quote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Rickertman96 het volgende:
ik kijk alleen vanwege Jack
waar blijft ie
Hij is weggelopenquote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Rickertman96 het volgende:
ik kijk alleen vanwege Jack
waar blijft ie
Dansplaatquote:Op maandag 7 september 2015 19:12 schreef GGMM het volgende:
Dit blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok
Beste Nederlandstalige plaat ooit.quote:Op maandag 7 september 2015 19:12 schreef GGMM het volgende:
Brainpowerquote:Op maandag 7 september 2015 19:12 schreef GGMM het volgende:
En zijn oude hersenen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
Toen had Willy z'n oude gebitje nog.
Spraakwater vergetenquote:Op maandag 7 september 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste Nederlandstalige plaat ooit.
Kramp van je kanis is overduidelijk beter.quote:
Even wat linkse propaganda tussendoor, moet kunnenquote:Op maandag 7 september 2015 19:24 schreef UncleDolan het volgende:
wat had dat filmpje te maken met dit?
quote:Op maandag 7 september 2015 19:24 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Even wat linkse propaganda tussendoor, moet kunnen
Vechtlust van Ricksen bevat wat meer sappige verhalen jaquote:
Homo?quote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik kijk constant naar Jack op de achtergrond... anderen daar ook last van?
Ik kijk toch liever naar Jet dan naar Jack, maar ieder zo zijn voorkeur.quote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
#viesdikquote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik kijk naar haarquote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ja.quote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat zou zuur zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 19:33 schreef Joezi het volgende:
Hopelijk krijgen we de langverwachte traan bij Jack
verdiendquote:
NOu daar heeft het idd wel iets van weg. Al kan ik nu even niet op de naam van zijn band komenquote:
Time Bandits, uit de oude doos.quote:Op maandag 7 september 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu daar heeft het idd wel iets van weg. Al kan ik nu even niet op de naam van zijn band komen
Tx het schoot me al te binnen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Time Bandits, uit de oude doos.
Ja dat was een beetje jammer Maxquote:Op maandag 7 september 2015 19:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat had ik gister met dat gifje, schoot me ineens te binnen waar die stond
De grondlegger van dit topic meen ik.quote:
hij was ook best wel hard tegen Guusquote:Op maandag 7 september 2015 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is nu behoorlijk kritisch over z'n afscheidsuitzending.
Denk het wel ja. Je gaat niet van te voren zitten denken: OK bij een goal ga ik 100x dit of dat roepen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Gewoon emotie, stop met die kut vragen.
Ja, dat is een beetje genant.quote:Op maandag 7 september 2015 19:44 schreef Evertjan het volgende:
Jack verkocht toch ook CD''s en bandjes met zijn commentaar
Dat vind jij leukquote:Op maandag 7 september 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Hij zit er in.
hij is 22 cm groot
goeie teksten.
Gebruik ik ook nog vaak.quote:Op maandag 7 september 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Hij zit er in.
hij is 22 cm groot
goeie teksten.
Wat een rare.quote:Op maandag 7 september 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Roland niet die vindt het ordinair
cassettebandjes?quote:Op maandag 7 september 2015 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was volgens mij tot de jaren '90 normaal.
quote:Op maandag 7 september 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liep Mutola ook al mee in 92, dat wist ik niet![]()
![]()
Die is in mijn hoofd pas net 30 ofzoquote:
Was dat Sierd?quote:Op maandag 7 september 2015 19:47 schreef Evertjan het volgende:
Iedereen vergeet hierbij het beeld van Sierd de Vos die een koelkast van een mobiele telefoon aan Elle van Langen overhandigt om mee naar huis toe te bellen
Ik zal je zeggen ik kwam er pas recent achter dat dat Sierd wasquote:Op maandag 7 september 2015 19:47 schreef Evertjan het volgende:
Iedereen vergeet hierbij het beeld van Sierd de Vos die een koelkast van een mobiele telefoon aan Elle van Langen overhandigt om mee naar huis toe te bellen
In 1992 was ze 20, jaar daarop werd ze wereldkampioenquote:Op maandag 7 september 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is in mijn hoofd pas net 30 ofzo
twitter:IroNiehe twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:46:05Verdorie, vriend Jack is bezig het record 'ik' zeggen van me af te pakken in #dwdd! reageer retweet
was toen al een talent hij was er ook bij toen Bob de Jong zijn 1e medaille pakte op een NKquote:Op maandag 7 september 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen ik kwam er pas recent achter dat dat Sierd was
lekker klef doen met Henk ten Cate tijdens CL wedstrijden op Sport 1quote:Op maandag 7 september 2015 19:48 schreef IbanMayo het volgende:
Sjek gaat gewoon door dus! Ophef om niks mensen
quote:Op maandag 7 september 2015 19:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:IroNiehe twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:46:05Verdorie, vriend Jack is bezig het record 'ik' zeggen van me af te pakken in #dwdd! reageer retweet
Is Giel al 30 dan?quote:Op maandag 7 september 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Matthijs zegt ik hoef niet te reageren maar doet het toch eigenlijk.
Wanneer is Giel 50? Kan hij ook weg.
Die heeft net iets minder talent dan Bergkamp.quote:Op maandag 7 september 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Luciano Narsingh dit gisteren had gedaan.
wat dat betreft kijkt hij het goed af bij Jimmy Fallon, daar maakt iedere gast ook de meeste fantastische boek/film/cd/toneelstuk die hij ooit heeft gezienquote:Op maandag 7 september 2015 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mathijs weet zijn gasten toch steeds met een boner van zelfgeilerij aan tafel te laten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |