abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 11 september 2015 @ 21:53:49 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156010768
De israelis moeten gewoon met de armen over elkaar en evt een biertje toekijken en niet mee bemoeien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_156010878
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Tjongejonge je weet dat het slecht gaat met Assad wanneer Rusland dingen moet onderhouden _O-
De 18 jarige uit Amsterdam weet natuurlijk precies wat er in Damascus aan de gang is...

Wat Heba zegt:
HK2307 twitterde op donderdag 10-09-2015 om 08:11:46 @arabthomness had you reached puberty in 2011 ? reageer retweet
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_156010936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:48 schreef vigen98 het volgende:
Ik hoop wel trouwens dat er Israëlische schrootblikken gaat regenen in Syrië wanneer de S300's aankomen :P Wat denken die imperialisten wel niet
Zou wel mooi zijn hehe
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_156010964
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

De 18 jarige uit Amsterdam weet natuurlijk precies wat er in Damascus aan de gang is...

Wat Heba zegt:
HK2307 twitterde op donderdag 10-09-2015 om 08:11:46 @arabthomness had you reached puberty in 2011 ? reageer retweet
Wat?
pi_156011195
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:42 schreef YazooW het volgende:
markito0171 twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 20:17:30 #Syria #Idlib Failed air drop into besieged Kefraya & Al Foah towns http://t.co/m5ztmehTl3 reageer retweet
[ afbeelding ]

La Vache qui rit.

:P
zal wel tonijn zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156011262
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wat Heba zegt:
Jij bent slechts een paar jaartjes ouder als student lol
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_156011298
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij bent slechts een paar jaartjes ouder als student lol
Ik pretendeer toch niet te weten wat er op het vliegveld van Damascus gaande is?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_156011496
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:06 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik pretendeer toch niet te weten wat er op het vliegveld van Damascus gaande is?
Van Linge refereert simpelweg aan @all4syria, die zegt dat de Russen het vliegveld van Damascus runnen.
pi_156013736
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:39 schreef YazooW het volgende:

[..]

Saddam en Qadhafi hadden ook luchtafweersystemen.

:P
Maar dat waren geen systemen van het niveau wat de Russen zelf gebruiken. Deze systemen exporteren ze ook niet en dat zegt iets over de kwaliteit ervan.
pi_156015240
Rusland stuurt ook de 'rebellen'. Hier Motorola berucht in Oekraine die zich klaar maakt om naar Syrie te vertrekken

pi_156016011
IvanSidorenko1 twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 23:06:06 #Syria #Damascus #دمشق Militant Mortars struck #جرمانا #Jaramana Killing 11 Civilians tonight. #محافظة_ريف_دمشق http://t.co/23YozIsV9Y reageer retweet
pi_156016019
  zaterdag 12 september 2015 @ 07:54:20 #213
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156018251
Een nieuwe ontwikkeling in Syrië: Amerika valt IS aan bij Palmyra. Volgens Almasdarnews heeft het te maken met de aanwezigheid van Russische militairen in Homs (lees je mee Slayage? Het gebied waar Assad vecht tegen IS). Hoe dan ook is het alleen maar toe te juichen dat IS ook in dit gebied wordt aangepakt. Het lijkt erop dat er voorzichtig met Iran en Rusland wordt overlegd om tot een oplossing te komen. Internationaal gezien verschuift de consensus steeds meer naar dat Assad absoluut niet prioriteit nummer 1 is, dat is IS. En Iran wordt betrokken in het overleg. Ook Rusland en Amerika hebben contact. Mooie ontwikkeling.

http://www.almasdarnews.c(...)y-attacking-palmyra/

IS wordt keihard afgemaakt in Deir Ezzor. Het lijkt nu verder weg dan ooit om Deir Ezzor in te nemen voor ze. Het enige nadeel is dat de SAA daar waarschijnlijk niet genoeg manschappen heeft om daadwerkelijk extra gebied in te nemen en te behouden.

http://www.almasdarnews.c(...)rorist-groups-gains/

Terroristen afgemaakt in Latakia:
http://www.almasdarnews.c(...)n-northeast-latakia/
pi_156018890
quote:
jammer dat de deal niet door ging om een bestand te bereiken, als dat gebeurt gaan uiteraard de artillerie en tanks die kant op
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156018943
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 07:54 schreef Richestorags het volgende:
Een nieuwe ontwikkeling in Syrië: Amerika valt IS aan bij Palmyra. Volgens Almasdarnews heeft het te maken met de aanwezigheid van Russische militairen in Homs (lees je mee Slayage? Het gebied waar Assad vecht tegen IS). Hoe dan ook is het alleen maar toe te juichen dat IS ook in dit gebied wordt aangepakt. Het lijkt erop dat er voorzichtig met Iran en Rusland wordt overlegd om tot een oplossing te komen. Internationaal gezien verschuift de consensus steeds meer naar dat Assad absoluut niet prioriteit nummer 1 is, dat is IS. En Iran wordt betrokken in het overleg. Ook Rusland en Amerika hebben contact. Mooie ontwikkeling.

http://www.almasdarnews.c(...)y-attacking-palmyra/

IS wordt keihard afgemaakt in Deir Ezzor. Het lijkt nu verder weg dan ooit om Deir Ezzor in te nemen voor ze. Het enige nadeel is dat de SAA daar waarschijnlijk niet genoeg manschappen heeft om daadwerkelijk extra gebied in te nemen en te behouden.

http://www.almasdarnews.c(...)rorist-groups-gains/

Terroristen afgemaakt in Latakia:
http://www.almasdarnews.c(...)n-northeast-latakia/
Goede berichten! Zouden de Amerikanen eindelijk bij zinnen komen?
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:31:21 #216
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156018952
Jonge was dat nou zo moeilijk.

Rusland en het westen moeten samenwerken in deze kwestie. Dan gassen we die mongolen zo die zandbak uit. No problemo en misschien wel goed voor de wereldvrede.

Thanks IS!
pi_156018987
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Jonge was dat nou zo moeilijk.

Rusland en het westen moeten samenwerken in deze kwestie. Dan gassen we die mongolen zo die zandbak uit. No problemo en misschien wel goed voor de wereldvrede.

Thanks IS!
Juist, jammer dat dit inzicht zomlaat komt... Er is bovendien veel wantrouwen, zo soepel zal de samenwerking tussen de Russen, Iraniers en SAA enerzijds en de Amerikanen anderzijds niet zijn. Echter elke progressie is meegenomen. Ik hoorde trouwens dat Igor Girkin (Strelkov)gesignaleerd is in Latakia. (Weet niet hoe serieus dit is, maar hij is wel iemand die hier een goede rol zou kunnen spelen)
  zaterdag 12 september 2015 @ 09:41:44 #218
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156019027
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:37 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Juist, jammer dat dit inzicht zomlaat komt... Er is bovendien veel wantrouwen, zo soepel zal de samenwerking tussen de Russen, Iraniers en SAA enerzijds en de Amerikanen anderzijds niet zijn. Echter elke progressie is meegenomen. Ik hoorde trouwens dat Igor Girkin (Strelkov)gesignaleerd is in Latakia. (Weet niet hoe serieus dit is, maar hij is wel iemand die hier een goede rol zou kunnen spelen)
Waar haal jij dat soort nieuws vandaan? Want ik zoek me het leplazarus maar krijg het niet meer voor elkaar een beetje nuttige objectieve informatie over deze kwestie te vinden.

CNN en dat soort gedoe vind ik wat te gepolariseerd namelijk.
pi_156019039
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:04 schreef Nintex het volgende:
Rusland stuurt ook de 'rebellen'. Hier Motorola berucht in Oekraine die zich klaar maakt om naar Syrie te vertrekken

[ afbeelding ]
Yep, en dit misschien wel onder leiding van Girkin.. :-) ... Ben benieuwd wat er nu allemaal van waar is, maar feit dat de Russen materieel en mensen ( speznats en kozakken) invliegen en de verhalen over samenwerking tussen de SAA, Iran,de Amerikanen en de Russen zijn zeer positieve ontwikkelingen in ieder geval.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gabrunal_2013 op 12-09-2015 09:51:16 ]
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:54:39 #220
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156019801
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:42 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Yep, en dit misschien wel onder leiding van Girkin.. :-) ... Ben benieuwd wat er nu allemaal van waar is, maar feit dat de Russen materieel en mensen ( speznats en kozakken) invliegen en de verhalen over samenwerking tussen de SAA, Iran,de Amerikanen en de Russen zijn zeer positieve ontwikkelingen in ieder geval.
Wel het is zeer precair maar feit is dat Amerika Iran nu als partner ziet in de bestrijding van IS, Kerry en Lavrov contact hebben, de Amerikanen al indirect hebben gecoördineerd met de SAA rond Hasakah en dat ze nu de SAA helpen bij Palmyra (of iig een actief front bombarderen met als resultaat dat het de SAA steunt).

Voor echte samenwerking zal er waarschijnlijk wel geëist worden dat de barrelbombs stoppen, maar als Assads luchtmacht van beter materiaal wordt voorzien en de Russen en Amerikanen ook sorties doen is dat niet meer nodig.
pi_156019918
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 19:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die zal eerder asiel krijgen in Moskou. Ze zullen hem in Den Haag nooit zien.
Ура для россии
pi_156019948
hmm

green_lemonnn twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 11:00:57 Rebel source claims a J. Al Shamia ammo depot was targeted in Darat Izza, Aleppo. International coalition suspected. https://t.co/MUSmDtacv0 reageer retweet
m_mondass twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 11:23:38 @green_lemonnn The latest news said it was suicide attack by car reageer retweet

[ Bericht 29% gewijzigd door Slayage op 12-09-2015 11:28:36 ]
-Rabia Al-Basri
pi_156020585
Putin en Lavrov hebben tegen de Amerikanen gezegd dat er wel contact moet komen tussen de Russische en Amerikaanse eenheden, omdat er anders 'onbedoelde incidenten' kunnen plaats vinden o.i.d. . Ze dwingen zo Obama en co. om de communicatielijnen die verbroken zijn weer opnieuw te gebruiken.

http://english.alarabiya.net/en/News/world/2015/09/12/Russia-calls-for-U-S-military-talks-on-Syria-to-avert-unintended-incidents-.html

quote:
Russia called on Friday for military-to-military cooperation with the United States to avert “unintended incidents” as it stages navy exercises off the coast of Syria, where U.S. officials believe Moscow is building up forces to protect President Bashar al-Assad.
Het hele probleem is dat de Russen niet mee zijn gaan doen met de bestaande coalitie, maar een eigen coalitie hebben opgericht parallel van degene die al actief is. Daarnaast zijn de Russen niet helemaal duidelijk over hun doelen en intenties. Willen zij Assad beschermen, IS bestrijden? Vorige week ontkende ze nog alle berichtgeving over Russische militairen in Syrie en deze week was het ineens 'geen geheim' meer.
pi_156021264
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:47 schreef Nintex het volgende:
Putin en Lavrov hebben tegen de Amerikanen gezegd dat er wel contact moet komen tussen de Russische en Amerikaanse eenheden, omdat er anders 'onbedoelde incidenten' kunnen plaats vinden o.i.d. . Ze dwingen zo Obama en co. om de communicatielijnen die verbroken zijn weer opnieuw te gebruiken.

http://english.alarabiya.net/en/News/world/2015/09/12/Russia-calls-for-U-S-military-talks-on-Syria-to-avert-unintended-incidents-.html

[..]

Het hele probleem is dat de Russen niet mee zijn gaan doen met de bestaande coalitie, maar een eigen coalitie hebben opgericht parallel van degene die al actief is. Daarnaast zijn de Russen niet helemaal duidelijk over hun doelen en intenties. Willen zij Assad beschermen, IS bestrijden? Vorige week ontkende ze nog alle berichtgeving over Russische militairen in Syrie en deze week was het ineens 'geen geheim' meer.
Het probleem is dat de bestaande coalitie eens moet toegeven dat een oplossing zonder medewerking van assad niet kan en dat er dus naar een overgangssituatie moet worden toegewerkt, waarbij Assad wel degelijk een onderdeel van de oplossing kan zijn. De rigide voorwaarde van de coalitie dat Assad moet verdwijnen voordat er over een oplossing gesproken kan worden is voor een groot deel de oorzaak van de escalatie van deze burgeroorlog. logisch dat de Russen hier niet mee konden leven.
pi_156025066
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het is wel oorverdovend stil vanuit die #handsoffsyria clubjes zeg.
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')