Schoonmoeder had laatst van die dingen uit zo'n pakje van dr oetker ofzo. Die waren gewoon ranzig.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:54 schreef Artoo het volgende:
Een tijdje terug had ik zelf tompoucen gemaakt. Die waren helemaal niet zo awesome als ik had gehoopt![]()
Ik had ze niet uit een pakje, ik maakte ze zelf helemaal from scratch.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Schoonmoeder had laatst van die dingen uit zo'n pakje van dr oetker ofzo. Die waren gewoon ranzig.
Sowieso tompouche uit een pakjemaargoed.
Maargoed kwarktaart tijd.
Jammer dat ze tegenvielen.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:57 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik had ze niet uit een pakje, ik maakte ze zelf helemaal from scratch.
Best wel, want het was echt thunder veel werkquote:Op donderdag 10 september 2015 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jammer dat ze tegenvielen.
nou heel eerlijk post ik meer hier dan daar. IMO zou je toch overal mogen posten. Ik dacht dat zolang iedereen hier normaal deed dat iedereen welkom is maar ja dat is eigenlijk ook niet zo....quote:Op donderdag 10 september 2015 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Echt ik deed een poging tot teruglezen maar ben er nu alweer zo klaar mee. Met dat jullie en hullie topic gejank. Ja, ik heb het bijvoorbeeld over jou sanger. En ik lees ook wel eens bij "jullie" mee en het valt me op dat er toch constant weer gesneerd moet worden naar de dieetclub. En dan hier elke keer gaan trappen en vervolgens de geslagen hond zitten spelen. Kap er gewoon eens mee. Echt, er wordt hier toch ook niet constant geroepen van "ja maar in afval doen ze het stom hihaho"?
En het meest hypocriete is nog wel dat sommigen wél in de dieetclub om complimenten komen bedelen als ze zijn afgevallen. Om dan vervolgens weer lekker vals door te roddelen achter de schermen. Echt schei uit. Zoek een leuke hobby.
Normaal zou ik zeggen doe us receptje. Maar lijkt me beter van niet haha later misschien.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
Best wel, want het was echt thunder veel werk
Iedereen is welkom, maar het is minder leuk als je eerst achter onze rug gaat roddelen.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:59 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
nou heel eerlijk post ik meer hier dan daar. IMO zou je toch overal mogen posten. Ik dacht dat zolang iedereen hier normaal deed dat iedereen welkom is maar ja dat is eigenlijk ook niet zo....
btw ik post hier nooit of ik wat kwijt ben of niet...
Ja ik lees het wel maar ik mag toch zelf bepalen op welk deel ik wens te reageren.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Het gáát toch verdimme niet om "ergens mogen posten"! Laat me dat nou niet wéér uit moeten leggen zeg. Het gaat niet om wel of niet welkom zijn. Lees je wel wat ik zeg?
als je je niet schuldig maakt hoef je je dus ook niet aangesproken te voelen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:03 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ja ik lees het wel maar ik mag toch zelf bepalen op welk deel ik wens te reageren.
Je geeft toch ook aan dat mensen hier posten voor complimentjes maar, dat doet imo bijna iedereen hier wel....
Die sneren uit afval tsja ik doe daar niet aan mee maar goed je hebt gelijk die zijn er wel
Woohoo, stress for everyone!quote:Op donderdag 10 september 2015 16:04 schreef Barreltje het volgende:
het enige handige is dat door je er druk om te maken je hartslag omhoog gaat en je meer kcals verbrand
dat doe ik ook niet ik vind alleen niet dat je zo opgewonden hoeft te doen om een forumpjequote:Op donderdag 10 september 2015 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je je niet schuldig maakt hoef je je dus ook niet aangesproken te voelen.
toevallig geef ik om dit forumpje. Mijn dochter bestaat dankzij dit forumpje. Dus ongeacht wat jíj vindt, ik maak me daar wél druk om. Omdat ik wil dat FOK voor iedereen een leuke plek is, niet alleen voor hen die het hardst schreeuwen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:06 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet ik vind alleen niet dat je zo opgewonden hoeft te doen om een forumpje
Het is gewoon lachwekkend hoe vaak hier dingen op vocht worden afgeschoven. Dus ja daar maak ik ook grapjes over in het andere topic. Maar dat is niet per se een sneer, gewoon een grapje.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:00 schreef Lonaa het volgende:
Mwah, wat mij betreft kan iedereen hier ook gewoon posten hoor, maar die sneren in afval over dieet zijn niet zo tof.
Hence de dingen over vocht afgelopen week.
Ja, vast. Maar het is niet heul volwassen, vind je wel?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend hoe vaak hier dingen op vocht worden afgeschoven. Dus ja daar maak ik ook grapjes over in het andere topic. Maar dat is niet per se een sneer, gewoon een grapje.
Als ik hier iets post is dat gewoon normaal en serieus, geen lullige dingen.
Zeg het dan hier en niet achter onze rug om in het andere topic.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend hoe vaak hier dingen op vocht worden afgeschoven. Dus ja daar maak ik ook grapjes over in het andere topic. Maar dat is niet per se een sneer, gewoon een grapje.
Klopt dat niet! maar het is nou ook niet heel beledigend of wat lijkt me? En dat andere topic is zo goed als dood dus ach, duurt vast niet lang meer.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, vast. Maar het is niet heul volwassen, vind je wel?
Maar ik zeg niks achter jullie rug om. maak gewoon soms grapje als iemand aankomt of ongesteld is dat het vocht is. meer niet. Gaat niet over jullie dus waarom zou ik, is meer een verwijzing naar dieet algemeen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeg het dan hier en niet achter onze rug om in het andere topic.
Beetje kinderachtig huh.
Ik heb toevallig even meegelezen net, maar als die DM-opmerking geen sneer was, ben ik benieuwd naar jouw definitie van sneer.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb het niet over de DM, dat heb ik niet gedaan en doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb toevallig even meegelezen net, maar als die DM-opmerking geen sneer was, ben ik benieuwd naar jouw definitie van sneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |