Koken met Maradonna en Kieftquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:47 schreef Oliver23 het volgende:
Voor je het weet heeft binnenkort ieder zijn eigen programma, iedere maandag en vrijdagavond
18:00 Funny Sportvideo's met Hansie
19:00 Kooktips van Kieft
19:15 De tweede wereldoorlog door de ogen van Boskamp
20:00 Vullen of Voeden met de familie Genee
20:30 Voetbal Inside
22:00 Derksen & ....
23:00 Gijp op zoek naar de beste paaldansclubs van de wereld
23:50 Escha en Sensi strippend de nacht in
Je vergeet nog een gameprogramma voor Simon en een makeover show met Wiekequote:Op dinsdag 8 september 2015 23:47 schreef Oliver23 het volgende:
Voor je het weet heeft binnenkort ieder zijn eigen programma, iedere maandag en vrijdagavond
15:55 Het laatste Telegraafnieuws met Valentijn Driessenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Je vergeet nog een gameprogramma voor Simon en een makeover show met Wieke
Dan kan ik mijn broekie lekker de hele dag uit houdenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:47 schreef Oliver23 het volgende:
Heerlijk dagje op de bank dit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:55 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
16:00 Heerenveen Clubnieuws met Lars Koning
16:15 Verzoeknummertjes met Danny Vera
16:45 Wieke's Make Over Show
17:30 Game News XL met Simon Zijlemans
Helemaal smullen als hij er nog wat klassieke muziek in verwerkt.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:13 schreef luckass het volgende:
Die ene Tijl Beckand zou ook wel een mooi itempje kunnen maken denk ik
Is dus waarschijnlijk ook niet op tijd hersteld voor Oranjequote:ADO Den Haag moet het voorlopig stellen zonder Tom Beugelsdijk.
De 25-jarige verdediger liep dinsdag tijdens de training een knieblessure op. Na onderzoek in het ziekenhuis bleek dat de knieschijf van Beugelsdijk uit de kom is geweest. Daardoor is er kapselschade ontstaan. De verwachting is dat de Hagenaar zes weken is uitgeschakeld.
twitter:SimonZijlemans twitterde op donderdag 10-09-2015 om 11:13:33Toertje door de Kuip met @VanEgmond1968, die het enige echte brilletje van van Daele bij heeft. #voetbalinside http://t.co/03K8wX7InQ reageer retweet
Niet in dit topic, en die enge incrowd topics volg ik nietquote:Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dit heeft destijds in alle kranten gestaan Hans.
OMG, Dit is humor van 12, 13 jarige brugklassertjesquote:Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/4734
xD xD xDquote:Op donderdag 10 september 2015 14:24 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
OMG, Dit is humor van 12, 13 jarige brugklassertjes
Ik mag hopen dat de persoon die deze onzin maakt er niet voor betaald wordt, tering wat slecht zeg.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zal Simon wel geweest zijnquote:Op donderdag 10 september 2015 14:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de persoon die deze onzin maakt er niet voor betaald wordt, tering wat slecht zeg.
gvdquote:Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.nu.nl/media/41(...)ide-presenteren.htmlquote:Rick Brandsteder wil Voetbal Inside presenteren
Rick Brandsteder wil Voetbal Inside gaan presenteren. "Het enige programma waar ik thuis voor blijf is Voetbal Inside dus als ik dat mag presenteren."
Dat zegt de presentator in een interview met 100 % NL.
Brandsteder presenteert nu Wie is De Sjaak en Van je vrienden moet je het hebben, als het aan hem ligt blijft het daar echter niet bij en dus werkt hij met RTL al aan nieuwe plannen.
"Er zit wel wat in de pijpleiding, maar daar kan ik helaas niks over zeggen. Het is iets anders dan ik nu doe en het is ook niet in Nederland", aldus de 31-jarige presentator.
Nou hartstikke leuk Rik!quote:Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/41(...)ide-presenteren.html
M.a.w Genee hoopte ooit het gezicht van Studio Voetbal? te worden en de vermeende aversie tegen Vermeulen is dus andermaal rechtgezet als zijnde BS!quote:
Dit komt uit hun periode bij Canal+...quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
M.a.w Genee hoopte ooit het gezicht van Studio Voetbal? te worden en de vermeende aversie tegen Vermeulen is dus andermaal rechtgezet als zijnde BS!
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 17:03:24Meest Bizarre #FIFA #UltimateTeam #Pack #Opening Ooit: https://t.co/8KgqFGAhvL Vanavond zijn onze sterspelers er weer! #voetbalinside @RTL7 reageer retweet
twitter:rtl7updates twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 17:00:51NOG 1 WEEK: Van der Gijp te gast bij #WKRugby bij @marcelmaijer en @jayjayboske! #RTL7 https://t.co/kLcn8voWJ2 http://t.co/nb4dp2WR7g reageer retweet
Zo slecht..quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 17:03:24Meest Bizarre #FIFA #UltimateTeam #Pack #Opening Ooit: https://t.co/8KgqFGAhvL Vanavond zijn onze sterspelers er weer! #voetbalinside @RTL7 reageer retweet
Fijn dat René even uit gaat leggen hoe rugby werkt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:rtl7updates twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 17:00:51NOG 1 WEEK: Van der Gijp te gast bij #WKRugby bij @marcelmaijer en @jayjayboske! #RTL7 https://t.co/kLcn8voWJ2 http://t.co/nb4dp2WR7g reageer retweet
Live schakelen naar Brussel om 20:32 voor de 200m zit er waarschijnlijk niet in.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook!
Hoop ook dat ze even aandacht besteden aan Dumoulingod.
Zou wel leuk zijn inderdaad, ik hoop op niet al te veel bullshit zoals vaak met Jan (omvang) of Hans (geestelijke vermogens) het geval is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook!
Hoop ook dat ze even aandacht besteden aan Dumoulingod.
moet dafnegodin dan? Het onderbroekje gaat dan mee uit.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Live schakelen naar Brussel om 20:32 voor de 200m zit er waarschijnlijk niet in.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn inderdaad, ik hoop op niet al te veel bullshit zoals vaak met Jan (omvang) of Hans (geestelijke vermogens) het geval is.
Kan het pas later vanavond zien, moet werken tot 23:00.
Oh nu begrijp ik wat Nober bedoelde. Ja, Dafnegodinquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:59 schreef luckass het volgende:
[..]
moet dafnegodin dan? Het onderbroekje gaat dan mee uit.
Wát een uitraling man, dat is totale maar dan ook echt to-ta-le beheersing, dat is echt niet normaal meer Johan.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht wel dat de eerste 5 minuten van de uitzending over Tom Dumoulin gaan. Gijp zal vast wel hebben gekeken de laatste dagen, lekker op het bankie.
Wat teringslechtquote:Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht wel dat de eerste 5 minuten van de uitzending over Tom Dumoulin gaan. Gijp zal vast wel hebben gekeken de laatste dagen, lekker op het bankie.
''Ik heb woensdag met stij-gen-de verbazing zitten kijken. Ik dacht: ''Waar zit ik naar te kijken?''. Dit kan toch niet Johan. Als ik met 60km over het fietspad zou razen, werd ik door de politie van de weggehaald. Lekker man, Dumoulinnetje.''quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wát een uitraling man, dat is totale maar dan ook echt to-ta-le beheersing, dat is echt niet normaal meer Johan.
Hey Pascalus, wat is jouw mening over de glorieuze zegetocht van onze Tom in de Vuelta?quote:
Leuk voor hem.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Pascalus, wat is jouw mening over de glorieuze zegetocht van onze Tom in de Vuelta?
Tijd?quote:
Sorry, het helpt nietquote:
Tom Dumoulin.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze beginnen met saaie anekdotes over voetbal van 30 jaar terug?
Niet veel te bespreken zeker
Bron: Telegraaf.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mogelijk tien seconden tijdstraf voor Aru
JUICHEN
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 20:38:29In het jury-communiqué staat geen straf voor Aru. Geen bonus voor Dumoulin dus. #vuelta reageer retweet
Gelukkig gaat dit programma altijd over voetbal ja.quote:
Bedankt, ik ben genezen.quote:
Kraaij was de hardste.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Derksen en Jaap Stam![]()
2 keiharde verdedigers uit de Nederlandse voetbal geschiedenis
En Elaine en Allyson?quote:
Netjes.quote:
Kan je even een gil geven als ze tijdens VI finishen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan finishen ze ook in Quebec
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog steeds de hik. Bahbah.
Ik ga al gillen als Gesink aanvalt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je even een gil geven als ze tijdens VI finishen?
Dealquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je even een gil geven als ze tijdens VI finishen?
Op Facebook hadden ze een of andere maagkrimpende FIFA 15 pakje waar hij in zatquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk al enorm uit naar de photoshop die de redactie heeft voorbereid.
Wat zegt Matt Andersen als hij de telefoon opneemt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik krijg een beetje het idee dat de Voetbal Inside redactie een bepaalde doelgroep wil bereiken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Op Facebook hadden ze een of andere maagkrimpende FIFA 15 pakje waar hij in zat
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zegt Matt Andersen als hij de telefoon opneemt?Waarom spreekt hij Nederlands?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1/10
Bert van Oranje, coach zonder franjequote:Op vrijdag 11 september 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met bert van marwijk aan het roer zijn de tegenstanders...
en, werkte het?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist een glas water ondersteboven gedronken.
Zo drinken ze het ook altijd in Australië xdquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist een glas water ondersteboven gedronken.
thxquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.npoplus.nl/pla(...)BNN_101376486/202615
Isabelle = Cavaliersquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Isabelle is de koningin van de satire.
Leuke van jou!quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo drinken ze het ook altijd in Australië xd
Als Cavaliers een Colombiaantje ziet op de fiets bukt hij alvast voorover.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Cavaliers een slet?
Dit verwoest mijn levensbeeld.
Tenzij ze voor Corti rijden.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Cavaliers een Colombiaantje ziet op de fiets bukt hij alvast voorover.
Manchester Unitedquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:56 schreef KingRoland het volgende:
Beetje triest van Real Madrid om dit te ontkennen maar goed.
Wel een ontieglijke kutclub ja. Speelt Mata er nog? Da's wel een baas.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Manchester United
Van Gaal
Depay
Blind
De rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:58 schreef Max23 het volgende:
Ik zit nog steeds te lachten om die halve finale tennis van net
Wat is daar dan grappig aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:58 schreef Max23 het volgende:
Ik zit nog steeds te lachten om die halve finale tennis van net
Ik lach nog steeds om een blunder van Erik Cummins (GAE) net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen kocht een kaartje voor de finale om Serena tennishistorie te zien schrijven, en nu moeten ze kijken naar twee Italiaansenquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar dan grappig aan?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Iedereen kocht een kaartje voor de finale om Serena tennishistorie te zien schrijven, en nu moeten ze kijken naar twee Italiaansen
JAAAAAAAAA JAJAJAJAJAJAAquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:59 schreef Pascalus het volgende:
Ik lach nog steeds om
http://vocaroo.com/i/s0BLfqTwio8M
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:59 schreef Pascalus het volgende:
Ik lach nog steeds om
ahahahahquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:59 schreef Pascalus het volgende:
Ik lach nog steeds om
Bayern München en FC Barcelonaquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn maar 2 clubs die met mooi voetbal de CL zouden kunnen winnen. De rest moet het hebben van verdedigen.
Messi en Robben zijn niet te koop.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het ligt niet aan de hoeveelheid geld dat Manchester uitgeeft, het ligt gewoon aan het soort spelers. Allemaal net niet, of ze worden niet goed gebruikt.
Bedankt dat je het uitlegt voor users zonder verstand.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern München en FC Barcelona.
Ze hadden Messi zijn clausule theoretisch kunnen lichtenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi en Robben zijn niet te koop.
Louis
Wat heeft Shreyas beweerd?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je het uitlegt voor users zonder verstand.
Shreyas dus.
Wat is zijn clausule?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hadden Messi zijn clausule theoretisch kunnen lichten
Niks, maar hij is een user zonder verstandquote:
Dat was beter geweest dan al Depay, Martial en nog wat zooiquote:
vorige zomer liep heel NL nog met hem wegquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van Gaal![]()
Ooit een gerespecteerde voetbaltrainer, nu een karikatuur.
Ronaldo kost 1 miljard las ik gister.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hadden Messi zijn clausule theoretisch kunnen lichten
Shreyas en Bianconeri zijn wel de users die lappen vol tekst tikken zonder daarin ook maar iets zinnigs te melden.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks, maar hij is een user zonder verstand
Ik niet. En hier op Fok ook niet iedereen volgens mij. We hebben nog geen tien minuten goed gespeeld op dat WK.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vorige zomer liep heel NL nog met hem weg
Boeiend, als je maar wint.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik niet. En hier op Fok ook niet iedereen volgens mij. We hebben nog geen tien minuten goed gespeeld op dat WK.
Wil je beelden van Roland Scholten uit 1994?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die waren goed he.
Oh oh oh.
En ze konden dartsen als de besten.
Doe maar Cola danquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:04 schreef Pascalus het volgende:
IK GEEF EEN RONDJE WANT DE PRINTER DOET HET WEER
Daar zit ik niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je beelden van Roland Scholten uit 1994?
Wil je dan wel een Wimderonproductie?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.
Dat jaar dat ze de CL wonnen speelde ze wel erg lekker toch. Met Di Maria, Alonso en Modric op t middenveldquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zelfs Real Madrid speelt al countervoetbal en die hebben 2 van de 10 beste spelers van het moment, naar mijn mening.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je dan wel een Wimderonproductie?
Het is James.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat niemand zich afvraagt wie ik naast CR7 bedoel.
Dan had GGMM mij namelijk weer uit kunnen lachen omdat hij het ongetwijfeld oneens is met mij.
Jammer dat hij er niet is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat niemand zich afvraagt wie ik naast CR7 bedoel.
Dan had GGMM mij namelijk weer uit kunnen lachen omdat hij het ongetwijfeld oneens is met mij.
Modric is de beste middenvelder ter wereld.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat jaar dat ze de CL wonnen speelde ze wel erg lekker toch. Met Di Maria, Alonso en Modric op t middenveld
Als je altijd kut speelt win je op een gegeven moment niet meer.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeiend, als je maar wint.
Heb je ook een mrstyloproductie?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft Iniesta haarfijn aangetoond.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als je altijd kut speelt win je op een gegeven moment niet meer.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Modric is de beste middenvelder ter wereld.
Eens.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die begrijp ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft Iniesta haarfijn aangetoond.
James is een mooiweervoetballer. Ik vind Isco op zijn positie ook beter.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is James.
En wat jij vindt is niet relevant
Uh, nee. Lex Immers.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt het WK van 2010 gemist?quote:
Enige waarover je kunt discussieren is Rakitic en misschien (nog, vroeger was ie gewoon de beste) Iniesta. Maar jij gaat natuurlijk Pogba zeggen. Prima speler hoor, maar ik heb liever Modric, Rakitic en Iniesta.quote:
Ik heb hamka's.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb die gele Cheese en Onion Lays Chips
Ja graagquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoef geen Pogba te zeggen hoor, want in Engeland lopen volgens mij voetballers als Touré en Fabregas rondquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige waarover je kunt discussieren is Rakitic en misschien Iniesta. Maar jij gaat natuurlijk Pogba zeggen. Prima speler hoor, maar ik heb liever Modric, Rakitic en Iniesta.
En in Engeland weten ze niet meer wat echt goede middenvelders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |