Chaves moet ook lukkenquote:Op woensdag 9 september 2015 00:44 schreef Slobeend het volgende:
Wel mooi dat ze om de twee minuten starten. Kan Tom Nieve bijhalen.
Dat lijkt me wel meteen heel ambitieus. Natuurlijk is Chaves een slechte tijdrijder, maar als hij een beetje in vorm is hoeft hij niet direct 4 minuten te verliezen. Kijk maar naar de tijdrit in Zwitserland dit jaar.quote:
Hij hoeft hem niet in te halen, maar een richtpunt dat steeds dichterbij komt is toch wel lekker in zo'n tijdrit. Finale is wel redelijk bochtig, dan heb je er misschien niet zoveel aan...quote:Op woensdag 9 september 2015 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel meteen heel ambitieus. Natuurlijk is Chaves een slechte tijdrijder, maar als hij een beetje in vorm is hoeft hij niet direct 4 minuten te verliezen. Kijk maar naar de tijdrit in Zwitserland dit jaar.
http://www.procyclingstat(...)se_2015_Stage_9_Bern
In de Giro verloor hij in de tijdrit dan wel weer 9 minuten op Kiryienka, maar toen was hij totaal niet in vorm.
Nouja, op basis van de tour..quote:Op woensdag 9 september 2015 00:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Infostrada voorspelt Tommeke (nog) niet eens voor het podium in Rio![]()
Martin, Dennis en Cance![]()
Maar goed, morgen zal het vooral om Majka draaien. Als hij die op anderhalve minuut zou kunnen zetten dan komt het podium heel dichtbij. Klinkt gek, maar hij heeft weinig aan 2 minuten pakken op Aru en Rodriguez, terwijl hij maar 0.45 op Majka pakt.
En Tom het nadeel van tegenwind veroorzaakt door een helikopter.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rodriguez heeft morgen natuurlijk wel het voordeel van de Spaanse motoren.
Dagje thuiswerken hoop ikquote:Op woensdag 9 september 2015 07:31 schreef Evertjan het volgende:
Ik doe mijn broekje nu al uit voor Tom
Dat was niet echt vergelijkbaar natuurlijk. Dat was een korte tijdrit en volledig vlak, de tijdrit in Rio volgend jaar wordt toch redelijk zwaar. Misschien dat Cance nog 1x alles op alles zet voor een Olympische titel in de tijdrit, maar anders verwacht ik van hem sowieso geen podium.quote:
Dit kan zo'n legendarische dag worden, ik doe dit op kantoor ook gewoon hoor!quote:
Er zijn niet veel sprinters meer in koers, wel?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:02 schreef Wombcat het volgende:
Bij Fiets zijn ze wel aardig positief:
http://www.fiets.nl/2015/(...)e-vuelta-nog-winnen/
2 minuten winst op Majka en Aru, 3 op Rodriguez en het wordt dus de komende dagen een secondenspel tussen Aru en Dumoulin.
Kan Degenkolb lekker de sprint aantrekken voor Dumoulin in Madrid en wint hij met boni's nog de VueltaDat zou wat mij betreft wel een heel mooi scenario zijn, al was het alleen maar omdat de laatste rit dan geen saaie optocht wordt. En de ironie van Aru die tijdens de rit de champagne drinkt, maar dan toch niet wint. Beetje zoals Massa in 2008 toen de Ferrari-box al dacht dat 'ie WK was geworden.
(Maar erg waarschijnlijk is zo'n scenario natuurlijk niet).
Die profs horen sowieso niet in de Spelen thuis. Vast veel geld betaald om profs toe te laten, in de jaren 60 fietsten de amateurs gewoon nog en haalde Zoetemelk als amateur nog een plak, voor die prof begon te rijdenquote:Op woensdag 9 september 2015 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was niet echt vergelijkbaar natuurlijk. Dat was een korte tijdrit en volledig vlak, de tijdrit in Rio volgend jaar wordt toch redelijk zwaar. Misschien dat Cance nog 1x alles op alles zet voor een Olympische titel in de tijdrit, maar anders verwacht ik van hem sowieso geen podium.
3,2 en 1 secondenquote:Op woensdag 9 september 2015 10:05 schreef Wombcat het volgende:
Zijn er eigenlijk ook boni's voor tussensprints
Mja, ik vind dat op de Spelen bij elke sport de besten uit die sport mee moeten doen eigenlijk. Daarom vind ik voetbal ook niet thuishoren op de Spelen en boksen eigenlijk ook niet..quote:Op woensdag 9 september 2015 10:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die profs horen sowieso niet in de Spelen thuis. Vast veel geld betaald om profs toe te laten, in de jaren 60 fietsten de amateurs gewoon nog en haalde Zoetemelk als amateur nog een plak, voor die prof begon te rijden
Gewoon via de tussensprint in de slotrit de leiding pakken, dat zou toch ook een geniaal einde zijnquote:
Hmmja, de commerciële en politieke belangen worden steeds groter. Maar met amateurs is het denk ik meer ongedwongen en krijgen zij ook eens een podium.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat op de Spelen bij elke sport de besten uit die sport mee moeten doen eigenlijk. Daarom vind ik voetbal ook niet thuishoren op de Spelen en boksen eigenlijk ook niet..
(En ik heb ook het idee dat het steeds belangrijker wordt voor de renners eigenlijk)
Het zou wel wat zijn als de nummer 1 en 2 in Madrid op 2 seconden staan ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gewoon via de tussensprint in de slotrit de leiding pakken, dat zou toch ook een geniaal einde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |