Chaves moet ook lukkenquote:Op woensdag 9 september 2015 00:44 schreef Slobeend het volgende:
Wel mooi dat ze om de twee minuten starten. Kan Tom Nieve bijhalen.
Dat lijkt me wel meteen heel ambitieus. Natuurlijk is Chaves een slechte tijdrijder, maar als hij een beetje in vorm is hoeft hij niet direct 4 minuten te verliezen. Kijk maar naar de tijdrit in Zwitserland dit jaar.quote:
Hij hoeft hem niet in te halen, maar een richtpunt dat steeds dichterbij komt is toch wel lekker in zo'n tijdrit. Finale is wel redelijk bochtig, dan heb je er misschien niet zoveel aan...quote:Op woensdag 9 september 2015 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel meteen heel ambitieus. Natuurlijk is Chaves een slechte tijdrijder, maar als hij een beetje in vorm is hoeft hij niet direct 4 minuten te verliezen. Kijk maar naar de tijdrit in Zwitserland dit jaar.
http://www.procyclingstat(...)se_2015_Stage_9_Bern
In de Giro verloor hij in de tijdrit dan wel weer 9 minuten op Kiryienka, maar toen was hij totaal niet in vorm.
Nouja, op basis van de tour..quote:Op woensdag 9 september 2015 00:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Infostrada voorspelt Tommeke (nog) niet eens voor het podium in Rio![]()
Martin, Dennis en Cance![]()
Maar goed, morgen zal het vooral om Majka draaien. Als hij die op anderhalve minuut zou kunnen zetten dan komt het podium heel dichtbij. Klinkt gek, maar hij heeft weinig aan 2 minuten pakken op Aru en Rodriguez, terwijl hij maar 0.45 op Majka pakt.
En Tom het nadeel van tegenwind veroorzaakt door een helikopter.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rodriguez heeft morgen natuurlijk wel het voordeel van de Spaanse motoren.
Dagje thuiswerken hoop ikquote:Op woensdag 9 september 2015 07:31 schreef Evertjan het volgende:
Ik doe mijn broekje nu al uit voor Tom
Dat was niet echt vergelijkbaar natuurlijk. Dat was een korte tijdrit en volledig vlak, de tijdrit in Rio volgend jaar wordt toch redelijk zwaar. Misschien dat Cance nog 1x alles op alles zet voor een Olympische titel in de tijdrit, maar anders verwacht ik van hem sowieso geen podium.quote:
Dit kan zo'n legendarische dag worden, ik doe dit op kantoor ook gewoon hoor!quote:
Er zijn niet veel sprinters meer in koers, wel?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:02 schreef Wombcat het volgende:
Bij Fiets zijn ze wel aardig positief:
http://www.fiets.nl/2015/(...)e-vuelta-nog-winnen/
2 minuten winst op Majka en Aru, 3 op Rodriguez en het wordt dus de komende dagen een secondenspel tussen Aru en Dumoulin.
Kan Degenkolb lekker de sprint aantrekken voor Dumoulin in Madrid en wint hij met boni's nog de VueltaDat zou wat mij betreft wel een heel mooi scenario zijn, al was het alleen maar omdat de laatste rit dan geen saaie optocht wordt. En de ironie van Aru die tijdens de rit de champagne drinkt, maar dan toch niet wint. Beetje zoals Massa in 2008 toen de Ferrari-box al dacht dat 'ie WK was geworden.
(Maar erg waarschijnlijk is zo'n scenario natuurlijk niet).
Die profs horen sowieso niet in de Spelen thuis. Vast veel geld betaald om profs toe te laten, in de jaren 60 fietsten de amateurs gewoon nog en haalde Zoetemelk als amateur nog een plak, voor die prof begon te rijdenquote:Op woensdag 9 september 2015 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was niet echt vergelijkbaar natuurlijk. Dat was een korte tijdrit en volledig vlak, de tijdrit in Rio volgend jaar wordt toch redelijk zwaar. Misschien dat Cance nog 1x alles op alles zet voor een Olympische titel in de tijdrit, maar anders verwacht ik van hem sowieso geen podium.
3,2 en 1 secondenquote:Op woensdag 9 september 2015 10:05 schreef Wombcat het volgende:
Zijn er eigenlijk ook boni's voor tussensprints
Mja, ik vind dat op de Spelen bij elke sport de besten uit die sport mee moeten doen eigenlijk. Daarom vind ik voetbal ook niet thuishoren op de Spelen en boksen eigenlijk ook niet..quote:Op woensdag 9 september 2015 10:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die profs horen sowieso niet in de Spelen thuis. Vast veel geld betaald om profs toe te laten, in de jaren 60 fietsten de amateurs gewoon nog en haalde Zoetemelk als amateur nog een plak, voor die prof begon te rijden
Gewoon via de tussensprint in de slotrit de leiding pakken, dat zou toch ook een geniaal einde zijnquote:
Hmmja, de commerciële en politieke belangen worden steeds groter. Maar met amateurs is het denk ik meer ongedwongen en krijgen zij ook eens een podium.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat op de Spelen bij elke sport de besten uit die sport mee moeten doen eigenlijk. Daarom vind ik voetbal ook niet thuishoren op de Spelen en boksen eigenlijk ook niet..
(En ik heb ook het idee dat het steeds belangrijker wordt voor de renners eigenlijk)
Het zou wel wat zijn als de nummer 1 en 2 in Madrid op 2 seconden staan ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gewoon via de tussensprint in de slotrit de leiding pakken, dat zou toch ook een geniaal einde zijn
Inb4 troll-invasie vanmiddag: 'choker', 'Nederlanders winnen nooit wat', 'SKY BAZEN'.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag toch hopen dat als het hem niet lukt dat pers en publiek nog steeds snappen dat hij niet gefaald heeft, wie drie weken geleden had voorspeld dat een Nederlander de Vuelta zou winnen was echt voor gek verklaard.
http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=17808359543598443496quote:Op woensdag 9 september 2015 10:41 schreef Nattekat het volgende:
Wie o wie kan mij de startlijst voor de etappe aanbieden in tabelvorm? Staat wat netter op de fp
quote:Op woensdag 9 september 2015 10:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Inb4 troll-invasie vanmiddag: 'choker', 'Nederlanders winnen nooit wat', 'SKY BAZEN'.
Jep. (Het liefst online, mijn laptop kan niet omgaan met office-bestanden)quote:Op woensdag 9 september 2015 10:56 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=17808359543598443496
Zoiets?
Dan kun je hier misschien wel iets meequote:Op woensdag 9 september 2015 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. (Het liefst online, mijn laptop kan niet omgaan met office-bestanden)
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 16:29:00 POZZOVIVO, Domenico ALM 16:31:00 VALVERDE, Alejandro MOV 16:33:00 MEINTJES, Louis MTN 16:35:00 QUINTANA, Nairo Alexander MOV 16:37:00 MORENO, Daniel KAT 16:39:00 CHAVES RUBIO, Esteban OGE 16:41:00 NIEVE, Mikel SKY 16:43:00 DUMOULIN, Tom TGA 16:45:00 MAJKA, Rafal TCS 16:47:00 ARU, Fabio AST 16:49:00 RODRIGUEZ, Joaquin KAT |
Jep. Dankuquote:Op woensdag 9 september 2015 11:17 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan kun je hier misschien wel iets mee
http://www.pelotonwatch.c(...)e17_start_order.html
Of deze:
[ code verwijderd ]
Kiryienka kon in Polen niet eens winnen van Marcin Bialoblocki!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rodriguez 6/1 voor eindwinst bij de bookies. Tom zowel topfavoriet voor eindwinst als voor de tijdrit. Tijdrit lijkt me toch echt voor Kiryienka
Nou ja, officieel dan.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kiryienka kon in Polen niet eens winnen van Marcin Bialoblocki!
Comedy capers was dat ja, zelden iemand zo bestolen zien worden.quote:
Tijdritten in de Tour zijn de laatste jaren sowieso niet veel meer aan. Laatste keer dat het (zo uit mijn blote hoofd) interessant was bakte Rasmussen er niks van. In het tijdperk Armstrong vond ik ze altijd leuk om te kijken. Toen werden (voor mijn gevoel) ook nog Tours beslist in de tijdrit.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:33 schreef heywoodu het volgende:
In elk geval lang geleden dat ik zoveel zin heb gehad in een tijdrit, ooit een keer 1 waar de Tour beslist zou gaan worden maar dat werd achteraf nooit echt spannend.
Toen stond Armstrong (buiten de fantastische 2003-editie) ook voor de tijdrit al een half uur voor toch?quote:Op woensdag 9 september 2015 11:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tijdritten in de Tour zijn de laatste jaren sowieso niet veel meer aan. Laatste keer dat het (zo uit mijn blote hoofd) interessant was bakte Rasmussen er niks van. In het tijdperk Armstrong vond ik ze altijd leuk om te kijken. Toen werden (voor mijn gevoel) ook nog Tours beslist in de tijdrit.
Pereiro tegen Landis!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen stond Armstrong (buiten de fantastische 2003-editie) ook voor de tijdrit al een half uur voor toch?
De Tour die Sastre won, werd ook beslist in de tijdrit, al reed Sastre toen zo'n goede tijdrit dat het nooit echt spannend was. Tour van Evans ook die toen in de tijdrit de Schlecks voorbij reed en daardoor naar eindwinst ging. 1ste Tourwinst van Contador toen voor de slottijdrit Evans en Leipheimer nog meededen voor eindwinst (en uiteindelijk binnen de minuut van Contador kwamen).
Het valt nog wel mee
Misschien vind ik de Tour gewoon minder interessant geworden, dat kan ook een verklaring zijnquote:Op woensdag 9 september 2015 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen stond Armstrong (buiten de fantastische 2003-editie) ook voor de tijdrit al een half uur voor toch?
De Tour die Sastre won, werd ook beslist in de tijdrit, al reed Sastre toen zo'n goede tijdrit dat het nooit echt spannend was. Tour van Evans ook die toen in de tijdrit de Schlecks voorbij reed en daardoor naar eindwinst ging. 1ste Tourwinst van Contador toen voor de slottijdrit Evans en Leipheimer nog meededen voor eindwinst (en uiteindelijk binnen de minuut van Contador kwamen).
Het valt nog wel mee
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:52 schreef Felagund het volgende:
Weet iemand wat het weer wordt vandaag tijdens de tijdrit?
Dat was denk ik wel de beste ooit ja, als hij niet ziek was geworden op Alpe d'Huez had hij die Tour makkelijk gewonnen.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:59 schreef DeeBee het volgende:
Een van de beste tijdritten blijft die van Der Jan waar hij even Armstrong en co. vernederde toen hij voor Bianchi reed. Laagvliegen.
Ik ga om 17:00 een tijdrit naar huis fietsen om het slot mee te pikken.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:31 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk ben ik voor half 5 thuis vandaag, heb er wel zin in
Het is jammer dat Froome uitviel anders was het nog een mooie strijd Froome-Dumoulin geworden, zeker op tijdrit gebied.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien vind ik de Tour gewoon minder interessant geworden, dat kan ook een verklaring zijn. 'Vroeger' had je nog echte kanonnen, met Beloki, Ullrich, Pantani en Armstrong (hoewel die Tours inderdaad helemaal niet zo spannend waren, mooie duels waren het wel).
Nu heb je een anorexiapatiënt die als een zwakzinnige op zijn fiets zit die de Tour domineert...
De tweestrijd Contador - Schleck vond ik dan wel weer interessant.
Ah, bedankt, zie nu ook dat er bijna geen kans is op regen.quote:
ZOOOOO, VAAAAAAAAAN POPPEL!quote:Op woensdag 9 september 2015 12:08 schreef TheArt het volgende:
Boy van Poppel is aan een gigantische remonte begonnen om deze Vuelta toch nog te winnen:
[ afbeelding ]
Denk dat dat geen probleem is op de rustdag.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:27 schreef Sloggi het volgende:
Gisteren zag ik een lossende Movistar-renner een teamgenoot 'katapulteren': ze hielden elkaars hand vast en de lossende renner gaf de ander een zwiep vooruit.
Niet dat ik vind dat hier boetes voor moeten worden uitgedeeld, maar mag dit eigenlijk?
Scherp.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Denk dat dat geen probleem is op de rustdag.
Computer says Yes!quote:Op woensdag 9 september 2015 12:08 schreef TheArt het volgende:
Boy van Poppel is aan een gigantische remonte begonnen om deze Vuelta toch nog te winnen:
[ afbeelding ]
Lekker jinxentwitter:NOSsport twitterde op woensdag 09-09-2015 om 13:07:55De dag van Tom Dumoulin. Om 16.43 uur gaat hij van start. Vanaf 16.00 uur op NPO 1 en http://t.co/0jL3R7rnBT. #vuelta http://t.co/FqmpYL5KWN reageer retweet
Tarik Z.-alert. AIVD leest u mee?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om bij een wanprestatie van Dumoulin gezamenlijk naar het NOS-gebouw te trekken. Sjoerd is de bron van de Tom-ellende vanmiddag.
De AIVD heeft wel beter te doen. Lekker van achter een monitor met een kopje koffie een jihadist volgen. Lekker, man.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tarik Z.-alert. AIVD leest u mee?
Aanzetten tot comazuipen, ban.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:26 schreef Mani89 het volgende:
NOS drinking game: elke keer als Herbert "Dumoulin" zegt neem je een teug.
gaat snel 10 kratten bier halenquote:Op woensdag 9 september 2015 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aanzetten tot comazuipen, ban.
Ik vind het ook geen goede vergelijking, maar het zou hun rijtje kunnen verklaren.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was niet echt vergelijkbaar natuurlijk. Dat was een korte tijdrit en volledig vlak, de tijdrit in Rio volgend jaar wordt toch redelijk zwaar. Misschien dat Cance nog 1x alles op alles zet voor een Olympische titel in de tijdrit, maar anders verwacht ik van hem sowieso geen podium.
nsou da sd sonw bs nl luk spellteeltjequote:Op woensdag 9 september 2015 13:26 schreef Mani89 het volgende:
NOS drinking game: elke keer als Herbert "Dumoulin" zegt neem je een teug.
Jij wint!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
nsou da sd sonw bs nl luk spellteeltje
Rondeboek ziet er goed uitquote:Op woensdag 9 september 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan moet Tommeke volgend jaar maar de Giro rijden om daar het Roze te pakken.
twitter:raykerckhoffs twitterde op woensdag 09-09-2015 om 13:41:32Misschien ben ik als Limburger niet helemaal neutraal. Maar ik hou rekening met 2'30 tot 3 minuten tijdwinst v Dumoulin op Aru en Rodriguez. reageer retweet
Bij Raymond is het daarentegen overduidelijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Je zou echt niet zeggen dat Tom een Limburger is.
Een rasechte inderdaad ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij Raymond is het daarentegen overduidelijk.
Daar gaat mijn grey horse.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Damien Howson
Damien Howson (Orica GreenEDGE) crashes right at the start and needs to change his bike.
Het is nog siësta joh, dat zie je aan het feit dat die Mexicanobakker ook nog nergens te bekennen is... Die Spanjolen heb je niks aan voor 15u 's middags!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Op lavuelta.com hoeven we niet te rekenen vandaag.
Dan komt het goed uit dat ik rond de klok van vijf pas weer terug ben.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is nog siësta joh, dat zie je aan het feit dat die Mexicanobakker ook nog nergens te bekennen is... Die Spanjolen heb je niks aan voor 15u 's middags!
quote:6.STAMSNIJDERT.
Boy van Poppel moet nog steeds van start gaan.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:53 schreef Marcoss het volgende:
Of de tijdrit is zo lastig dat er helemaal nog geen tussentijd bekend is!
Hier de link trouwens
http://www.lavuelta.com/l(...)/aso/etapa-1700.html
Zou de winnaar van de rode lantaarn in een ronde wel eens eerder een etappezege gepakt hebben in diezelfde ronde?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Boy is in de bosjes gaan schuilen om Waeytens op te wachten, alles voor die rode lantaarn.
Verklaart een hoop inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij Raymond is het daarentegen overduidelijk.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 9 september 2015 13:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou de winnar van de rode lantaarn in een ronde wel eens eerder een etappezege gepakt hebben in diezelfde ronde?
Ik moest gelijk aan Ivan Quaranta denken, maar die werd in de enige grote ronde hij uit reed net geen laatste, won wel 2 etappes.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou de winnar van de rode lantaarn in een ronde wel eens eerder een etappezege gepakt hebben in diezelfde ronde?
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan Ivan Quaranta denken, maar die werd in de enige grote ronde hij uit reed net geen laatste, won wel 2 etappes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |