abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155963320
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:24 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dat je de stap over de drempel hebt genomen.
Dat je je openstelt en dit topic helpt een positieve wending te geven
En omdat je net al een positieve eigenschap van jezelf durfde te noemen.

En hoe het je meteen al lukt om aansluiting te vinden.

Moet ik nog meer redenen noemen? :P
Ga nog maar even door ;) haha grapje hoor, wel lief van je :@
pi_155963347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:10 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ga nog maar even door ;) haha grapje hoor, wel lief van je :@
Had ik je al wel eens verteld dat je een leuk koppie hebt op je foto? O+

;)
Freestyle
pi_155963413
quote:
5s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:00 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ben je in slaap gevallen SJ? :D
Neverrrrrrr ;)
pi_155963442
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Had ik je al wel eens verteld dat je een leuk koppie hebt op je foto? O+

;)
Volgens mij wel, maar blijft toch leuk om te horen O+
pi_155963519
Zal ik ook kort :P iets over mezelf vertellen? :)

Ik heet Altertje voor ingewijden op FOK!. ;)
Ben zelf te oud voor dit topic, maar heb een zoon van bijna 22 en ik voel me jong. :D
Ben al ruim 15 jaar op FOK!.en heb heel veel FOK!kers in het echt mogen ontmoeten.

Mijn grootste hobby's zijn tekenen, schrijven en muziek.
De soort muziek waar ik van hou is Drum & Bass, Breakcore, Crossbreed, Industrial, Terror, Darkstep en Dubstep.

Verder ben ik een kattenliefhebster met 3 katermannen..

Soms zijn er FOK!kers die denken dat ik een man ben. :D
Dat is niet zo, ik ben een meisje vrouw. ;)
Freestyle
pi_155963531
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:15 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Neverrrrrrr ;)
Ben jij ook een nachtbrakertje? :D
Freestyle
pi_155963546
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:16 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar blijft toch leuk om te horen O+
Ik zal vast elke keer weer vergeten dat ik dat gezegd heb en het vaker tegen je vertellen. ;)
Freestyle
pi_155963547
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ben jij ook een nachtbrakertje? :D
Haha jazekers :)
pi_155963557
quote:
12s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:23 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik zal vast elke keer weer vergeten dat ik dat gezegd heb en het vaker tegen je vertellen. ;)
Haha :)
pi_155963934
Jullie komen op mij allemaal heel vriendelijk over moet ik zeggen. :) Jammer te lezen dat sommigen zich aanpraten niet goed genoeg te zijn voor contacten. Doe je jezelf echt te kort mee denk ik. Ben zelf niet echt de doelgroep van dit topic maar wou dat toch even melden.
pi_155963980
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:52 schreef blondetrien het volgende:
Jullie komen op mij allemaal heel vriendelijk over moet ik zeggen. :) Jammer te lezen dat sommigen zich aanpraten niet goed genoeg te zijn voor contacten. Doe je jezelf echt te kort mee denk ik. Ben zelf niet echt de doelgroep van dit topic maar wou dat toch even melden.
Dat is lief dat je dat komt melden. O+

En ook al hoor je niet tot de doelgroep (ik ook niet ;) ), je bent welkom hier.
Je zegt precies de goede woorden. :)
Freestyle
pi_155964003
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dat is lief dat je dat komt melden. O+

En ook al hoor je niet tot de doelgroep (ik ook niet ;) ), je bent welkom hier.
Je zegt precies de goede woorden. :)
Inderdaad :)
pi_155964033
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voel jij je vaak eenzaam? niet meer zo erg als eerst
Heb je niet veel goede vrienden of moeite om aansluiting te vinden? geen problemen mee
Of het gevoel dat niemand je aardig vindt en dat niemand je mag? ook geen problemen mee

Vindt je het moeilijk om contacten te maken? totaal niet
Lees je mee op FOK! maar durf je zelf niet te posten? ik lees en post

Dan is dit topic voor jou. :) maar dan dit
Hoewel ik zoals je ziet totaal geen moeite heb met contact zoeken, heb ik wel moeite met een ander dingetje. Meisjes peilen. Hoewel ik heel makkelijk en spontaan leuke meisjes durf en kan aanspreken kan ik nou nooit merken hoe ze het beleven. Iemand vertelde mij zelfs een keer dat meisjes zo open en spraakzaam zijn met mij omdat ze waarschijnlijk denken dat ik een vriendin heb. Wat kan ik hier aan doen zonder overduidelijk aan te geven dat ik single ben?
pi_155964124
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:02 schreef dieenedus het volgende:

[..]

Hoewel ik zoals je ziet totaal geen moeite heb met contact zoeken, heb ik wel moeite met een ander dingetje. Meisjes peilen. Hoewel ik heel makkelijk en spontaan leuke meisjes durf en kan aanspreken kan ik nou nooit merken hoe ze het beleven. Iemand vertelde mij zelfs een keer dat meisjes zo open en spraakzaam zijn met mij omdat ze waarschijnlijk denken dat ik een vriendin heb. Wat kan ik hier aan doen zonder overduidelijk aan te geven dat ik single ben?
Laat ik even vooropstellen dat ik geen expert ben. ;)

Enige tip die ik kan geven..
Niet om de hete brei heen draaien en gewoon rechtstreeks vragen hoe ze over je denkt of hoe ze je ziet?.
Zelf waardeer ik eerlijkheid boven alles, denk dat meer meisjes dat doen.
Bovendien weet je dan gelijk waar je aan toe bent. :)
Freestyle
pi_155964193
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:10 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Laat ik even vooropstellen dat ik geen expert ben. ;)

Enige tip die ik kan geven..
Niet om de hete brei heen draaien en gewoon rechtstreeks vragen hoe ze over je denkt of hoe ze je ziet?.
Zelf waardeer ik eerlijkheid boven alles, denk dat meer meisjes dat doen.
Bovendien weet je dan gelijk waar je aan toe bent. :)
dat is waarschijnlijk het enige dingetje waar ik op het moment nog een beetje moeite mee heb, omdat ik niet egoïstisch / arrogant wil overkomen. zomaar na een gesprek aan een meisje vragen wat ze van me vind klinkt namelijk wel zo. nu ben ik niet zo zeer bang voor afwijzing (is me vaker overkomen en zal ongetwijfeld nog wel vaker gebeuren), maar kun je wel zomaar iemand vragen om wat te drinken?

is het echt niet raar om gewoon te zeggen "hey, ik vind je best leuk, samen wat drinken bij (bijvoorbeeld) een station?"
pi_155964253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:14 schreef dieenedus het volgende:

[..]

dat is waarschijnlijk het enige dingetje waar ik op het moment nog een beetje moeite mee heb, omdat ik niet egoïstisch / arrogant wil overkomen. zomaar na een gesprek aan een meisje vragen wat ze van me vind klinkt namelijk wel zo. nu ben ik niet zo zeer bang voor afwijzing (is me vaker overkomen en zal ongetwijfeld nog wel vaker gebeuren), maar kun je wel zomaar iemand vragen om wat te drinken?

is het echt niet raar om gewoon te zeggen "hey, ik vind je best leuk, samen wat drinken bij (bijvoorbeeld) een station?"
Tuurlijk kun je dat vragen of ze iets met je wil drinken. :)
Dat klinkt als heel vrijblijvend en niet opdringerig.
In het begin is het misschien even moeilijk om zo recht op de man vrouw af te zijn.
Maar als je door dat zoete appeltje heen gebeten hebt, zul je zien dat je het steeds makkelijker gaat vinden. :)
Freestyle
pi_155964276
Wat ons opvalt, ook mijn weledelopgevoedde kind, is dat mensen vaak niks durven te zeggen!

Op school bv zit men daar hun dagje uit, maar er zijn er maar weinig die hallo zeggen bv, of een gesprek aangaan met elkaar.
Durft men niet, doe het dan gewoon! Er gaat een wereld voor je open.

Ik vind humor erg belangrijk en als je op school zit stil te zijn, omdat je niet durft, dan mis je meer van de gezelligheid, die ook zou moeten heersen.
Anders blijft school voor altijd een saaie herinnering voor jou.

Ook qua doorsnee mensen, is het best moeilijk contacten te leggen, als je beseft dat jij een ander ook in jouw leven toelaat, en die ander jou, het is altijd de vraag of iemand bij je past qua niveau en doen en laten. En er aan komen is soms gemakkelijker dan er weer vanaf :{
Ik vind het best moeilijk, ben altijd zeer spontaan en altijd in voor gein, maar toch is het best moeilijk gelijkgezinden tegen te komen.
Misschien moet je daarvoor wel naar een cursus oid, die je aanspreekt zodat je gelijkgestemden tegen komt.

Als ik eens kijk naar een GTST, waar men elkaar de huid vol scheldt en nog vrienden wil zijn, dan is dat -zo niet- realistisch.
Ik heb geen positieve ervaringen met mensen in het algemeen, maar ik geef de hoop nooit op, wat anderen doen zegt iets over hen. Je koos dan verkeerd, maar dat wil niet zeggen dat alles maar hopeloos is. Dus je moet zeker uitkijken met wie je bevriend raakt.

En er zijn plenty wel bijpassende anderen, alleen je moet ze maar net tegenkomen!
;)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_155964442
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat ons opvalt, ook mijn weledelopgevoedde kind, is dat mensen vaak niks durven te zeggen!

Op school bv zit men daar hun dagje uit, maar er zijn er maar weinig die hallo zeggen bv, of een gesprek aangaan met elkaar.
Durft men niet, doe het dan gewoon! Er gaat een wereld voor je open.

Ik vind humor erg belangrijk en als je op school zit stil te zijn, omdat je niet durft, dan mis je meer van de gezelligheid, die ook zou moeten heersen.
Anders blijft school voor altijd een saaie herinnering voor jou.

Ook qua doorsnee mensen, is het best moeilijk contacten te leggen, als je beseft dat jij een ander ook in jouw leven toelaat, en die ander jou, het is altijd de vraag of iemand bij je past qua niveau en doen en laten. En er aan komen is soms gemakkelijker dan er weer vanaf :{
Ik vind het best moeilijk, ben altijd zeer spontaan en altijd in voor gein, maar toch is het best moeilijk gelijkgezinden tegen te komen.
Misschien moet je daarvoor wel naar een cursus oid, die je aanspreekt zodat je gelijkgestemden tegen komt.

Als ik eens kijk naar een GTST, waar men elkaar de huid vol scheldt en nog vrienden wil zijn, dan is dat -zo niet- realistisch.
Ik heb geen positieve ervaringen met mensen in het algemeen, maar ik geef de hoop nooit op, wat anderen doen zegt iets over hen. Je koos dan verkeerd, maar dat wil niet zeggen dat alles maar hopeloos is. Dus je moet zeker uitkijken met wie je bevriend raakt.

En er zijn plenty wel bijpassende anderen, alleen je moet ze maar net tegenkomen!
;)
Hai zhe-devilll. :)

Ik heb in het echte leven ook moeite met gelijkgestemden te vinden.
Heb het idee dat dat ook te maken heeft met de "kleine kring" waarin je leeft.
Als je in de supermarkt loopt stap je niet zomaar op een vreemde af om een gesprek te beginnen. ;)

Mijn ervaring is dat je via internet (FOK!) veel makkelijker mensen tegenkomt waarmee je iets gemeen hebt.
Er loopt hier zo'n diversiteit aan mensen rond dat er altijd wel iemand te vinden is met gedeelde interesses.

Denk dat je in het echte leven makkelijk aan iemand voorbijloopt omdat dan het uiterlijk het eerste is wat je van iemand ziet. Je ziet dan niet meteen de persoon erachter.

Op internet kun je zomaar tegen iemand aan lopen die je in het echte leven voorbij zou lopen.
En dan blijkt dat net die ene persoon te zijn waarmee je een klik krijgt. :)
Freestyle
pi_155964504
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:31 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Hai zhe-devilll. :)

Ik heb in het echte leven ook moeite met gelijkgestemden te vinden.
Heb het idee dat dat ook te maken heeft met de "kleine kring" waarin je leeft.
Als je in de supermarkt loopt stap je niet zomaar op een vreemde af om een gesprek te beginnen. ;)

Mijn ervaring is dat je via internet (FOK!) veel makkelijker mensen tegenkomt waarmee je iets gemeen hebt.
Er loopt hier zo'n diversiteit aan mensen rond dat er altijd wel iemand te vinden is met gedeelde interesses.

Denk dat je in het echte leven makkelijk aan iemand voorbijloopt omdat dan het uiterlijk het eerste is wat je van iemand ziet. Je ziet dan niet meteen de persoon erachter.

Op internet kun je zomaar tegen iemand aan lopen die je in het echte leven voorbij zou lopen.
En dan blijkt dat net die ene persoon te zijn waarmee je een klik krijgt. :)
Let us click!
:)

Hai!

De wereld wordt ook een steeds kleinere kring.
Opvallend is de mensen die wat ouder zijn waar toch wat minkukels bijzitten als gevolg van een foute houding richting het leven en anderen.
Denk hierbij aan jaloezie, zich beter voor willen en moeten doen, nooit eerlijk durven zijn want anders vind men hen toch maar saai.
Ik denk wees lekker jezelf, je bent een prachtig mens! Je hoeft je niet beter voor te doen.

Dan hebben wij nu de lichting jongeren die opgroeide met games, hyves, facebook etc.

De hoofdennaarbeneden generatie.

Ik ontmoet ook liever mensen in het echte leventje en in een supermarkt kun je best zeggen na tig keer, hier mijn kaartje!
Als je het leuk vindt?
Call me...of niet je bent vrij...maar ik vind dat we goed clicken samen :7

Het is een easy go hoor, heel simpel!
Maar je moet wel even durven!
:P
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_155964508
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:18 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je dat vragen of ze iets met je wil drinken. :)
Dat klinkt als heel vrijblijvend en niet opdringerig.
In het begin is het misschien even moeilijk om zo recht op de man vrouw af te zijn.
Maar als je door dat zoete appeltje heen gebeten hebt, zul je zien dat je het steeds makkelijker gaat vinden. :)
ik ga het eens proberen! thanks!
pi_155964622
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Let us click!
:)

Hai!

De wereld wordt ook een steeds kleinere kring.
Opvallend is de mensen die wat ouder zijn waar toch wat minkukels bijzitten als gevolg van een foute houding richting het leven en anderen.
Denk hierbij aan jaloezie, zich beter voor willen en moeten doen, nooit eerlijk durven zijn want anders vind men hen toch maar saai.
Ik denk wees lekker jezelf, je bent een prachtig mens! Je hoeft je niet beter voor te doen.

Click! O+ ;)
We hebben in ieder geval 2 dingen gemeen. :D
Een zoon en jezelf durven zijn. :)
Freestyle
pi_155964649
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:35 schreef dieenedus het volgende:

[..]

ik ga het eens proberen! thanks!
Gewoon doen. :)
Ergste wat je kan gebeuren is dat ze nee zegt.
Dat krenkt even je ego, maar daarna herpak je je en laat je er niet door uit het veld slaan. :)
Freestyle
pi_155964679
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:43 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Click! O+ ;)
We hebben in ieder geval 2 dingen gemeen. :D
Een zoon en jezelf durven zijn. :)
Ik had vaak problemen met mensen, ik begreep gewoon niet wat de oorzaak was.
WTF ik heb een laconieke losse houding en mensen snappen er niets van.
Ik weet best veel over allerlei onderwerpen maar dat nam niemand mij in dank af.
Na enige tijd ben ik er eindelijk uit dat ik een HB ben.
Is ook getest verder...
Maar dat kan de doorsnee mensen enorm irriteren als jij goedbedoeld advies geeft omdat je er echt iets vanaf weet.
Terwijl als ik in contact ben met HB mensen ik me totally completed voel!

Ps HB zijn is totaal niet leuk!
pi_155964693
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Gewoon doen. :)
Ergste wat je kan gebeuren is dat ze nee zegt.
Dat krenkt even je ego, maar daarna herpak je je en laat je er niet door uit het veld slaan. :)
Het ego ach? Weet je, je moet trots zijn op het feit dat je die durf hebt, dat jij je emoties en gevoelens wel durft te tonen!
Heey wat ben jij een leuk mens!
Heey wat ben jij knap!
Ik zou met jou wel eens vaker willen praten, zullen we een keer afspreken?
Heb jij ook een facebook?
Mag ik die weten, dan kan ik je toevoegen, mits je dit ook leuk lijkt?
pi_155964716
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 01:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik had vaak problemen met mensen, ik begreep gewoon niet wat de oorzaak was.
WTF ik heb een laconieke losse houding en mensen snappen er niets van.
Ik weet best veel over allerlei onderwerpen maar dat nam niemand mij in dank af.
Na enige tijd ben ik er eindelijk uit dat ik een HB ben.
Is ook getest verder...
Maar dat kan de doorsnee mensen enorm irriteren als jij goedbedoeld advies geeft omdat je er echt iets vanaf weet.
Terwijl als ik in contact ben met HB mensen ik me totally completed voel!
Dat is vaak moeilijk voor HB mensen, om contact te maken.
Ze worden vaak niet begrepen door een ander of die ander denkt dat je een wijsneus bent.
Allemaal vooroordelen waardoor mensen de neiging hebben om niet verder te kijken dan wat ze op het eerste gezicht denken te zien.
Freestyle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')