hé he'quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind 30 cm al genoeg, waarom 40+ daar?

\quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke logica zit waar achter?
Dat sollen? Lees nog eens terug, vlak nadat dat begon...

Welnee, die krijg je hier niet, niet in MLN, nergens.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Wie weet?misschien krijgen we wel meer 40 plussers, is ook leuk

o jeetje, lekker positief weerquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, die krijg je hier niet, niet in MLN, nergens.
Fok sterft langzaam een stille dood door eigen toedoen en dan is er helemaal geen 40+ meer...

Nu de vraag ;; Is Sas van Draak homo of is een fokker met een piemel van 30 of langer weer gewoon straight.?quote:

Nee, dat jullie er geen last van hebben heb ik gezien...quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
\
So what? we hebben er toch geen last van gehad
ik niet in elk geval, jij wel?

Dat is een vraag voor Hutquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu de vraag ;; Is Sas van Draak homo of is een fokker met een piemel van 30 of langer weer gewoon straight.?

Vanwaar die penis fascinatie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu de vraag ;; Is Sas van Draak homo of is een fokker met een piemel van 30 of langer weer gewoon straight.?

wat dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat jullie er geen last van hebben heb ik gezien...

Ja, ja ja, dat weet ik... en misschien is het zo, misschien ook niet....quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Realistisch heet dat...
Kijk eens verder dan hier.

Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eens even denken wat ik ga eten, ik heb nog geen idee namelijk.

Ik heb weer een restje van gisteren ... Morgen weer wat andersquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eens even denken wat ik ga eten, ik heb nog geen idee namelijk.

ik heb al genoeg gedaan vandaag
  ik heb al genoeg gedaan vandaag   

Wij kregen in militaire dienst op vrijdag altijd 'madiwodosoep'.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb weer een restje van gisteren ... Morgen weer wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"

quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kregen in militaire dienst op vrijdag altijd 'madiwodosoep'.was het te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Soms wel.quote:

quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kregen in militaire dienst op vrijdag altijd 'madiwodosoep'.Die uitlegspoiler was wat overdreven.. Ook al ben ik nooit in dienst geweest , ik begreep hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Telkens vroegen nieuwelingen wat het voor een soep was, dat begreep ik ook nooit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Die uitlegspoiler was wat overdreven.. Ook al ben ik nooit in dienst geweest , ik begreep het

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |