Bedankt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Niks mis met Zeeuwen, alles met Blind
Alsjeblieftquote:
Hij wilt graag Memphis genoemd worden en ik vind dat hij een prima reden heeft. Al hoef je je er niet aan mee te doen natuurlijk.quote:
De Endt Jive.quote:Op zondag 6 september 2015 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
David Endt
Hij trekt zich vast af op die foto van Blind zojuist.
Van rukken word jeblindquote:Op zondag 6 september 2015 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
David Endt
Hij trekt zich vast af op die foto van Blind zojuist.
quote:
quote:
Nee ik dacht al, hoe kan het dat hij zo goed Nederlands praatquote:Op zondag 6 september 2015 23:43 schreef Szura het volgende:
Hee wisten jullie al dat deze man uit Zaandam komt?
Grueter had zijn avond.quote:Op zondag 6 september 2015 23:43 schreef Szura het volgende:
Hee wisten jullie al dat deze man uit Zaandam komt?
Snap ook niet dat ze zo'n man uitnodigen. Je weet vantevoren dat die niet kritisch gaat zijn.quote:
quote:
Je moet wat als Messi niet speeltquote:Op zondag 6 september 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grueter had zijn avond.
''Het veldspel was goed''
''Ozyakup, de man geboren in Zaandam''
Ja en er was iets met 6 september toch?quote:Op zondag 6 september 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grueter had zijn avond.
''Het veldspel was goed''
''Ozyakup, de man geboren in Zaandam''
xDquote:
nou nouquote:
Ja, alleen ben ik vergeten waar het over ging.quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en er was iets met 6 september toch?
Mild zijn, zo rolt Nederland.quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ongelofelijk hoe mild ze zijn voor het NL elftal. In het buitenland hadden ze hun gewoon gefileerd. Nederland had 24 punten uit 8 moeten hebben hoor.
Wat een bagger is het eigenlijk.
Van der Wiel, Narsingh, Bruma...
24 punten misschien niet, maar 20 was wel gewoon normaal geweest ja...quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ongelofelijk hoe mild ze zijn voor het NL elftal. In het buitenland hadden ze hun gewoon gefileerd. Nederland had 24 punten uit 8 moeten hebben hoor.
Wat een bagger is het eigenlijk.
Van der Wiel, Narsingh, Bruma...
En Vinokourov als voedingsadviseurquote:Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Meer clubs in de CL dan IJsland inderdaad
echt nietquote:Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef Bombvis het volgende:
Wij gaan heel hard verliezen van Kazachstan
Als ik daar had gezeten had er stoom uit mijn oren gekomen. Wellicht toch een Nederlandse zwakte om toch nog de positieve punten op te noemen. Leuk zo een kans maar als je die er niet in knalt is het geen doelpunt... Klaar.quote:
Echt wel, die spelen gewoon gelijk tegen IJslandquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2015 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Zouden we het serieus moeilijk krijgen tegen Kazachstan?
Dan kunnen we er net zo goed meteen mee ophouden.
Thuis was me ook een zaadpot als ik het goed herinnerquote:Op zondag 6 september 2015 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Zouden we het serieus moeilijk krijgen tegen Kazachstan?
Dan kunnen we er net zo goed meteen mee ophouden.
ik vind deze post niet echt iets bijdragen aan dit topic.quote:Op zondag 6 september 2015 23:47 schreef Bombvis het volgende:
Ik zag de 0-1 niet.. Oh, in de herhaling wel
Die komt pas volgende week weer. Dan is de materiaalman van PEC uitgegleden en dan heeft Sjoerd daar iets leuks van geanimeerd.quote:
Sorry, ik zal er op proberen te lettenquote:Op zondag 6 september 2015 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik vind deze post niet echt iets bijdragen aan dit topic.
af en toe zie je wel eens landen spelen in de meest ongure kleine stadions heerlijk om te zienquote:Op zondag 6 september 2015 23:49 schreef Grifte het volgende:
Skonto Stadion met hun sporthal, laatst nog geweest. Ongure bewaker erbij, mooi man.
Lijp ding.quote:Op zondag 6 september 2015 23:49 schreef Grifte het volgende:
Skonto Stadion met hun sporthal, laatst nog geweest. Ongure bewaker erbij, mooi man.
Voetbal in Wales is net rugbyquote:
Die doping die hij in Madrid krijgt doet z'n uitstraling ook geen goedquote:Op zondag 6 september 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Bale moet echt stoppen met dat lange haar van 'm. Mensonterend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |