Migranten wel.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is het in het verleden nog niet voorgekomen dat een groep vluchtelingen voor een oorlog heeft gezorgd.
Jawel hoor, na de Rwandese genocide vluchten de genocide plegers (Hutu's) buurland Congo in wat weer heeft geleid tot de val van Mobutu en een boel oorlogen in de regio die nu nog steeds napruttelen.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is het in het verleden nog niet voorgekomen dat een groep vluchtelingen voor een oorlog heeft gezorgd.
Ik woon ook niet echt in een grote stad in Zuid-Holland.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:54 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Ik merkte er vroeger ook weinig van. Welgeteld 1 negertje bij me op de basisschool.
Nu zijn blanken de minderheid op die school.
Nou, moest een keer op een "zwarte school" zijn om een voorlichting te geven. De leraren parkeren de auto niet meer in de buurt van de school, ze worden gewoon vernield. Misschien is het een tendens van deze tijd, maar in mijn tijd gebeurde dat niet, toen was er toch nog enig respect voor leraren.quote:
Jawel. Libanon.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik uit een dorp dat tegen de grote stad aanligt.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik woon ook niet echt in een grote stad in Zuid-Holland.
Dat is een probleemquote:Op woensdag 9 september 2015 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, moest een keer op een "zwarte school" zijn om een voorlichting te geven. De leraren parkeren de auto niet meer in de buurt van de school, ze worden gewoon vernield. Misschien is het een tendens van deze tijd, maar in mijn tijd gebeurde dat niet, toen was er toch nog enig respect voor leraren.
Een school die voorheen blank was, en die in een paar decennia zwart geworden is, is een signaal van genocide op de blanke bevolking.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is een probleemmaar inherent is er niets mis met een "zwarte school" er is wel iets mis met mensen die andermans auto vernielen. En dat moet aangepakt worden.
En wat maakt nederland nederland? De getintheid? Nederland is ooit nederland geworden door franse immigranten dat was ook niet "nederlands".quote:Op woensdag 9 september 2015 11:01 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Ik uit een dorp dat tegen de grote stad aanligt.
De demografische opmaak is zo'n beetje 100% veranderd nu, dat is best schokkend. Niet dat ik een hekel heb aan getintelden, maar het is gewoon niet gezond. Nederland is verdwenen op deze plekken.
Die blanken die voorheen op die school zaten zijn vermoord?quote:Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Een school die voorheen blank was, en die in een paar decennia zwart geworden is, is een signaal van genocide op de blanke bevolking.
Daar is inherent iets mis mee.
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
van genocide op de blanke bevolking.
Genocide heeft meerdere definities, het is niet alleen moord.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die blanken die voorheen op die school zaten zijn vermoord?
Genocide is volkerenmoord. Welk volk is vermoord?quote:Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Een school die voorheen blank was, en die in een paar decennia zwart geworden is, is een signaal van genocide op de blanke bevolking.
Daar is inherent iets mis mee.
Nederland is alles wat niet buitenlands is.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En wat maakt nederland nederland? De getintheid? Nederland is ooit nederland geworden door franse immigranten dat was ook niet "nederlands".
Roerend met je eens.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:01 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Ik uit een dorp dat tegen de grote stad aanligt.
De demografische opmaak is zo'n beetje 100% veranderd nu, dat is best schokkend. Niet dat ik een hekel heb aan getintelden, maar het is gewoon niet gezond. Nederland is verdwenen op deze plekken.
Nee. Het heeft een duidelijk, eenduidige betekenis.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:06 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Genocide heeft meerdere definities, het is niet alleen moord.
De oorspronkelijke definitie van genocide, volgens degene die het woord verzonnen heeft:quote:Op woensdag 9 september 2015 11:06 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Genocide is volkerenmoord. Welk volk is vermoord?
quote:By "genocide" we mean the destruction of an ethnic group…. Generally speaking, genocide does not necessarily mean the immediate destruction of a nation, except when accomplished by mass killings of all members of a nation. It is intended rather to signify a coordinated plan of different actions aiming at the destruction of essential foundations of the life of national groups, with the aim of annihilating the groups themselves. The objectives of such a plan would be disintegration of the political and social institutions, of culture, language, national feelings, religion, and the economic existence of national groups, and the destruction of the personal security, liberty, health, dignity, and even the lives of the individuals belonging to such groups….
Ah in dat geval is het makkelijk want we hebben nog wel degelijk grenzen en alles wat daarbinnen valt is dus nederlands. Prima geen probleem lijkt me.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:07 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Nederland is alles wat niet buitenlands is.
Poëtischquote:Op woensdag 9 september 2015 11:07 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Nederland is alles wat niet buitenlands is.
Dus migratie is een vooropgezet plan om doelbewust de blanke bevolking te vernietigen?quote:Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
De oorspronkelijke definitie van genocide, volgens degene die het woord verzonnen heeft:
[..]
schopje BNWquote:Op woensdag 9 september 2015 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus migratie is een vooropgezet plan om doelbewust de blanke bevolking uit te moorden?
Steeds meer mensen zullen in opstand komen tegen de demografische misdaad die het Neerlandische volk aangedaan wordt middels het mislukte sociale experiment de multiculti.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Verandering is eng, dat vind ik ook, ik verlang ook vaak terug naar de jaren 90 vooral op cultureel gebied, had het idee dat men toen veel opener was voor "rare" dingen. De slogan van rivella is veranderd van "een beetje vreemd maar wel lekker" naar "rivella wel zo natuurlijk". De grote angst voor alles wat afwijkt is iets wat steeds meer de norm begint te worden. Jeugd die angstvallig binnen de lijntjes blijft kleuren want oh je zou maar eens iets doen wat de anderen niet "cool" vinden.
Maar niet alle verandering is "slecht"
Wat de angst in de kaart speelt, en niet onterecht zijn cijfers, en cijfers liegen nooit. De Marokkanen blinken nergens in uit, behalve als het om criminele activiteiten gaat. De liquidatiegolf in Amsterdam waar het niet meer om het type Klaas Bruinsma draait.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Verandering is eng, dat vind ik ook, ik verlang ook vaak terug naar de jaren 90 vooral op cultureel gebied, had het idee dat men toen veel opener was voor "rare" dingen. De slogan van rivella is veranderd van "een beetje vreemd maar wel lekker" naar "rivella wel zo natuurlijk". De grote angst voor alles wat afwijkt is iets wat steeds meer de norm begint te worden. Jeugd die angstvallig binnen de lijntjes blijft kleuren want oh je zou maar eens iets doen wat de anderen niet "cool" vinden.
Maar niet alle verandering is "slecht"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |