Geen probleem, rijdt ie alsnog podium.quote:Op maandag 7 september 2015 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom gaat nog wel een half minuutje verliezen
Pozzo is niet echt goed.
Denk 2e achter JRodquote:Op maandag 7 september 2015 18:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen probleem, rijdt ie alsnog podium.
Zou het ze beiden enorm gunnen.quote:
Op het einde gaat het nog recht omhoog.quote:Op maandag 7 september 2015 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Enorm veel maakt het niet uit, hij verliest slechts enkele seconde
Laatste km is wel erg steil he, kan je zomaar een minuut verliezen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Houdt ie wel volquote:Op maandag 7 september 2015 18:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op het einde gaat het nog recht omhoog.
Maar Purito kan echt echt niet tijdrijden.quote:Op maandag 7 september 2015 18:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laatste km is wel erg steil he, kan je zomaar een minuut verliezen.
De slotkilometer is wel gruwelijk steil. Als je daar stil komt te staan, kun je daar veel tijd verliezen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Als je daar kraakt kun je nog minuten verliezen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Dan kan jij een mooie Dumoulin UI nemen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Dit gaat toch niet echt gebeuren he
Denk het ook niet.quote:Op maandag 7 september 2015 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Denk overigens niet dat ie de rode trui gaat pakken woensdag.
Ik zie m niet echt meer zwaar verliezen. Misschien nog 1, 2x een half minuutje. Dus hij heeft wel 3 minuten op JRod nodig.quote:Op maandag 7 september 2015 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Dit gaat toch niet echt gebeuren he
Denk je dat Majka niet genoeg verliest woensdag?quote:Op maandag 7 september 2015 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Denk overigens niet dat ie de rode trui gaat pakken woensdag.
quote:Op maandag 7 september 2015 18:29 schreef JopJuh het volgende:
Ok ... als dit geen Nederlander was geweest had iedereen een heel andere smiley gepost ...
Denk dat Aru en/of Rodriguez een goede tijdrit gaan rijden voor hun doen en geen 2 minuten verliezen op Tom.quote:Op maandag 7 september 2015 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je dat Majka niet genoeg verliest woensdag?
Ik weet niet hoe vlak de tijdrit is. Aru kan echt niet tijdrijden normaal gesproken.quote:Op maandag 7 september 2015 18:30 schreef Momo... het volgende:
Ben bang dat Dumoulin niet zo veel tijd gaat winnen in de tijdrit
Wel veel dieper dan normaal.quote:Op maandag 7 september 2015 18:30 schreef VASND het volgende:
Ik denk niet dat Tommeke dieper is gegaan dan de rest.
Volgens mij helemaal vlak.quote:Op maandag 7 september 2015 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vlak de tijdrit is. Aru kan echt niet tijdrijden normaal gesproken.
Dat hadden ze gisteren ook al gedaanquote:Op maandag 7 september 2015 18:31 schreef Slobeend het volgende:
Ze hebben Tom een seconde teveel aangesmeerd.
Dit is de 3e week, maakt de zaak toch anders.quote:Op maandag 7 september 2015 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vlak de tijdrit is. Aru kan echt niet tijdrijden normaal gesproken.
Dan kan ie best het rood pakken. Ik vraag me echter wel af of Aru 3 minuten gaat verliezen. Dat is wel echt nodig om te kunnen winnen.quote:
Nederlanders gebruiken geen dopingquote:Op maandag 7 september 2015 18:29 schreef JopJuh het volgende:
Ok ... als dit geen Nederlander was geweest had iedereen een heel andere smiley gepost ...
Ik ook niet maar als je als tijdrijder zijnde na dit vreselijke parcours 4e staat op nog geen twee minuten na meer dan twee weken ben je gewoon baas.quote:
Mooie richtpunten idd. Starten om de 2 minuten ?quote:Op maandag 7 september 2015 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Dumoulin start achter Chaves en Nieve.
Ik denk om de drie minuten.quote:Op maandag 7 september 2015 18:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooie richtpunten idd. Starten om de 2 minuten ?
quote:Op maandag 7 september 2015 18:29 schreef JopJuh het volgende:
"Maar"? Als hij dat pakt, pakt hij minimaal 2:30 op Aru en Rodriguez.quote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_Suisse_2015_Stage_9_Bern
In zelfde soort rit pakt hij 'maar '1:26 op Majka
Weg feeststemmingquote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
Ik teken ervoor hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
Niet als het voor hun er ook om gaatquote:Op maandag 7 september 2015 18:36 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
"Maar"? Als hij dat pakt, pakt hij minimaal 2:30 op Aru en Rodriguez.
Majka kan nog aardig tijdrijden volgens mij. Aru en Rodriguez een stuk minder.quote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
Daar zaten nog een paar stukjes bergop in zelfs.quote:Op maandag 7 september 2015 18:36 schreef VASND het volgende:
Aru in de Giro ITT was wel genieten hoor. 3 minuten achter de winnaar. Meerdere infarcten.
quote:Op maandag 7 september 2015 18:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Majka kan nog aardig tijdrijden volgens mij. Aru en Rodriguez een stuk minder.
ai ai ai, daar pakt hij maar 4 seconden op Rodriguezquote:Op maandag 7 september 2015 18:33 schreef Momo... het volgende:
http://www.procyclingstats.com/race/Vuelta_Ciclista_al_Pais_Vasco_2015_Stage_6_Aia
www.procyclingstats.com/race/Tour_de_France_2015_Stage_1_Utrecht
2 keer zelfde tijdrit gereden dit jaar.
Dat is meer dan genoeg he, die staat niet ver voor hemquote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
Dat was dan ook een klimtijdrit.quote:Op maandag 7 september 2015 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ai ai ai, daar pakt hij maar 4 seconden op Rodriguez
38 km/u gemiddeld, zegt wel genoeg. Niet te vergelijken.quote:Op maandag 7 september 2015 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ai ai ai, daar pakt hij maar 4 seconden op Rodriguez
Ook een volledig ander profiel. Al was dit wel een uitstekende tijdrit van Rodriguez idd. Ik denk trouwens ook dat rood lastig/onmogelijk gaat worden, maar hij heeft nog steeds kansen op het podium.quote:Op maandag 7 september 2015 18:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
www.procyclingstats.com/race/Vuelta_Ciclista_al_Pais_Vasco_2015_Stage_6_Aia
Hier maar 4 seconde op Rodriguez wel een stuk korter.
Nou ja, een beetje.quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Dat was dan ook een klimtijdrit.
Aru en Rodriquez ook, die zaten op het laatst ook vierkant op de fietsquote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elke wijsheid ten spijt: Dumoulin heeft een serieuze jas uitgedaan al.
Als hij nu weer 4 seconden wint op Rodriguez, gaat het nog lastig zijn om hem te passeren.quote:Op maandag 7 september 2015 18:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je kan speculeren wat je wil maar 1:25 is echt niet veel.quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook een volledig ander profiel. Al was dit wel een uitstekende tijdrit van Rodriguez idd. Ik denk trouwens ook dat rood lastig/onmogelijk gaat worden, maar hij heeft nog steeds kansen op het podium.
Yep, niet verwacht. Dacht dat ie steeds minder werd. Als ie dit kan doorzetten dan moet plek 3 er zeker inzitten.quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Positief is dat Dumoulin eerder beter, dan slechter aan het worden is (relatief)
Wanneer hij voor het podium kan rijden, hij ook voor de winst kan gaan. Majka kan normaal gesproken ook stukken beter tijdrijden dan Rodriguez en Aru, als hij Majka kan pakken kan hij ook dichtbij Rodriguez en Aru komen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elke wijsheid ten spijt: Dumoulin heeft een serieuze jas uitgedaan al. Hij moet primair op t podium richten. Alles wat hij meer wint dan de derde plek is meegenomen.
Op welk tijdstip start Dumoulin?quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Pedroso het volgende:
Woensdag maar 2 uurtjes eerder naar huis van het werk en broekje uit.
Tijdritten waar Rodriguez voor T. Marin eindigde zijn niet echt relevant voor woensdag :p.quote:Op maandag 7 september 2015 18:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Weet ik niet maar uitzending begint dagelijks om 16.00 uur dus dat verwacht ik voor woensdag ook.quote:Op maandag 7 september 2015 18:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op welk tijdstip start Dumoulin?
Ongeveer kwart voor 5quote:Op maandag 7 september 2015 18:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op welk tijdstip start Dumoulin?
16:00 naar huis moet kunnen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet ik niet maar uitzending begint dagelijks om 16.00 uur dus dat verwacht ik voor woensdag ook.
Beetje? 38 km/u is gewoon een halve klimtijdrit.quote:Op maandag 7 september 2015 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje.
[ afbeelding ]
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 07-09-2015 om 18:43:18Like you, I am also sure that Rodriguez will never win Grand Tour, he can't do TT and crack once during GT. thanks for respect my opinion reageer retweet
Lijkt mij sowieso knap, op de rustdag. Misschien als er 3 man voor hem positief testen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:48 schreef Pino112 het volgende:
Knap dat José en die gast op Eurosport nu al weten dat Dumoulin morgen de rode trui gaat pakken
Dus niet een hele klimtijdrit.quote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beetje? 38 km/u is gewoon een halve klimtijdrit.
Betere referentie voor Purito en Aru is de vlakke tijdrit van de Vuelta vorig jaar (etappe 10). Die was quasi net zo lang als die van overmorgen. Tony Martin won, Rordriguez eindigde op 1.49, Aru op 2.03.
Nee natuurlijk niet, maar het ging op en af daar. Klimmetjes en afdalingen. Dan ligt de gemiddelde snelheid ook wat hoger dan als de tijdrit alleen maar uit 1 berg bestaat, logisch ook.quote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus niet een hele klimtijdrit.
Tom gaat geen 1.51 minuut pakken op Rodriguez. Op Aru mss wel maar dan moet die een matige tijdrit rijden en Tom een steengoede.quote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef Godshand het volgende:
Woensdag moet Dumoulin veel tijd zien te pakken op Rodriguez. Dan vrijdags weer een show geven op dat eindklimmetje, eventueel met ritwinst weer. Met die gewonnen tijd moet hij zaterdag de schade beperkt houden om zondags de Vuelta te winnen
Heeft wel de prijs voor de strijdlust gekregenquote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rodolfo niet gewonnen, wat een flopshow.
Droomscenarioquote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef Godshand het volgende:
Woensdag moet Dumoulin veel tijd zien te pakken op Rodriguez. Dan vrijdags weer een show geven op dat eindklimmetje, eventueel met ritwinst weer. Met die gewonnen tijd moet hij zaterdag de schade beperkt houden om zondags de Vuelta te winnen
Woensdag dan, jeweetquote:Op maandag 7 september 2015 18:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lijkt mij sowieso knap, op de rustdag. Misschien als er 3 man voor hem positief testen.
Dus ik had gelijk.quote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het ging op en af daar. Klimmetjes en afdalingen. Dan ligt de gemiddelde snelheid ook wat hoger dan als de tijdrit alleen maar uit 1 berg bestaat, logisch ook.
Volgens mij had Tom zijn winst gepakt in het laatste deel trouwens, in het klimwerk dus.quote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het ging op en af daar. Klimmetjes en afdalingen. Dan ligt de gemiddelde snelheid ook wat hoger dan als de tijdrit alleen maar uit 1 berg bestaat, logisch ook.
Maar amper, of eigenlijk geen vlakke stukken, en daar moet Dumoulin juist zijn tijd pakken en laat dat nou juist woensdag op het programma staan. Die tijdrit uit het Baskenland zegt dus geen hol.quote:
Walgelijk, walgelijk, walgelijk.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Heeft wel de prijs voor de strijdlust gekregen
[ afbeelding ]
Hey maar R_R, je bent toch wel een beetje blij dat onze Tom het zo goed doet?quote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Walgelijk, walgelijk, walgelijk.
En die wanstaltige Schleck die dan wint, blij dat ik het niet kon zien.
Deze ging eraan voorafquote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 07-09-2015 om 18:43:18Like you, I am also sure that Rodriguez will never win Grand Tour, he can't do TT and crack once during GT. thanks for respect my opinion reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 07-09-2015 om 18:37:49Will Dumolin surprise us and win #Vuelta2015 ? I think so. Aru 2nd and Majka 3rd? Sure 😇 reageer retweet
Daar gaat het gulpje toch wel voorzichtig voor open.quote:Op maandag 7 september 2015 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey maar R_R, je bent toch wel een beetje blij dat onze Tom het zo goed doet?
Majka is natuurlijk wel beter dan Aru en Rodriguez in de tijdritquote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:07:45All 167 remaining riders finished on time, including 'red lantern' @BVP88 #Respect #HupBoy #vuelta2015 http://t.co/jMz7ZzfIb1 reageer retweet
Stijlvolle, flegmatieke coureur. Ooit met z'n broertje de James Dean van het wielrennenquote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Walgelijk, walgelijk, walgelijk.
En die wanstaltige Schleck die dan wint, blij dat ik het niet kon zien.
Dat weet ik niet maar het waren wel een paar enorme geile kijkjaren onder de bezielende leiding van Riis waar ze wel ballen toonde met hun tactiekenquote:Op maandag 7 september 2015 19:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stijlvolle, flegmatieke coureur. Ooit met z'n broertje de James Dean van het wielrennen
Schleck
Kyrienkaquote:Op maandag 7 september 2015 19:12 schreef PimFR het volgende:
Wie zijn de concurrenten van Tom voor de tijdritwinst?
Daar stond hij al niet meer eerste in toch?quote:Op maandag 7 september 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Dumoulin verliest wel de combinatietrui.
Hoeft ook niet, 1.30 bv is voldoende. En dan nog winst pakken in de etappe van vrijdag (misschien wel etappe van donderdag ook).quote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tom gaat geen 1.51 minuut pakken op Rodriguez. Op Aru mss wel maar dan moet die een matige tijdrit rijden en Tom een steengoede.
VDB2? Die heeft de hele Vuelta tenminste op de tijdrit afgestemd.quote:Op maandag 7 september 2015 19:12 schreef PimFR het volgende:
Wie zijn de concurrenten van Tom voor de tijdritwinst?
Nee inderdaad, voor vandaag stond Purito daar al eerste inquote:Op maandag 7 september 2015 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar stond hij al niet meer eerste in toch?
Top 5, maar winnen?quote:Op maandag 7 september 2015 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
VDB2? Die heeft de hele Vuelta tenminste op de tijdrit afgestemd.
Nee maar het truitje had hij nog wel.quote:Op maandag 7 september 2015 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dumoulin gaat echt geen tijd meer pakken in de heuvel/bergetappes. Hij heeft niet meer de benen van het begin van deze ronde.quote:Op maandag 7 september 2015 19:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, 1.30 bv is voldoende. En dan nog winst pakken in de etappe van vrijdag (misschien wel etappe van donderdag ook).
En toen was TD pas 19 ofzo...quote:Op maandag 7 september 2015 19:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In 2010 reden Tom en Aru een tijdrit tegen elkaar. Tom won toen (voor een Colombiaantje) en Aru verloor 2.27 in 30.5 km. Lijkt me wel duidelijk dus.
Nee, derde achter Rodriguez en Aru.quote:Op maandag 7 september 2015 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is zeker een gevaarlijke gast. Heeft dit jaar al een aantal prima tijdritten gereden en heeft de afgelopen 2 weken geen trap te veel gedaan.quote:Op maandag 7 september 2015 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
VDB2? Die heeft de hele Vuelta tenminste op de tijdrit afgestemd.
Ach, hij krijgt er woensdag rood voorquote:Op maandag 7 september 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Dumoulin verliest wel de combinatietrui.
En pakt 25 punten voor de groene trui.quote:Op maandag 7 september 2015 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, hij krijgt er woensdag rood voor
3 punten te weinig om de groene trui over te nemenquote:Op maandag 7 september 2015 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En pakt 25 punten voor de groene trui.
Dit is wel heel erg calvinistisch hoorquote:Op maandag 7 september 2015 19:30 schreef komrad het volgende:
Hij gaat top 10 rijden en dat is al super. Alles meer is
Edit: Met plaatje.twitter:CyclingHubTV twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:27:27I was curious to see how much time @tom_dumoulin could put into his opponents. Here is a table over the last 2 years. http://t.co/KsXJZyXPgr reageer retweet
ik denk dat hij veel beter gaat doen maar we moeten wel beseffen hoe bijzonder deze prestatie is en hem niet gaan afbranden als hij het podium niet zou halenquote:Op maandag 7 september 2015 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg calvinistisch hoor
Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Als het deze keer niet lukt, dan ziet iedereen nog altijd wel wat voor toekomst hij voor zich heeftquote:Op maandag 7 september 2015 19:44 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk dat hij veel beter gaat doen maar we moeten wel beseffen hoe bijzonder deze prestatie is en hem niet gaan afbranden als hij het podium niet zou halen
Wie zie je als voornaamste bedreiging voor het podium, Majka? Die zou Tom toch moeten kunnen pakken op woensdag en als ik het goed begrepen heb krijgt Majka niet zo veel kansen meer om Tom daarna weer in te halen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Top 4 zie ik 'em niet meer verspelen, podium wordt gewoon nog dubbeltje op zijn kant.
Ja. Kan een aardige tijdrit rijden, en in etappe 18 en 20 zijn er nog etappes met bergjes van de 1e categorie vlak voor de finish. De tegenstanders hebben het nog nooit tactisch gespeeld, maar die mogelijkheden liggen er wel. Volle bak gaan op de klim, en dan met wat knechten de voorsprong vasthouden / uitbreiden na de top.quote:Op maandag 7 september 2015 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zie je als voornaamste bedreiging voor het podium, Majka? Die zou Tom toch moeten kunnen pakken op woensdag en als ik het goed begrepen heb krijgt Majka niet zo veel kansen meer om Tom daarna weer in te halen.
"Hij zag er goed uit vandaag. Hij zal herstellen om een geweldige tijdrit te rijden. Ik zal perfect moeten rijden. Om de Vuelta te kunnen winnen zal hij moeten falen en zal ik het spectaculair moeten doen. Hopelijk leid ik nog na de tijdrit."quote:Hoy se le ha visto muy bien, muy suelto. Se recuperará para hacer una gran crono. Tengo que hacerla perfecta. Para ganar la Vuelta tiene que fallar él y que me salga a mí espectacular. Ojalá salga líder en la crono.
"Iedereen was moe, bang voor de rivaal. We hebben het een paar keer geprobeerd, om te winnen, maar we hadden geen hulp. Zonder hulp was het onmogelijk. Ik hoop dat ik naar huis ga met een podiumplaats."quote:Todo el mundo estaba cansado, con miedo del rival. Lo hemos intentado un par de veces, para ganar, pero no hemos tenido ayuda. Solos era imposible. Ojalá llegue a casa entre los 3 primeros.
Voor het eerst dat ik daar blij om ben.quote:Op maandag 7 september 2015 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
In elk geval geen finishes bergop meer.
Zo, die dekt zich even in hequote:Op maandag 7 september 2015 19:54 schreef Strani het volgende:
Purito in AS, over Dumoulin:
[..]
"Hij zag er goed uit vandaag. Hij zal herstellen om een geweldige tijdrit te rijden. Ik zal perfect moeten rijden. Om de Vuelta te kunnen winnen zal hij moeten falen en zal ik het spectaculair moeten doen. Hopelijk leid ik nog na de tijdrit."
Over de finale van de etappe:
[..]
"Iedereen was moe, bang voor de rivaal. We hebben het een paar keer geprobeerd, om te winnen, maar we hadden geen hulp. Zonder hulp was het onmogelijk. Ik hoop dat ik naar huis ga met een podiumplaats."
zouden er nog Rasmussen-achtige taferelen voordoen tijdens de tijdrit???quote:Op maandag 7 september 2015 19:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo, die dekt zich even in he. Het choken is begonnen
Ik weet het niet hoor, Tom lijkt toch wel een stuk beter dan Majka op de tijdrit en Majka heeft me niet de indruk gegeven dat hij op één klim grote verschillen kan maken.quote:Op maandag 7 september 2015 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja. Kan een aardige tijdrit rijden, en in etappe 18 en 20 zijn er nog etappes met bergjes van de 1e categorie vlak voor de finish. De tegenstanders hebben het nog nooit tactisch gespeeld, maar die mogelijkheden liggen er wel. Volle bak gaan op de klim, en dan met wat knechten de voorsprong vasthouden / uitbreiden na de top.
quote:Op maandag 7 september 2015 19:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zouden er nog Rasmussen-achtige taferelen voordoen tijdens de tijdrit???
Een rustdag kan ook nog rare dingen doen, natuurlijkquote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef Ericr het volgende:
We zien het wel deze week. Woensdag de grote test maar daarna kan het nog raar lopen. Voordeel is dat Aru en Rodriguez ook aardig kapot zijn. Iedereen start in de tijdrit met een vermoeid lichaam en alhoewel het maar krap 40km is neem je die vermoeidheid ook weer mee in de dagen er na. Dat zal voor de niet tijdrijders harder aan komen dan Dumoulin.
De vorige rustdag pakte erg goed uit voor ons kleine vriendelijke duo van Katusha.quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een rustdag kan ook nog rare dingen doen, natuurlijk
Sterker nog, het is al gebeurd.quote:Op maandag 7 september 2015 20:12 schreef DeeBee het volgende:
Het zou wel hilarisch zijn dat na al dat gehype en de ronde talenten die we gehad hebben (of omhoog geschreven zijn de laatste jaren), dat het dan juist in de ronde waarin niemand het had verwacht gaat gebeuren.
Ze hebben allebei wel eens goede tijdritten gereden, het is nu echt een coin toss.quote:Op maandag 7 september 2015 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben ik de enige die Aru hoger inschat als tijdrijder dan Rodriguez? Niet dat het verschil erg groot is.
Ik denk dat Aru ook wel iets beter is ja.quote:Op maandag 7 september 2015 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben ik de enige die Aru hoger inschat als tijdrijder dan Rodriguez? Niet dat het verschil erg groot is.
Ik vind het ook wel vermakelijk dat hij niet voor Rabo/Belkin/Jumbo rijdt.quote:Op maandag 7 september 2015 20:12 schreef DeeBee het volgende:
Het zou wel hilarisch zijn dat na al dat gehype en de ronde talenten die we gehad hebben (of omhoog geschreven zijn de laatste jaren), dat het dan juist in de ronde waarin niemand het had verwacht gaat gebeuren.
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=21668quote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik denk dat Aru ook wel iets beter is ja.
Vooral omdat er weinig slechtere tijdrijders bestaan dan Rodriguez, die is zelfs in topvorm en wanneer het er vol om ging, nog nooit boven zichzelf uitgestegen in een tijdrit volgens mij (inb4: 'Jinx!').
Vorig jaar iets sneller dan Gesink in de eerste ITT in de Vuelta. Wel een ander profiel dan de komende tijdrit maar ook niet heel zwaar.quote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik denk dat Aru ook wel iets beter is ja.
Vooral omdat er weinig slechtere tijdrijders bestaan dan Rodriguez, die is zelfs in topvorm en wanneer het er vol om ging, nog nooit boven zichzelf uitgestegen in een tijdrit volgens mij (inb4: 'Jinx!').
Dat is wat Rodriguez betreft de meest relevante inderdaad. Vergelijkbare belangen en parcours, alleen iets korter.quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=21668
Hij heeft genoeg van dit soort tijdritjes gereden. Als hij dat woensdag weer doet, dan is de buit binnen.
Toen liepen de remmen nog aan van de Bianchi van de Condor!quote:Op maandag 7 september 2015 20:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vorig jaar iets sneller dan Gesink in de eerste ITT in de Vuelta. Wel een ander profiel dan de komende tijdrit maar ook niet heel zwaar.
http://www.procyclingstat(...)_2014_Stage_10_Borja
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=22127 Al was dat aan de uitslag te zien vast een moeilijker parcours.quote:Op maandag 7 september 2015 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=21668
Hij heeft genoeg van dit soort tijdritjes gereden. Als hij dat woensdag weer doet, dan is de buit binnen.
45 gemiddeld voor de winnaar. Is wel redelijk lastig dan. Zwaarder dan woensdag.quote:Op maandag 7 september 2015 20:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=22127 Al was dat aan de uitslag te zien vast een moeilijker parcours.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=22127 Al was dat aan de uitslag te zien vast een moeilijker parcours.
Het grote indekken is al begonnen. Maar laat het woensdag maar kutweer worden dan, die lichte mannetjes vinden dat meestal niet leuk. Dagen daarna lekker met een pleurisje op de fiets en longen die nog goed nabranden.quote:Op maandag 7 september 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Joaquim Rodriguez: "Dumoulin es el favorito por la victoria de la Vuelta 2015
twitter:tom_dumoulin twitterde op maandag 07-09-2015 om 20:30:02So motivated today to stay in the top ten, it meant a flight in the helicopter for the first time!! http://t.co/JCQdT6BtCV reageer retweet
twitter:tom_dumoulin twitterde op maandag 07-09-2015 om 20:30:44Ah, and to still have a shot at the podium in @lavuelta after todays stage is also quite nice... Haha! reageer retweet
quote:Oleg Tinkov: Dumoulin wint Vuelta
Er is in ieder geval één persoon overtuigd dat Tom Dumoulin de Vuelta gaat winnen. Oleg Tinkov, de baas van de wielerploeg Tinkoff-Saxo, ziet de Nederlander als winnaar laat hij via twitter weten. 'Zal Dumoulin ons verrassen en de Vuelta winnen? Ik denk het wel.' Fabio Aru wordt volgens hem tweede en Rafal Majka derde.
Ook Jose Azevedo, de ploegleider van Rodriguez, vreest voor Dumoulin "Het behoeft geen twijfel dat hij de sterkste is in de Vuelta."
Dumoulin staat na maandag vierde in het algemeen klassement op 1 minuut 51 van Joaquin Rodríguez. De Nederlander kan woensdag in de tijdrit in en rond Burgos tijd goedmaken. Dumoulin, die vorig jaar derde werd op het WK tijdrijden, moet namelijk in staat worden geacht om een betere tijd neer te zetten dan klimmers als Rodríguez en Fabio Aru.
Bron: Telegraaf
Het voordeel kan wel zijn dat er waarschijnlijk 3 vrij kort staan, die gaan ook op elkaar reagerenquote:Op maandag 7 september 2015 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar stel dat Dumoulin woensdag daadwerkelijk het rood pakt, dan zal het zonder ploeg nog heel lastig worden dat ding naar Madrid te rijden. Vooral die rit van zaterdag is haast niet te controleren. Daarom is het ook zaak alles buiten de top 4 op minuten te rijden. Dan hoef je niet overal op te reageren.
Hij doet het nu toch ook zonder ploeg, dat heeft hem niet er van weerhouden om zich te handhaven. Het is nou niet dat er nog veel ploegen fris rond rijden.Astana heeft een stevig blok maar die leipo van een Landa rijdt gerust Aru naar de klote.quote:Op maandag 7 september 2015 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar stel dat Dumoulin woensdag daadwerkelijk het rood pakt, dan zal het zonder ploeg nog heel lastig worden dat ding naar Madrid te rijden. Vooral die rit van zaterdag is haast niet te controleren. Daarom is het ook zaak alles buiten de top 4 op minuten te rijden. Dan hoef je niet overal op te reageren.
Chaves 8 minuten verloren in een tijdrit van 25km (Pais Vasco '14)?quote:Op maandag 7 september 2015 19:38 schreef Strani het volgende:
Edit: Met plaatje.twitter:CyclingHubTV twitterde op maandag 07-09-2015 om 19:27:27I was curious to see how much time @tom_dumoulin could put into his opponents. Here is a table over the last 2 years. http://t.co/KsXJZyXPgr reageer retweet
[ afbeelding ]
Die Colombiaantjes kunnen er gewoon niks van.quote:Op maandag 7 september 2015 20:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Chaves 8 minuten verloren in een tijdrit van 25km (Pais Vasco '14)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |