SE7 van HIMYM aan het downloaden, zelfde probleem.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben MF al aan het downloadenIk ben ermee begonnen, nu moet ik het afkijken ook.
Ik vind het ook bijzonder vreemd. En zonde.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:37 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Sowieso, je koopt toch geen nieuw seizoen als je niet weet of je de eerste seizoen kunt verlengen? Ik vind dat echt raar.
House – seizoen 5-8, Frozen en The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader zouden vandaag toegevoegd worden.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Maar Frozen is volgens mij terug!
House is wel mooi, want ik ben destijds op SBS op een gegeven moment afgehaakt, bij seizoen 5 geloof ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:39 schreef Aether het volgende:
[..]
House – seizoen 5-8, Frozen en The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader zouden vandaag toegevoegd worden.
http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-september-2/
quote:Op woensdag 9 september 2015 09:51 schreef joers1 het volgende:
Benieuwd of The Blacklist, seiuzoen 2 ook op Netflix komt...heb er Seizoen 1 wel gekeken, maar w8 op 2
quote:Wanneer komt The Blacklist seizoen 2 op Netflix?
[...]
Netflix had de rechten voor The Blacklist wereldwijd aangeschaft, zodat het de serie overal waar de streamingdienst actief is aan kon bieden. In een aantal landen was de serie nog op TV te zien, waardoor The Blacklist niet meteen aan het aanbod toegevoegd kon worden. In Nederland was dat ook het geval, RTL zond The Blacklist uit op de maandagavond. Hierdoor was het voor Netflix nog niet mogelijk om de serie al aan te bieden in Nederland. Voor The Blacklist seizoen 2 geldt eigenlijk hetzelfde. Ook hiervoor heeft RTL de uitzendrechten en is The Blacklist seizoen 2 tevens te zien op Videoland Unlimited, een concurrerende streamingdienst.
The Blacklist seizoen 2 in het voorjaar op Netflix
Dit zorgt er voor dat de abonnees van Netflix nog niet naar The Blacklist seizoen 2 kunnen kijken. Het wachten zal uiteindelijk echter beloond worden door Netflix, want vanwege de deal weten we in ieder geval zeker dat The Blacklist seizoen 2 op een dag te streamen zal zijn. Omdat het eerste seizoen van The Blacklist dit jaar begin april op Netflix verscheen is het aannemelijk dat dit ook geldt voor The Blacklist seizoen 2.
In de USA catalogus beschikbaar!quote:Op woensdag 9 september 2015 09:51 schreef joers1 het volgende:
Benieuwd of The Blacklist, seiuzoen 2 ook op Netflix komt...heb er Seizoen 1 wel gekeken, maar w8 op 2
quote:Netflix To Launch In South Korea, Singapore, Hong Kong And Taiwan In Early 2016
Los Gatos, Calif., 8 September 2015 -- Netflix, Inc. announced today it will expand into South Korea, Singapore, Hong Kong and Taiwan in early 2016 as it moves to complete its global rollout by the end of next year.
Once launched, Internet users will be able to subscribe to Netflix and instantly watch a curated selection of popular TV shows and movies in high-definition or even Ultra HD 4K on nearly any Internet-connected screen. Netflix first became available in Asia earlier this month with the start of service in Japan.
[...]
Goed dat je die even benoemde, was me niet opgevallen bij het scannen van de lijst. Heb heb nu gisteren kunnen kijkenquote:Op maandag 7 september 2015 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh shit, Saving Mr. Banks, die staat nog op mijn lijst!
Nog een paar dagen de tijd. Moet lukken denk ik.
Fijn man die concurrentie. Helpt ons als consument ook echt.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:38 schreef planethugo het volgende:
wel zonde dat netflix nu dus ook series aanbiedt waar je niet vanaf het begin naar kunt kijken. HBO had dat al en daar ergerde ik me aan want 'netflix had dat niet'.
Ik vermoed dat het een gevolg is van spelers als videoland/rtl die nu series opkopen zodat netflix de licentie niet kan verlengen
Dat. Was halverwege seizoen drie van Modern Family, als ik dit had geweten had ik gisteravond de rest van het seizoen er nog even doorheen gejast.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die communicatie mag echt wel wat heel veel beter eigenlijk.
En zie daar gelijk het falen van legale on-demand services. Ze willen zogenaamd wel, maar alles heeft een prijs en dat wordt gewoon te duur voor Netflix. Dus als een titel weinig wordt bekeken, dan zijn de niet-mainstream abonees de sjaak.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:42 schreef byah het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze complete series verwijderen, het leek een tijd goed te gaan, maar momenteel heeft downloaden echt weer de voorkeur, dus Netflix weer stopgezet.
flopsjowquote:Op woensdag 9 september 2015 13:40 schreef byah het volgende:
Volgens die site verdwijnen er in september 164 titles, WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |