In Amerika is er gemiddeld één dode per maand.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
In Duitsland is deze inenting al jaren normaal en daar gebeuren ook geen rare dingen.
Misschien best een leuk topic, het gaat alleen heel ergens anders over.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:05 schreef Troel het volgende:
Redenen om je kind NIET te laten vaccineren?
Misschien is dat een leuk topic?
Ja, dat laatste vind ik ook heel typisch. Misschien dan toch die economische belangen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
In Amerika is er gemiddeld één dode per maand.
Alles valt altijd te weerleggen. Ik wordt een beetje angstig van dit verhaal omdat er vanuit de branche zelfs aangegeven wordt dat er nog meer onderzoek nodig is.
Apart dat het er dan op lijkt dat het vaccineren er doorgedrukt is in een korte tijd.
Het gaat ook over de voor- en nadelen van vaccinaties.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misschien best een leuk topic, het gaat alleen heel ergens anders over.
Zonder te zeggen of je wel of niet moet enten wil ik even zeggen dat er bij mij op mijn 24ste afwijkende cellen werden gevonden en ik toch echt niet 9 was toen ik al sex had waardoor het wordt overgedragen. Kortom pas na 15 jaar actief is een schijnveiligheid die men zichzelf voorhoudt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:36 schreef maffemuts het volgende:
Mijn schoonzusje laat haar dochter niet vaccineren
Puur omdat het slechts tegen 1 type virus werkt die niet mega vaak voorkomt en het idd zoals hierboven ook al aangegeven is het zich nog steeds in een "onderzoeksfase" bevind en er nog steeds geen degelijk onderzoek naar gedaan is op de lange termijn werking.
Het virus zou als het komt en actief wordt na ongv 15 jaar bmh type zoveel kunnen veroorzaken, de totale onderzoeksduur van het vaccin is slechts 5 jaar geweest op dieren notabene en een klein onderzoek op mensen.
Helaas kun je hier natuurlijk niet over zeggen of dat vaccin dan na zoveel tijd ook nog werkt. bv de tetanus en hepatitis vaccinatie's moeten ook om de zoveel jaar opnieuw
Daarom staat er ook ongv DMLquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zonder te zeggen of je wel of niet moet enten wil ik even zeggen dat er bij mij op mijn 24ste afwijkende cellen werden gevonden en ik toch echt niet 9 was toen ik al sex had waardoor het wordt overgedragen. Kortom pas na 15 jaar actief is een schijnveiligheid die men zichzelf voorhoudt.
Mijn dochter is bijna 10, dus niet aan de beurt, maar ik zou het niet doen met alle berichten die ik nu lees.quote:Kritische artsen stelden vorig jaar dat de vaccinatie van twaalfjarigen niet zinvol is. Het vaccin zou nooit zijn getest bij deze leeftijdsgroep. Ook is volgens de critici nog niet duidelijk hoe effectief het vaccin is, hoe lang het werkt en wat de bijwerkingen zijn.
Daar wijs je haar toch wel opquote:Op maandag 2 maart 2009 13:24 schreef Ticootje het volgende:
Priscilla is ook opgeroepen. Zij mag zelf kiezen.
Persoonlijk vind ik deze enting helemaal niets. Maar dat weet zij niet. Ze kan zichzelf goed inlezen over voor en nadelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |