quote:Op woensdag 9 september 2015 11:52 schreef Felagund het volgende:
Weet iemand wat het weer wordt vandaag tijdens de tijdrit?
Dat was denk ik wel de beste ooit ja, als hij niet ziek was geworden op Alpe d'Huez had hij die Tour makkelijk gewonnen.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:59 schreef DeeBee het volgende:
Een van de beste tijdritten blijft die van Der Jan waar hij even Armstrong en co. vernederde toen hij voor Bianchi reed. Laagvliegen.
Ik ga om 17:00 een tijdrit naar huis fietsen om het slot mee te pikken.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:31 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk ben ik voor half 5 thuis vandaag, heb er wel zin in
Het is jammer dat Froome uitviel anders was het nog een mooie strijd Froome-Dumoulin geworden, zeker op tijdrit gebied.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien vind ik de Tour gewoon minder interessant geworden, dat kan ook een verklaring zijn. 'Vroeger' had je nog echte kanonnen, met Beloki, Ullrich, Pantani en Armstrong (hoewel die Tours inderdaad helemaal niet zo spannend waren, mooie duels waren het wel).
Nu heb je een anorexiapatiënt die als een zwakzinnige op zijn fiets zit die de Tour domineert...
De tweestrijd Contador - Schleck vond ik dan wel weer interessant.
Ah, bedankt, zie nu ook dat er bijna geen kans is op regen.quote:
ZOOOOO, VAAAAAAAAAN POPPEL!quote:Op woensdag 9 september 2015 12:08 schreef TheArt het volgende:
Boy van Poppel is aan een gigantische remonte begonnen om deze Vuelta toch nog te winnen:
[ afbeelding ]
Denk dat dat geen probleem is op de rustdag.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:27 schreef Sloggi het volgende:
Gisteren zag ik een lossende Movistar-renner een teamgenoot 'katapulteren': ze hielden elkaars hand vast en de lossende renner gaf de ander een zwiep vooruit.
Niet dat ik vind dat hier boetes voor moeten worden uitgedeeld, maar mag dit eigenlijk?
Scherp.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Denk dat dat geen probleem is op de rustdag.
Computer says Yes!quote:Op woensdag 9 september 2015 12:08 schreef TheArt het volgende:
Boy van Poppel is aan een gigantische remonte begonnen om deze Vuelta toch nog te winnen:
[ afbeelding ]
Lekker jinxentwitter:NOSsport twitterde op woensdag 09-09-2015 om 13:07:55De dag van Tom Dumoulin. Om 16.43 uur gaat hij van start. Vanaf 16.00 uur op NPO 1 en http://t.co/0jL3R7rnBT. #vuelta http://t.co/FqmpYL5KWN reageer retweet
Tarik Z.-alert. AIVD leest u mee?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om bij een wanprestatie van Dumoulin gezamenlijk naar het NOS-gebouw te trekken. Sjoerd is de bron van de Tom-ellende vanmiddag.
De AIVD heeft wel beter te doen. Lekker van achter een monitor met een kopje koffie een jihadist volgen. Lekker, man.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tarik Z.-alert. AIVD leest u mee?
Aanzetten tot comazuipen, ban.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:26 schreef Mani89 het volgende:
NOS drinking game: elke keer als Herbert "Dumoulin" zegt neem je een teug.
gaat snel 10 kratten bier halenquote:Op woensdag 9 september 2015 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aanzetten tot comazuipen, ban.
Ik vind het ook geen goede vergelijking, maar het zou hun rijtje kunnen verklaren.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was niet echt vergelijkbaar natuurlijk. Dat was een korte tijdrit en volledig vlak, de tijdrit in Rio volgend jaar wordt toch redelijk zwaar. Misschien dat Cance nog 1x alles op alles zet voor een Olympische titel in de tijdrit, maar anders verwacht ik van hem sowieso geen podium.
nsou da sd sonw bs nl luk spellteeltjequote:Op woensdag 9 september 2015 13:26 schreef Mani89 het volgende:
NOS drinking game: elke keer als Herbert "Dumoulin" zegt neem je een teug.
Jij wint!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
nsou da sd sonw bs nl luk spellteeltje
Rondeboek ziet er goed uitquote:Op woensdag 9 september 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan moet Tommeke volgend jaar maar de Giro rijden om daar het Roze te pakken.
twitter:raykerckhoffs twitterde op woensdag 09-09-2015 om 13:41:32Misschien ben ik als Limburger niet helemaal neutraal. Maar ik hou rekening met 2'30 tot 3 minuten tijdwinst v Dumoulin op Aru en Rodriguez. reageer retweet
Bij Raymond is het daarentegen overduidelijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Je zou echt niet zeggen dat Tom een Limburger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |