1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Zondag,18.00 uur: Turkije - NEDERLAND - Letland - Tsjechië - 20.45 uur: IJsland - Kazachstan - Stand groep A: 1. IJsland 7-18 (15- 3) 2. Tsjechië 7-16 (14- 9) 3. NEDERLAND 7-10 (13- 7) 4. Turkije 7- 9 ( 8- 9) 5. Letland 7- 4 ( 3-14) 6. Kazachstan 7- 1 ( 5-16) |
half, het lijkt mij toch al duidelijk dat met dit verdroevende niveau al zouden we door gaan naar het ek, niet ver zullen komenquote:
ja, dat begrijp ik. Maar alles en iedereen die op een gunstige afloop van dit duel hoopt niet.quote:
Verneukt door psvquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 19:07 schreef tompsv18 het volgende:
Depay heeft al een stuk of 5 uitstekende voorzetten afgeleverd.
Onnodig claxonneren is dikke boete volgens mij.quote:Op zondag 6 september 2015 19:07 schreef AhmedJaret het volgende:
ik kan niet wachten tot de hele buurt toeterend de straat op gaat
er staan toch geen boetes op en vind het wel lekker dat "het Nederland" zo een dikke piemel in de kont geschoven krijgt
Dit is niet onnodigquote:Op zondag 6 september 2015 19:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Onnodig claxonneren is dikke boete volgens mij.
sparta en feyenoordquote:Op zondag 6 september 2015 19:08 schreef Tjacka het volgende:
komt zeker uit de opleiding van psv en feyenoord
had je nou maar een spits bij je die gebaat is bij voorzettenquote:Op zondag 6 september 2015 19:07 schreef tompsv18 het volgende:
Depay heeft al een stuk of 5 uitstekende voorzetten afgeleverd.
twitter:DeSpeld twitterde op zondag 06-09-2015 om 19:04:55Nederland geraakt door foto van blond keepertje in Turks doel - 'Ineens besef je de omvang van de tragedie' #turned http://t.co/nNmjve7ioV reageer retweet
Omdat Zlatan Zlatan is, alleen Robben komt in de buurt qua genialiteitquote:Op zondag 6 september 2015 19:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom heeft Nederland geen Zlatan?
En wat dan nog?quote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Onnoman het volgende:
hoeveel zwarte gasten spelen nu op dit moment in het elftal?
tering jantje..
politie is aan het staken dus wordt niet geincasseerdquote:Op zondag 6 september 2015 19:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Onnodig claxonneren is dikke boete volgens mij.
is niet meer nederland dit!quote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Onnoman het volgende:
tering jantje..
Typisch.quote:
Die heeft nog nooit van ook maar een bondscoach enig vertrouwen gehad.quote:Op zondag 6 september 2015 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Daar had huntelaar moeten staan natuurlijk.
Racistje gespot.quote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Onnoman het volgende:
tering jantje..
racist, gaat heenquote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Onnoman het volgende:
tering jantje..
Vanaf woensdag pas.quote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
politie is aan het staken dus wordt niet geincasseerd
en terechtquote:
lekker interessantquote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Onnoman het volgende:
tering jantje..
Kopballen die 5 meter naast de goal verdwijnen zijn geen goede kopballen. Ja hij raakt 'm wel met 't hoofd maar er is iets meer voor nodig.quote:Op zondag 6 september 2015 19:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wijnaldum, goede wissel. Helemaal geen slechte kopbal
Te veel!!!!!!!1quote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Onnoman het volgende:
tering jantje..
geef antwoord kutquote:
Want 5-3-2 gaat succes hebben tegen landjes als Kazachstan en Letlandquote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Jaytje07 het volgende:
Krul; Janmaat, Van Dijk, Van Beek, De Vrij, Willems; Wijnaldum, Clasie, Sneijder; Delay en Robben..... Zo had er deze hele kwalificatie gevoetbald moeten worden. Voorhoede de vrije rol geven en de backs mee naar voren waar het kan
Neequote:
racist? ik doe alleen een observatiequote:
thuis gelaten, omdat we een kansloze mongool van een coach hebben.quote:
Kijk straks op de Belg naar Cyprus - België en tel de zwarten daar eens. het is gewoon veel ergerquote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Onnoman het volgende:
tering jantje..
Delay zit er dit keer niet eens bij, echt schandalig.quote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Jaytje07 het volgende:
Krul; Janmaat, Van Dijk, Van Beek, De Vrij, Willems; Wijnaldum, Clasie, Sneijder; Delay en Robben..... Zo had er deze hele kwalificatie gevoetbald moeten worden. Voorhoede de vrije rol geven en de backs mee naar voren waar het kan
TR gemacht inmiddelsquote:Op zondag 6 september 2015 19:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
racist? ik doe alleen een observatie
belgie kan wel voetballenquote:Op zondag 6 september 2015 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk straks op de Belg naar Cyprus - België en tel de zwarten daar eens. het is gewoon veel erger
Ik denk dat er in 1956 nog niet veel FOKkers verwekt warenquote:Op zondag 6 september 2015 19:10 schreef AhmedJaret het volgende:
waar waren jullie toen het nederlandse elftal nog wit was?
die had vertragingquote:Op zondag 6 september 2015 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Delay zit er dit keer niet eens bij, echt schandalig.
Dank jequote:
Die had vertraging.quote:Op zondag 6 september 2015 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Delay zit er dit keer niet eens bij, echt schandalig.
heb niks verkeerds gezegd hhoor pauperkneusquote:
Wie niet ?quote:Op zondag 6 september 2015 19:11 schreef Groby het volgende:
De commentator heeft het door met Narsingh
Nee, maar Blind. Iedereen ziet dat Lex wat extra strijd kan brengenquote:Op zondag 6 september 2015 19:11 schreef Steppenpferd het volgende:
Nogmaals....we hebben LEX IMMERS nodig....
roepende in de woestijn zeker
Doe eens even normaal.quote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Onnoman het volgende:
tering jantje..
Doen ze altijdquote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef leolinedance het volgende:
Waarom fluiten die Turken continu
Had je wat tegen zwarten, witmens?quote:Op zondag 6 september 2015 19:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
racist? ik doe alleen een observatie
krijg je daar een stijf piemeltje van?quote:Op zondag 6 september 2015 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik word zo moe van de NOS, ze zijn altijd zo veilig positief tov oranje en als t kritiek is, is t met een slap handje t gevecht ingaan.
Kuyt ofzo?quote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Narsingh is niet van het niveau dat Oranje moet nastreven...gooi er dan gewoon een dom werkertje in. Daar heb je meer aan.
Immersquote:
Tegen dat soort landen maak je er 352 van. Lijkt me logischquote:Op zondag 6 september 2015 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want 5-3-2 gaat succes hebben tegen landjes als Kazachstan en Letland
Dit is zeker de eerste keer dat je Turkije ziet spelen?quote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef leolinedance het volgende:
Waarom fluiten die Turken continu
Maar dat kan ook niet anders.quote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Zelfscanner het volgende:
De gemiddelde fokker voetbalt beter.
Die Leo Oldenburger was nog erger..quote:Op zondag 6 september 2015 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik word zo moe van de NOS, ze zijn altijd zo veilig positief tov oranje en als t kritiek is, is t met een slap handje t gevecht ingaan.
schakel meteen maar wegquote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Wats deze
Ik schakel net in is het 2-0
Veel te weinig verdommequote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Tjacka het volgende:
hoeveel witte gasten spelen nu in het elftal?
manmanman
turkije heeft twee keer gescoord en nederland 0quote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Wats deze
Ik denk dat het qua druk zetten niet bepaald fantastisch gaat werkenquote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Tegen dat soort landen maak je er 352 van. Lijkt me logisch
Dizcriminazi!!!!!quote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Tjacka het volgende:
manmanman
Gebruik nooit wat je zelf verkoopt.quote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Fokker101 het volgende:
Kennen ze in Turkije geen 1080P cameras
quote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Tjacka het volgende:
manmanman
Vertelt.quote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
krijg je daar een stijf piemeltje van?
lekker boeiend wat zo'n gozer verteld
Een vd beteren ja.quote:Op zondag 6 september 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt gewoon een prima wedstrijd.
Wat een kut usernaam jonguh.quote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Wats deze
Tuurlijk, die hebben meteen blond haar en blauwe ogen, dat gaat mij dan weer te verquote:
maar wel een wittequote:Op zondag 6 september 2015 19:13 schreef Onnoman het volgende:
cillessen is ook een enorme kutkeeper.
altijd al gevonden
quote:Op zondag 6 september 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt weinig fouten, blinkt verder positief ook niet enorm uit imoquote:
Slechter dan nu had het nooit gewordenquote:Op zondag 6 september 2015 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat het qua druk zetten niet bepaald fantastisch gaat werken
quote:Op zondag 6 september 2015 19:14 schreef Steppenpferd het volgende:
IMMERS in Oranje!
gewoon omdat het kan...
Beugelsdijkje erbij, lets go Haags!
die zijn ook wel Turks gewend
Als dat al de maatstaaf is.....quote:Op zondag 6 september 2015 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt weinig fouten, blinkt verder positief ook niet enorm uit imo
joodse ariërs, waar vind je ze nog?quote:Op zondag 6 september 2015 19:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tuurlijk, die hebben meteen blond haar en blauwe ogen, dat gaat mij dan weer te ver
Wat heb jij deze wedstrijd gezien waarvan jij denkt: ''Godverdetyfus die kan er echt helemaal niets van!''?quote:
ja maar wel een joodquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
joodse ariërs, waar vind je ze nog?
spuit11quote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland geraakt door foto van blond keepertje in Turks doel - 'Ineens besef je de omvang van de tragedie' #turned
Ik snap hem niet...?quote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland geraakt door foto van blond keepertje in Turks doel - 'Ineens besef je de omvang van de tragedie' #turned
Nee die Hollanders danquote:
Ik stel dat Riedewald weinig fout doet, als jij daar een maatstaf van wil maken moet je dat lekker doenquote:
IJsland moet winnen van de Turken. Of anders de Tsjechen. En NL moet winnen van de Kazakken en de Tsjechen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:14 schreef VeX- het volgende:
Het zit er echt niet meer in he.
Is het praktisch voorbij als we verliezen?
Wat een kansloze campagne.
hahaquote:Op zondag 6 september 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een mythe! Die bestaan niet!quote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blind ontslagen. Hoop ik.quote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef roos94 het volgende:
Wat zijn nu precies de gevolgen als we verliezen,?
Dan hebben we het niet meer in eigen hand en zijn we afhankelijk van Turkijequote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef roos94 het volgende:
Van Beek doet het idd een stuk beter als back, had die matige Belg vorige week in z'n zakquote:
Wie is er nu weer voor Turkije?...quote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef Beathoven het volgende:
Ik ben zowel voor Nederland als voor Turkije en twee favoriete teams tegenelkaar is nooit echt een feest om naar te kijken.
Maar afgezien van dat is de wedstrijd ,afgezien van wat irritaties aan Nederlandse kant, ook van een lauw en vriendschappelijk niveau. Gaap.
dan moeten ze penaltys doenquote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef roos94 het volgende:
Toeterende Turken.quote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef roos94 het volgende:
Karsdorpquote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Beek doet het idd een stuk beter als back, had die matige Belg vorige week in z'n zak
Dan maar ook aan jou de vraag: wat heb jij deze wedstrijd opgemerkt en als matig.slecht bevonden?quote:
Zou kunnen, denk niet dat ze daarom 2-0 achter staanquote:Op zondag 6 september 2015 19:16 schreef polderturk het volgende:
Zouden ze last kunnen hebben van de temperatuur?
Feest bij uw lokale shoarmaboer.quote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef roos94 het volgende:
Graag.quote:Op zondag 6 september 2015 19:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Van Oostveen erbij neem ik aan
Nationalistisch ten topquote:
ook korting?quote:
Van Beek is dan ook geen backquote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Beek doet het idd een stuk beter als back, had die matige Belg vorige week in z'n zak
moet je naar langemark gaan, staan ze in de muur gegraveerdquote:Op zondag 6 september 2015 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt?quote:
quote:Op zondag 6 september 2015 19:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Doe anders even wisselen Pietertje!!
pieters is ook niet heel goedquote:Op zondag 6 september 2015 19:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Doe anders even wisselen Pietertje!!
Arnold Schwarzenegger naturaliseren, die is dat wel.quote:
Ik heb geen idee. Hij zit niet bij de selectie dus ik snap niet waarom je van de discussie over Riedewald naar van Beek gaat?quote:
Bedankt Simon.twitter:SimonZijlemans twitterde op zondag 06-09-2015 om 19:12:25Ik zou overigens nog geen geld inzetten op winst voor de Turken... #turned #Believe reageer retweet
Neequote:Op zondag 6 september 2015 19:18 schreef Fokker101 het volgende:
Daar gaat het EKAls ze nu verliezen is het dan definitief ook oveR?
Niet definitief, wel grote kansquote:Op zondag 6 september 2015 19:18 schreef Fokker101 het volgende:
Italo-loverquote:
Nope, als NL 2 keer wint dan zijn ze wsl geplaatst voor de po.quote:Op zondag 6 september 2015 19:18 schreef Fokker101 het volgende:
FUCK OFFquote:Op zondag 6 september 2015 19:18 schreef Zipportal het volgende:
Bedankt Simon.twitter:SimonZijlemans twitterde op zondag 06-09-2015 om 19:12:25Ik zou overigens nog geen geld inzetten op winst voor de Turken... #turned #Believe reageer retweet
sneijderquote:Op zondag 6 september 2015 19:18 schreef Steppenpferd het volgende:
Wie mogen er Exit?
Danny Bind (ofc)
Cillessen
Van der Wiel
Martins Indi
Bruma
Narsingh
lets go form there
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |