ah jammer, volgende keer ga je hem wel halenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee heb in februari theorie examen gehad, maar had 1 vraag te veel fout.
Hoop hetquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah jammer, volgende keer ga je hem wel halen
Neuhquote:
Ik heb judo gedaanquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 25 jaar aan aikido gedaan en daar ook een dan in, dus ik ben eigenlijk een soort Steven Seagal natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met je Ettoquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee, ik had nog een dubbele la trappe staan
Op wie, wat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
PROOST DEADPREZ, EN DAT JULLIE MAAR HEEL GELUKKIG MOGEN WORDEN SAMEN.
En Willow ook.
Hey willoow ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijstquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb judo gedaan
En kan gelukkig hard slaan
Zijn er nog foto's van?quote:
LAAT ZIEN! DESNOODS LEGGEN WE GELD BIJ MAN!quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
Paintje af, maar ben niet echt tevreden met het resutaat
laat zienquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
laat mara zienquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
Dat waren we toch al?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey willoow ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |