abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155933615
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
pi_155933621
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:41 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik red met m'n heup gewoon niet iedere dag 10000 stappen. Als ik 1 dag doe dan heb ik de volgende dag echt wel een rustigere dag nodig, maar ik voel me wel echt een luie donder vergeleken met jullie.
Nja, ik zou als ik jou was gewoon je doel iets verlagen.. Maak er iets van wat voor jou goed haalbaar is zodat je lekker gemotiveerd blijft :Y Zo heb ik mijn trapjes naar 5 gezet ipv 10. Blijk ik nu dus regelmatig tot 15-18 te komen doordat ik in het Saxion op en neer loop :+ Maar op mijn dagen thuis loop ik veul minder trap, dan is 5 een mooi doel.
En ik neig er naar mijn stapjes ook iets lager te zetten. Over een maand gezien is mijn gemiddelde 8000 nogwat. Dus zou 8000 een mooi dagelijks doel zijn voor me. Haalbaar en toch uitdagend.
pi_155933662
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je kijkt via de website dan denk ik? Ik gebruik de app op m'n telefoon. Daar ziet het er nog als van ouds uit.

Ik zit mobiel ;( Wil iemand een nieuwe openen?
Ik heb niet zo'n telefoon. Wel deze week gratis prepaid internet gekregen van KPN. Heel aardig. Alleen kan ik niet op internet met mijn telefoon :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155933746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n telefoon. Wel deze week gratis prepaid internet gekregen van KPN. Heel aardig. Alleen kan ik niet op internet met mijn telefoon :')
:s) *kuch* je weet het he.. ik heb er nog een.. ;)
pi_155933747
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja, ik zou als ik jou was gewoon je doel iets verlagen.. Maak er iets van wat voor jou goed haalbaar is zodat je lekker gemotiveerd blijft :Y Zo heb ik mijn trapjes naar 5 gezet ipv 10. Blijk ik nu dus regelmatig tot 15-18 te komen doordat ik in het Saxion op en neer loop :+ Maar op mijn dagen thuis loop ik veul minder trap, dan is 5 een mooi doel.
En ik neig er naar mijn stapjes ook iets lager te zetten. Over een maand gezien is mijn gemiddelde 8000 nogwat. Dus zou 8000 een mooi dagelijks doel zijn voor me. Haalbaar en toch uitdagend.
Als m'n heup (ik lijk wel een oud wijf :') ) zich zou gedragen dan haalde ik die 10.000 stappen misschien nog wel. Maar goed, niet zo miepen, het wordt vanzelf beter. Ik ben alleen onder de indruk van de hoeveelheden die jullie lopen. Met Isa als grote loopheld natuurlijk _O_
pi_155933771
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kun je die niet van iemand overnemen? Ik heb bijvoorbeeld nog een oudere IPhone liggen.
pi_155933858
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

Kun je die niet van iemand overnemen? Ik heb bijvoorbeeld nog een oudere IPhone liggen.
Ik weet niet zo heel goed wat ik er precies mee moet, behalve whatsapp lijkt me wel handig qua werk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155933870
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Met Isa als grote loopheld natuurlijk
Nog geen 5000 stappen vandaag! Dus.
pi_155933891
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En meer dan 120.000 in de rest van de week :+ *O*
pi_155933904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet zo heel goed wat ik er precies mee moet, behalve whatsapp lijkt me wel handig qua werk.
Wacht maar.. dat zei ik ook. Nu doe ik ALLES met dat ding. Ja, echt ALLES :+ ;)
pi_155933911
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef PaarsBeestje het volgende:

En meer dan 120.000 in de rest van de week :+ *O*
Maar ik loop niet wekelijks 25 km! (en dan 2 dagen later 15)
pi_155933924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik gebruik m'n smartphone eigenlijk overal voor. Routeplanner, bankzaken, werk, etc.
pi_155933930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:

Wacht maar.. dat zei ik ook. Nu doe ik ALLES met dat ding. Ja, echt ALLES :+ ;)
Denk dat ik geen WoW kan spelen op een smartphone 8-)
pi_155934106
Bankieren, agenda, notities, what's app, nieuws, alarmen (mijn pil-alarm bijv, maar ook wekker), mail, interwebz, facebook, my fitness pal, endomondo, fitbit, (wandel en fiets)routeplanners, NS-app.. Even een greep wat ik allemaal vrijwel dagelijks/wekelijks gebruik :)
Ik kan er ook nog de verwarming mee bedienen in ultieme luiheid :+ Declaraties doen via de zilveren kruis app, ik heb de afvalwijzer geactiveerd zodat we nooit meer de bak vergeten aan de weg te zetten.. Enz enz enz *) *)

Nog maar een paar jaar geleden moest Tav me overhalen zo'n ding te gaan gebruiken en deed ik er nauwelijks wat mee, alleen harlooptrainingen volgen. Nu gebruik ik hem intensiever dan hij :D
pi_155934216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Bankieren, agenda, notities, what's app, nieuws, alarmen (mijn pil-alarm bijv, maar ook wekker), mail, interwebz, facebook, my fitness pal, endomondo, fitbit, (wandel en fiets)routeplanners, NS-app.. Even een greep wat ik allemaal vrijwel dagelijks/wekelijks gebruik :)
Ik kan er ook nog de verwarming mee bedienen in ultieme luiheid :+ Declaraties doen via de zilveren kruis app, ik heb de afvalwijzer geactiveerd zodat we nooit meer de bak vergeten aan de weg te zetten.. Enz enz enz *) *)
:D ik zie eigenlijk niets wat ik nu mis! Ik zit toch elke avond achter mijn pc.
Oh wacht, zo'n routeplanner klinkt wel handig! En mijn collega's hebben een whatsapp groepje, dat is ook wel makkelijk.
pi_155934491
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik zie eigenlijk niets wat ik nu mis! Ik zit toch elke avond achter mijn pc.
Oh wacht, zo'n routeplanner klinkt wel handig! En mijn collega's hebben een whatsapp groepje, dat is ook wel makkelijk.
Tja, ik ook. Maar veel apps werken net ff sneller/makkelijker ben ik achter. En de rest is voor onderweg super handig :Y
pi_155934500
Oh, 10.000 :7
pi_155934575
Maar ik snap je wel hoor Isa, ik heb het ook heeeeeel lang niet gemist. :) ;)
pi_155934620
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh, 10.000 :7
*O*
pi_155934668
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O*
Ik liep net als een idioot door de kamer voor de laatste 4 stappen _O- pakte hij ze niet }:| Werd hier hartelijk uitgelachen door man en hond }:| ;)
pi_155934866
_O- lekker neurotisch

Hier dagelijks of wekelijks fok, routeplanner, treinplanner, whatsapp, bankieren, gewicht invoeren, mail, agenda, foto's maken/bekijken, bellen, netflix en YouTube aansturen op de chromecast, muziek luisteren, wekker, facebook, albert bestellingen bewerken, takenlijsten en notities bijhouden.
En soms gebruik ik m als ereader.

Ik O+ mijn telefoon
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:28:42 #22
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155935112
Note to self: als je 's avonds ouderavond hebt en je wil een beetje knap zien maar je moet overdag 6 km lopen van station naar uni, dan is het handiger om voortaan 's morgens sneakers aan te doen en je laarzen in je tas mee te nemen.
Prrrrr
  Licht Ontvlambaar dinsdag 8 september 2015 @ 22:56:39 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155936168
Ook nog even rondje door de kamer gelopen om aan de 10.000 stappen te komen :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:59:46 #24
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155936279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef Sjeen het volgende:
Ook nog even rondje door de kamer gelopen om aan de 10.000 stappen te komen :P
WD! w/
Prrrrr
pi_155936322
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had er gister maar iets van 1500 :7 Net speciaal nog koffie wezen drinken bij vrienden om mijn stappentotaal op te krikken :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')