1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Zondag,18.00 uur: Turkije - NEDERLAND - Letland - Tsjechië - 20.45 uur: IJsland - Kazachstan - Stand groep A: 1. IJsland 7-18 (15- 3) 2. Tsjechië 7-16 (14- 9) 3. NEDERLAND 7-10 (13- 7) 4. Turkije 7- 9 ( 8- 9) 5. Letland 7- 4 ( 3-14) 6. Kazachstan 7- 1 ( 5-16) |
neequote:Op zondag 6 september 2015 20:53 schreef Evertjan het volgende:
laten we alle onze hoop volgend jaar zomer maar focussen op onze Nederlandse Wielergoden in de Tour de France
Ja leuk.quote:Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
Volgende interlands compleet ander 11tal opstellen
1. Krul
2. Tete
3. Douglas
4. van Dijk
5. Pieters
6. Sneijder
7. N. de Jong
8. Klaasen
9. van Persie
10. Huntelaar
11. Robben
Dost ipv RVPquote:Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
1. Krul
2. Tete
3. Douglas
4. van Dijk
5. Pieters
6. Sneijder
7. N. de Jong
8. Klaasen
9. van Persie
10. Huntelaar
11. Robben
Dus dan twee centrale spitsen en geen (hangende) rechtsbuiten?quote:
juist.quote:Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus dan twee centrale spitsen en geen (hangende) rechtsbuiten?
Dan is er dus geen hond op de rechterkant, zeker niet met Tete als backquote:
Tikkie terug Klaassen bakt er ook niks van. En Tete? Serieus?quote:Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
1. Krul
2. Tete
3. Douglas
4. van Dijk
5. Pieters
6. Sneijder
7. N. de Jong
8. Klaasen
9. van Persie
10. Huntelaar
11. Robben
v. Persie; Robben en Snijder gewoon thuis laten.quote:Op zondag 6 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
De volgende coach moet maar eens beginnen met een vaste opstelling en een team gaan smeden.
Wie is ze en wat doet ze? Ben niet aan het kijkenquote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Pleuris wijf op NPO 1geen belevening niks
eerste keer dat ze voetbal kijkt, ga weg met haar
quote:Op zondag 6 september 2015 20:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
v. Persie; Robben en Snijder gewoon thuis laten.
Dealtje op gelijkpselquote:Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wij winnen ook niet van Tsjechië.
442 spelen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is er dus geen hond op de rechterkant, zeker niet met Tete als back
Dat zou nog wel een optie kunnen zijn ja, al denk ik dat het al gauw statisch wordtquote:
Sneijder en Robben niet, v Persie is een leuke wisselspeler.quote:
You had one job...quote:Op zondag 6 september 2015 21:00 schreef Inca het volgende:
Hoe wordt de zomer in 2016 voor Blind en Oranje?
[ [url=
De profielschetsen van Lowie moeten terug. Danny en Marco doen maar wat op gevoel.quote:Op zondag 6 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
De volgende coach moet maar eens beginnen met een vaste opstelling en een team gaan smeden.
okquote:Op zondag 6 september 2015 21:00 schreef Inca het volgende:
Hoe wordt de zomer in 2016 voor Blind en Oranje?
[ [url=
Lowie heeft ook veel geluk gehad, maar het systeem met 5 verdedigers is misschien wel een goede optie met dit niveau van Oranje.quote:Op zondag 6 september 2015 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De profielschetsen van Lowie moeten terug. Danny en Marco doen maar wat op gevoel.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 6 september 2015 21:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Dus het wordt beslist op onderling resultaat??
Dan wordt het niet wat neequote:
Lowie greep met het belabberde niveau van Oranje terug naar wat hij geleerd had toen hij in België speelde in zijn eigen belabberde spelerscarrière.quote:Op zondag 6 september 2015 21:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Lowie heeft ook veel geluk gehad, maar het systeem met 5 verdedigers is misschien wel een goede optie met dit niveau van Oranje.
twitter:richarddubbeld twitterde op zondag 06-09-2015 om 20:27:43Bruno Martins Indi serveerde hij af. Zoontje Blind wordt niet bij naam genoemd....Typisch.....#Oranje reageer retweet
und?quote:Op zondag 6 september 2015 20:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat deze kut selectie meer geld verdiend dan alle Fokkers bijelkaar
Blind heeft toch kunnen leren bij Lowie, en anders maar weer een andere coach. Oranje kan beter wat terughoudender gaan voetballen, de boel achterin dicht gooien en spelen op de counter. Nu is het een gatenkaas achterin en als ze naar voren gaan met balletjes breed zit het potdicht voorin.quote:Op zondag 6 september 2015 21:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Lowie greep met het belabberde niveau van Oranje terug naar wat hij geleerd had toen hij in België speelde in zijn eigen belabberde spelerscarrière.
Blind speelde uitsluiten in ploegen die voetballend beter waren dan de meeste tegenstanders en dus dominant speelden. En heeft nauwelijks trainerservaring. Hoe verwacht je dat die zelfs maar wéét hoe je als minder kwalitatieve ploeg toch nog een match kunt winnen eigenlijk ...
Het gaat niet om tactiek of wat dan ook. Maar er mist vertrouwen en chemiequote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Blind heeft toch kunnen leren bij Lowie, en anders maar weer een andere coach. Oranje kan beter wat terughoudender gaan voetballen, de boel achterin dicht gooien en spelen op de counter. Nu is het een gatenkaas achterin en als ze naar voren gaan met balletjes breed zit het potdicht voorin.
Ja daarom schreef ik al dat ze maar eens een hecht team moeten smeden en niet telkens spelers uitproberen. Zo'n Huntelaar moet toch ook ziek worden van zijn joker rol. Spelers moeten elkaar aan leren voelen en vertrouwen krijgen in elkaar. Nu willen ze zich telkens bewijzen als ze in het veld staan ipv spelen in teambelang.quote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat niet om tactiek of wat dan ook. Maar er mist vertrouwen en chemie
Op basis van Oosterveen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:11 schreef Dragonetti het volgende:
Laat me dit vragen: Op basis van wat dacht men dat coach, Blind goed genoeg was?
Dat weet niemand. Heb nu al zin in VI morgen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:11 schreef Dragonetti het volgende:
Laat me dit vragen: Op basis van wat dacht men dat coach, Blind goed genoeg was?
Ja, je moet een vast team creeren en vertrouwen geven.quote:Op zondag 6 september 2015 21:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja daarom schreef ik al dat ze maar eens een hecht team moeten smeden en niet telkens spelers uitproberen. Zo'n Huntelaar moet toch ook ziek worden van zijn joker rol. Spelers moeten elkaar aan leren voelen en vertrouwen krijgen in elkaar. Nu willen ze zich telkens bewijzen als ze in het veld staan ipv spelen in teambelang.
Heeft iemand gedacht dat dit een succesnummer werd dan?quote:Op zondag 6 september 2015 21:11 schreef Dragonetti het volgende:
Wat een visionairquote:Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
IK ZAL DIT EVEN IN HOOFDLETTERS TIEPEN ANDERSn snappeneb SOMMIGE KNEUZEN HET NIET ZO GOED
IK WEET WAT ER FOUT GING DEZE KWALIFICATIEREEKS...
HIDDINK GING PSV GERICHT SPELERS SELECTEREN
BLIND GAAT AJAX GERICHT SPELERS SELECTEREN
HET ZIJN ALLEBEI MONGOLEN.,...
nu weer kleine letters
voetbal is niet zo ingewikkeld.
Nu het in hoofdletters staat begrijp ik het een stuk beter! Bedankt!quote:Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
IK ZAL DIT EVEN IN HOOFDLETTERS TIEPEN ANDERSn snappeneb SOMMIGE KNEUZEN HET NIET ZO GOED
nu weer kleine letters
Ik hoop voor jou dat je wat intelligenter bent dan dat je op basis van je posts lijkt...quote:Op zondag 6 september 2015 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iedere blinde heeft gezien dat blind 2 fouten maakte en die keeper er geen fuk van kan....
en dat klaassen een kut speler is die niets toevoegt
kortom het is de schuld van ajax en alles wat met ajax te maken heeft
Beter halen we spelers van Pec Zwolle want de Feyenoord lichting is ook al 3x door de mand gevallen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
nu weer kleine letters
Laten we nu maar spelers selecteren van subtopper Fnoordquote:Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
nu weer kleine letters
waar speelt riedewald eigenlijk?? ik had nog nooit van hem gehoord...quote:Op zondag 6 september 2015 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Van die nietszeggende spelers als Riedewald en Tete opstellen, dan vraag je er ook wel om. Die hebben zich nog nergens bewezen.
Tete heeft niet eens gespeeld en RIedewald was de beste man op het veld aan oranje zijdequote:Op zondag 6 september 2015 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Van die nietszeggende spelers als Riedewald en Tete opstellen, dan vraag je er ook wel om. Die hebben zich nog nergens bewezen.
Riedewald speelt bij Jong Ajax.quote:Op zondag 6 september 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar speelt riedewald eigenlijk?? ik had nog nooit van hem gehoord...
Gaf aantal keer een moeie dieptepass op depayquote:Op zondag 6 september 2015 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Riedewald was niet slecht. Aanvallend geen held, maar verdedigend beter dan Blind.
Kerel word je nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 6 september 2015 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
VAN GAAL SELECTEERDE OPVALLEND VEEL FEYENOORD SPELERS
nederland werd 3e op het wk
LOUIS WEET HOE HET MOET, JE MOET DE BESTE SPELERS SELECTEREN.
DEZE GOSER HEEFT HELEMAAL NIETS TE ZOEKEN IN ORANJE OP DIT MOMENTquote:Op zondag 6 september 2015 21:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaf aantal keer een moeie dieptepass op depay
Zoals je terecht aangeeft verdedigend naar behoren. Die jongen heeft gewoon goed gedebuteerd voor zo'n jonge knul
Inderdaad vandaar het verdiende kampioenschapquote:Op zondag 6 september 2015 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
VAN GAAL SELECTEERDE OPVALLEND VEEL FEYENOORD SPELERS
nederland werd 3e op het wk
LOUIS WEET HOE HET MOET, JE MOET DE BESTE SPELERS SELECTEREN.
Van Beek met zijn lange nek, doet me denken aan HEY ARNOLD. WAT EEN MAFKLAPPER IS DAT ZEG.quote:Op zondag 6 september 2015 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DEZE GOSER HEEFT HELEMAAL NIETS TE ZOEKEN IN ORANJE OP DIT MOMENT
VAN BEEK WAS LOGISCHER GEWEEST en dat zeg ik niet als feyenoord supporter
wordt jij nou niet moe van je ajax joden gedoe...quote:Op zondag 6 september 2015 21:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van Beek met zijn lange nek, doet me denken aan HEY ARNOLD. WAT EEN MAFKLAPPER IS DAT ZEG.
JA EN WELKE EUROPESE CLUB HEEFT 010 KLAPPEN GEGEVNE DAN WAHAHAHHquote:Op zondag 6 september 2015 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wordt jij nou niet moe van je ajax joden gedoe...
pak slaag door rapid wien gaf duidelijk het nivo aan waar ajax op dit moment is...
Ajax volgens mij. Tete ken ik niet.quote:Op zondag 6 september 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar speelt riedewald eigenlijk?? ik had nog nooit van hem gehoord...
Dat is niet zo gek Blind kan nagenoeg niks.quote:Op zondag 6 september 2015 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Riedewald was niet slecht. Aanvallend geen held, maar verdedigend beter dan Blind.
Nee welke feyenoordertjes moeten in de basis bij oranje dan?quote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
CONCLUSIES MOET GEWOON ZIJN DAT BONDSCOACHES ALS HIDDDINK EN BLIND NIET SERIEUS TE NEMEN ZIJN...
DIE GAAN GEWOON HUN CLUBS BLIJ MAKEN MET INTERNATIONAL EN KIJKEN NIET NAAR HET BELANG VAN HET NEDERLANDS VOETBAL
Het resultaat geen oranje op het ek
de groeten sufferdjes![]()
![]()
![]()
Doei HMFquote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
CONCLUSIES MOET GEWOON ZIJN DAT BONDSCOACHES ALS HIDDDINK EN BLIND NIET SERIEUS TE NEMEN ZIJN...
DIE GAAN GEWOON HUN CLUBS BLIJ MAKEN MET INTERNATIONALs EN KIJKEN NIET NAAR HET BELANG VAN HET NEDERLANDS VOETBAL
![]()
![]()
Blind is ook al een wandelend cliché.quote:Blind vond Oranje niet zo slecht als de eindstand doet vermoeden. "Het veldspel kan beter, maar daar lag het vandaag niet aan”, zei de keuzeheer bij de NOS. “We kregen ook nog aardig wat mogelijkheden, in totaliteit meer dan Turkije. We belonen onszelf alleen niet. Georginio Wijnaldum kreeg nog een grote kans. Die moet je maken op dit niveau."
Flikker op idioot.quote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE GAAN GEWOON HUN CLUBS BLIJ MAKEN MET INTERNATIONALs EN KIJKEN NIET NAAR HET BELANG VAN HET NEDERLANDS VOETBAL
![]()
![]()
het heeft geen fuk te maken met feyenoorders ......quote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee welke feyenoordertjes moeten in de basis bij oranje dan?
Ja maar je argumenten zijn ongeldig want Riedewald was de beste man, dus wat is er fout aan zijn selectie? Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het heeft geen fuk te maken met feyenoorders ......
we hebben de feiten toch allemaal gezien joh.....
het zijn gewoon feiten dat toen Hiddink de baas was veel PSV'ers in de basis stonden
en nu hebben we blind en die gaat zelfs jeugd die net 10 minuten gespeeld heeft opstellen
HET IS NIET MEER SERIEUS TE NEMEN DEZE KNEUZEN.
Verlicht ons vaker met je geniale tekstenquote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
Nee dit is echt het dieptepunt, trust mequote:Op zondag 6 september 2015 21:33 schreef Nober het volgende:
Nederland zal de komende jaren nog wel vaker een eindtoernooi missen, wat maakt het uit?
Bielsa zou na anderhalve dag al opgestapt zijn met die puinhoop hier.quote:Op zondag 6 september 2015 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Bert van Oosterveen moet Bielsa benaderen.
BESTE MAN JE REET SUKKELquote:Op zondag 6 september 2015 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar je argumenten zijn ongeldig want Riedewald was de beste man, dus wat is er fout aan zijn selectie? Daar is geen speld tussen te krijgen.
Nee wie had daar anders dan moeten staan? Wijnaldum? Immers? Toornstra?quote:Op zondag 6 september 2015 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
BESTE MAN JE REET SUKKEL
hij maakte een fout en we hebben 3- 0 verloren
klaasen heeft ook geen fuk in oranje te zoeken
in ieder GEVAL NIET DE IMMERS VAN AJAXquote:Op zondag 6 september 2015 21:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee wie had daar anders dan moeten staan? Wijnaldum? Immers? Toornstra?
Dat vraag ik niet. Je hebt allemaal loze teksten maar onderbouwt die niet en roept maar wat. Wat voor ongelooflijke lutser ben jij zeg?quote:Op zondag 6 september 2015 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
in ieder GEVAL NIET DE IMMERS VAN AJAX
WE hebben zat betere spelers als klaassen op die positiequote:Op zondag 6 september 2015 21:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Je hebt allemaal loze teksten maar onderbouwt die niet en roept maar wat. Wat voor ongelooflijke lutser ben jij zeg?
Ja wie dan??quote:Op zondag 6 september 2015 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WE hebben zat betere spelers als klaassen op die positie
klaasen hoort niet eens geselecteerd te worden
Dit is in ieder geval het slechtste Oranje dat ik ooit heb meegemaakt (volg het v.a. 1994 bewust). Zelfs in de kwalificatie voor 2002 gingen we niet zó hard af. En in 1994, 1996, 2006 en 2012 waren we niet al te best, maar daar stonden we in ieder geval nog op het eindtoernooi en haalden we in de meeste gevallen zelfs nog de tweede ronde.quote:Op zondag 6 september 2015 21:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee dit is echt het dieptepunt, trust me
wijnaldum is 10 klasse beter als klaassenquote:
Hahaha mr anonymous. Scheen de tweede helft ook mee te doenquote:Op zondag 6 september 2015 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wijnaldum is 10 klasse beter als klaassen
klaassen wordt alleen opgesteld omdat het een ajax speler is door die jood van eeen blind, dat weet toch iedereen joh.quote:Op zondag 6 september 2015 21:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahaha mr anonymous. Scheen de tweede helft ook mee te doenGa toch lekker slapen man
90 was ook tenenkrommend. Slechtste oranje was denk ik in de vroege jaren 80.quote:Op zondag 6 september 2015 21:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval het slechtste Oranje dat ik ooit heb meegemaakt (volg het v.a. 1994 bewust). Zelfs in de kwalificatie voor 2002 gingen we niet zó hard af. En in 1994, 1996, 2006 en 2012 waren we niet al te best, maar daar stonden we in ieder geval nog op het eindtoernooi en haalden we in de meeste gevallen zelfs nog de tweede ronde.
Van Gaal wilde Klaassen ook meenemen naar Brazilie, maar heeft dat niet gedaan omdat Klaassen niet fit genoeg meer was.quote:Op zondag 6 september 2015 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klaassen wordt alleen opgesteld omdat het een ajax speler is door die jood van eeen blind, dat weet toch iedereen joh.
Klaasen is gewoon een middelmatige voetballer, die ook precies aangeeft wat ajax op dit moment internationaal voorstelt...HELEMAAL GEEN FUK DUS
dit soort bondscoaches kan je gewoon niet serieus nemen.
blind als bondscoach kan je niet serieus nemen.
Oké man. lekker blijven jankenquote:Op zondag 6 september 2015 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klaassen wordt alleen opgesteld omdat het een ajax speler is door die jood van eeen blind, dat weet toch iedereen joh.
Klaasen is gewoon een middelmatige voetballer, die ook precies aangeeft wat ajax op dit moment internationaal voorstelt...HELEMAAL GEEN FUK DUS
dit soort bondscoaches kan je gewoon niet serieus nemen.
blind als bondscoach kan je niet serieus nemen.
Negatieve spiraal. Geen vertrouwen en dat werkt overal in door.quote:Op zondag 6 september 2015 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch vind ik nog steeds dat Nederland betere spelers heeft dan IJsland, Tsjechie en Turkije.. wat is er dan mis met Oranje.. gebrek aan bezieling en het is geen echt team
Klaassen is de nieuwe Bergkamp dus wat lul je nou?quote:Op zondag 6 september 2015 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wijnaldum is 10 klasse beter als klaassen
quote:Op zondag 6 september 2015 21:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klaassen is de nieuwe Bergkamp dus wat lul je nou?
Dat de voetballiefhebber in Nederland graag naar een EK met Nederland erbij had gekeken misschien?quote:Op zondag 6 september 2015 21:33 schreef Nober het volgende:
Nederland zal de komende jaren nog wel vaker een eindtoernooi missen, wat maakt het uit?
Turkije is gewoon beter, ik wist voor de wedstrijd al dat Nederland zou verliezen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch vind ik nog steeds dat Nederland betere spelers heeft dan IJsland, Tsjechie en Turkije.. wat is er dan mis met Oranje.. gebrek aan bezieling en het is geen echt team
Ze hebben EK gewonnen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:47 schreef Ludacriss het volgende:
Turken gaan helemaal los in Tilburg nu. Centrum is helemaal rood nu.
Waarom zou niet meedoen goed zijn voor ons voetbal?quote:Op zondag 6 september 2015 21:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
90 was ook tenenkrommend. Slechtste oranje was denk ik in de vroege jaren 80.
Mochten we het niet halen is het een cultuurshock ja. Vooral omdat er 24 teams meedoen, maar niet per sé slecht voor ons voetbal.
'90 heb ik niet bewust meegemaakt, al ken ik het verhaal van Beenhakker en zijn tochtig kasteel.quote:Op zondag 6 september 2015 21:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
90 was ook tenenkrommend. Slechtste oranje was denk ik in de vroege jaren 80.
Mochten we het niet halen is het een cultuurshock ja. Vooral omdat er 24 teams meedoen, maar niet per sé slecht voor ons voetbal.
hahaquote:Op zondag 6 september 2015 21:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klaassen is de nieuwe Bergkamp dus wat lul je nou?
Eigenlijk zijn wij dus ook Turken, er scoorde zelfs een Nederlander voor Turkije. Wij moeten dus ook gaan toeteren en feest vieren.quote:Op zondag 6 september 2015 21:47 schreef Ludacriss het volgende:
Turken gaan helemaal los in Tilburg nu. Centrum is helemaal rood nu.
Dat is een beetje opportunistisch.. wat heeft Turkije gepresteerd de laatste jaren dan?quote:Op zondag 6 september 2015 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Turkije is gewoon beter, ik wist voor de wedstrijd al dat Nederland zou verliezen.
Dat is knap van je. Ben je toevallig zelf Turk?quote:Op zondag 6 september 2015 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Turkije is gewoon beter, ik wist voor de wedstrijd al dat Nederland zou verliezen.
Nah ik zag het ook al aankomenquote:Op zondag 6 september 2015 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is knap van je. Ben je toevallig zelf Turk?
Turken waren in de eerste wedstrijd ook al niet te verslaan, 1-1 in A'dam. Het maakt verder niet zoveel uit wat je de laatste jaren gepresteerd hebt, zie Nederland op het WK en nu.quote:Op zondag 6 september 2015 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is een beetje opportunistisch.. wat heeft Turkije gepresteerd de laatste jaren dan?
Wat is het verhaal van Beenhakker en zijn tochtig kasteel?quote:Op zondag 6 september 2015 21:49 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
'90 heb ik niet bewust meegemaakt, al ken ik het verhaal van Beenhakker en zijn tochtig kasteel.
2004 was ook niet echt geweldig. Puntje tegen slecht Duitsland, de wissel van Robben. Het is dat we daar voor het eerst een strafschoppenreeks wonnen.
Waarom zou je dat in hemelsnaam hopen? Dat kan alleen maar als je zelf Turk bent.quote:Op zondag 6 september 2015 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nah ik zag het ook al aankomen
Had eigenlijk gehoopt op minimaal 5-0
Maar waarom dacht jij nu opeens dat Turkije super goed zou zijn? Zo'n groot verloop zit er ook niet in dat elftal.quote:Op zondag 6 september 2015 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Turken waren in de eerste wedstrijd ook al niet te verslaan, 1-1 in A'dam. Het maakt verder niet zoveel uit wat je de laatste jaren gepresteerd hebt, zie Nederland op het WK en nu.
WK 1990: Waar ging het mis?quote:Op zondag 6 september 2015 21:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is het verhaal van Beenhakker en zijn tochtig kasteel?
CIJFERS LIEGEN nooitquote:Op zondag 6 september 2015 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is een beetje opportunistisch.. wat heeft Turkije gepresteerd de laatste jaren dan?
Nee ik zie dat dit Nederlands elftal niet veel te bieden heeft, al snap ik nog steeds niet hoe ze derde zijn geworden vorig jaar.quote:Op zondag 6 september 2015 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is knap van je. Ben je toevallig zelf Turk?
De Turken waren vanavond beter ja, maar waar waren ze de rest van de kwalificatie dan? De Turken lopen al jaren te kutten man, ook met die zogenaamde volk en vaderland-mentaliteitquote:Op zondag 6 september 2015 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
CIJFERS LIEGEN nooit
turkije was vanavond inderdaad beter
die turken spelen voor volk en vaderland
die mentaliteit kan ik niet bespeuren bij oranje al een hele lange tijd
heeeey geile gquote:Op zondag 6 september 2015 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel lullig dat ze zijn gewicht op de achterkant vermelden
Omdat Blind een tering lul isquote:Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in hemelsnaam hopen? Dat kan alleen maar als je zelf Turk bent.
Omdat je dan gaat onderzoeken enzo, kritisch zijn, spiegel voorhouden en misschien verandert er dan nog iets. Laten we wel zijn, sinds EK 2012 heeft Brazilië een hoop verbloemd.quote:Op zondag 6 september 2015 21:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou niet meedoen goed zijn voor ons voetbal?
Tjah Nederland heeft altijd toppen en dalen gekend. Echt niets nieuws. Maar het zou gewoon doodzonde zijn als we het niet halen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:49 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
'90 heb ik niet bewust meegemaakt, al ken ik het verhaal van Beenhakker en zijn tochtig kasteel.
2004 was ook niet echt geweldig. Puntje tegen slecht Duitsland, de wissel van Robben. Het is dat we daar voor het eerst een strafschoppenreeks wonnen.
gênantquote:Op zondag 6 september 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luxemburg, Montenegro, Estland, Noorwegen, Azerbeidzjan, Georgië en Malta pakten dit weekend elk meer punten dan Nederland.
lekker hoorquote:Op zondag 6 september 2015 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa vandaag niet echt hoor. Hoe is het daar?
Die eerste wedstrijd op het EK was nog best prima qua spel, maar toen scoorde je op wonderbaarlijke wijze niet en toen was de boot aanquote:Op zondag 6 september 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat je dan gaat onderzoeken enzo, kritisch zijn, spiegel voorhouden en misschien verandert er dan nog iets. Laten we wel zijn, sinds EK 2012 heeft Brazilië een hoop verbloemd.
Tjah dat EK had dezelfde "feel" als deze kwalificatiecyclus. Los zand, los zand.quote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die eerste wedstrijd op het EK was nog best prima qua spel, maar toen scoorde je op wonderbaarlijke wijze niet en toen was de boot aan
Van Persie en Sneijder zullen zelf wel afzwaaien dan, Robben weet ik nog nietquote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Mochten we het EK niet halen vind ik overigens dat we gewoon hard moeten saneren. Afscheid nemen van Sneijder, van Persie en wellicht ook Robben. En dan gewoon keihard beginnen met een team smeden voor WK 2018.
Moet je eens voor de grap kijken in welke poule Nederland zit voor de WK kwalificatie. Kun je lachen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Mochten we het EK niet halen vind ik overigens dat we gewoon hard moeten saneren. Afscheid nemen van Sneijder, van Persie en wellicht ook Robben. En dan gewoon keihard beginnen met een team smeden voor WK 2018.
Gewoon helemaal opnieuw beginnen. Er moet sowieso meer voetbal inkomen want dat wordt er gewoon te weinig gedaan.quote:Op zondag 6 september 2015 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Persie en Sneijder zullen zelf wel afzwaaien dan, Robben weet ik nog niet
Ja ik weet het, maar goed deze poule moest ik ook om lachen. Dusja te vroeg lachen gebeurt me nog weleens, misschien nu ook in positieve zinquote:Op zondag 6 september 2015 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap kijken in welke poule Nederland zit voor de WK kwalificatie. Kun je lachen.
ik blijf hierquote:
Dat komt omdat je qua spelopvatting het meest naieve jongetje van de klas bent tegenwoordig, wij willen altijd maar aanvallen en domineren en combineren dat ook nog met een te aanvallende opstelling. Zelfs Duitsland en Spanje houden vaak 5 tot 6 man achter de bal, maar zijn in de omschakeling dodelijk.quote:Op zondag 6 september 2015 22:17 schreef Izzy73 het volgende:
2e en 3e worden op de laatste 2 WK's en dan nu dit.
juichenquote:
De poules zullen de komende jaren alleen maar zwaarder worden dankzij deze reeks beroerde wedstrijden, we zullen afglijden naar pot 2 of 3 bij de lotingenquote:Op zondag 6 september 2015 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar goed deze poule moest ik ook om lachen. Dusja te vroeg lachen gebeurt me nog weleens, misschien nu ook in positieve zin
Enige waar je op kan hopen is dat Turkije verlies van Tsjechië en dat Nederland 2x wint. Zie ik dat gebeuren.. neequote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Ach ja in het verleden behaalden we prima resultaten met het Nederlands voetbal en werden we er om geroemd. Je moet er natuurlijk wel de spelers voor hebben. Ik zou er niet trots op zijn als we de komende jaren alleen maar catenaccio gingen spelen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat komt omdat je qua spelopvatting het meest naieve jongetje van de klas bent tegenwoordig, wij willen altijd maar aanvallen en domineren en combineren dat ook nog met een te aanvallende opstelling. Zelfs Duitsland en Spanje houden vaak 5 tot 6 man achter de bal, maar zijn in de omschakeling dodelijk.
Ach Belgie stond in 2010 nog 79equote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De poules zullen de komende jaren alleen maar zwaarder worden dankzij deze reeks beroerde wedstrijden, we zullen afglijden naar pot 2 of 3 bij de lotingen
v Gaal had wel gelijk dat je zonder Strootman geen 433 kan spelen. Gewoon tot de rust de nul houden en de tegenstander gaat vanwege vermoeidheid toch wel kansen weggeven. Laat je ze voorkomen dan krijgen ze vleugels. Van Marwijk speelde ook met twee controleurs, waardoor je verschrikkelijk saaie kut wedstrijden kreeg, maar hij won wel met 1-0 van Turkije.quote:Op zondag 6 september 2015 22:02 schreef habitue het volgende:
Ze hadden gewoon de hele kwalificatie 5 3 2 moeten blijven spelen.
Meer strijdlust.. meer voetballen als een team.. directer spelen en ook opportunistischer als de wedstrijd erom vraagt. Zoals pas tegen Spanje, al was dat maar een oefenwedstrijd.quote:Op zondag 6 september 2015 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon helemaal opnieuw beginnen. Er moet sowieso meer voetbal inkomen want dat wordt er gewoon te weinig gedaan.
Nouja laten we het in godsnaam hopen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Enige waar je op kan hopen is dat Turkije verlies van Tsjechië en dat Nederland 2x wint. Zie ik dat gebeuren.. nee
Beter dat en wat presteren op een WK dan 4e worden in een poule met IJsland, Tsjechië, Turkije, Kazachstan en Litouwen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ach ja in het verleden behaalden we prima resultaten met het Nederlands voetbal en werden we er om geroemd. Je moet er natuurlijk wel de spelers voor hebben. Ik zou er niet trots op zijn als we de komende jaren alleen maar catenaccio gingen spelen.
Letland?quote:Op zondag 6 september 2015 22:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Beter dat en wat presteren op een WK dan 4e worden in een poule met IJsland, Tsjechië, Turkije, Kazachstan en Litouwen.
Tsechië, Wales, IJsland, Slowakije, Oekraïne, Oostenrijk en Albanië zijn er straks wel bij in Frankrijk en wij niet.quote:Op zondag 6 september 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luxemburg, Montenegro, Estland, Noorwegen, Azerbeidzjan, Georgië en Malta pakten dit weekend elk meer punten dan Nederland.
Tjah voetballen alsof je 3-0 voorstaat terwijl je 2-0 achterstaat is onbegrijpelijkquote:Op zondag 6 september 2015 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Meer strijdlust.. meer voetballen als een team.. directer spelen en ook opportunistischer als de wedstrijd erom vraagt. Zoals pas tegen Spanje, al was dat maar een oefenwedstrijd.
Ik roep al tijden om een terugkeer van het systeem onder Van Marwijk. 5-3-2 is misschien net iets te verdedigend tegen kleinere ploegen, maar dan zou 4-2-3-1 juist wel prima kunnen, met twee controleurs heb je voldoende defensieve zekerheid om je backs dan een meer aanvallende rol te geven tegen de kleintjes.quote:Op zondag 6 september 2015 22:24 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
v Gaal had wel gelijk dat je zonder Strootman geen 433 kan spelen. Gewoon tot de rust de nul houden en de tegenstander gaat vanwege vermoeidheid toch wel kansen weggeven. Laat je ze voorkomen dan krijgen ze vleugels. Van Marwijk speelde ook met twee controleurs, waardoor je verschrikkelijk saaie kut wedstrijden kreeg, maar hij won wel met 1-0 van Turkije.
Misschien wel, maar het aanvallende voetbal van Oranje en geweldige prestaties is toch wel iets om trots op te zijn en van te genieten. Jammer dat de de spelers nu niet meer lijken te hebben. Maar wie weet wat de toekomst nog aan talenten voort brengt.quote:Op zondag 6 september 2015 22:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Beter dat en wat presteren op een WK dan 4e worden in een poule met IJsland, Tsjechië, Turkije, Kazachstan en Litouwen.
Ik heb vorig jaar ook een prima zomer gehad met 5-3-2, zelfs toen creeerden we meer dan dat we bijvoorbeeld vanavond dedenquote:Op zondag 6 september 2015 22:28 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het aanvallende voetbal van Oranje en geweldige prestaties is toch wel iets om trots op te zijn en van te genieten. Jammer dat de de spelers nu niet meer lijken te hebben. Maar wie weet wat de toekomst nog aan talenten voort brengt.
Van Oekraïne is het wel logisch. Is toch wel een land dat logischerwijs bij de top-24 zit.quote:Op zondag 6 september 2015 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tsechië, Wales, IJsland, Slowakije, Oekraïne, Oostenrijk en Albanië zijn er straks wel bij in Frankrijk en wij niet.
Die sturen een opstelling de wei in en als het slecht is zitten ze zelf te lachen en te roepen dat het nergens over gaatquote:Op zondag 6 september 2015 22:29 schreef Izzy73 het volgende:
Ik zou graag Gijp, Derksen, Kieft en Boskamp in de dug-out zien zitten bij Oranje.
Klopt, toen vond ik het ook wel wat hebben ja, maar het was ook wel zenuwslopend af en toe.quote:Op zondag 6 september 2015 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook een prima zomer gehad met 5-3-2, zelfs toen creeerden we meer dan dat we bijvoorbeeld vanavond deden
Noord-Ierland is ook een goede ja, past mooi in dat rijtje. Schandalig dat je er waarschijnlijk niet bij bent.quote:Op zondag 6 september 2015 22:29 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Van Oekraïne is het wel logisch. Is toch wel een land dat logischerwijs bij de top-24 zit.
Het is pas gek dat Noord-Ierland het ook gaat halen.
Onderling resultaat. Turkije moet 2 keer gelijkspelen of 1 keer verliezenquote:Op zondag 6 september 2015 22:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Als wij 2 winnen en turkije speelt 1x gelijk dan hebben we toch evenveel punten.Of telt dan onderling resultaat?
Talent is er nog steeds voldoende maar je moet wel een coach hebben die ze logisch neerzet in een goed concept. En je moet alleen spelers selecteren die uberhaupt wekelijks spelen, misschien lopen de jonkies dan ook wat minder snel weg om ergens op de bank te gaan zitten en te cashen...quote:Op zondag 6 september 2015 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Laten we eerst even afwachten hoe spelers als Tete, Bazoer, Riedewald, Karsdorp, Vilhena, Boetius, Sinkgraven, Maher, Bergwijn, El Ghazi, Kishna, Willems zich gaan ontwikkelen.
Als ze allemaal net zo hard gaan als Depay ziet het er over 2 jaar al weer vele malen anders uit.
Dan telt onderling resultaat en doelsaldo. Volgens mij heeft Turkije ook een beter doelsaldo.quote:Op zondag 6 september 2015 22:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Als wij 2 winnen en turkije speelt 1x gelijk dan hebben we toch evenveel punten.Of telt dan onderling resultaat?
Haha, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die sturen een opstelling de wei in en als het slecht is zitten ze zelf te lachen en te roepen dat het nergens over gaat
Tjah ik vind het niet erg om dan maar een zooi talenten neer te zetten. Slechter dan dit kan niet, en daardoor zetten ze wellicht ook weer sneller de stap.quote:Op zondag 6 september 2015 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Talent is er nog steeds voldoende maar je moet wel een coach hebben die ze logisch neerzet in een goed concept. En je moet alleen spelers selecteren die uberhaupt wekelijks spelen, misschien lopen de jonkies dan ook wat minder snel weg om ergens op de bank te gaan zitten en te cashen...
telt doelsaldo of onderling resultaat eerst?quote:Op zondag 6 september 2015 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan telt onderling resultaat en doelsaldo. Volgens mij heeft Turkije ook een beter doelsaldo.
Maar ik zie Oranje niet 2 keer winnen. No way dat wij van Tsjechië gaan winnen. Zelfs als Tsjechië nergens meer voor speelt zie ik ons daar nog met moeite tegen scoren.
Onderlingquote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
telt doelsaldo of onderling resultaat eerst?
Volgens mij eerst onderling resultaat (dat is in het voordeel van Turkije) en dan pas doelsaldo (is volgens mij ook beter bij Turkije). Maar helemaal zeker ben ik hier niet van.quote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
telt doelsaldo of onderling resultaat eerst?
Dat lijkt me eigenlijk wel onzin maar goedquote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Tsjechie en IJsland zijn al gekwalificeerd, en die zullen Nederland liever niet tegen komen in Frankrijk ondanks dat ze er nu wel punten tegen pakten, dus die gaan Turkije wel een play-off plek gunnen
Tsjechie heeft ons al vaker geholpen hoor. Milan Baros, schade deutschlandquote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Tsjechie en IJsland zijn al gekwalificeerd, en die zullen Nederland liever niet tegen komen in Frankrijk ondanks dat ze er nu wel punten tegen pakten, dus die gaan Turkije wel een play-off plek gunnen
Precies, en zelfs als Tsjechië nergens meer voor speelt wordt dat nog een onneembare vesting.quote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze zullen in ieder geval niet met het vuur in hun sloffen spelenquote:Op zondag 6 september 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel onzin maar goed
Ik vind Tsjechie en IJsland juist wel teams die met een ijzeren discipline blijven voetballenquote:Op zondag 6 september 2015 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval niet met het vuur in hun sloffen spelen
Laten we dan in godsnaam, voor 1 keer nog in de kuip spelen in plaats van die hosbak van een ArenA. Dan maken we wellicht nog een kansje.quote:Op zondag 6 september 2015 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, en zelfs als Tsjechië nergens meer voor speelt wordt dat nog een onneembare vesting.
Die gaan dan met z'n allen voor de goal hangen. Daar gaan we echt niet doorheen komen met onze creativiteit en speltempo. Nog los van het gebrek aan scorend vermogen.
Kazachstan thuis was anders ook geen succesquote:Op zondag 6 september 2015 22:36 schreef Izzy73 het volgende:
Het voordeel voor Oranje is dat ze nog tegen Kazachstan moeten. Misschien een beetje zelfvertrouwen opdoen.
Met wat geluk staan we na de wedstrijd tegen Kazachstan (is dat uit of thuis trouwens?) weer 1 punt boven Turkije of gelijk in punten als Turkije gelijkspeelt.quote:Op zondag 6 september 2015 22:36 schreef Izzy73 het volgende:
Het voordeel voor Oranje is dat ze nog tegen Kazachstan moeten. Misschien een beetje zelfvertrouwen opdoen.
Nee maar als ze daar niet van kunnen winnen verdienen ze het ook echt niet meer om naar het EK te gaan.quote:Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kazachstan thuis was anders ook geen succes
Wat was dat ook alweer? 1-0 ofzo?quote:Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kazachstan thuis was anders ook geen succes
3-1quote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? 1-0 ofzo?
Dat is in Kazachstan, maar Turkije moet tegen de 2 koplopers. Dus wie weet met een beetje geluk redden ze het nog.quote:Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met wat geluk staan we na de wedstrijd tegen Kazachstan (is dat uit of thuis trouwens?) weer 1 punt boven Turkije of gelijk in punten als Turkije gelijkspeelt.
Maar goed, alles komt aan op de wedstrijd tegen Tsjechië.
Met 1-0 achter komen en pas in de 82e minuut tegen 10 man de 2-1 binnentikken, het werd daarna nog 3-1quote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? 1-0 ofzo?
Nouja in 95 waren we afhankelijk van Luxemburgquote:Op zondag 6 september 2015 22:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is in Kazachstan, maar Turkije moet tegen de 2 koplopers. Dus wie weet met een beetje geluk redden ze het nog.
Dat was toen ook wel legendarisch jaquote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja in 95 waren we afhankelijk van Luxemburg![]()
En die leverden nog ook, thuis 1-0 tegen Tsjechie. Heb wel gekker meegemaakt dus
Kazachstan is wel de ideale plek om het Nederlandse voetbal ten grave te dragen.. ver weg op de steppe van Kazachstan brengen wij het Nederlandse voetbal naar zijn laatste rustplaats.. ik die de gieren al rondcirkelen hoog in de blauwe luchtquote:Op zondag 6 september 2015 22:36 schreef Izzy73 het volgende:
Werd ook zo'n geweldig EK erna in 1996. Met Guus Hiddink toen ook.quote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En die leverden nog ook, thuis 1-0 tegen Tsjechie. Heb wel gekker meegemaakt dus
quote:Op zondag 6 september 2015 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kazachstan is wel de ideale plek om het Nederlandse voetbal ten grave te dragen.. ver weg op de steppe van Kazachstan brengen wij het Nederlandse voetbal naar zijn laatste rustplaats.. ik die de gieren al rondcirkelen hoog in de blauwe lucht
Het blijf voetbal, dus het kan gek lopen. Griekenland is ook eens Europees Kampioen geworden dus ...quote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin, na het EK 2012 hadden we een foutloze kwalificatiereeks in een poule die op papier lastiger is dan die waar we nu in zitten.quote:Op zondag 6 september 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat je dan gaat onderzoeken enzo, kritisch zijn, spiegel voorhouden en misschien verandert er dan nog iets. Laten we wel zijn, sinds EK 2012 heeft Brazilië een hoop verbloemd.
Hehe, dan kan het daarna in ieder geval alleen maar beter worden. (hopelijk)quote:Op zondag 6 september 2015 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kazachstan is wel de ideale plek om het Nederlandse voetbal ten grave te dragen.. ver weg op de steppe van Kazachstan brengen wij het Nederlandse voetbal naar zijn laatste rustplaats.. ik die de gieren al rondcirkelen hoog in de blauwe lucht
quote:Op zondag 6 september 2015 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was toen ook wel legendarisch ja
Maar in totaliteit is dit echt de meest dramatische kwalificatiereeks ooit die ik heb meegemaakt, 24 landen naar een EK en zelfs dat lukt nog niet
Beetje vergelijkbare situatie. Cruijff liep echt op zijn laatste benen en veel nieuw talent waarvan we niet wisten hoe goed ze zouden zijn/worden (Behalve dat veel net de CL hadden gewonnen hahaquote:Op zondag 6 september 2015 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Werd ook zo'n geweldig EK erna in 1996. Met Guus Hiddink toen ook.
2de ronde (kwartfinale) met penalty's eruit tegen Frankrijk, na met veel mazzel ternauwernood de groepsfase te hebben overleefd.
Tjah Griekenland heeft 2 keer verloren van Faroerquote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het blijf voetbal, dus het kan gek lopen. Griekenland is ook eens Europees Kampioen geworden dus ...
Klopt maar ik doel meer op de kwaliteit die achter de generatie Sneijder/Robben zit.quote:Op zondag 6 september 2015 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onzin, na het EK 2012 hadden we een foutloze kwalificatiereeks in een poule die op papier lastiger is dan die waar we nu in zitten.
niveautje dit. Niet veel beter dan het NL11tal.quote:Op zondag 6 september 2015 22:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Omdat Blind een tering lul is
Voor de goede orde; dat was Jordi Cruijff toen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Beetje vergelijkbare situatie. Cruijff liep echt op zijn laatste benen en veel nieuw talent waarvan we niet wisten hoe goed ze zouden zijn/worden (Behalve dat veel net de CL hadden gewonnen haha). Maar zelfs toen werd er nog getwijfeld aan de Nederlandse talenten (kan je nagaan hoe Nederlands dat is)
![]()
Wel echt een vreselijk EK na het succes van Ajax overigens.
Klopt, maar dan moeten we wat mij betreft ook ons doelstellingen bijstellen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Er komt gewoon veel talent aan in Nederland, maar je hebt gewoon een goede realistische coach nodig... wat dat betreft heb ik Koeman dan wel weer hoog zitten. Die moet je geen spelers laten kopen of opleiden, maar een elftal neerzetten naar kwaliteiten is geen probleem
Ja en die zijn weer té snel weg uit Nederlandquote:Op zondag 6 september 2015 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Er komt gewoon veel talent aan in Nederland
Eens, kwartfinales op toernooien moet je doel zijn, alles wat meer is is mooi meegenomen... je zag in Brazilie wat er dan ineens kan gebeurenquote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moeten we wat mij betreft ook ons doelstellingen bijstellen.
Je zou zeggen dat spelers juist beter worden door zo'n toernooi. Spelen zich in de picture, gaan naar grote clubs waar ze weer beter worden enz. Dat van Brazilië begrijp ik niet.quote:Op zondag 6 september 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel talent, net als in het verleden. Maar ik denk wel dat ons parten speelt dat die talenten vrijwel allemaal veel te snel al naar grotere clubs en competities vertrekken waardoor hun ontwikkeling niet optimaal verloopt, en waardoor de eredivisie steeds verder wordt uitgehold kwalitatief, wat ook weer niet goed is voor de beginnende talenten.quote:Op zondag 6 september 2015 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Er komt gewoon veel talent aan in Nederland, maar je hebt gewoon een goede realistische coach nodig... wat dat betreft heb ik Koeman dan wel weer hoog zitten. Die moet je geen spelers laten kopen of opleiden, maar een elftal neerzetten naar kwaliteiten is geen probleem
Uiteraard, Johan speelde zijn laatste in 1980 ofzoquote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor de goede orde; dat was Jordi Cruijff toen.
Overigens was Youri Mulder er toen ook nog bij.
Dat is het EK overigens waar Seedorf begon zijn reputatie als strafschopmisser waar te maken.
Weet nog dat we dat EK in de poulefase met 4-1 van Engeland verloren, en ik meen 0-0 speelden tegen Zwitserland.
Jong Oranje heeft wel een paar aardige talenten, ik vraag me alleen af of El Ghazi ook voor Oranje kan spelen ivm dubbele nationaliteit.quote:Op zondag 6 september 2015 22:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt maar ik doel meer op de kwaliteit die achter de generatie Sneijder/Robben zit.
Als je een bondscoach hebt die die jonge knapen niet meer oproept als ze ergens op een bank hun eigen bankrekening zitten te spekken denken ze misschien wel twee keer na over hun carriere en blijven ze iets langer...quote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja en die zijn weer té snel weg uit Nederland
Ja ik zeg dus dat ze daardoor te hoog zijn ingeschaaldquote:Op zondag 6 september 2015 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat spelers juist beter worden door zo'n toernooi. Spelen zich in de picture, gaan naar grote clubs waar ze weer beter worden enz. Dat van Brazilië begrijp ik niet.
Talenten komen er elk jaar wel, het is alleen de vraag of die talenten ook toekomstige toppers zijn want die heb je nodig om weer mee te doen. Het huidige Oranje heeft geen toppers meer, behalve de man van glas. Het zijn in wezen allemaal dienende spelers bij hun clubs.. de enige die zich een topper waant is Depay, maar ook hij is nog lang geen beslissende speler. De Daley Blinds van deze wereld zullen je nooit verder helpen, ook al spelen ze bij Manchester United. Ze dragen namelijk geen team.quote:Op zondag 6 september 2015 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Doelpuntsaldo gaat voor onderling resultaat volgens mij.quote:Op zondag 6 september 2015 22:36 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)isrekent_zich__.html
Dit zegt eigenlijk ook wel alles
Daley blind is alleen maar bij manu beland vanwege louis van gaal en diens relatie met danny blind...quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Talenten komen er elk jaar wel, het is alleen de vraag of die talenten ook toekomstige toppers zijn want die heb je nodig om weer mee te doen. Het huidige Oranje heeft geen toppers meer, behalve de man van glas. Het zijn in wezen allemaal dienende spelers bij hun clubs.. de enige die zich een topper waant is Depay, maar ook hij is nog lang geen beslissende speler. De Daley Blinds van deze wereld zullen je nooit verder helpen, ook al spelen ze bij Manchester United. Ze dragen namelijk geen team.
Klopt.. Daley Blind is een multiefunksionele speler en daar houdt Lowie van.. maar daar gaat het mij niet om, ik bedoel te zeggen dat bijna alle spelers die in Oranje spelen 'dienende' spelers zijn.. ze zullen nooit zelf een wedstrijd beslissen.. sterker nog, ze zijn allemaal zo doodsbang om fouten te maken dat ze zich alleen maar bezig houden met hun eigen miezerige taakje en geen oog hebben voor het grotere geheel..over mentale kracht nog maar te zwijgen..bij de eerste de beste tegenslag raken dit soort spelers van slag.. jezelf terug knokken in de wedstrijd is hen vreemd, ze laten zich gewillig naar de slachtbank leiden.. en na afloop verkondigt hun coach doodleuk.. ja maar we stonden goed..quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daley blind is alleen maar bij manu beland vanwege louis van gaal en diens relatie met danny blind...
Volgens mij hebben om de 10 jaar een echte goede selectie. Denk aan 1988, 1998-2000, 2010. We hebben niet genoeg bevolking om elke jaar met een wereldselectie te komen. Ik verwacht dus ook dat we pas in 2020 weer echt meedoen en dan dus hopelijk al het talent gerijpt.quote:Op zondag 6 september 2015 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Klopt helemaal.. Ik vind het ook vooral jammer voor ons Nederlanders dat we er niet bij zijn.. die slappe ongeïnspireerde teringbende gun ik wel een afgang.. het interesseert ze toch niet.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef TheArt het volgende:
Wat ik niet snap en dat komt nergens aan bod, is dat je het niet op individuele kwaliteit aflegt tegen landen als IJsland, Tsjechië en Turkije. Je gaat me niet vertellen dat die landen allemaal veel meer kwaliteit hebben. Maar naast een portie inzet en hoognodige drive, is het Nederlands elftal gewoon al tijden geen team. Gewoon geen geheel. Iedereen doet maar wat en iedereen vindt dat nog oke ook lijkt het. Al die zogenoemde leiders en vroegere sterspelers, je zou er van eentje toch wel verwachten dat ie de rest duidelijk maakt wat er moet gebeuren en de rest op sleeptouw neemt. Maar nee, ook dat gebeurt niet. En dat is naast de bondscoach ook net zo hard de spelers kwalijk te nemen. Die lopen gewoon nog steeds gruwelijk naast hun schoenen.
Engeland IJsland en Tsjechie (?)quote:Op zondag 6 september 2015 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke landen zijn er nu eigenlijk allemaal definitief geplaatst voor het EK?
Alleen die drie ploegen? En Frankrijk natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Engeland IJsland en Tsjechie (?)
Precies, er moet een goed team komen en geen elftal van los zand die alleen maar op eigen succes uit zijn. Ook de manier van spelen moet veranderen. Oranje wil als Barcelona tikkie takka de tegenstander uit spelen. Daar hebben we niet genoeg kwaliteit voor. Wat meer oppurtinisme kan geen kwaad lijkt me. Beter dan dat balletje breed. 3 keer overdwars spelen in de verdediging etc. Vandaag stonden de vleugels helemaal tegen de zijlijn en er ging amper een bal naartoe. Dan laat je veel ze veel ruimte's open in het midden waar de tegenstander zo doorheen walst met een lange pass. Als je met vleugels speelt dan moeten de backs mee opkomen en een 1-2 aangaan met de vleugelspitsen om er langs te komen en de bal voor de pot gooien en niet zoals narsing nog proberen 2 mannetjes uit te spelen etc.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef TheArt het volgende:
Wat ik niet snap en dat komt nergens aan bod, is dat je het niet op individuele kwaliteit aflegt tegen landen als IJsland, Tsjechië en Turkije. Je gaat me niet vertellen dat die landen allemaal veel meer kwaliteit hebben. Maar naast een portie inzet en hoognodige drive, is het Nederlands elftal gewoon al tijden geen team. Gewoon geen geheel. Iedereen doet maar wat en iedereen vindt dat nog oke ook lijkt het. Al die zogenoemde leiders en vroegere sterspelers, je zou er van eentje toch wel verwachten dat ie de rest duidelijk maakt wat er moet gebeuren en de rest op sleeptouw neemt. Maar nee, ook dat gebeurt niet. En dat is naast de bondscoach ook net zo hard de spelers kwalijk te nemen. Die lopen gewoon nog steeds gruwelijk naast hun schoenen.
Hij maakt het bij Manchester United wel waar.quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daley blind is alleen maar bij manu beland vanwege louis van gaal en diens relatie met danny blind...
wat denk je zelf dat daley blind bij manu had gespeeld als alex fergusson daar nog de trainer was geweest?
Die vriendjespolitiek in de voetbalwereld is echt om van te kotsen
Jawel, hij kreeg van Blind de opdracht om de bal te zoeken.quote:Op zondag 6 september 2015 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
BESTE MAN JE REET SUKKEL
hij maakte een fout en we hebben 3- 0 verloren
klaasen heeft ook geen fuk in oranje te zoeken
Ik denk niet dat Frankrijk, België, Spanje of Duitsland een nieuwe trainer zoekt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:59 schreef MakkieR het volgende:
Ik zou me doodlachen als Guus Hiddink met het EK 2016 Europees Kampioen wordt voor een ander voetballand.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Cellissen de onbetwiste nummer 1 keeper is van Nederland. Krul speelt toch internationaal? De eredivisie is niks meer dan een Mickey Mouse competitie.quote:Op zondag 6 september 2015 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het werd wel weer duidelijk waarom ik liever Krul erin heb
Ik weet wel waar de "heksenketel" vandaan komt. Dat stamt nog uit de tijd dat Galatasaray z'n gouden tijden beleefde en de fans knotsgek werden omdat dat de eerste keer in de geschiedenis was dat de club zo ver kwam en de CL won.quote:Op zondag 6 september 2015 23:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat was wel een heksenketel vandaag hè jongens.
twitter:_felipemelo_ twitterde op zondag 06-09-2015 om 20:49:43İşte Türkiyeeee...Güle Güle Hollanda... Con la mia bella _robertameloo_ #amala #evet #abi… https://t.co/Z6Z9V2OS63 reageer retweet
Dat is waar, eens in de zoveel tijd leeft de boel weer op maar het is geen constante. Vorig jaar jaar zat er bezieling in het team, maar dat was te danken aan de factor Van Gaal. Die heeft toch iets waardoor spelers door 't vuur willen gaan. Dat is de chemie. Michels en Cruijff hebben dat ook. Zelfs de allerbeste spelers hebben nog ontzag voor deze namen. Bij blind kan ik me voorstellen dat een Robben en een Van Persie daar toch lichtelijk op neerkijken of m als gelijkwaardig zien. Dat werkt niet, dan krijg je onbalans.quote:Op zondag 6 september 2015 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
CIJFERS LIEGEN nooit
turkije was vanavond inderdaad beter
die turken spelen voor volk en vaderland
die mentaliteit kan ik niet bespeuren bij oranje al een hele lange tijd
?? Hij maakt gewoon een foto met z'n vriendin?quote:Op maandag 7 september 2015 00:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:_felipemelo_ twitterde op zondag 06-09-2015 om 20:49:43İşte Türkiyeeee...Güle Güle Hollanda... Con la mia bella _robertameloo_ #amala #evet #abi… https://t.co/Z6Z9V2OS63 reageer retweet
Dan ben je best sneu.
Hij zwaait Nederland uit in 't Turks, dat is best wel aardig van 'm.quote:Op maandag 7 september 2015 00:35 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
?? Hij maakt gewoon een foto met z'n vriendin?
Als België verstandig is doen ze dat wel.quote:Op maandag 7 september 2015 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Frankrijk, België, Spanje of Duitsland een nieuwe trainer zoekt.
Het was ook wel een moeilijk instapmoment, na de icoon Van Gaal; die zichzelf bijna onsterfelijk maakte met het team door imho bij tijd en wijlen het beste spel van de wereld te laten zien tijdens de kwalificaties en op het WK. Voetballend met een vrij jonge selectie waar iedere andere coach mogelijk het schip mee ingegaan was. Zie Blind.. die kan ook wel zoiets op de mat krijgen als hij dezelfde capaciteiten had, maar dat heeft hij niet.quote:Op maandag 7 september 2015 00:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als België verstandig is doen ze dat wel.
Niet dat Hiddink een geschikte vervanger is trouwens.
Ze verdienen het sowieso al niet meer.quote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee maar als ze daar niet van kunnen winnen verdienen ze het ook echt niet meer om naar het EK te gaan.
Nog steeds mad van die rode kaart.quote:Op maandag 7 september 2015 00:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:_felipemelo_ twitterde op zondag 06-09-2015 om 20:49:43İşte Türkiyeeee...Güle Güle Hollanda... Con la mia bella _robertameloo_ #amala #evet #abi… https://t.co/Z6Z9V2OS63 reageer retweet
Dan ben je best sneu.
Officieel wel, al heb je natuurlijk landen als Oostenrijk en Wales, die maximaal nog 1 punt nodig hebben en nog een thuiswedstrijd tegen Liechtenstein/Andorra moeten spelen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die drie ploegen? En Frankrijk natuurlijk
Ik vond Turkije zelfs slecht gisteren, maar vergeleken bij dit imploderende Oranje lijkt alles heel behoorlijk.quote:Op maandag 7 september 2015 07:02 schreef Jivis het volgende:
Toch wel benieuwd of Turkije drie punten kan pakken tegen IJsland of Tsjechiē, want daar hebben ze de vorige keer gewoon van verloren. En ik vond die Turken gisteren nu ook niet de sterren van de hemel spelen, beide goals waren gewoon pure onkunde/domheid van Nederland. Derde lag alles open achterin en werd eerst een overtreding gemaakt.
Maar goed, dan nog zie ik Oranje niet twee keer winnen in deze vorm.
Stond je op het veld dan? Afgaan op tv beeldenquote:Op zondag 6 september 2015 23:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat was wel een heksenketel vandaag hè jongens.
Hopelijk nemen Tsjechië en IJsland de wedstrijd serieus ja ondanks dat ze door zijn. Verder spelen we gelukkig eerst tegen Kazachstan, daar moet je gewoon van winnen, hoe shit Nederland op dit moment ook is. Misschien tank je dan ook wat vertrouwen voor de laatste pot.quote:Op maandag 7 september 2015 11:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vond Turkije zelfs slecht gisteren, maar vergeleken bij dit imploderende Oranje lijkt alles heel behoorlijk.
Turkije gaat misschien wel geen zes punten pakken tegen IJsland en Tsjechië, ook al zijn zij klaar. Ik zie echt niets bij Oranje waar enige hoop uit te putten is dat wij twee keer kunnen winnen.
Post/DM het eens, is een premium artikel, kan het niet lezenquote:Op maandag 7 september 2015 13:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Alleen Riedewald heeft een voldoende in de Voetbal Internation
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |