Nederlanders gebruiken geen dopingquote:Op maandag 7 september 2015 18:29 schreef JopJuh het volgende:
Ok ... als dit geen Nederlander was geweest had iedereen een heel andere smiley gepost ...
Ik ook niet maar als je als tijdrijder zijnde na dit vreselijke parcours 4e staat op nog geen twee minuten na meer dan twee weken ben je gewoon baas.quote:
Mooie richtpunten idd. Starten om de 2 minuten ?quote:Op maandag 7 september 2015 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Dumoulin start achter Chaves en Nieve.
Ik denk om de drie minuten.quote:Op maandag 7 september 2015 18:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooie richtpunten idd. Starten om de 2 minuten ?
quote:Op maandag 7 september 2015 18:29 schreef JopJuh het volgende:
Ok ... als dit geen Nederlander was geweest had iedereen een heel andere smiley gepost ...
"Maar"? Als hij dat pakt, pakt hij minimaal 2:30 op Aru en Rodriguez.quote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_Suisse_2015_Stage_9_Bern
In zelfde soort rit pakt hij 'maar '1:26 op Majka
Weg feeststemmingquote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
Ik teken ervoor hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
Niet als het voor hun er ook om gaatquote:Op maandag 7 september 2015 18:36 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
"Maar"? Als hij dat pakt, pakt hij minimaal 2:30 op Aru en Rodriguez.
Majka kan nog aardig tijdrijden volgens mij. Aru en Rodriguez een stuk minder.quote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
Daar zaten nog een paar stukjes bergop in zelfs.quote:Op maandag 7 september 2015 18:36 schreef VASND het volgende:
Aru in de Giro ITT was wel genieten hoor. 3 minuten achter de winnaar. Meerdere infarcten.
quote:Op maandag 7 september 2015 18:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Majka kan nog aardig tijdrijden volgens mij. Aru en Rodriguez een stuk minder.
ai ai ai, daar pakt hij maar 4 seconden op Rodriguezquote:Op maandag 7 september 2015 18:33 schreef Momo... het volgende:
http://www.procyclingstats.com/race/Vuelta_Ciclista_al_Pais_Vasco_2015_Stage_6_Aia
www.procyclingstats.com/race/Tour_de_France_2015_Stage_1_Utrecht
2 keer zelfde tijdrit gereden dit jaar.
Dat is meer dan genoeg he, die staat niet ver voor hemquote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef Momo... het volgende:
Dat was dan ook een klimtijdrit.quote:Op maandag 7 september 2015 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ai ai ai, daar pakt hij maar 4 seconden op Rodriguez
38 km/u gemiddeld, zegt wel genoeg. Niet te vergelijken.quote:Op maandag 7 september 2015 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ai ai ai, daar pakt hij maar 4 seconden op Rodriguez
Ook een volledig ander profiel. Al was dit wel een uitstekende tijdrit van Rodriguez idd. Ik denk trouwens ook dat rood lastig/onmogelijk gaat worden, maar hij heeft nog steeds kansen op het podium.quote:Op maandag 7 september 2015 18:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
www.procyclingstats.com/race/Vuelta_Ciclista_al_Pais_Vasco_2015_Stage_6_Aia
Hier maar 4 seconde op Rodriguez wel een stuk korter.
Nou ja, een beetje.quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Dat was dan ook een klimtijdrit.
Aru en Rodriquez ook, die zaten op het laatst ook vierkant op de fietsquote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elke wijsheid ten spijt: Dumoulin heeft een serieuze jas uitgedaan al.
Als hij nu weer 4 seconden wint op Rodriguez, gaat het nog lastig zijn om hem te passeren.quote:Op maandag 7 september 2015 18:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je kan speculeren wat je wil maar 1:25 is echt niet veel.quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook een volledig ander profiel. Al was dit wel een uitstekende tijdrit van Rodriguez idd. Ik denk trouwens ook dat rood lastig/onmogelijk gaat worden, maar hij heeft nog steeds kansen op het podium.
Yep, niet verwacht. Dacht dat ie steeds minder werd. Als ie dit kan doorzetten dan moet plek 3 er zeker inzitten.quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Positief is dat Dumoulin eerder beter, dan slechter aan het worden is (relatief)
Wanneer hij voor het podium kan rijden, hij ook voor de winst kan gaan. Majka kan normaal gesproken ook stukken beter tijdrijden dan Rodriguez en Aru, als hij Majka kan pakken kan hij ook dichtbij Rodriguez en Aru komen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elke wijsheid ten spijt: Dumoulin heeft een serieuze jas uitgedaan al. Hij moet primair op t podium richten. Alles wat hij meer wint dan de derde plek is meegenomen.
Op welk tijdstip start Dumoulin?quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Pedroso het volgende:
Woensdag maar 2 uurtjes eerder naar huis van het werk en broekje uit.
Tijdritten waar Rodriguez voor T. Marin eindigde zijn niet echt relevant voor woensdag :p.quote:Op maandag 7 september 2015 18:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Weet ik niet maar uitzending begint dagelijks om 16.00 uur dus dat verwacht ik voor woensdag ook.quote:Op maandag 7 september 2015 18:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op welk tijdstip start Dumoulin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |