SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 12-09-2015 14:56:13 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Semtex komt vast weer de OP volgooien met nieuwe wedstrijdjes?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ff vergeleken met inschrijven.nl, alles staat erinquote:Op woensdag 9 september 2015 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Semtex komt vast weer de OP volgooien met nieuwe wedstrijdjes?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dooooone. Mooi lijstje man!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:31 schreef Tarahumara het volgende:
Semtex, wil je mij bij de dam2dam (10EM), Posbank (15km) en hoge veluwe trail (M) zetten? Danku.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik moet nog een mooie route bedenken voor mijn 35km van zaterdag.. De Dam-tot-Domloop van WhiteCowboy spreekt me heel erg aan maar dat is toch net te ver. Ik zou dan tot station Maarssen of zo kunnen lopen maar dat is ook zo'n sfeerverlagend eindpunt voor je loopje. Een mooi rondje kan natuurlijk ook.. Vanaf Gouda naar mijn huis is ook ongeveer 33km maar dat lijkt me niet de mooiste route..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jij loopt niets dat niet via inschrijven.nl gaat? Bridge to bridge bijvoorbeeld staat daar al niet tussen. En zo zijn er natuurlijk wel meer...quote:Op woensdag 9 september 2015 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb ff vergeleken met inschrijven.nl, alles staat erin![]()
En naar Putten of Nijkerk of zo en dan over de Veluwe en Utrechtse Heuvelrug terug?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet nog een mooie route bedenken voor mijn 35km van zaterdag.. De Dam-tot-Domloop van WhiteCowboy spreekt me heel erg aan maar dat is toch net te ver. Ik zou dan tot station Maarssen of zo kunnen lopen maar dat is ook zo'n sfeerverlagend eindpunt voor je loopje. Een mooi rondje kan natuurlijk ook.. Vanaf Gouda naar mijn huis is ook ongeveer 33km maar dat lijkt me niet de mooiste route..![]()
Ja ik zat toevallig net te kijken, Nijkerk is precies 35km..quote:Op woensdag 9 september 2015 12:33 schreef McTwente het volgende:
[..]
En naar Putten of Nijkerk of zo en dan over de Veluwe en Utrechtse Heuvelrug terug?
Ik wil ook weer niet té veel heuvels want moet ook nog wat pittige tempo's lopen en ik hoef met de marathon zelf ook geen bergen overMaar eens even beter naar de kaart kijken daarvoor..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik loop 34 kilometer tussen Zoutelande en Oostkapelle over het kustmarathon-parkoers zaterdag. Daar kun je natuurlijk ook aan meedoenquote:Op woensdag 9 september 2015 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet nog een mooie route bedenken voor mijn 35km van zaterdag.. De Dam-tot-Domloop van WhiteCowboy spreekt me heel erg aan maar dat is toch net te ver. Ik zou dan tot station Maarssen of zo kunnen lopen maar dat is ook zo'n sfeerverlagend eindpunt voor je loopje. Een mooi rondje kan natuurlijk ook.. Vanaf Gouda naar mijn huis is ook ongeveer 33km maar dat lijkt me niet de mooiste route..
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hehe je staat er mooi op met je cameltoesquote:Op woensdag 9 september 2015 13:02 schreef YUR het volgende:
Het was een zware bevalling zondag bij de Wisenttrail...
[ afbeelding ]Bevielen (pun intended) ze?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heb je wel lol gehad ? Je doet me een beetje aan deze smiley denkenquote:Op woensdag 9 september 2015 13:02 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb de eerste 20km lol gehad
Schoenen waren ok, maar ik heb toch liever mn Hoka'sF means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:02 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Cameltoes, ik moet even aan een liedje denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Cameltoes, ik moet even aan een liedje denken:Bedankt, nou ga ik die vanmiddag drie kwartier lang op de fiets zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked![]()
Ik wist dat je het iets zou vindenquote:Op woensdag 9 september 2015 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Bedankt, nou ga ik die vanmiddag drie kwartier lang op de fiets zingen![]()
![]()
Vandaag is het lekker loopweer!Straks na werk nog even een mooi rondje lopen als "training" voor zondag.
![]()
![]()
Wat ga je zaterdag doen?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:40 schreef HenkieVdV het volgende:
Vandaag is het lekker loopweer!Straks na werk nog even een mooi rondje lopen als "training" voor zaterdag.
Hahah, had het net aangepast naar zondag (zit in m'n hoofd hele tijd met zaterdag).quote:Ik doe dan mee aan Singelloop in Enschede (5EM).
![]()
En nog zweefquote:Op woensdag 9 september 2015 13:41 schreef GotC het volgende:
Bij km16 zag Yur er wel wat vrolijker uit
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat zijn andere schoenen?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:41 schreef GotC het volgende:
Bij km16 zag Yur er wel wat vrolijker uit
[ afbeelding ]![]()
Aha. Viezigheidquote:Op woensdag 9 september 2015 13:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope, zelfde
Voor en na:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Momenteel ff nietquote:Op woensdag 9 september 2015 12:31 schreef McTwente het volgende:
[..]
Jij loopt niets dat niet via inschrijven.nl gaat? Bridge to bridge bijvoorbeeld staat daar al niet tussen. En zo zijn er natuurlijk wel meer...Maar thanks voor de tip
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Daar weet ik alles van, bijna een jaar in- en uitgestapt op dat stationquote:Op woensdag 9 september 2015 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou dan tot station Maarssen of zo kunnen lopen maar dat is ook zo'n sfeerverlagend eindpunt voor je loopje.
Duidelijk geval van Yurkak!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:02 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Done!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Semmie, zou je mij ook bij de Dam tot dam willen zetten, 10EM?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Eanskequote:Op woensdag 9 september 2015 13:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahah, had het net aangepast naar zondag (zit in m'n hoofd hele tijd met zaterdag).Ik doe dan mee aan Singelloop in Enschede (5EM).
![]()
![]()
+1quote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Welke? Die stonden ook op het speciaalbierfestival bij de twentse bierbrouwerij maar heb er geen gehad van hun dacht ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb pas een biertje van deze brouwerij gedronkenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, zie nu in de WLWW dat ik nog voor de HM sta in Buenos Aires op 11 oktober, maar dat gaat dus niet door omdat de organisatie de HM had verplaatstMag er uit Sem!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Al een nieuwe wedstrijd op de planning?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:05 schreef flipsen het volgende:
Ah, zie nu in de WLWW dat ik nog voor de HM sta in Buenos Aires op 11 oktober, maar dat gaat dus niet door omdat de organisatie de HM had verplaatstMag er uit Sem!
En weg!quote:Op woensdag 9 september 2015 16:05 schreef flipsen het volgende:
Inderdaad!quote:
Net heerlijk over het Ledeboerpark en de UT campus +/- 8.5km gelopen. Het is echt relaxed weer om te lopen.Recordtijd gelopen van 47 minuten.
Haha.
Nu de komende dagen lekker uitrusten, misschien nog even een uurtje zwemmen morgen of zo en dan zondag hopelijk een mooie tijd neerzetten.![]()
Was vanmiddag echt lekker loopweer. Gisteren wat gelletjes en energiereep binnen gekregen, dus kon die mooi proberen. Vind de gelletjes van SIS prima. Energiereep met witte chocolade en banaan was erg lekker, al is dat toch stuk minder fijn weg te krijgen dan een gelletje.
Onderweg wel meerdere keren oponthoud door onder andere wat verkeerslichten, waardoor het tempo wel ietsje lager licht dan gepland. Na 30km@6:37 erg benieuwd hoe m'n benen morgen aanvoelen, maar lijkt beter te zijn dan na de 27km van afgelopen vrijdag.
https://www.endomondo.com/users/5539573/workouts/598533057![]()
Mijn haat jegens de tokkiehondenbezitters hier in de buurt is wel weer substantieel geroeid. Nageroepen worden met "waarom loop je hard in een losloopgebied", terugroepen dat het losloopgebied alleen verderop in het gras is, en jij gewoon op een wandelpad loopt, en dan naar je hoofd geslingerd krijgen "pas maar op, anders stuur ik de hond achter je aan, en dan kun je nooit meer rennen".
En ik dacht net dat ik zo'n fijne semi-atletiekbaan (rondje van 450m glad asfalt) achter m'n huis had![]()
![]()
De enige goeie hond is een dooie hond.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:29 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn haat jegens de tokkiehondenbezitters hier in de buurt is wel weer substantieel geroeid. Nageroepen worden met "waarom loop je hard in een losloopgebied", terugroepen dat het losloopgebied alleen verderop in het gras is, en jij gewoon op een wandelpad loopt, en dan naar je hoofd geslingerd krijgen "pas maar op, anders stuur ik de hond achter je aan, en dan kun je nooit meer rennen".
En ik dacht net dat ik zo'n fijne semi-atletiekbaan (rondje van 450m glad asfalt) achter m'n huis hadZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoezo zou je niet mogen hardlopen in een losloopgebied uberhaupt?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:29 schreef hatsaflats het volgende:
En ik dacht net dat ik zo'n fijne semi-atletiekbaan (rondje van 450m glad asfalt) achter m'n huis hadIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
wtfquote:Op woensdag 9 september 2015 19:29 schreef hatsaflats het volgende:
En ik dacht net dat ik zo'n fijne semi-atletiekbaan (rondje van 450m glad asfalt) achter m'n huis had![]()
![]()
Ja, dat vroeg ik me ook af. Maar blijkbaar is het reden om een hond achter je aan gestuurd te krijgen. Ik heb maar melding gedaan bij de gemeente. Er zijn echt een hele hoop leuke honden en vriendelijke hondenbezitters waar je echt totaal geen last van hebt, en die ook gewoon prima los kunnen zonder naar je enkels te vliegen, maar toch zijn er regelmatig mensen die het gigantisch verzieken.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet mogen hardlopen in een losloopgebied uberhaupt?Ik vind heel veel honden best leuk. Het zijn 9 van de 10 keer de baasjes die gewoon geen hond kunnen opvoeden.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De enige goeie hond is een dooie hond.![]()
Ik ben wel altijd een beetje huiverig voor loslopende honden als ik hardloop, sommigen willen alleen spelen maar sommigen denken meteen dat een rennend persoon een misdadiger is en vliegen naar je kuiten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker subtiel weer Mosselquote:Op woensdag 9 september 2015 19:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De enige goeie hond is een dooie hond.![]()
Maar stom is het wel, dat baasje.![]()
Ik vrees meer voor de baasjes dan voor de honden. Vandaag ook weer een erg opgewonden hondje dat de hele tijd van links naar rechts van het fietspad springt/stuitert/rent. Geen enkel probleem mee, behalve dan dat ie aan een riem zit en het baasje er blijkbaar geen enkel probleem mee heeft om de tripwire die daardoor ontstaat lekker over het pad te laten hangen, ondanks dat er fietsers en hardlopers aankomen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je zal bij beiden goed geholpen worden, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:33 schreef steffelonio het volgende:
Guard, voor nieuwe schoenen in Tilburg. Wat raadt je aan? Runnersworld of runshop Greg van hest?
Van de runshop heb je een kortingsbon van 15% van de TTM, dat is dan wel aantrekkelijk natuurlijk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
2 van zulke ldl's vlak op elkaar? Waar train je voor?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:57 schreef Voccar het volgende:
Was vanmiddag echt lekker loopweer. Gisteren wat gelletjes en energiereep binnen gekregen, dus kon die mooi proberen. Vind de gelletjes van SIS prima. Energiereep met witte chocolade en banaan was erg lekker, al is dat toch stuk minder fijn weg te krijgen dan een gelletje.
Onderweg wel meerdere keren oponthoud door onder andere wat verkeerslichten, waardoor het tempo wel ietsje lager licht dan gepland. Na 30km@6:37 erg benieuwd hoe m'n benen morgen aanvoelen, maar lijkt beter te zijn dan na de 27km van afgelopen vrijdag.
https://www.endomondo.com/users/5539573/workouts/598533057Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
O ja, das waar ook. En bonnetje zowaar gevonden!quote:Op woensdag 9 september 2015 20:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Je zal bij beiden goed geholpen worden, daar ben ik van overtuigd.
Van de runshop heb je een kortingsbon van 15% van de TTM, dat is dan wel aantrekkelijk natuurlijk![]()
Fijn rondje op de Posbank gemaakt. Ideaal loopweer, waarom er mensen in lang-lang lopen?!
Paar zwijntjes en een rare vogel gespot![]()
![]()
Hij heeft ook een nieuwe variant van Vibram® aan.. De five springers![]()
Gemaakt van kangoeroeleer?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hij heeft ook een nieuwe variant van Vibram® aan.. De five springers
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Haha, als het nou voor de Kustmarathon zou zijn dan zou het nog wel een mooie training zijn. Die trappetjes waren de hel vorig jaar.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Kijk dithttp://www.arnhemsetrappenloop.nl
Omhoog rennen in de stationstorens van Arnhem!![]()
Zo weer terug van vakantie. Heb uiteindelijk in 2,5 week tijd 5 keer gelopen, tussen de 6 en de 7,5 km per keer.
Het hoogteverschil per keer was tussen de 198 en 290 meter per keer.
Van de week kan ik nog een normaal rondje doen voordat ik weer op reis mag. Ben erg benieuwd of ik verschil merk tussen het lopen op 850 meter hoogte en zeeniveau.![]()
![]()
Hmm misschien wel een keertje leuk.. ff in m'n fav's gezetquote:Op woensdag 9 september 2015 22:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Omhoog rennen in de stationstorens van Arnhem!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wow nice.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:56 schreef Oceanonix het volgende:
Zo weer terug van vakantie. Heb uiteindelijk in 2,5 week tijd 5 keer gelopen, tussen de 6 en de 7,5 km per keer.
Het hoogteverschil per keer was tussen de 198 en 290 meter per keer.
Van de week kan ik nog een normaal rondje doen voordat ik weer op reis mag. Ben erg benieuwd of ik verschil merk tussen het lopen op 850 meter hoogte en zeeniveau.Lekker bezig. Ik heb net verschillende bronnen gecheckt want ik vind het ook wel interessant om op hoogte te trainen, maar blijkbaar heeft het uiteindelijk terug op zeeniveau weinig invloed en kan het zelfs spiermassa verminderen.
Op zeer korte termijn verhoogt het je EPO waardes en op lange termijn en grotere hoogtes (2 tot 4km) verhoogt het pas echt je langdurige zuurstofopnamegehalte.
Toch denk ik dat het wel een directe verbetering in je conditie kan opleveren.![]()
![]()
Over 2 weken ben ik weer in NL, voor een maandje. Wegens (niet al te leuke) omstandigheden, maar juist daarom heb ik al even met een schuin oog naar de WLWW gekeken jaquote:Op woensdag 9 september 2015 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Al een nieuwe wedstrijd op de planning?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Jij denkt "Al die vage nét zweeffoto´s, dat kan beter!"quote:Op woensdag 9 september 2015 21:06 schreef Tarahumara het volgende:
Fijn rondje op de Posbank gemaakt. Ideaal loopweer, waarom er mensen in lang-lang lopen?!
Paar zwijntjes en een rare vogel gespot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zou ik goedkoop zo'n verlichtingsband voor om je arm kunnen kopen?
Heb nu wat hardloopspullen bij elkaar gezocht bij de decathlon, geel reflecterend shirt met korte en lange mouwen en nieuwe hardloopsokken en verwachtte eigenlijk dat ze ook wel hardloopverlichting zouden hebben. Maar kan alleen verlichting voor op je hoofd vinden op de website.![]()
Ik zweer toch dat ik in het vorige topic hier iets over zag maar kan het zo niet vinden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gewoon bij de action denk ik wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:10 schreef WdL het volgende:
Waar zou ik goedkoop zo'n verlichtingsband voor om je arm kunnen kopen?
Heb nu wat hardloopspullen bij elkaar gezocht bij de decathlon, geel reflecterend shirt met korte en lange mouwen en nieuwe hardloopsokken en verwachtte eigenlijk dat ze ook wel hardloopverlichting zouden hebben. Maar kan alleen verlichting voor op je hoofd vinden op de website.![]()
Ik zag ze van de week nog bij de AH liggen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En je steunt het Ronald McDonald huis er ook nog mee.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Omhoog rennen in de stationstorens van Arnhem!
Jammer dat ik echt niet kan dat weekend. Hoogtestage in Limburg.![]()
![]()
Vandaag was een dag om snel te vergeten en dan zou je graag een stukje willen lopen, maar knie is nog niet helemaal de oude en daar bovenop een verkoudheid'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wassup RD?quote:Op donderdag 10 september 2015 08:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
Vandaag was een dag om snel te vergeten en dan zou je graag een stukje willen lopen, maar knie is nog niet helemaal de oude en daar bovenop een verkoudheidSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 10 september 2015 08:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftig. Was ze bij kennis? En gaat ze t redden? Sterkte met verwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ze was bij kennis, drifting in and out, and not a happy camper.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heftig. Was ze bij kennis? En gaat ze t redden? Sterkte met verwerken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
McTwente, is dat een armband?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, klopt.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
McTwente, is dat een armband?![]()
Heftig verhaal inderdaad. Dat zijn de mindere kanten van hulpverlening natuurlijk. Hebben jullie ook begeleiding na dit soort voorvallen? Slachtofferhulp voor hulpverleners zeg maar?quote:Op donderdag 10 september 2015 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ze was bij kennis, drifting in and out, and not a happy camper.![]()
Het is altijd wat.. Heb last van hetzelfde vorige week achterna gezeten door twee honden midden in de stad. Niet aangelijnd, en ze zagen er behoorlijk verwaarloosd uit. De eigenaar zei tegen mij niet rennen, ik stoppen honden gaan alsnog als een gek gewoon de weg over. Terwijl in het park een mooi hardloop rondje is en daar altijd bij 1 stuk honden los lopen maar die doen nooit wat. Het probleem is dat je niet altijd even goed kan zien voor welke hond & eigenaar je wel bang zou moeten zijn en welke niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af. Maar blijkbaar is het reden om een hond achter je aan gestuurd te krijgen. Ik heb maar melding gedaan bij de gemeente. Er zijn echt een hele hoop leuke honden en vriendelijke hondenbezitters waar je echt totaal geen last van hebt, en die ook gewoon prima los kunnen zonder naar je enkels te vliegen, maar toch zijn er regelmatig mensen die het gigantisch verzieken.
[..]
Ik vind heel veel honden best leuk. Het zijn 9 van de 10 keer de baasjes die gewoon geen hond kunnen opvoeden.![]()
Ja zeker, dagen van "toughen up and get over it" liggen achter ons.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:51 schreef McTwente het volgende:
[..]
Heftig verhaal inderdaad. Dat zijn de mindere kanten van hulpverlening natuurlijk. Hebben jullie ook begeleiding na dit soort voorvallen? Slachtofferhulp voor hulpverleners zeg maar?
We hebben een heel goed peer support systeem wat direkt in werking gezet kan worden door de Officer in Charge'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb die ook, maar dan voor aan m'n schoen. Die klem je aan je hiel. Supergoed zichtbaar ookquote:Op donderdag 10 september 2015 09:20 schreef McTwente het volgende:
Ik heb sinds afgelopen winter deze verlichting (de blauwe variant):
[ afbeelding ]
Ik zag hem voorbij komen voor ¤12,50. Deze is mijns inziens veel beter zichtbaar dan de meeste andere verlichting, zeker de goedkopere varianten.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hai! Zou jij mij bij de volgende kunnen zetten?quote:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14[b]20-9-2015 - [url=http://www.halvevanhoogland.nl/hvh/home/0/1/home.html]Halve van Hoogland (Amersfoort)[/url][/b]
[*] Happel - 10km
[b]29-11-2015 - [url=http://vlasakkerloop.nl/]Vlasakkerloop (Amersfoort)[/url][/b]
[*] Happel - 10em
[b]10-01-2016 - [url=http://www.sauconyegmondhalvemarathon.nl/]Egmond Halve Marathon (Egmond aan Zee)
[*] Happel - 21km
[b]07-02-2016 - [url=http://www.midwintermarathon.nl/]Midwintermarathon (Apeldoorn)
[*] Happel - 25km
[b]14 februari 2016 - [url=http://www.groetuitschoorl.nl/]Groet uit Schoorl [/url]Groet uit Schoorl (Schoorl)[/b]
[*] Happel - 30km![]()
Ik kan me voorstellen dat dat wel een beetje scheelt.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja zeker, dagen van "toughen up and get over it" liggen achter ons.
We hebben een heel goed peer support systeem wat direkt in werking gezet kan worden door de Officer in Charge
En de impact is ook op iedereen anders natuurlijk. Ik heb van redelijk dichtbij meegemaakt (niet zelf gelukkig) hoe mensen op een overval reageren. De ene gaat bij wijze van spreken de volgende dag weer fluitend aan het werk en ik heb ook meegemaakt dat mensen langdurig in de ziektewet zaten.![]()
Wat plannen jullie allemaal ver vooruit qua wedstrijden zeg
Klopt, ik ken ze van loopmaatjes. Zelfde soort verlichting. Grote voordeel van de voetvariant is, dat in de winter (en dan heb je de verlichting nodig) mijn jasjes wel eens een beetje over de armverlichting vallen en de verlichting dus minder goed zichtbaar is.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb die ook, maar dan voor aan m'n schoen. Die klem je aan je hiel. Supergoed zichtbaar ook![]()
En zijn er nog helemaal geen foto's van de evenementen van afgelopen weekend? Ben benieuwd wie er het hoogste zweeft of de mooiste duimpjes maakt!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben ze op de site van de 30 van Noord nog niet tegen gekomen. Bij de vorige twee edities staan er links naar foto's bij de uitslagen. En ik weet verder ook niet of er iemand gefotografeerd heeft.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:18 schreef La_Tramposa het volgende:
En zijn er nog helemaal geen foto's van de evenementen van afgelopen weekend? Ben benieuwd wie er het hoogste zweeft of de mooiste duimpjes maakt!![]()
Ik zit steeds te kijken maar nog niksquote:Op donderdag 10 september 2015 10:18 schreef La_Tramposa het volgende:
En zijn er nog helemaal geen foto's van de evenementen van afgelopen weekend? Ben benieuwd wie er het hoogste zweeft of de mooiste duimpjes maakt!. Van de organisatie staan nu al wel de foto's van zaterdag online(ze hadden meerdere evenementen) Dus zullen ze vandaag de rest ook wel erop zetten.
En ik sta er toch niet heel charmant op hoorZijn wss gewoon mislukt bij mij hahaha
![]()
Hmm jammer, altijd leuk als er wel iets vastgelegd is.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:20 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik ben ze op de site van de 30 van Noord nog niet tegen gekomen. Bij de vorige twee edities staan er links naar foto's bij de uitslagen. En ik weet verder ook niet of er iemand gefotografeerd heeft.
Van de trackmeeting heb ik ook geen foto's gevonden behalve de finishfoto van de ET maar ik verbaas me er niet over dat niemand zin had om foto's te maken in de stortregen
Dan heb je wat om naar toe te werken, hèquote:Op donderdag 10 september 2015 10:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat plannen jullie allemaal ver vooruit qua wedstrijden zeg![]()
quote:Op donderdag 10 september 2015 10:18 schreef La_Tramposa het volgende:
En zijn er nog helemaal geen foto's van de evenementen van afgelopen weekend? Ben benieuwd wie er het hoogste zweeft of de mooiste duimpjes maakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de beste die ze van me hebben.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2015 10:28 schreef pijll het volgende:
[..]Tsjonge, loopt daar weer zo'n Zeddie die je probeert te outshinen met zijn vingertje. Maar toch goeie foto, je loopt er fris bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de beste die ze van me hebben.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb wel een sfeerimpressie!
Dat is waar! Zijn allemaal leuke wedstrijden in ieder gevalquote:Op donderdag 10 september 2015 10:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan heb je wat om naar toe te werken, hè
Ik begin de laatste tijd een beetje meer de voorkeur te krijgen om me pas op de dag of week zelf in te schrijven, helaas kan dat bij de grote evenementen niet..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo. Ik ben ook weer thuis na 8km met 3x800p400 op 5:19 min/km... Gehaald, maar was best zwaar. Nu lekker twee dagen rust. Kreeg onderweg nog een compliment van een oudere man op een fiets.. "Goed beziggg!!"Dat was wel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: