abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155939797
Ik hoop dat de regering heel snel om gaat donderen en we snel verkiezingen krijgen zodat het over een hele andere boeg gaat. Kon wel eens de laatste kans zijn.
pi_155939831
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 03:07 schreef Geerd het volgende:
Nee joh!! Onderbuik gevoelens !!!
Ja, denk het ook, het komt allemaal vanzelf goed. :P
pi_155939854

[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 09-09-2015 03:38:45 ]
pi_155939903
http://data.unhcr.org/mediterranean/regional.html

Vluchtelingen volgens UNHCR

15% Kinderen
13% Vrouwen
72% Mannen

72% mannen>?

Misschien ben ik naief hoor, maar ik had veel meer vrouwen en kinderen verwacht!!
pi_155939917

Dit zijn echt geen vluchtelingen, dit zijn mensen op oorlogspad
  woensdag 9 september 2015 @ 03:56:53 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_155939919
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 03:41 schreef HongKongPhoey het volgende:

15% Kinderen
13% Vrouwen
72% Mannen

72% mannen>?

Misschien ben ik naief hoor, maar ik had veel meer vrouwen en kinderen verwacht!!
Grappig, afgaande op de beelden had ik juist 90% man verwacht. Dit is beter dan ik dacht.

TV reporter maakt zelf het nieuws :') Ziek wijf om zomaar even zo'n kind te trappen...

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_155939926
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 03:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Grappig, afgaande op de beelden had ik juist 90% man verwacht. Dit is beter dan ik dacht.

Zou me niks verbazen als er wat met die cijfers gerommeld is. Mij verbaasd niks meer tegenwoordig.
  woensdag 9 september 2015 @ 04:22:22 #109
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_155939939
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 02:49 schreef HongKongPhoey het volgende:
Ik hou mn hart vast als ik zie hoe men zich overal gedraagt. Vanuit het ene na het andere land komen beelden van rellen andere wanpraktijken. nu deze weer

Ook heel veel Nigerianen? Of iets daar uit de buurt. Zou mij niks verbazen als heel Boko Haram onderweg is naar Europa. Als ik de beelden die elke dag verschijnen zo eens bekijk dan is het net een blockbuster Armageddon film aan de vooravond van een enorme ramp.

Dit kan nooit goedgaan, dit lijkt erg vooropgezet om de wereld zoals we die kennen om zeep te helpen. Ik heb heb niet over illuminatie complot shit e.d. Maar over een religie die hier enorm de overhand gaat krijgen.

Dit lijkt harstikke fout te gaan, ik hoop dat ik er echt heeeeelemaal naast zit maar ik krijg er een heel naar vooorgevoel bij
Eerste filmpje zijn Senegalezen in Salou. Daar was een immigrant vorige maand van een balkon gesprongen, schijnbaar op de vlucht voor de politie en daarbij dodelijk gewond geraakt. Volgens sommigen kwam de ambulance veel te laat. Een Spaanse krant heeft het over een druppel die de emmer deed overlopen, dus kennelijk was er daarvoor al iets gebeurd en escaleerde de boel daardoor.

Tweede video, klopt het geluid met het beeld? Is er meer beeld+geluid van te vinden? (Dit omdat er ook propaganda tussen kan zitten. Bij dit filmpje heb ik twijfels bijv.: Ausnahmezustand in Ungarn).
pi_155939942
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 04:22 schreef xepera9 het volgende:
Tweede video, klopt het geluid met het beeld? Is er meer beeld+geluid van te vinden? (Dit omdat er ook propaganda tussen kan zitten. Bij dit filmpje heb ik twijfels bijv.: Ausnahmezustand in Ungarn).
Ja dat filmpje weet ik ook niet, maar er waren wel relen in Turkey tegen Koerden volgens mij. Wellicht is het dat
  woensdag 9 september 2015 @ 05:15:50 #111
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_155939995
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 04:27 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ja dat filmpje weet ik ook niet, maar er waren wel relen in Turkey tegen Koerden volgens mij. Wellicht is het dat
Toch in Hongarije, tenminste als dit het origineel is. Een kamp waar er teveel zittten, 'illegal immigrants' staat in de beschrijving, mogelijk geen vluchtelingen dus.
pi_155941242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 00:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

6% heeft betrekking op de peilingen: 9 zetels voor de PvdA.
Ja, dat had ik al door. Het slaat alleen als een lul op een drumstel.

Je kunt geen land besturen op basis van peilingen. Daarom hebben we verkiezingen. Zodat het zetelaantal niet om de week fluctueert.

Pas als de PvdA na de volgende TK-verkiezingen uitkomt op 9 zetels, heb je recht van spreken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_155941270
Koos?

Koos, weet je nog?

Dat het allemaal reuze meeviel, dat er niks aan de hand was volgens jou?

Dat mensen zoals ik spoken zagen , dat we sterk aan het overdrijven waren als we zeiden dat het uit de hand liep / zou gaan lopen.

Nog steeds die mening toegedaan Koos?
pi_155941284
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:42 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja, en gras is groen, de lucht is blauw en in de Efteling wonen de kaboutertjes. Wat wil je precies zeggen?
Volgens mij liet mijn post weinig te raden over.
pi_155941289
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:10 schreef DrMabuse het volgende:
Koos?

Koos, weet je nog?

Dat het allemaal reuze meeviel, dat er niks aan de hand was volgens jou?

Dat mensen zoals ik spoken zagen , dat we sterk aan het overdrijven waren als we zeiden dat het uit de hand liep / zou gaan lopen.

Nog steeds die mening toegedaan Koos?
Yup.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:11:49 #116
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155941291
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 03:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

TV reporter maakt zelf het nieuws :') Ziek wijf om zomaar even zo'n kind te trappen...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat is de context van deze plaatjes? Waarom trapt ze die mensen?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_155941339
quote:
Moeten ze vaker laten zien.

Dit soort filmpjes.

I.p.v. de policor tranentrekkende slim gefilmde reportages.

Kijken hoe snel de sympathie voor het gros van deze importshit verdwijnt.

Iedereen is uiteindelijk de lul , inclusief de echte hulpbehoevende oorlogsvluchtelingen en terechte asielzoekers.
pi_155941366
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Yup.
Toegeven dat je (grotendeels / deels) fout zat is niet makkelijk voor je hè?

Jammer.

Groot deel van Europa is in rep en roer betreffende deze ellende maar Koos ziet geen problemen.

Grappig.
pi_155941393
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:17 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Toegeven dat je (grotendeels / deels) fout zat is niet makkelijk voor je hè?

Jammer.

Groot deel van Europa is in rep en roer betreffende deze ellende maar Koos ziet geen problemen.

Grappig.
Dat veel Europeanen compleet uit hun plaat gaan en dat veel landen verzuimen hun verantwoordelijkheid te pakken, betekent niet dat de boe-roepers niet aan het overdrijven zijn.

Het is vooral een probleem omdat er een probleem van wordt gemaakt.
pi_155941498
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 03:41 schreef HongKongPhoey het volgende:

15% Kinderen
13% Vrouwen
72% Mannen

72% mannen>?

Dat is typisch voor gelukszoekers als iedereen gewoon al veilig is gaan mannen eerst & als die eenmaal binnen zijn is het eenvoudiger vrouw en kinders te laten invliegen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 09:26:36 #121
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155941499
Ik vond trouwens die vluchtelingen die zoiets hadden van waar zijn nu de rijke sjeiks om ons te helpen, waarom zitten er arabische leiders toe te kijken en niet te helpen wel een valide punt.

Er is geloof ik een egyptische sjeik die een groot bedrag heeft gedoneerd maar waarom doneert hij geen ruimte of zet hij een project op voor opvang. Dat is inderdaad wel vreemd.

Verder vind ik nogsteeds dat wij in nederland niet zo spastisch hoeven te doen over het opnemen van een groep vluchtelingen. Het is een derde bezoekersaantal van lowlands als je dat over nederland verspreid valt het amper op.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_155941527
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat veel Europeanen compleet uit hun plaat gaan en dat veel landen verzuimen hun verantwoordelijkheid te pakken, betekent niet dat de boe-roepers niet aan het overdrijven zijn.

Ja dat is al jarenlang de manier hoe de EU zijn problemen "oplost",
- ontkenning
- hopen dat het probleem vanzelf weggaat
- cosmetische maatregelen nemen
- pappen en nathouden
- meer Europa roepen
- tegenstanders als Nazi's uitmaken
- eindeloos vergaderen
- niet vooruit kijken
- geen preventieve maatregelen nemen
- als er dan uiteindelijk toch een soort van maatregel wordt genomen: te laat, te weinig
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 09:30:01 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_155941553
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is typisch voor gelukszoekers als iedereen gewoon al veilig is gaan mannen eerst & als die eenmaal binnen zijn is het eenvoudiger vrouw en kinders te laten invliegen.
Ik vind die gelukzoekers term altijd zo ongelukkig, het impliceert dat geluk meer voor handen is in nederland, dat geeft trouwens ook goed aan hoe krom het is in de wereld. Wij zijn perongeluk geboren in nederland en het leven is hier relatief eenvoudig, een ander is per ongeluk geboren in syrië en daar is het kut. Waarom zou ik meer recht op geluk moeten hebben dan die persoon in syrië, daar is geen reden voor.... zoiets heet pech, en wat ga je doen als je veel pech hebt proberen die pech te verminderen, m.a.w. je kansen om te blijven leven vergroten. Je gaat niet voor de lol je land uit, je gaat je land uit omdat het daar kut is (geworden).
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_155941556
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond trouwens die vluchtelingen die zoiets hadden van waar zijn nu de rijke sjeiks om ons te helpen, waarom zitten er arabische leiders toe te kijken en niet te helpen wel een valide punt.

Er is geloof ik een egyptische sjeik die een groot bedrag heeft gedoneerd maar waarom doneert hij geen ruimte of zet hij een project op voor opvang. Dat is inderdaad wel vreemd.

Verder vind ik nogsteeds dat wij in nederland niet zo spastisch hoeven te doen over het opnemen van een groep vluchtelingen. Het is een derde bezoekersaantal van lowlands als je dat over nederland verspreid valt het amper op.
Er is een rijke kerel die zo'n plan heeft opgevat:

http://www.metronieuws.nl(...)n-voor-vluchtelingen
pi_155941560
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toen ik (en anderen) onze zorgen uitspraken over deze instroom en voorspelden dat het fout zou gaan / uit de hand zou gaan lopen vroeg jij aan mij (ons) waar we problemen zagen , wat voor last we nou hadden en voorzagen voor Europa en ons land.

Je bagatelliseerde, zei dat het allemaal reuze meeviel.

Dat het nu loopt zoals ik (en anderen) voorspelden (zie de dagelijkse beelden / lees het nieuws) zou tot resultaat moeten hebben dat je kunt toegeven dat je toen (grotendeels/deels) fout zat.

Nee , dat doe je niet.

Je geeft er weer een creatieve draai aan zodat je niks hoeft toe te geven.

Is niet de eerste keer , dat is waar , maar het blijft opmerkelijk en jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')