Kathy was al genoemd als één van de zusjes Sledge. Kathy, J, D, K.quote:
Alas..quote:
quote:
Uit de spelregels:quote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef Dizer het volgende:
Kim was er volgens mij ook een. Fuck laatst nog opgezocht op youtube allemaal zaken van hun omdat ik een LP had gehaald.. Jessy de ander?
Mag zeker niet mijn LP pakken en er op kijken of er iets staat?
quote:Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het Trivia spelen, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Joni was de 4e!quote:Op woensdag 9 september 2015 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Debbie/Debby zeker.
Verder ga ik voor June en Kimberley...
Supertramp - School?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Ow, op die manier kan het ook...
[ afbeelding ]
In welke hit van wie is zijn deuntje te horen?
Waarmee je aangeeft dit beeld te herkennen.quote:Op donderdag 10 september 2015 01:38 schreef Casiotone het volgende:
is dit een muziekquiz of een filmquiz!?
Het gaat om een #2 positie als hoogste resultaat...quote:Op donderdag 10 september 2015 07:51 schreef bartrid het volgende:
Little fluffy clouds van The Orb? Maar dat was niet echt een hit...
Nope, Engels...quote:Op donderdag 10 september 2015 09:49 schreef cafca het volgende:
Niet of nooit geweest van Acda & de Munnik?
Ik herken het alszijnde 'een' filmstill maar daar houdt het mee opquote:Op donderdag 10 september 2015 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarmee je aangeeft dit beeld te herkennen.
Damn... had echt gedacht dat het was. Klinkt enorm veel op elkaar namelijkquote:
Gisteren viel het me in de auto pas op terwijl het toch tientallen keren in dat nummer voorbij komt.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beats International - Dub be good to me
quote:Op donderdag 10 september 2015 12:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Ik herken het alszijnde 'een' filmstill maar daar houdt het mee op
Zen Guerrilla dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hebben geen man with harmonica, alleen dezelfde kapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
ow t was toch die filmquote:Op donderdag 10 september 2015 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rest van de film moet je zelf maar eens opzoeken...
Yep.quote:
quote:The TV series theme song,, was composed by Oliver Onions (a pseudonym of the De Angelis brothers), and made the Top 10 in many European countries, albeit mostly in the translated English version.
Opgezicht, serie, nummer en artiest nooooooooit van gehoordquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:09 schreef pipster het volgende:
Weet je wat we doen een vraag:
Waarmee behaalden Oliver Onions in 1976 een negende plaats in de top 40?
excuus 76 niet 79
Stand 1328quote:
Stand 1328quote:
Welk nummer van wie?quote:We were lost in the dark but we've opened the door
We're afraid cause this thing's never happened before
There's a fear making noise in the back of your head
But there's no need to be afraid crawl back in my bed
Wat ik dacht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:33 schreef cafca het volgende:
Enige Deense hitje met sunshine wat ik kan bedenken is uit 1983.....
quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:33 schreef cafca het volgende:
Enige Deense hitje met sunshine wat ik kan bedenken is uit 1983.....
Stand 1328quote:
quote:Op zondag 13 september 2015 15:32 schreef Burnett het volgende:
Hebben hun naam van een songtekst...?
Was het maar zo simpelquote:
quote:
quote:01 H H
02 T I G R Y T
03 H D
04 R R C
05 A
06 C A C
07 B B
08 S F
09 S
10 G S M
11 (L t t) F P
quote:Op maandag 14 september 2015 13:48 schreef Mark het volgende:
Zag onlangs dat de film op IMDB een score van 8/11 heeft
Het is ook wel iets dat in jouw straatje ligt, denk ik. Meneer is al een oudgediende, en heeft vele samenwerkingsverbandenquote:
Hier ook, maar kan het niet plaatsen (noch zingen)..quote:
Hmm, past wel.. Nu nog een artiest erbij horen..quote:Op maandag 14 september 2015 21:05 schreef Mark het volgende:
Probeer het eens met een langzame diepe stem
Dat zou goed kunnen!quote:
quote:are an English production and remix team composed of Rich Machin and Ian Glover.
's downtempo electronica sound incorporates influences of rock, gospel, soul, and country
quote:is a British recording artist who gained fame by writing and singing the lead vocals on the two biggest hits for Soul II Soul, "Keep on Movin'" and "Back to Life (However Do You Want Me)".
quote:Receiving department, 3 A.M.
Staff cuts have socked up the overage
Directives are posted, no callbacks, complaints
Everywhere is calm
Weinig geïnspireerde vervolgvraag inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef Arn0 het volgende:
Lovin Spoonful - Daydream? (vooral door het vorige antwoord)
Een lijstje met namen uit relatief bekende Nederlandse 60s bands / solo artiesten (en één Haagse coverband), mag ik er drie? Namen van de bands voldoen, specifiek lid mag ook (soms zijn ze bekender dan de band).quote:Nederland kent televisiepersoonlijkheid Johan Derksen als de flamboyante voetbalanalist van RTL. Maar zijn ware passie is muziek. Voor het televisieprogramma Derksen on the Road ging hij op zoek naar de zangers die een halve eeuw geleden de Nederlandse hitparades aanvoerden. Die bleken nog steeds uitstekend bij stem te zijn. Daarom gaat hij met de Haagse banden de legendarische zangers van
de oude fans weer opzoeken met een theatertour.
Yes! In 1x goed, knap. Ga je kijken ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
The Shoes, Golden Earring en The Clarks...
Met Cuby lukt niet meer.
Stand 1328quote:The Golden Earrings (Frans Krassenburg), The Shoes (Theo van Es), The Clarks, The Motions (Rudy Bennett), The Heralds (Johnny Kendall), ZZ en de Maskers (Jan de Hont) en Joelle Vierling
Nee, Johan Derksen kan ik niet horen of zien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yes! In 1x goed, knap. Ga je kijken ofzo?
Toen ik hun via Google afbeelding op ging zoeken, kreeg ik veel van dit soort afbeedlingen te zien:quote:Op woensdag 16 september 2015 11:32 schreef cafca het volgende:
Zal ik maar eens melden dat ze me wel vaag bekend voorkomen, maar ik er geen naam bij kan verzinnen?
SPOILER: Opgelet, enig vrouwelijk bloot was niet te vermijden...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik hun via Google afbeelding op ging zoeken, kreeg ik veel van dit soort afbeedlingen te zien:Lithuanian Lady Boys is het nietSPOILER: Opgelet, enig vrouwelijk bloot was niet te vermijden...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand 1328
MadMaster 2
n00biedoobiedoo 3
Cafca 2
Mark 3
Blogman 1
Lubje25 1
pipster 3
WeezerButler 1
bukgeit 1
bartrid 2
Arn0 1
quote:Als het leven je te zwaar wordt, de wereldpolitiek te depressief en de nieuwe bandjes te moeilijk, te conceptueel of te droevig, dan zijn daar altijd weerom je geloof in de ware powerpop te herstellen. De supergroep combineert de fine de fleur van de Canadese indiepop en -rock: A.C. Newman, Dan Bejar (Destroyer), Neko Case. En op haar laatste album 'Brill Bruisers' brengt de band weer prachtige zomerse pop met geniale koortjes, zoals alleen een band met zoveel gecombineerde ervaring en songschrijverstalent maken kan.
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 17 september 2015 07:28 schreef bartrid het volgende:
in combinatie met het thema lijkt ze mij op 1 van Miranda Sex Garden.
Correct!quote:
Goed genoeg, eigendom van Logan Plant. De zoon van.quote:Op zondag 20 september 2015 15:43 schreef cafca het volgende:
Brouwerij is eigendom van een band/muzikant?
quote:Op zondag 20 september 2015 21:23 schreef belsen het volgende:
Declan McManus > Elvis Costello
Robert Zimmerman > Bob Dylan
James Newal Ostenberg > Iggy Pop
Reginald Dwight > Elton John
Anna Mae Bullock > Tina Turner
Robert van Winkle > Vanilla Ice
Frank Paardenkoper > Dingetje
Onika Tanya Maraj > Niki Minaj
Adam Richard Wiles > Deze weet ik dus niet...
Stevland Hardaway Judkins > Stevie Wonder
Avicii?quote:Op zondag 20 september 2015 21:38 schreef cafca het volgende:
En als ik nou zeg dat meneer Wiles de afgelopen anderhalf jaar 3 nummer 1 hits gescoord heeft?
Yupquote:Op maandag 21 september 2015 09:48 schreef Dizer het volgende:
David Guetta? Veel te engelse naam... Calvin Harris?
Zo makkelijkquote:
quote:
Ik herkende de namen, maar ken eigenlijk alleen More than words (wat een draak) en Get the funk out (net zo'n draak). Toen ik de Metal Hammer nog las kwamen ze daar redelijk vaak voorbij.quote:Op maandag 21 september 2015 13:58 schreef pipster het volgende:
Nou het zei mij niets hoor, maar ik heb dan ook altijd erg mijn best gedaan om die band te ontwijken. Dit ging redelijk goed, tot deze vraag, want nu weet ik toch weer wat meer over ze.
Nu wel weer jaquote:Op maandag 21 september 2015 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hole Hearted ken je vast ook wel
quote:Op maandag 21 september 2015 13:58 schreef pipster het volgende:
Nou het zei mij niets hoor, maar ik heb dan ook altijd erg mijn best gedaan om die band te ontwijken. Dit ging redelijk goed, tot deze vraag, want nu weet ik toch weer wat meer over ze.
Gezien de uitstekende muzikale smaak van Mark zou het zomaar eens kunnen zijn dat ik dit liedje ken..., maar ik heb geen idee...quote:Op maandag 21 september 2015 14:01 schreef Mark het volgende:
Die twee hebben genoeg buiten Extreme om gedaan om toch bekend te zijn
Wat van wie?
My apple tree, my brightness
'Tis time we were together
For I smell of the earth
And am stained by the weather
Jack Johnson? Better Together?quote:Op maandag 21 september 2015 14:01 schreef Mark het volgende:
Wat van wie?
For I smell of the earth
Die passeerde wel in mijn hoofd als vervolgvraagquote:Op maandag 21 september 2015 15:45 schreef pipster het volgende:
Ow ik wilde net voor EXTREME noise terror gaan...
Komt me vaag bekend voor..quote:Op maandag 21 september 2015 14:01 schreef Mark het volgende:
Wat van wie?
For I smell of the earth
Dan ben je een van de weinige in deze reeks, ben ik bang. Dame en heer hadden ooit een relatie maar nu is het alleen nog een muzikalequote:Op dinsdag 22 september 2015 10:43 schreef Dizer het volgende:
Opgezocht, nog noooooooooooooooooit van gehoord.
Denk aan een van zijn grootste hitsquote:
LP staat hier gewoon in de kast: I am stretched on your gravequote:Op dinsdag 22 september 2015 17:17 schreef cafca het volgende:
Tja, ik weet inmiddels wel welke zangeres, maar het nummer.... Zal ik de CD erbij pakken?
Yep, zelf vind ik de versie van Dead Can Dance prachtig:quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
LP staat hier gewoon in de kast: I am stretched on your grave
Edit: de versie van Sinead O'Connor dan.
Doe mij die van Etta James maar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:56 schreef cafca het volgende:
I'd rather go blind van Etta James/Chicken Shack/Paul Weller/Rod Stewart.....
Deze heer heeft een donkere huid en leefde aan de foto te zien niet heel veel later dan Robert Johnson. Maar daar zou ik me in kunnen vergissen.quote:
Maar ik zie geen foto....quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Deze heer heeft een donkere huid en leefde aan de foto te zien niet heel veel later dan Robert Johnson. Maar daar zou ik me in kunnen vergissen.
Daarom verstrek ik je wat extra info.quote:
Noteer dit punt even, gaat 'm ff niet worden op een telefoon..quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:56 schreef cafca het volgende:
I'd rather go blind van Etta James/Chicken Shack/Paul Weller/Rod Stewart.....
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:29 schreef Mark het volgende:
Andre3000 na een nacht van flink doorhalen
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:54 schreef cafca het volgende:
In ieder geval niet Ralph McTell
Komt me bekend voor, maar......
Willie Dixon?
Stand 1328quote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:29 schreef Mark het volgende:
Andre3000 na een nacht van flink doorhalen
quote:Op donderdag 24 september 2015 13:49 schreef Burnett het volgende:
Gaarne de vijf voornamen van The Spice Girls
N00biedoobiedoo +1quote:Op donderdag 24 september 2015 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geri Melanie Melanie Victoria Emma
quote:
Het is een vervolg op de 2 voorgaande vragenquote:Op donderdag 24 september 2015 14:11 schreef pipster het volgende:
Het waren nog allemaal jonge dotjes van jongetjes.
Het is geen Marilyn Manson, maar het is wel iets met hun voornaamquote:Op donderdag 24 september 2015 14:19 schreef pipster het volgende:
Ze hadden allemaal nogal vrouwelijke voornamen...
Wat van wie?quote:Da-da-da-day, da-da-da-da-day-ay, Da-da-da-day, da-da-da-da-day-ay
Da-da-da-day, da-da-da-da-day-ay
If the shoe fits I want you to wear it, and wear it good, ah-ah, ah-ah-yeah, ah-ah-hah
Talkin' 'bout them times when I was by myse-e-elf, I was always lookin' for somebody else
But as time went on, I had a talk with my mi-i-ind, friends like you and you I gotta leave behind
Zijn enige (solo-)hit.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:51 schreef pipster het volgende:
Toni Tone Tony, titel weet ik niet meer, is het eerste nummer van de cd na The Revival.
Zoiets.quote:
Stand 1328quote:Op donderdag 24 september 2015 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
If I Had No Loot was volgens mij de enige hit
quote:He's got the oil on his chain, for a ride in the rain
No baloney
Ride around on my bicycle like a pony
I'm waving hi, hi, hi, hi, hi
Gu-gu-gu-Gimme a scream
Give me, give me the theme
Of![]()
Zal ik die komend topic weer proberen?quote:
Stand 1328quote:Op donderdag 24 september 2015 20:49 schreef belsen het volgende:
Tony's theme van de Pixies. Dat is de cover van Surfer Rosa.
Snel, MM.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:51 schreef methodmich het volgende:
Ze trokken een begeleidingsband aan die qua naam een link had met de katholieke kerk?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef belsen het volgende:
Zowel de band als de persoon zeggen mij niks...
Weekendstilte?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |