Ongeveer kwart voor 5quote:Op maandag 7 september 2015 18:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op welk tijdstip start Dumoulin?
16:00 naar huis moet kunnen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet ik niet maar uitzending begint dagelijks om 16.00 uur dus dat verwacht ik voor woensdag ook.
Beetje? 38 km/u is gewoon een halve klimtijdrit.quote:Op maandag 7 september 2015 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje.
[ afbeelding ]
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 07-09-2015 om 18:43:18Like you, I am also sure that Rodriguez will never win Grand Tour, he can't do TT and crack once during GT. thanks for respect my opinion reageer retweet
Lijkt mij sowieso knap, op de rustdag. Misschien als er 3 man voor hem positief testen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:48 schreef Pino112 het volgende:
Knap dat José en die gast op Eurosport nu al weten dat Dumoulin morgen de rode trui gaat pakken
Dus niet een hele klimtijdrit.quote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beetje? 38 km/u is gewoon een halve klimtijdrit.
Betere referentie voor Purito en Aru is de vlakke tijdrit van de Vuelta vorig jaar (etappe 10). Die was quasi net zo lang als die van overmorgen. Tony Martin won, Rordriguez eindigde op 1.49, Aru op 2.03.
Nee natuurlijk niet, maar het ging op en af daar. Klimmetjes en afdalingen. Dan ligt de gemiddelde snelheid ook wat hoger dan als de tijdrit alleen maar uit 1 berg bestaat, logisch ook.quote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus niet een hele klimtijdrit.
Tom gaat geen 1.51 minuut pakken op Rodriguez. Op Aru mss wel maar dan moet die een matige tijdrit rijden en Tom een steengoede.quote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef Godshand het volgende:
Woensdag moet Dumoulin veel tijd zien te pakken op Rodriguez. Dan vrijdags weer een show geven op dat eindklimmetje, eventueel met ritwinst weer. Met die gewonnen tijd moet hij zaterdag de schade beperkt houden om zondags de Vuelta te winnen
Heeft wel de prijs voor de strijdlust gekregenquote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rodolfo niet gewonnen, wat een flopshow.
Droomscenarioquote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef Godshand het volgende:
Woensdag moet Dumoulin veel tijd zien te pakken op Rodriguez. Dan vrijdags weer een show geven op dat eindklimmetje, eventueel met ritwinst weer. Met die gewonnen tijd moet hij zaterdag de schade beperkt houden om zondags de Vuelta te winnen
Woensdag dan, jeweetquote:Op maandag 7 september 2015 18:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lijkt mij sowieso knap, op de rustdag. Misschien als er 3 man voor hem positief testen.
Dus ik had gelijk.quote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het ging op en af daar. Klimmetjes en afdalingen. Dan ligt de gemiddelde snelheid ook wat hoger dan als de tijdrit alleen maar uit 1 berg bestaat, logisch ook.
Volgens mij had Tom zijn winst gepakt in het laatste deel trouwens, in het klimwerk dus.quote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het ging op en af daar. Klimmetjes en afdalingen. Dan ligt de gemiddelde snelheid ook wat hoger dan als de tijdrit alleen maar uit 1 berg bestaat, logisch ook.
Maar amper, of eigenlijk geen vlakke stukken, en daar moet Dumoulin juist zijn tijd pakken en laat dat nou juist woensdag op het programma staan. Die tijdrit uit het Baskenland zegt dus geen hol.quote:
Walgelijk, walgelijk, walgelijk.quote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Heeft wel de prijs voor de strijdlust gekregen
[ afbeelding ]
Hey maar R_R, je bent toch wel een beetje blij dat onze Tom het zo goed doet?quote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Walgelijk, walgelijk, walgelijk.
En die wanstaltige Schleck die dan wint, blij dat ik het niet kon zien.
Deze ging eraan voorafquote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 07-09-2015 om 18:43:18Like you, I am also sure that Rodriguez will never win Grand Tour, he can't do TT and crack once during GT. thanks for respect my opinion reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op maandag 07-09-2015 om 18:37:49Will Dumolin surprise us and win #Vuelta2015 ? I think so. Aru 2nd and Majka 3rd? Sure 😇 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |