1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Zondag,18.00 uur: Turkije - NEDERLAND - Letland - Tsjechië - 20.45 uur: IJsland - Kazachstan - Stand groep A: 1. IJsland 7-18 (15- 3) 2. Tsjechië 7-16 (14- 9) 3. NEDERLAND 7-10 (13- 7) 4. Turkije 7- 9 ( 8- 9) 5. Letland 7- 4 ( 3-14) 6. Kazachstan 7- 1 ( 5-16) |
neequote:Op zondag 6 september 2015 20:53 schreef Evertjan het volgende:
laten we alle onze hoop volgend jaar zomer maar focussen op onze Nederlandse Wielergoden in de Tour de France
Ja leuk.quote:Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
Volgende interlands compleet ander 11tal opstellen
1. Krul
2. Tete
3. Douglas
4. van Dijk
5. Pieters
6. Sneijder
7. N. de Jong
8. Klaasen
9. van Persie
10. Huntelaar
11. Robben
Dost ipv RVPquote:Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
1. Krul
2. Tete
3. Douglas
4. van Dijk
5. Pieters
6. Sneijder
7. N. de Jong
8. Klaasen
9. van Persie
10. Huntelaar
11. Robben
Dus dan twee centrale spitsen en geen (hangende) rechtsbuiten?quote:
juist.quote:Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus dan twee centrale spitsen en geen (hangende) rechtsbuiten?
Dan is er dus geen hond op de rechterkant, zeker niet met Tete als backquote:
Tikkie terug Klaassen bakt er ook niks van. En Tete? Serieus?quote:Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
1. Krul
2. Tete
3. Douglas
4. van Dijk
5. Pieters
6. Sneijder
7. N. de Jong
8. Klaasen
9. van Persie
10. Huntelaar
11. Robben
v. Persie; Robben en Snijder gewoon thuis laten.quote:Op zondag 6 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
De volgende coach moet maar eens beginnen met een vaste opstelling en een team gaan smeden.
Wie is ze en wat doet ze? Ben niet aan het kijkenquote:Op zondag 6 september 2015 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Pleuris wijf op NPO 1geen belevening niks
eerste keer dat ze voetbal kijkt, ga weg met haar
quote:Op zondag 6 september 2015 20:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
v. Persie; Robben en Snijder gewoon thuis laten.
Dealtje op gelijkpselquote:Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wij winnen ook niet van Tsjechië.
442 spelen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is er dus geen hond op de rechterkant, zeker niet met Tete als back
Dat zou nog wel een optie kunnen zijn ja, al denk ik dat het al gauw statisch wordtquote:
Sneijder en Robben niet, v Persie is een leuke wisselspeler.quote:
You had one job...quote:Op zondag 6 september 2015 21:00 schreef Inca het volgende:
Hoe wordt de zomer in 2016 voor Blind en Oranje?
[ [url=
De profielschetsen van Lowie moeten terug. Danny en Marco doen maar wat op gevoel.quote:Op zondag 6 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
De volgende coach moet maar eens beginnen met een vaste opstelling en een team gaan smeden.
okquote:Op zondag 6 september 2015 21:00 schreef Inca het volgende:
Hoe wordt de zomer in 2016 voor Blind en Oranje?
[ [url=
Lowie heeft ook veel geluk gehad, maar het systeem met 5 verdedigers is misschien wel een goede optie met dit niveau van Oranje.quote:Op zondag 6 september 2015 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De profielschetsen van Lowie moeten terug. Danny en Marco doen maar wat op gevoel.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 6 september 2015 21:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Dus het wordt beslist op onderling resultaat??
Dan wordt het niet wat neequote:
Lowie greep met het belabberde niveau van Oranje terug naar wat hij geleerd had toen hij in België speelde in zijn eigen belabberde spelerscarrière.quote:Op zondag 6 september 2015 21:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Lowie heeft ook veel geluk gehad, maar het systeem met 5 verdedigers is misschien wel een goede optie met dit niveau van Oranje.
twitter:richarddubbeld twitterde op zondag 06-09-2015 om 20:27:43Bruno Martins Indi serveerde hij af. Zoontje Blind wordt niet bij naam genoemd....Typisch.....#Oranje reageer retweet
und?quote:Op zondag 6 september 2015 20:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat deze kut selectie meer geld verdiend dan alle Fokkers bijelkaar
Blind heeft toch kunnen leren bij Lowie, en anders maar weer een andere coach. Oranje kan beter wat terughoudender gaan voetballen, de boel achterin dicht gooien en spelen op de counter. Nu is het een gatenkaas achterin en als ze naar voren gaan met balletjes breed zit het potdicht voorin.quote:Op zondag 6 september 2015 21:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Lowie greep met het belabberde niveau van Oranje terug naar wat hij geleerd had toen hij in België speelde in zijn eigen belabberde spelerscarrière.
Blind speelde uitsluiten in ploegen die voetballend beter waren dan de meeste tegenstanders en dus dominant speelden. En heeft nauwelijks trainerservaring. Hoe verwacht je dat die zelfs maar wéét hoe je als minder kwalitatieve ploeg toch nog een match kunt winnen eigenlijk ...
Het gaat niet om tactiek of wat dan ook. Maar er mist vertrouwen en chemiequote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Blind heeft toch kunnen leren bij Lowie, en anders maar weer een andere coach. Oranje kan beter wat terughoudender gaan voetballen, de boel achterin dicht gooien en spelen op de counter. Nu is het een gatenkaas achterin en als ze naar voren gaan met balletjes breed zit het potdicht voorin.
Ja daarom schreef ik al dat ze maar eens een hecht team moeten smeden en niet telkens spelers uitproberen. Zo'n Huntelaar moet toch ook ziek worden van zijn joker rol. Spelers moeten elkaar aan leren voelen en vertrouwen krijgen in elkaar. Nu willen ze zich telkens bewijzen als ze in het veld staan ipv spelen in teambelang.quote:Op zondag 6 september 2015 21:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat niet om tactiek of wat dan ook. Maar er mist vertrouwen en chemie
Op basis van Oosterveen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:11 schreef Dragonetti het volgende:
Laat me dit vragen: Op basis van wat dacht men dat coach, Blind goed genoeg was?
Dat weet niemand. Heb nu al zin in VI morgen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:11 schreef Dragonetti het volgende:
Laat me dit vragen: Op basis van wat dacht men dat coach, Blind goed genoeg was?
Ja, je moet een vast team creeren en vertrouwen geven.quote:Op zondag 6 september 2015 21:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja daarom schreef ik al dat ze maar eens een hecht team moeten smeden en niet telkens spelers uitproberen. Zo'n Huntelaar moet toch ook ziek worden van zijn joker rol. Spelers moeten elkaar aan leren voelen en vertrouwen krijgen in elkaar. Nu willen ze zich telkens bewijzen als ze in het veld staan ipv spelen in teambelang.
Heeft iemand gedacht dat dit een succesnummer werd dan?quote:Op zondag 6 september 2015 21:11 schreef Dragonetti het volgende:
Wat een visionairquote:Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
IK ZAL DIT EVEN IN HOOFDLETTERS TIEPEN ANDERSn snappeneb SOMMIGE KNEUZEN HET NIET ZO GOED
IK WEET WAT ER FOUT GING DEZE KWALIFICATIEREEKS...
HIDDINK GING PSV GERICHT SPELERS SELECTEREN
BLIND GAAT AJAX GERICHT SPELERS SELECTEREN
HET ZIJN ALLEBEI MONGOLEN.,...
nu weer kleine letters
voetbal is niet zo ingewikkeld.
Nu het in hoofdletters staat begrijp ik het een stuk beter! Bedankt!quote:Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
IK ZAL DIT EVEN IN HOOFDLETTERS TIEPEN ANDERSn snappeneb SOMMIGE KNEUZEN HET NIET ZO GOED
nu weer kleine letters
Ik hoop voor jou dat je wat intelligenter bent dan dat je op basis van je posts lijkt...quote:Op zondag 6 september 2015 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iedere blinde heeft gezien dat blind 2 fouten maakte en die keeper er geen fuk van kan....
en dat klaassen een kut speler is die niets toevoegt
kortom het is de schuld van ajax en alles wat met ajax te maken heeft
Beter halen we spelers van Pec Zwolle want de Feyenoord lichting is ook al 3x door de mand gevallen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
nu weer kleine letters
Laten we nu maar spelers selecteren van subtopper Fnoordquote:Op zondag 6 september 2015 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
nu weer kleine letters
waar speelt riedewald eigenlijk?? ik had nog nooit van hem gehoord...quote:Op zondag 6 september 2015 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Van die nietszeggende spelers als Riedewald en Tete opstellen, dan vraag je er ook wel om. Die hebben zich nog nergens bewezen.
Tete heeft niet eens gespeeld en RIedewald was de beste man op het veld aan oranje zijdequote:Op zondag 6 september 2015 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Van die nietszeggende spelers als Riedewald en Tete opstellen, dan vraag je er ook wel om. Die hebben zich nog nergens bewezen.
Riedewald speelt bij Jong Ajax.quote:Op zondag 6 september 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar speelt riedewald eigenlijk?? ik had nog nooit van hem gehoord...
Gaf aantal keer een moeie dieptepass op depayquote:Op zondag 6 september 2015 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Riedewald was niet slecht. Aanvallend geen held, maar verdedigend beter dan Blind.
Kerel word je nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 6 september 2015 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
VAN GAAL SELECTEERDE OPVALLEND VEEL FEYENOORD SPELERS
nederland werd 3e op het wk
LOUIS WEET HOE HET MOET, JE MOET DE BESTE SPELERS SELECTEREN.
DEZE GOSER HEEFT HELEMAAL NIETS TE ZOEKEN IN ORANJE OP DIT MOMENTquote:Op zondag 6 september 2015 21:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaf aantal keer een moeie dieptepass op depay
Zoals je terecht aangeeft verdedigend naar behoren. Die jongen heeft gewoon goed gedebuteerd voor zo'n jonge knul
Inderdaad vandaar het verdiende kampioenschapquote:Op zondag 6 september 2015 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
VAN GAAL SELECTEERDE OPVALLEND VEEL FEYENOORD SPELERS
nederland werd 3e op het wk
LOUIS WEET HOE HET MOET, JE MOET DE BESTE SPELERS SELECTEREN.
Van Beek met zijn lange nek, doet me denken aan HEY ARNOLD. WAT EEN MAFKLAPPER IS DAT ZEG.quote:Op zondag 6 september 2015 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DEZE GOSER HEEFT HELEMAAL NIETS TE ZOEKEN IN ORANJE OP DIT MOMENT
VAN BEEK WAS LOGISCHER GEWEEST en dat zeg ik niet als feyenoord supporter
wordt jij nou niet moe van je ajax joden gedoe...quote:Op zondag 6 september 2015 21:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van Beek met zijn lange nek, doet me denken aan HEY ARNOLD. WAT EEN MAFKLAPPER IS DAT ZEG.
JA EN WELKE EUROPESE CLUB HEEFT 010 KLAPPEN GEGEVNE DAN WAHAHAHHquote:Op zondag 6 september 2015 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wordt jij nou niet moe van je ajax joden gedoe...
pak slaag door rapid wien gaf duidelijk het nivo aan waar ajax op dit moment is...
Ajax volgens mij. Tete ken ik niet.quote:Op zondag 6 september 2015 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waar speelt riedewald eigenlijk?? ik had nog nooit van hem gehoord...
Dat is niet zo gek Blind kan nagenoeg niks.quote:Op zondag 6 september 2015 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Riedewald was niet slecht. Aanvallend geen held, maar verdedigend beter dan Blind.
Nee welke feyenoordertjes moeten in de basis bij oranje dan?quote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
CONCLUSIES MOET GEWOON ZIJN DAT BONDSCOACHES ALS HIDDDINK EN BLIND NIET SERIEUS TE NEMEN ZIJN...
DIE GAAN GEWOON HUN CLUBS BLIJ MAKEN MET INTERNATIONAL EN KIJKEN NIET NAAR HET BELANG VAN HET NEDERLANDS VOETBAL
Het resultaat geen oranje op het ek
de groeten sufferdjes![]()
![]()
![]()
Doei HMFquote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
CONCLUSIES MOET GEWOON ZIJN DAT BONDSCOACHES ALS HIDDDINK EN BLIND NIET SERIEUS TE NEMEN ZIJN...
DIE GAAN GEWOON HUN CLUBS BLIJ MAKEN MET INTERNATIONALs EN KIJKEN NIET NAAR HET BELANG VAN HET NEDERLANDS VOETBAL
![]()
![]()
Blind is ook al een wandelend cliché.quote:Blind vond Oranje niet zo slecht als de eindstand doet vermoeden. "Het veldspel kan beter, maar daar lag het vandaag niet aan”, zei de keuzeheer bij de NOS. “We kregen ook nog aardig wat mogelijkheden, in totaliteit meer dan Turkije. We belonen onszelf alleen niet. Georginio Wijnaldum kreeg nog een grote kans. Die moet je maken op dit niveau."
Flikker op idioot.quote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE GAAN GEWOON HUN CLUBS BLIJ MAKEN MET INTERNATIONALs EN KIJKEN NIET NAAR HET BELANG VAN HET NEDERLANDS VOETBAL
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |