Ja zonder zo'n vegetarisch ding is het gewoon een broodjequote:Op maandag 7 september 2015 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het maakt het wel veel makkelijker en gevarieerder.
Een broodje hamburger is soms zelfs lekkerder met zo'n vegetarisch ding.
is dat vegetarisch gehakt dan daar niet van gemaakt?quote:Op maandag 7 september 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lust niet eens tofudus hoe kom je er bij dat ik dat eet?
Ik lust ook geen linzen omdat ik toevallig vegetraisch eet
Hamburger is per definitie niet vegetarisch...quote:Op maandag 7 september 2015 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het maakt het wel veel makkelijker en gevarieerder.
Een broodje hamburger is soms zelfs lekkerder met zo'n vegetarisch ding.
Vegetarisch gehakt van tofu? eh... nee...quote:Op maandag 7 september 2015 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
is dat vegetarisch gehakt dan daar niet van gemaakt?
ik eet het als vleeseter zelfs wel eens. van die pittige tofureepjes vind ik lekker door de salade bijvoorbeeld
Nee dan is het een broodje hamburger, waar een dier voor doodgegaan is.quote:Op maandag 7 september 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zonder zo'n vegetarisch ding is het gewoon een broodje
definitie van een inwoner uit Hamburgquote:Op maandag 7 september 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hamburger is per definitie niet vegetarisch...
ah bedoel je het zoquote:Op maandag 7 september 2015 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dan is het een broodje hamburger, waar een dier voor doodgegaan is.
Alleen zijn sommige hamburgers niet te vreten.
Ja biefstuk moet je bijvoorbeeld geen schoenzool van bakkenquote:Op maandag 7 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
dat je überhaupt over voedsel kan discussiëren
Minder lezen, en normaal eten.quote:Op maandag 7 september 2015 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar eet je dan niet teveel tofu? Ik las laatst nog ergens dat tofu weer niet goed voor je is.
het boeit mij geen bieflapjequote:Op maandag 7 september 2015 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja biefstuk moet je bijvoorbeeld geen schoenzool van bakken
Ik heb da artikel niet uitgelezen en ben een eitje gaan bakken.quote:
Met kaas tomaat is ook lekkerquote:Op maandag 7 september 2015 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb da artikel niet uitgelezen en ben een eitje gaan bakken.
Met spek
Heb ik vandaag al gehad, alleen doe ik er ook altijd gebakken uitjes in.quote:Op maandag 7 september 2015 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb da artikel niet uitgelezen en ben een eitje gaan bakken.
Met spek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |