zo, maar tijdens de pauze zat ik met 3 anderen aan een tafel en het was totaal niet raar of awkward of zo, we gingen gewoon praten en lachen! Dat wilde ik even kwijt
Heyy, hoe komt dat? Gewoon geen zin om naar buiten te gaan of bang voor reacties van anderen of iets anders? Niet bang zijn, gewoon open zijn, we zijn hier niet om elkaar onderuit te halen, we zijn hier om er voor elkaar te zijn en elkaar te helpenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef Lokasenna het volgende:
Hoi, ik hou ook niet van naar buiten gaan.
Maar waarom? Wat is er gebeurd, dat je zo denkt? Heb je last van die eenzaamheid?quote:Op donderdag 10 september 2015 18:35 schreef Rodulf het volgende:
Goed topic, Alter-Ego.
Ik heb last van een verstikkende eenzaamheid maar zoek zelden contant met jongeren (uitzonderingen daargelaten). Het is niet eens een kwestie van leeftijd. Ik heb zo veel slechte ervaringen met mensen gehad dat ik zoiets denk van "fuck it". En dat vinden mensen op zichzelf weer afstandelijk.
Ik heb een zeer klein groepje mensen die dicht bij mij staan en ik denk dat ik het daar bij laat.
Geen zin om nog andere dingen te doen dan beetje mijn verplichtingen vervullen eigenlijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:09 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Heyy, hoe komt dat? Gewoon geen zin om naar buiten te gaan of bang voor reacties van anderen of iets anders? Niet bang zijn, gewoon open zijn, we zijn hier niet om elkaar onderuit te halen, we zijn hier om er voor elkaar te zijn en elkaar te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |