1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Zondag,18.00 uur: Turkije - NEDERLAND - Letland - Tsjechië - 20.45 uur: IJsland - Kazachstan - Stand groep A: 1. IJsland 7-18 (15- 3) 2. Tsjechië 7-16 (14- 9) 3. NEDERLAND 7-10 (13- 7) 4. Turkije 7- 9 ( 8- 9) 5. Letland 7- 4 ( 3-14) 6. Kazachstan 7- 1 ( 5-16) |
Tete is zeker beter dan Janmaat of v/d Wiel.quote:Op zondag 6 september 2015 20:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
LOL.
Dan verlies je nog van Malta. Al vind ik Tete puur verdedigend wel beter dan Janmaat of v/d Wiel.
Zijn selectie was niet enorm veel op aan te merken. Hier en daar misschien wat alternatieven die hooguit 5% beter zijn dan de spelers die nu geselecteerd zijn. Had echt allemaal niet zoveel uitgemaakt. En motivatie, kom op zeg. Alsof die spelers het belang van deze wedstrijd niet zelf begrijpen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:19 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Oneens. Hij selecteert de spelers, maakt de tactiek en weet ze kennelijk niet te motiveren
Veltmanquote:Op zondag 6 september 2015 20:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tete is zeker beter dan Janmaat of v/d Wiel.
De Vrij is ook matig daarom ----> Veltman
Riedewald is sowieso onomstreden.
En ja, over Dijks hoeven we niet te praten toch. Magnifieke speler.
Ik was 8 toen ze kampioen werden voor het laatst.quote:Op zondag 6 september 2015 20:23 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD!!!!
FEYENOORD!!!!!!![]()
![]()
ze zijn allemaal feesten [/joepschreuder]quote:
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 6 september 2015 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
'nog een keer herhalen'.
Is dubbelop, Robin.
Als spelers 5% beter zijn waarom selecteer je ze dan niet?quote:Op zondag 6 september 2015 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zijn selectie was niet enorm veel op aan te merken. Hier en daar misschien wat alternatieven die hooguit 5% beter zijn dan de spelers die nu geselecteerd zijn. Had echt allemaal niet zoveel uitgemaakt. En motivatie, kom op zeg. Alsof die spelers het belang van deze wedstrijd niet zelf begrijpen.
Het zware leef, eerste die wedstrijd en nu dit.quote:Op zondag 6 september 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Holland Bakt
[ afbeelding ]
Om 21:00 kijk ik naar Andere Tijden.quote:Op zondag 6 september 2015 20:25 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Het zware leef, eerste die wedstrijd en nu dit.
Klopt, maar dit was hier niet het geval. Dus in deze zaak dubbelop.quote:Op zondag 6 september 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist.
Je kan twee keer herhalen, drie keer herhalen.
Ik kijk een stukje van Feuten het feestje.quote:Op zondag 6 september 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 21:00 kijk ik naar Andere Tijden.
Noem namen dan.quote:Op zondag 6 september 2015 20:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als spelers 5% beter zijn waarom selecteer je ze dan niet?
Ik denk het niet.quote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Steppenpferd het volgende:
Stel je voor dat Danny Blind als generaal gaat werken bij defensie...staat IS vanavond nog in Leeuwarden!
echte mannen lopen niet wegquote:Op zondag 6 september 2015 20:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Jack slim is, dan loopt-ie nu weg.
Van der Wiel was echt een grote fout, nog geen minuut clubvoetbal gespeeld, zelfde gold in iets mindere mate voor Indi. Spelers die bij hun club niet spelen moet je nooit meer oproepen op dat momentquote:Op zondag 6 september 2015 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zijn selectie was niet enorm veel op aan te merken. Hier en daar misschien wat alternatieven die hooguit 5% beter zijn dan de spelers die nu geselecteerd zijn. Had echt allemaal niet zoveel uitgemaakt. En motivatie, kom op zeg. Alsof die spelers het belang van deze wedstrijd niet zelf begrijpen.
Wat gebeurde er?quote:Op zondag 6 september 2015 20:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Jack slim is, dan loopt-ie nu weg.
Dat heb ik gezien. Maar waarom zou Jack weg moeten lopen?quote:Op zondag 6 september 2015 20:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nederland heeft zich zojuist voor schut gezet
Ik citeer jouw post: "Hier en daar misschien wat alternatieven die hooguit 5% beter zijn dan de spelers die nu geselecteerd zijn". Moet ik die alternatieven dan noemen? Jij noemt ze toch?quote:
Sowieos, hoe kun je nou trainer van NL worden als je zelf nog nooit wat gewonnen hebt als coach.quote:Op zondag 6 september 2015 20:27 schreef Ludacriss het volgende:
Oprotten met Blind. Echt per direct.
Die hebben meer stranddagen dan speeldagen in de benen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van der Wiel was echt een grote fout, nog geen minuut clubvoetbal gespeeld, zelfde gold in iets mindere mate voor Indi. Spelers die bij hun club niet spelen moet je nooit meer oproepen op dat moment
Ik zou niet weten hoe hij anders kan reageren zonder afgeschoten te worden.quote:Op zondag 6 september 2015 20:27 schreef Grifte het volgende:
Schuift alle schuld weer van zich af, eng mannetje.
quote:Op zondag 6 september 2015 20:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Frank de Boer is ook wel deels verantwoordelijk voor dit pauperteam. Al die ajaxjeugd is echt drama.
Yep, en over welke kansen heeft hij het?quote:Op zondag 6 september 2015 20:27 schreef Grifte het volgende:
Schuift alle schuld weer van zich af, eng mannetje.
tyf zelf opquote:Op zondag 6 september 2015 20:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Huisvrouwen plaatje. Optyfuh gauw.
Wat te denken van Narsinghquote:Op zondag 6 september 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
Ook kut hoor, ben je al 15 jaar bezig om je in te likken bij alles en iedereen bij Ajax en de KNVB, word je eindelijk bondscoach en dan zit je met pure bagger te kijken.
En dan vervolgens alle schuld bij een gemiste kans van Wijnaldum leggen. Terwijl je weet dat Wijnaldum 3 100% kansen nodig heeft om een keer te scoren.
Onzin, ieder team is anders en als het team niet functioneert doordat de trainer niet goed communiceert en / of motiveert dan kun je dat niet aan een selectie verwijten die alleen voor gelegenheden bijelkaar komt.quote:Op zondag 6 september 2015 20:27 schreef Evertjan het volgende:
trainers bij de Nederlandse topclubs mogen zich ook wel kapot schamen dat ze hun spelers bij Oranje afleveren zonder enig basisniveau qua positiespel en passing
Nooit om hoeven lachen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef Kekster het volgende:
Nou niet meer lachen om de kwalificatiereeksen van Portugal hè?!
[ afbeelding ]
![]()
Is allemaal wel makkelijk praten achteraf. Je mag toch wel verwachten van dit soort spelers die al jaren meegaan dat ze niet dit soort achterlijke blunders maken, spelritme of niet. We kunnen Blind moeilijk de schuld geven van de debiele actie van Martins Indi.quote:Op zondag 6 september 2015 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van der Wiel was echt een grote fout, nog geen minuut clubvoetbal gespeeld, zelfde gold in iets mindere mate voor Indi. Spelers die bij hun club niet spelen moet je nooit meer oproepen op dat moment
Hij schijnt goed Bobo's te kunnen pijpen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:30 schreef Badr_Harry het volgende:
Heeft Blind überhaupt iets positief op zijn cv
http://www.nu.nl/sport/91(...)al-met-drank-op.htmlquote:Op zondag 6 september 2015 20:30 schreef Badr_Harry het volgende:
Heeft Blind überhaupt iets positief op zijn cv
Dit dus.quote:Op zondag 6 september 2015 20:30 schreef Zorro het volgende:
Turkije hoeft helemaal niks want dat is alleen als Nederland alles wint, idioot.
Precies. Als je niet 'met de Hollandse School' kunt winnen, dan maar anders.quote:Op zondag 6 september 2015 20:31 schreef Sunri5e het volgende:
In 2014 waren we niet zo goed volgens Blind. We speelden in een ander systeem....
Waarom spelen we dat nu dan nooit malloot?
Waarom zou je met vijf verdedigers tegen Kazachstan Letland Turkije IJsland Tsjechië spelen?quote:Op zondag 6 september 2015 20:31 schreef Sunri5e het volgende:
In 2014 waren we niet zo goed volgens Blind. We speelden in een ander systeem....
Waarom spelen we dat nu dan nooit malloot?
Er zal nooit meer een coach komen zo goed als Louisgod.quote:Op zondag 6 september 2015 20:32 schreef Pascalus het volgende:
In 2014 speelden we met een systeem dat beter bij het team past en resultaatgericht is, 5-3-2.
Louis had het goed gezien.
Omdat je anders goals tegen krijgt omdat je verdedigers er geen kut van kunnen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je met vijf verdedigers tegen Kazachstan Letland Turkije IJsland Tsjechië spelen?
Omdat je daarmee de halve finale hebt gehaald? Blijkbaar werkt dat voor dit elftal.quote:Op zondag 6 september 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je met vijf verdedigers tegen Kazachstan Letland Turkije IJsland Tsjechië spelen?
Als je gelijk wil spelen tegen de Turkies is het niet zo raar.quote:Op zondag 6 september 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die presteert goed met matige spelers, dus dat is de juiste man.quote:
Was overtreding.quote:Op zondag 6 september 2015 20:34 schreef raptorix het volgende:
Die 3-0 ook, man man op de achterlijn je laten piepelen.
Was zwak ingrijpen van die lopende tattoeage.quote:
Ek tegen Portugal met die kaarten regen?quote:Op zondag 6 september 2015 20:34 schreef marcodej het volgende:
Ik kan me geen slechtere wedstrijd in de laatste 10-15 jaar herinneren.
Dit.quote:Op zondag 6 september 2015 20:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat je daarmee de halve finale hebt gehaald? Blijkbaar werkt dat voor dit elftal.
Dat wil niet zeggen dat je verdedigend speelt.
Ik denk dat hij met goede spelers ook presteert, tenminste een man van woord, iemand die zich niet gek laat maken en niet zal twijfelen praatjes makers er uit te pleuren.quote:Op zondag 6 september 2015 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die presteert goed met matige spelers, dus dat is de juiste man.
Daar zat nog strijd en passie in.quote:Op zondag 6 september 2015 20:35 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ek tegen Portugal met die kaarten regen?
Toen was er tenminste strijd. Te veel, maar wel strijd.quote:Op zondag 6 september 2015 20:35 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Ek tegen Portugal met die kaarten regen?
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 6 september 2015 20:35 schreef Rickertman96 het volgende:
Ach Wesley geeft geen fuck
Die komt thuis waar Yolanthe hem op wacht
Doe dan gewoon.quote:Op zondag 6 september 2015 20:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb echt zin om een compilatiefilmpje te maken om op te sturen met "the heart of courage" als muziekje erachter, en dan opsturen naar de KNVB
Die ziet er tegenwoordig ook niet meer uit +zwangere dikbuik.quote:Op zondag 6 september 2015 20:35 schreef Rickertman96 het volgende:
Idd en ze worden ook nog eens steeds kampioen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:23 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD!!!!
FEYENOORD!!!!!!![]()
![]()
Daar gaat het niet om, je man mag in zo een situatie er niet voor bij, desoods geef je een tik, maar op de achterlijn laat je je niet uitspelen.quote:
Turkse chickquote:Op zondag 6 september 2015 20:35 schreef Rickertman96 het volgende:
Toch zou ik haar nog steeds doenquote:Op zondag 6 september 2015 20:35 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig ook niet meer uit +zwangere dikbuik.
Omdat we met 4 verdedigers waarvan de backs aanvallend zijn ingesteld ook voor dit soort landen te kwetsbaar zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat slijp je er niet in twee dagen in.quote:Op zondag 6 september 2015 20:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je gelijk wil spelen tegen de Turkies is het niet zo raar.
Zou Toine al gehuild hebbentwitter:toinevp twitterde op zondag 06-09-2015 om 20:34:34Ook met 4 punten is Turkije al verzekerd van de 3e plaats. Tja.. #TurNed reageer retweet
heeeeyquote:Op zondag 6 september 2015 20:35 schreef Wicky15 het volgende:
Keihard gewerkt![]()
Ik heb 't niet gezien.
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 06-09-2015 om 20:39:10Bert van Oostveen: 'Ik sta volledig achter deze bondscoach, ik sta volledig achter deze staf...' reageer retweet
Letland speelde ook 1-1 tegen Tsjechië.quote:Op zondag 6 september 2015 20:39 schreef Ludacriss het volgende:
Letland speelde gewoon 1-1 tegen dit Turkije he. Vergeet dat niet.
youri heeft gelijkquote:
Die kunnen wel verdedigenquote:Op zondag 6 september 2015 20:39 schreef Ludacriss het volgende:
Letland speelde gewoon 1-1 tegen dit Turkije he. Vergeet dat niet.
quote:Op zondag 6 september 2015 20:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 06-09-2015 om 20:39:10Bert van Oostveen: 'Ik sta volledig achter deze bondscoach, ik sta volledig achter deze staf...' reageer retweet
Het is makkelijker om 1 verantwoordelijke af te zeiken die vervangen kan worden, dan de selectie.quote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Vreemd dat het hier vooral gaat over de bondscoach en wie zijn opvolger moet worden. Misschien moeten we eens kijken naar wat voor enorme kutselectie we hebben.
Hij kan ook niet anders.. als hij iets anders zou zeggen dan zou hij zijn eigen positie ondermijnenquote:Op zondag 6 september 2015 20:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van Oostveen vreest voor zijn eigen baantje natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2015 20:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van Gaal heeft het best behoorlijk gedaan met een selectie die ook weer niet heel veel verschilt van deze.quote:Op zondag 6 september 2015 20:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is makkelijker om 1 verantwoordelijke af te zeiken die vervangen kan worden, dan de selectie.
Hier op Fok! zijn er echter genoeg die commentaar hebben op de selectie en minder op de coach.
De coach heeft echter maar hele beperkte invloed. Met een Van Marwijk, Van Gaal, Hiddink of Advocaat was dit ook niet gelukt.
Ik snap het gewoon niet. Waarom moet er perse 4-3-3 gespeeld worden? Het zogenaamde hollandse school voetbal? Dat werkt al vele jaren niet meer voor het NL elftal. Oprotten met dat mooie voetbal, resultaat is het enige wat mensen onthouden.quote:
Oldboys networkquote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Waarom moet er perse 4-3-3 gespeeld worden? Het zogenaamde hollandse school voetbal? Dat werkt al vele jaren niet meer voor het NL elftal. Oprotten met dat mooie voetbal, resultaat is het enige wat mensen onthouden.
Post eensquote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van Huntelaar bestaat nog wel een grappig plaatje.
En terecht. Niet omdat het nu even kut gaat in de kwalificatie, maar de keuze voor Hiddink was al erg dubieus als je ook voor Koeman kan kiezen. En dan die debiele constructie erachteraan met een assistent die automatisch bondscoach wordt.. Nee, Van Oostveen mag van mij zn biezen pakken.quote:Op zondag 6 september 2015 20:41 schreef karton2 het volgende:
[..]
Van Oostveen vreest voor zijn eigen baantje natuurlijk
Van Basten, Van Marwijk en Van Gaal snapten het...quote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Waarom moet er perse 4-3-3 gespeeld worden? Het zogenaamde hollandse school voetbal? Dat werkt al vele jaren niet meer voor het NL elftal. Oprotten met dat mooie voetbal, resultaat is het enige wat mensen onthouden.
Henry Schutquote:Op zondag 6 september 2015 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Henri mag je niet zeggen dat NL slecht was
vieze facist
Het begon met Guus dat "ineens" pleite ging toen werd Blind aangewezen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is makkelijker om 1 verantwoordelijke af te zeiken die vervangen kan worden, dan de selectie.
Hier op Fok! zijn er echter genoeg die commentaar hebben op de selectie en minder op de coach.
De coach heeft echter maar hele beperkte invloed. Met een Van Marwijk, Van Gaal, Hiddink of Advocaat was dit ook niet gelukt.
Voor op een brugquote:Op zondag 6 september 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henry Schut
Frank Vischschraper
Marcel Maijer
Ideale sporttrio.
Welkom bij SVquote:Op zondag 6 september 2015 20:46 schreef The_Temp het volgende:
Mijn god zeg. Allemaal krullebollen die open deuren intrappen
23:00 dacht ikquote:Op zondag 6 september 2015 20:46 schreef Rickertman96 het volgende:
Begint de uitzending nu al of wat?
Van Gaal presteert met zijn topselectie in de Premier League echt ondermaats. Het zegt echt bijna niks.quote:Op zondag 6 september 2015 20:42 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Van Gaal heeft het best behoorlijk gedaan met een selectie die ook weer niet heel veel verschilt van deze.
De hele spanning voor de mening van Arno is al wegquote:Op zondag 6 september 2015 20:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Houd het ff voor je dan, Arno!
quote:Op zondag 6 september 2015 20:47 schreef luxerobots het volgende:
Jongens, we zaten ook wel in een hele zware poule.
11:00 huhquote:Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef GGMM het volgende:
Dit is slechts een voorproefje mensen. Om 11:00 kan je deze spannende discussie nog een heel uur lang volgen!
Morgenochtend?quote:Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef GGMM het volgende:
Dit is slechts een voorproefje mensen. Om 11:00 kan je deze spannende discussie nog een heel uur lang volgen!
Kan niet wachten!!quote:Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef GGMM het volgende:
3-4-3 , inschuivende verdedigers , vaste patronen , Hollandse Schoolquote:Op zondag 6 september 2015 20:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij is een vast punt in de structuur.
DATquote:Op zondag 6 september 2015 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
GVD waarom is die interview nu al voorbij. Wat een leedvermaak
Dat doet niets af aan dat wat The_Temp zei: Van Gaal wist met vrijwel hetzelfde spelersmateriaal 3e te worden op een WK. Dan doen coaches die hem opvolgen toch echt iets niet goed als ze zich niet eens weten te kwalificeren voor een EK.quote:Op zondag 6 september 2015 20:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Van Gaal presteert met zijn topselectie in de Premier League echt ondermaats. Het zegt echt bijna niks.
Waar doe ik hatelijk?quote:Op zondag 6 september 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zei dat je niks hatelijks over mij ging zeggen vandaag.
Ey, je kan toch gratis printen op EUR of nietquote:Op zondag 6 september 2015 20:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
¤17,5 miljoen betalen voor een overschatte Blind.![]()
![]()
Dat kan ik zeker goede vriend!quote:Op zondag 6 september 2015 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Memphis gaat het doen.
GGMM kan jij mij na de wedstrijd quoten?
quote:Op zondag 6 september 2015 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Memphis gaat het doen.
GGMM kan jij mij na de wedstrijd quoten?
Zonder hoofdletters snappen we het ook. Daley Blind is wel een erg slechte speler inderdaad. Snap ook niet dat hij ooit een transfer naar Manchaster United heeft kunnen maken.quote:
Wij winnen ook niet van Tsjechië.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |