abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155943037
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Volgens mij is het in het verleden nog niet voorgekomen dat een groep vluchtelingen voor een oorlog heeft gezorgd.
Migranten wel.
Vrijwel alle oorlog die vandaag gaande zijn worden door migrerende moslims veroorzaakt.
pi_155943060
quote:

[..]

Volgens mij is het in het verleden nog niet voorgekomen dat een groep vluchtelingen voor een oorlog heeft gezorgd.
Jawel hoor, na de Rwandese genocide vluchten de genocide plegers (Hutu's) buurland Congo in wat weer heeft geleid tot de val van Mobutu en een boel oorlogen in de regio die nu nog steeds napruttelen.
https://en.wikipedia.org/wiki/First_Congo_War
https://en.wikipedia.org/wiki/Second_Congo_War
https://en.wikipedia.org/wiki/Kivu_conflict
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 9 september 2015 @ 10:57:53 #178
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155943063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:54 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Ik merkte er vroeger ook weinig van. Welgeteld 1 negertje bij me op de basisschool.
Nu zijn blanken de minderheid op die school.
Ik woon ook niet echt in een grote stad in Zuid-Holland. :)
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_155943079
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En dat is erg omdat?
Nou, moest een keer op een "zwarte school" zijn om een voorlichting te geven. De leraren parkeren de auto niet meer in de buurt van de school, ze worden gewoon vernield. Misschien is het een tendens van deze tijd, maar in mijn tijd gebeurde dat niet, toen was er toch nog enig respect voor leraren.
pi_155943080
quote:
Jawel. Libanon.

Edit: Ah, we hebben ook al xpompompomx's voorbeeld. Libanon is mogelijk meer relevant omdat daar een grote groep Moslimvluchtelingen leidde tot een sektarische burgeroorlog in een "multicultureel" land.
pi_155943118
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Ik woon ook niet echt in een grote stad in Zuid-Holland. :)
Ik uit een dorp dat tegen de grote stad aanligt.
De demografische opmaak is zo'n beetje 100% veranderd nu, dat is best schokkend. Niet dat ik een hekel heb aan getintelden, maar het is gewoon niet gezond. Nederland is verdwenen op deze plekken.
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 11:02:11 #182
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155943137
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, moest een keer op een "zwarte school" zijn om een voorlichting te geven. De leraren parkeren de auto niet meer in de buurt van de school, ze worden gewoon vernield. Misschien is het een tendens van deze tijd, maar in mijn tijd gebeurde dat niet, toen was er toch nog enig respect voor leraren.
Dat is een probleem :Y maar inherent is er niets mis met een "zwarte school" er is wel iets mis met mensen die andermans auto vernielen. En dat moet aangepakt worden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_155943169
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat is een probleem :Y maar inherent is er niets mis met een "zwarte school" er is wel iets mis met mensen die andermans auto vernielen. En dat moet aangepakt worden.
Een school die voorheen blank was, en die in een paar decennia zwart geworden is, is een signaal van genocide op de blanke bevolking.

Daar is inherent iets mis mee.
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 11:04:07 #184
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155943175
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:01 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

De demografische opmaak is zo'n beetje 100% veranderd nu, dat is best schokkend. Niet dat ik een hekel heb aan getintelden, maar het is gewoon niet gezond. Nederland is verdwenen op deze plekken.
En wat maakt nederland nederland? De getintheid? Nederland is ooit nederland geworden door franse immigranten dat was ook niet "nederlands".
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 11:04:42 #185
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155943188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Een school die voorheen blank was, en die in een paar decennia zwart geworden is, is een signaal van genocide op de blanke bevolking.

Die blanken die voorheen op die school zaten zijn vermoord?
pi_155943189
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 10:53 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Absoluut. Genocide.
_O- .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_155943197
quote:

[..]

van genocide op de blanke bevolking.
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_155943210
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Die blanken die voorheen op die school zaten zijn vermoord?
Genocide heeft meerdere definities, het is niet alleen moord.
pi_155943213
quote:

[..]

Genocide is volkerenmoord. Welk volk is vermoord?
Naturheilmittel
pi_155943220
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En wat maakt nederland nederland? De getintheid? Nederland is ooit nederland geworden door franse immigranten dat was ook niet "nederlands".
Nederland is alles wat niet buitenlands is.
  woensdag 9 september 2015 @ 11:07:40 #191
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155943231
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:01 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Roerend met je eens.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_155943241
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:06 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Genocide heeft meerdere definities, het is niet alleen moord.
Nee. Het heeft een duidelijk, eenduidige betekenis.

Als jij een andere betekenis hebt mag je daar een ander woord voor zoeken.
Naturheilmittel
pi_155943245
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:06 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Genocide is volkerenmoord. Welk volk is vermoord?
De oorspronkelijke definitie van genocide, volgens degene die het woord verzonnen heeft:

quote:
By "genocide" we mean the destruction of an ethnic group…. Generally speaking, genocide does not necessarily mean the immediate destruction of a nation, except when accomplished by mass killings of all members of a nation. It is intended rather to signify a coordinated plan of different actions aiming at the destruction of essential foundations of the life of national groups, with the aim of annihilating the groups themselves. The objectives of such a plan would be disintegration of the political and social institutions, of culture, language, national feelings, religion, and the economic existence of national groups, and the destruction of the personal security, liberty, health, dignity, and even the lives of the individuals belonging to such groups….
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 11:08:24 #194
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155943246
Verandering is eng, dat vind ik ook, ik verlang ook vaak terug naar de jaren 90 vooral op cultureel gebied, had het idee dat men toen veel opener was voor "rare" dingen. De slogan van rivella is veranderd van "een beetje vreemd maar wel lekker" naar "rivella wel zo natuurlijk". De grote angst voor alles wat afwijkt is iets wat steeds meer de norm begint te worden. Jeugd die angstvallig binnen de lijntjes blijft kleuren want oh je zou maar eens iets doen wat de anderen niet "cool" vinden.

Maar niet alle verandering is "slecht"
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 11:09:15 #195
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155943268
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:07 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Ah in dat geval is het makkelijk want we hebben nog wel degelijk grenzen en alles wat daarbinnen valt is dus nederlands. Prima geen probleem lijkt me.
pi_155943269
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:07 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Poëtisch :') .
pi_155943281
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

De oorspronkelijke definitie van genocide, volgens degene die het woord verzonnen heeft:

[..]

Dus migratie is een vooropgezet plan om doelbewust de blanke bevolking te vernietigen?
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 11:10:30 #198
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155943288
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus migratie is een vooropgezet plan om doelbewust de blanke bevolking uit te moorden?
schopje BNW
pi_155943307
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Verandering is eng, dat vind ik ook, ik verlang ook vaak terug naar de jaren 90 vooral op cultureel gebied, had het idee dat men toen veel opener was voor "rare" dingen. De slogan van rivella is veranderd van "een beetje vreemd maar wel lekker" naar "rivella wel zo natuurlijk". De grote angst voor alles wat afwijkt is iets wat steeds meer de norm begint te worden. Jeugd die angstvallig binnen de lijntjes blijft kleuren want oh je zou maar eens iets doen wat de anderen niet "cool" vinden.

Steeds meer mensen zullen in opstand komen tegen de demografische misdaad die het Neerlandische volk aangedaan wordt middels het mislukte sociale experiment de multiculti.

Wees niet bang voor die opstand, wees niet bang voor de verandering.
pi_155943314
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:

Wat de angst in de kaart speelt, en niet onterecht zijn cijfers, en cijfers liegen nooit. De Marokkanen blinken nergens in uit, behalve als het om criminele activiteiten gaat. De liquidatiegolf in Amsterdam waar het niet meer om het type Klaas Bruinsma draait.

Staat voor mij wel los van mensen die vluchten voor een oorlog trouwens. Humaan opstellen naar die groep, en bikkelhard naar de groep die hier een misstap maakt. Oorlog of niet in het thuisland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')