+1 wil een modje m ff lijmen?!quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
Plus het topic is niet meer sticky.
haal ik even weg. En ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:50 schreef DaviniaHR het volgende:
TF staat nog in de tekst bovenin.![]()
En is Lois nog mod in OUD?
ik ben onderwegquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:10 schreef mousemicky het volgende:
Kan een modje misschien de OP n het draagtopic terugzetten? iPad werkt niet mee
http:// forum.fok.nl/ topic/ 1987667/2/100#155968512quote:Op donderdag 10 september 2015 20:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb wat gebakken vanaf mobiel.
Kan iemand svp checken of de link goed is gegaan?
Er stond nog een / in de link.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
http:// forum.fok.nl/ topic/ 1987667/2/100#155968512
is de goede link
jouwe verwijst naar de eerste post op pag 2
Hmm mijne is precies hetzelfde maar verwijst naar een andere post...
Hij is nog steeds vol! Doeerwataanikwiljeterugschrijven!quote:
Toch die prullenbak hè. 😉quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:07 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hij is nog steeds vol! Doeerwataanikwiljeterugschrijven!
sorry voor de topicvervuiling
Er werd zelfs nog door een modje gereageerd dat dit 'niet te verantwoorden' was naar zichzelf (doelend op het geld wat voor de foto's werd betaald), dus het is echt niet zo dat het niet was opgevallen. Verder gok ik dat het bedrijf van JM nergens genoemd is en is er nergens reclame gemaakt. Ik vind het heel erg mosterd na de maaltijd. Zeg dan: we laten het topic open voor het showen van de foto's en foei, niet meer doen.quote:Op maandag 28 september 2015 21:30 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat wilde ik ook typen.Het topic was vanaf het begin af aan al commercieel en in strijd met de policy. Alleen waren wij daar niet scherp op.
Dat laatste snap ikquote:Op maandag 28 september 2015 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Het was me wel opgevallen dat er geld voor gevraagd werd. Ik heb me echter niet beseft dat dit in strijd was met de policy. Onder andere omdat het topic inderdaad niet door jm zelf geopend is.
Er zijn overigens genoeg plekken op FOK waar mooie foto's van je kindje getoond mogen worden
quote:19 september 2009 Professionele Foto Meeting te Eindhoven
Er worden onder de OUDers steeds meer meetings georganiseerd, waarbij ook steeds meer leuke en mooie foto's gemaakt worden. Aangezien ikzelf een meeting op z'n tijd ook erg gezellig vind en graag fotografeer, dacht ik, laat ik eens een professionele foto-meeting organiseren. In OUD ben ik niet de enige fotograaf, daarom heb ik Chell gevraagd of ze mee wil doen. Zij heeft al meerdere OUDers (mini en maxi) op de foto gezet en haar antwoord was gelukkig meer dan positief!
Wat was ons plan..
In een park kun je geweldige foto's maken, maar het weer moet daarvoor wel meewerken. Daarom heb ik een prachtige daglichtstudio in Eindhoven gereserveerd, waar we met minimaal 8, maximaal 10 volwassenen (plus 2 fotografen) en hun kinderen terecht kunnen. Er is voldoende parkeergelegenheid en zelfs ruimte voor de allerkleinsten om een schoonheidsslaapje te doen.
'Daglichtstudio' zegt het al, er is enorm veel daglicht wat gegarandeerd mooi belichte foto's oplevert. We gaan niet met dure studioflitsers aan de slag, ook veilig voor de kleine grijpgrage handjes. Dit is een kleine impressie foto en hier staat een filmpje met een aantal sfeerbeelden.
Voor het huren van de daglichtstudio is een prijs afgesproken, welke we willen delen met alle volwassen deelnemers. Bij 10 aanmeldingen bedraagt dit 25,- per volwassene, ongeacht hoeveel eigen kinderen er mee komen. Hiervoor krijg je een aantal foto's van jezelf met/of je kind(eren) in webformaat (lage resolutie) plus een bon waarmee je een aantal gratis afdrukken of vergrotingen kunt bestellen.
Iedereen mag zich aanmelden in dit topic! Zondag 12 juli sluit de inschrijftermijn en bekijken we of er genoeg animo is. Bij meer dan 10 aanmeldingen gaan we loten wie er mag komen.
Wie:
OUDers, zwangere dames, (pasgeboren) baby's, dreumesen, peuters en kleuters (t/m 6 jaar).
Wat:
Fotosessie door Chell en lcicle, een aantal digitale foto's in webformaat en een bon voor gratis afdrukken.
Onkosten versus salaris lijkt mij?quote:Op maandag 28 september 2015 23:31 schreef Moppert het volgende:
Ik vraag mij alleen af hoe dit anders is dan toen er door o.a chell foto's gemaakt werden en dit wel oke was?
quote:Nog wat kleine lettertjes
Voor aanvang van de fotosessie vragen we jullie een contract te ondertekenen met daarin onze algemene voorwaarden. Deze zijn op te vragen via je mailadres in een PMetje aan lcicle. Hierin staat o.a. vermeld dat alle gemaakte foto's door de fotografen gebruikt mogen worden voor promotionele doeleinden, zoals bijv. in de portfolio op onze websites. De hoge resolutie beelden worden niet vrijgegeven en blijven gearchiveerd bij de fotograaf. Mocht je ondanks je aanmelding helaas verhinderd zijn die dag, dan ben je ons toch het afgesproken bedrag verschuldigd tenzij er iemand anders in jouw plaats kan komen.
Ikea heeft wel mooie en de hema heeft nu ook wel een uitgebreide collectie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dames die meegedaan hebben aan Round Robin, waar hebben jullie je boekjes vandaan?
Ik zoek niet het 'simpele effen voorkantje boekje', maar het wat 'leukers'..
Voor de mensen die mijn post hebben gelezen, ik ga nu mijn man is overgebracht een dagboek bijhouden
bijenkorf heeft echt prachtige boekjes op de papierarenafdeling!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dames die meegedaan hebben aan Round Robin, waar hebben jullie je boekjes vandaan?
Voor de mensen die mijn post hebben gelezen, ik ga nu mijn man is overgebracht een dagboek bijhouden
Ik had een roze moleskine. Wat mij betreft de mooiste boekjes. Ook gelineerd te krijgen als je alleen wilt schrijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Moleskine is juist effen hequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik had een roze moleskine. Wat mij betreft de mooiste boekjes. Ook gelineerd te krijgen als je alleen wilt schrijven.
Door de beugel-bh? 😂 Wat mij betreft wel. Maar ik weet niet wat Google vindt van deze rudolph the rednipple reindeer 😉quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:48 schreef LudaarisjelootjeDann het volgende:
kan mijn UI door de beugel of moet ik haar even wisselen?
Nee!quote:
Ze bedoelt de kaft, niet het papierquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:59 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nee!
Je hebt ze ook gelineerd, en met ruitjes![]()
https://store.moleskine.c(...)l-nl&ic=WYGmQw%3D%3D
Oh, en sorry, n zal ik dit topic niet verder vervuilen...
Jup. Enorm irritant. En er zijn er meer die het hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:33 schreef Burdie het volgende:
Wtf, ik krijg mobiel hele nare reclames op fok ineens: een webpagina die zegt dat mijn whatsapp verloopt, waarbij mijn hele telefoon gaat trillen en lawaai maken. Nog iemand last van?
in ieder geval niets recents. Voel je vrij om er 1 te openen!quote:Op maandag 2 november 2015 10:22 schreef HyrulePrincess het volgende:
Is er een topic voor zwangerschap en chronisch ziek zijn? Ik heb even gezocht maar kan het zo snel niet vinden maar misschien kijk ik niet goed.
Oke thanks SQquote:Op maandag 2 november 2015 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in ieder geval niets recents. Voel je vrij om er 1 te openen!
gefixt!quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:25 schreef Kursor het volgende:
sorry! OP van het Kindernamentopic gesloopt. Ik open ook eens een nieuw deel.
is geopend, heb jij mobiel niet de optie open nieuw deel?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:27 schreef Mineola het volgende:
Ik krijg mobiel geen nieuw draagtopic geopend. Anyone?
dan moet hij door een mod gekickt worden inderdaad. Topic is ruim vijf jaar oud, maar andere topics zag ik zo snel nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:46 schreef miss_sly het volgende:
In dat topic kun je niet posten. Er is ook niet de melding dat er al zo lang niet is gepost en of je het zeker weet. Kunnen de modjes dat alsnog opengooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |