SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van lurkers.quote:Op maandag 7 september 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Ja er zijn meer lurkers dan posters hier
126quote:Op maandag 7 september 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Ja er zijn meer lurkers dan posters hier
Die van jou heeft de 40+ of 50+ al gehaalt dus het begin is erquote:
Bijna altijd ....quote:Op maandag 7 september 2015 00:08 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Eerst maar eens de kat uit de boom kijken of het wel zo gezellig is als jij beweert.
Dat ligt oa. aan jezelf natuurlijk..quote:Op maandag 7 september 2015 00:08 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Eerst maar eens de kat uit de boom kijken of het wel zo gezellig is als jij beweert.
Géén idee!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 september 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is het zo interessant hier dan.
Nou van mij mogen ze....even zwaaien.quote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee!!!!!!!!!!!!stel dat ze ineens alle 126 gaat posten wat dan?
Heb je die niet in huis?quote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen waar de kaas staat?
Bij mij nu in de koelkastquote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen waar de kaas staat?
Ja, misschien komt er nog iemand uit de kastquote:Op maandag 7 september 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou van mij mogen ze....even zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |