Hij is vandaag beoordeeld. Meh, moet nog een hoop gebeurenquote:Op woensdag 9 september 2015 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
YeahEn nu? Moet 'ie nog gekeurd en verbeterd worden e.d. of heb je dat al achter de rug?
Zo snel? Da's wel mazzel hoor, ik moest minimaal een week en meestal twee of drie weken wachten. Krijg je nog wel de kans om tussendoor een keer in te leveren of moet het nu in één keer goed?quote:Op donderdag 10 september 2015 14:42 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hij is vandaag beoordeeld. Meh, moet nog een hoop gebeurenheb daar in principe tot eind oktober voor.. Hij was op zich wel enthousiast over wat ik geschreven had maar zat nog een hoop meer in zie ie.
Nja.. We gaan ervoor!
Och, daar doe je dus net geen 4 keer mee. Valt me nog mee.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
De AH heeft het wel in het assortiment; kan per lokale Appie natuurlijk weer verschillen of ze het ook daar aanwezig hebben. Voor het luttele bedrag van 4,60 per 4 ons
Volgens mij was dat net klaarquote:Op donderdag 10 september 2015 14:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we de negatiefness misschien minder voeden (herpderp) met zn allen?
Nu moet ik het gaan maken binnenkort. En bedankt. Kom ik naar de dieetclub, gaan jullie een beetje suggesties zitten doen van dingen die lekker kunnen zijn om te eten. :-pquote:Op donderdag 10 september 2015 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben dol op banketbakkersroomEet het alleen nooit (bewust) dus nu was het ff extra lekker
Jup, goedkoop is het niet, maar ik heb het wel gehaaldquote:Op donderdag 10 september 2015 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
De AH heeft het wel in het assortiment; kan per lokale Appie natuurlijk weer verschillen of ze het ook daar aanwezig hebben. Voor het luttele bedrag van 4,60 per 4 ons
quote:Op donderdag 10 september 2015 15:10 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nu moet ik het gaan maken binnenkort. En bedankt. Kom ik naar de dieetclub, gaan jullie een beetje suggesties zitten doen van dingen die lekker kunnen zijn om te eten. :-p
Tompoezen heb ik nooit lekker gevonden, gelukkig.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
appelmuffins zijn nog veel lekkerder en maar 144 kcal ipv de 300-400 van een tompouce
Dat is mijn tactiek! Koekjes bakken en dan alles aan mn collega's voeren!quote:Op donderdag 10 september 2015 15:39 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Tompoezen heb ik nooit lekker gevonden, gelukkig.
Ik heb nog bladerdeeg wat op moet, misschien maak ik wel wat met banketbakkersroom en kersen of zo. Een keertje moet kunnen. En dan op mijn werk trakteren zodat ik er zelf maar eentje eet, of als ik visite heb of zo.
dikzak je hoeft niet alles op te eten hequote:Op donderdag 10 september 2015 15:47 schreef MutedFaith het volgende:
Trakteren op m'n werk 'moet' (moeten is een groot woord. het is de gebruikelijke sociale conventie als je weggaat hier) ik maandag nog doen.
Even zo uitkienen dat er vooral niks over blijft wat ik dan zelf thuis nog op moeten eten..
Eten weggooien is zonde.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:48 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dikzak je hoeft niet alles op te eten he
Kan ik daar gewoon een halve vlaai naar opsturen? En hebben ze antwoord nummer, of gewoon de postzegels in de slagroom plakken?quote:
Goed plan!quote:Op donderdag 10 september 2015 15:52 schreef Barreltje het volgende:
@ MF
plan je event 's morgens. zet de restjes rond de koffie 's middags op het aanrecht/naast de koffiemachine.
het is weg voordat je om 17.00 het pand verlaat
Het enige gebak dat ik echt lekker vindquote:Op donderdag 10 september 2015 15:39 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Tompoezen heb ik nooit lekker gevonden, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |