Jup. Enorm irritant. En er zijn er meer die het hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:33 schreef Burdie het volgende:
Wtf, ik krijg mobiel hele nare reclames op fok ineens: een webpagina die zegt dat mijn whatsapp verloopt, waarbij mijn hele telefoon gaat trillen en lawaai maken. Nog iemand last van?
in ieder geval niets recents. Voel je vrij om er 1 te openen!quote:Op maandag 2 november 2015 10:22 schreef HyrulePrincess het volgende:
Is er een topic voor zwangerschap en chronisch ziek zijn? Ik heb even gezocht maar kan het zo snel niet vinden maar misschien kijk ik niet goed.
Oke thanks SQquote:Op maandag 2 november 2015 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in ieder geval niets recents. Voel je vrij om er 1 te openen!
gefixt!quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:25 schreef Kursor het volgende:
sorry! OP van het Kindernamentopic gesloopt. Ik open ook eens een nieuw deel.
is geopend, heb jij mobiel niet de optie open nieuw deel?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:27 schreef Mineola het volgende:
Ik krijg mobiel geen nieuw draagtopic geopend. Anyone?
dan moet hij door een mod gekickt worden inderdaad. Topic is ruim vijf jaar oud, maar andere topics zag ik zo snel nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:46 schreef miss_sly het volgende:
In dat topic kun je niet posten. Er is ook niet de melding dat er al zo lang niet is gepost en of je het zeker weet. Kunnen de modjes dat alsnog opengooien?
dacht dat er nog 1 moest zijn. .quote:Op donderdag 10 december 2015 21:41 schreef Burdie het volgende:
Deze? OUD / [oppas] Het grote algemene oppasvragen topic
Hupje had de link gesloopt, je kijkt niet scheel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:19 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Oeps, ik heb per ongeluk nog een babytopic geopend terwijl er al 1 isblond he?
Toch? Huh ik kijk scheel. Nu zie ik het niet meer. Oververmoeid denk ik....
Gelukkig. Ik weet dat mijn ogen niet de beste zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef LuDann het volgende:
Fijn SQ.
[..]
Hupje had de link gesloopt, je kijkt niet scheel.
dank jequote:Op woensdag 23 december 2015 10:03 schreef Shandaly het volgende:
Het grote [Oud] filmpjestopic deel 10
Wat was Lars daar nog klein!
Facebook?quote:Op woensdag 23 december 2015 08:16 schreef DJMO het volgende:
vraagje .. er is een kinder foto topic. Is er ook een kinderfilmpjes topic?
Omdat ik me kan voorstellen dat niet iedereen in het kleutertopic zit te wachten op een schattig filmpje van een kleuter die zijn croissantje deelt met z'n babybroertje, heb ik hem dus in het filmpjes topic gepost. Kun je er zelf voor kiezen om te kijken of nietquote:Op woensdag 23 december 2015 10:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Facebook?
No offence, maar daar zit toch niemand op te wachten??
Dat kun je ook zeggen van de foto's in het kinderfototopic natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 10:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Facebook?
No offence, maar daar zit toch niemand op te wachten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |