Rondeboek ziet er goed uitquote:Op woensdag 9 september 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan moet Tommeke volgend jaar maar de Giro rijden om daar het Roze te pakken.
twitter:raykerckhoffs twitterde op woensdag 09-09-2015 om 13:41:32Misschien ben ik als Limburger niet helemaal neutraal. Maar ik hou rekening met 2'30 tot 3 minuten tijdwinst v Dumoulin op Aru en Rodriguez. reageer retweet
Bij Raymond is het daarentegen overduidelijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Je zou echt niet zeggen dat Tom een Limburger is.
Een rasechte inderdaad ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij Raymond is het daarentegen overduidelijk.
Daar gaat mijn grey horse.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Damien Howson
Damien Howson (Orica GreenEDGE) crashes right at the start and needs to change his bike.
Het is nog siësta joh, dat zie je aan het feit dat die Mexicanobakker ook nog nergens te bekennen is... Die Spanjolen heb je niks aan voor 15u 's middags!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Op lavuelta.com hoeven we niet te rekenen vandaag.
Dan komt het goed uit dat ik rond de klok van vijf pas weer terug ben.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is nog siësta joh, dat zie je aan het feit dat die Mexicanobakker ook nog nergens te bekennen is... Die Spanjolen heb je niks aan voor 15u 's middags!
quote:6.STAMSNIJDERT.
Boy van Poppel moet nog steeds van start gaan.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:53 schreef Marcoss het volgende:
Of de tijdrit is zo lastig dat er helemaal nog geen tussentijd bekend is!
Hier de link trouwens
http://www.lavuelta.com/l(...)/aso/etapa-1700.html
Zou de winnaar van de rode lantaarn in een ronde wel eens eerder een etappezege gepakt hebben in diezelfde ronde?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Boy is in de bosjes gaan schuilen om Waeytens op te wachten, alles voor die rode lantaarn.
Verklaart een hoop inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij Raymond is het daarentegen overduidelijk.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 9 september 2015 13:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou de winnar van de rode lantaarn in een ronde wel eens eerder een etappezege gepakt hebben in diezelfde ronde?
Ik moest gelijk aan Ivan Quaranta denken, maar die werd in de enige grote ronde hij uit reed net geen laatste, won wel 2 etappes.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou de winnar van de rode lantaarn in een ronde wel eens eerder een etappezege gepakt hebben in diezelfde ronde?
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan Ivan Quaranta denken, maar die werd in de enige grote ronde hij uit reed net geen laatste, won wel 2 etappes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |