Dan kan jij een mooie Dumoulin UI nemen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Dit gaat toch niet echt gebeuren he
Denk het ook niet.quote:Op maandag 7 september 2015 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Denk overigens niet dat ie de rode trui gaat pakken woensdag.
Ik zie m niet echt meer zwaar verliezen. Misschien nog 1, 2x een half minuutje. Dus hij heeft wel 3 minuten op JRod nodig.quote:Op maandag 7 september 2015 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Dit gaat toch niet echt gebeuren he
Denk je dat Majka niet genoeg verliest woensdag?quote:Op maandag 7 september 2015 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Denk overigens niet dat ie de rode trui gaat pakken woensdag.
quote:Op maandag 7 september 2015 18:29 schreef JopJuh het volgende:
Ok ... als dit geen Nederlander was geweest had iedereen een heel andere smiley gepost ...
Denk dat Aru en/of Rodriguez een goede tijdrit gaan rijden voor hun doen en geen 2 minuten verliezen op Tom.quote:Op maandag 7 september 2015 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je dat Majka niet genoeg verliest woensdag?
Ik weet niet hoe vlak de tijdrit is. Aru kan echt niet tijdrijden normaal gesproken.quote:Op maandag 7 september 2015 18:30 schreef Momo... het volgende:
Ben bang dat Dumoulin niet zo veel tijd gaat winnen in de tijdrit
Wel veel dieper dan normaal.quote:Op maandag 7 september 2015 18:30 schreef VASND het volgende:
Ik denk niet dat Tommeke dieper is gegaan dan de rest.
Volgens mij helemaal vlak.quote:Op maandag 7 september 2015 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vlak de tijdrit is. Aru kan echt niet tijdrijden normaal gesproken.
Dat hadden ze gisteren ook al gedaanquote:Op maandag 7 september 2015 18:31 schreef Slobeend het volgende:
Ze hebben Tom een seconde teveel aangesmeerd.
Dit is de 3e week, maakt de zaak toch anders.quote:Op maandag 7 september 2015 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vlak de tijdrit is. Aru kan echt niet tijdrijden normaal gesproken.
Dan kan ie best het rood pakken. Ik vraag me echter wel af of Aru 3 minuten gaat verliezen. Dat is wel echt nodig om te kunnen winnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |