Ja het sprookjesbos in Valkenburg, dat weet toch iedereen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een bekend Sprookjespark, er is er maar 1 ffs
Ik wist dit toch maar mooi met mijn economische opleidingquote:
Moest lachenquote:Op zondag 6 september 2015 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja het sprookjesbos in Valkenburg, dat weet toch iedereen.
Traditiequote:Op zondag 6 september 2015 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
Waarom pakken ze een escape en gokken goed
Dit had ik inderdaad ook niet zonder mijn economische opleiding gewetenquote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist dit toch maar mooi met mijn economische opleiding
Dit spel staat bekend om makkelijk en moeilijk door elkaar haaltquote:
Allemaal gekken in gare pakjesquote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
Haarzuilens, das pas echt een sprookjespark tijdens de Elf
Dat hangt er van af wat de maker van de vragen zelf moeilijk vindtquote:Op zondag 6 september 2015 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit spel staat bekend om makkelijk en moeilijk door elkaar haalt
Geeft nietquote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef Knitted het volgende:
[..]
Sorry, heb voor het eerst een nieuw topic geopend.
U beschrijft carnaval?quote:Op zondag 6 september 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal gekken in gare pakjes
Ik heb ook een economische opleiding, maar ik wist het niet zeker. Komt misschien ook omdat ik deze opleiding al voor 2002 had afgerond...quote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit had ik inderdaad ook niet zonder mijn economische opleiding geweten
geen negerfilmpjes dat scheeltquote:Op zondag 6 september 2015 22:17 schreef Tagliano het volgende:
De kudtfilmpjes volgen elkaar in rap tempo op
Fermentatie is in de biochemie het omzetten van biologische materialen met behulp van bacteriën, celculturen of schimmelsquote:
Das laten verrotten, zoek maar op filmpjes van sudstromingquote:
Zie jequote:Op zondag 6 september 2015 22:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Hij had verdubbelaar moeten pakken.
Oe inderdaad!quote:Op zondag 6 september 2015 22:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Hij had verdubbelaar moeten pakken.
Smoelquote:Op zondag 6 september 2015 22:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zetten ze nooit in
[..]
Bedankt hans!
quote:
quote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Dan kom je zo ver, en verlies je door Dolf Jansen![]()
Ja behoorlijk ja.quote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Nu krijgen we een 21 jarige. Wel vet.
Vet is hij zekerquote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Nu krijgen we een 21 jarige. Wel vet. Kijken of die beter is dan al dat ouwe grut.
Je bent in vormquote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ik had het wel geweten, aangezien A en C afvielen.
Over afvallen gesproken. De volgende kandidaat mag wel wat kilootjes kwijtraken.
Mjah makkelijk is subjectief. Ik weet soms een makkelijke vraag nietquote:
I see what you did therequote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Nu krijgen we een 21 jarige. Wel vet.
quote:
quote:
dolf jansen daarentegen ..quote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ik had het wel geweten, aangezien A en C afvielen.
Over afvallen gesproken. De volgende kandidaat mag wel wat kilootjes kwijtraken.
Een foto van Sibbel in beeld en denken dat het Dolf Jansen isquote:
expressquote:Op zondag 6 september 2015 22:25 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha leuk, fout express fout spellen
Die is niet dik joh.quote:Op zondag 6 september 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
Regio Den Haag.
Geschiedenisstudent.
Dik
DIT IS LITTLERABBIT!!!
Daardoor wist ik het jaquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
Regio Den Haag.
Geschiedenisstudent.
Dik
DIT IS LITTLERABBIT!!!
ohja hij komt uit den haag.quote:Op zondag 6 september 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
Regio Den Haag.
Geschiedenisstudent.
Dik
DIT IS LITTLERABBIT!!!
En dan straks met een tonnetje weglopen, dikke middelvinger naar die gastjesquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 september 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ik had ergens dat gifje van Karina die net om een hoekje keek, maar ik kan hem niet vinden.
Dat moet legendarisch zijn geweest.quote:
Het was net ziggoquote:Op zondag 6 september 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet legendarisch zijn geweest.
Okee Gerard dan maarquote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef ForzaMilan het volgende:
Haha ik wou Gordon zeggen maar stond er niet eens tussen. Dan Rene maar.
quote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteraard Joling. Sukkel die dit niet weet.
Ik zou een escape nemenquote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef ForzaMilan het volgende:
Haha ik wou Gordon zeggen maar stond er niet eens tussen. Dan Rene maar.
Volgens mij niet de eerste kandidaat die jonger is dan jou....quote:
Hij is 21. Maar met logisch nadenken weet je dat vd boom te jong is, en Froger nooit 3e zou worden...quote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteraard Joling. Sukkel die dit niet weet.
Maar hij ziet er ouder uitquote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet de eerste kandidaat die jonger is dan jou....
Ik ben Caroline liever kwijtquote:Op zondag 6 september 2015 22:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
carolien lijkt 'm ook het liefst weer kwijt te zijn.
jij bent 11?quote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme ik ben jonger dan die knul en ik weet het
Zeker icm met zijn voornaamquote:Op zondag 6 september 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gast is precies even oud als ik.
Als hij uit Eindhoven zou komen had iedereen gedacht dat ik dit was
Maar jij zou er niets van bakken behalve mexicano'squote:Op zondag 6 september 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit had ik oprecht niet gewetenquote:Op zondag 6 september 2015 22:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar jij zou er niets van bakken behalve mexicano's
Hihaho
daar zijn de mensen streetwise heb ik mij laten vertellenquote:Op zondag 6 september 2015 22:32 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft het uiterlijk van een inwoner van De Worp, maar hij praat als iemand uit het Gooi.
Oh. Is dat hetquote:
Jammer dat veel afbeeldingen het niet meer doen, het zou in dit topic moeten staanquote:Op zondag 6 september 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ik had ergens dat gifje van Karina die net om een hoekje keek, maar ik kan hem niet vinden.
heb je ook zo'n onderkin?quote:Op zondag 6 september 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag het ook ja, twijfelde wat het wasquote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Dat wijf op stoel 58, kruising tussen een oompa loompa en Snooki
Nee ik ben niet viesdikquote:
En ik heb geen idee waarom ik een quote deedquote:Op zondag 6 september 2015 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik twijfelde over wat daar in het publiek zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |