abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155941668
Maar Frozen is volgens mij terug!
Tap tap tap
  woensdag 9 september 2015 @ 09:38:13 #152
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_155941675
Frozen...jippie :)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_155941676
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben MF al aan het downloaden :@ Ik ben ermee begonnen, nu moet ik het afkijken ook.
SE7 van HIMYM aan het downloaden, zelfde probleem. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155941688
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:37 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Sowieso, je koopt toch geen nieuw seizoen als je niet weet of je de eerste seizoen kunt verlengen? Ik vind dat echt raar.
Ik vind het ook bijzonder vreemd. En zonde.
Soms duurt het ook eindeloos lang voor er een nieuw seizoen komt, bij kortere series vind ik het dan vaak bijvoorbeeld ook leuk om eerst weer even alles te kijken, maar dat kan dan dus ook niet meer.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155941701
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Maar Frozen is volgens mij terug!
House – seizoen 5-8, Frozen en The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader zouden vandaag toegevoegd worden.
http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-september-2/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_155941734
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:39 schreef Aether het volgende:

[..]

House – seizoen 5-8, Frozen en The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader zouden vandaag toegevoegd worden.
http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-september-2/
House is wel mooi, want ik ben destijds op SBS op een gegeven moment afgehaakt, bij seizoen 5 geloof ik.
Tap tap tap
pi_155941922
Naja, ik was echt net begonnen met HIMYM, is het allemaal weg :'( :'( :'( :'( :'(
  woensdag 9 september 2015 @ 09:51:36 #158
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_155941924
Benieuwd of The Blacklist, seiuzoen 2 ook op Netflix komt...heb er Seizoen 1 wel gekeken, maar w8 op 2
pi_155941981
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:51 schreef joers1 het volgende:
Benieuwd of The Blacklist, seiuzoen 2 ook op Netflix komt...heb er Seizoen 1 wel gekeken, maar w8 op 2
quote:
Wanneer komt The Blacklist seizoen 2 op Netflix?

[...]

Netflix had de rechten voor The Blacklist wereldwijd aangeschaft, zodat het de serie overal waar de streamingdienst actief is aan kon bieden. In een aantal landen was de serie nog op TV te zien, waardoor The Blacklist niet meteen aan het aanbod toegevoegd kon worden. In Nederland was dat ook het geval, RTL zond The Blacklist uit op de maandagavond. Hierdoor was het voor Netflix nog niet mogelijk om de serie al aan te bieden in Nederland. Voor The Blacklist seizoen 2 geldt eigenlijk hetzelfde. Ook hiervoor heeft RTL de uitzendrechten en is The Blacklist seizoen 2 tevens te zien op Videoland Unlimited, een concurrerende streamingdienst.

The Blacklist seizoen 2 in het voorjaar op Netflix
Dit zorgt er voor dat de abonnees van Netflix nog niet naar The Blacklist seizoen 2 kunnen kijken. Het wachten zal uiteindelijk echter beloond worden door Netflix, want vanwege de deal weten we in ieder geval zeker dat The Blacklist seizoen 2 op een dag te streamen zal zijn. Omdat het eerste seizoen van The Blacklist dit jaar begin april op Netflix verscheen is het aannemelijk dat dit ook geldt voor The Blacklist seizoen 2.
pi_155942038
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:51 schreef joers1 het volgende:
In de USA catalogus beschikbaar!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:58:50 #161
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_155942050
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:55 schreef Aether het volgende:

[..]

[..]

pi_155942147
quote:
Netflix To Launch In South Korea, Singapore, Hong Kong And Taiwan In Early 2016
Los Gatos, Calif., 8 September 2015 -- Netflix, Inc. announced today it will expand into South Korea, Singapore, Hong Kong and Taiwan in early 2016 as it moves to complete its global rollout by the end of next year.

Once launched, Internet users will be able to subscribe to Netflix and instantly watch a curated selection of popular TV shows and movies in high-definition or even Ultra HD 4K on nearly any Internet-connected screen. Netflix first became available in Asia earlier this month with the start of service in Japan.

[...]
pi_155942497
quote:
19s.gif Op maandag 7 september 2015 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh shit, Saving Mr. Banks, die staat nog op mijn lijst!

Nog een paar dagen de tijd. Moet lukken denk ik.
Goed dat je die even benoemde, was me niet opgevallen bij het scannen van de lijst. Heb heb nu gisteren kunnen kijken :) Had wel enorm de neiging daarna Mary Poppins nog eens te kijken, helaas stond die er niet op haha.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_155943824
wel zonde dat netflix nu dus ook series aanbiedt waar je niet vanaf het begin naar kunt kijken. HBO had dat al en daar ergerde ik me aan want 'netflix had dat niet'.

Ik vermoed dat het een gevolg is van spelers als videoland/rtl die nu series opkopen zodat netflix de licentie niet kan verlengen :(
  woensdag 9 september 2015 @ 11:39:45 #165
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_155943836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:38 schreef planethugo het volgende:
wel zonde dat netflix nu dus ook series aanbiedt waar je niet vanaf het begin naar kunt kijken. HBO had dat al en daar ergerde ik me aan want 'netflix had dat niet'.

Ik vermoed dat het een gevolg is van spelers als videoland/rtl die nu series opkopen zodat netflix de licentie niet kan verlengen :(
Fijn man die concurrentie. Helpt ons als consument ook echt. -O-
Where law ends, tyrrany begins.
pi_155943879
Ik snap echt niet waarom ze complete series verwijderen, het leek een tijd goed te gaan, maar momenteel heeft downloaden echt weer de voorkeur, dus Netflix weer stopgezet.
pi_155944482
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die communicatie mag echt wel wat heel veel beter eigenlijk.
Dat. Was halverwege seizoen drie van Modern Family, als ik dit had geweten had ik gisteravond de rest van het seizoen er nog even doorheen gejast. :')
  Moderator/colorchick woensdag 9 september 2015 @ 13:07:32 #168
382129 crew  Donna
pi_155945431
In de nacht van dinsdag 8 september op woensdag 9 september blijken er nog meer titels verwijderd te zijn. Het ging hierbij niet om complete series, maar om één of meerdere seizoenen van bepaalde series. Zo werden de eerste vier seizoenen van Sons of Anarchy verwijderd. In eerste instantie leek het om een technische fout te gaan, omdat de eerste seizoenen wel aan te klikken waren. Bij het openen van de pagina werden er echter geen afleveringen getoond.

Inmiddels zijn die seizoenen ook niet meer op te roepen, waarna we hebben besloten om navraag te doen bij Netflix. Hier kwam het onbevredigende antwoord uit dat deze seizoenen inderdaad verwijderd zijn. “Om een film of serie uit te mogen zenden op Netflix, moeten we de rechten en licenties kopen. Deze rechten en licenties moeten we per seizoen kopen en blijven in ons bezit voor een bepaalde tijd (bijvoorbeeld 1 of 2 jaar). Zodra de contracten die we gesloten hebben zijn verlopen, krijgen we niet altijd de mogelijkheid om ze te verlengen of opnieuw in te kopen”, aldus de klantenservice van Netflix.

Gelukkig kon Netflix nog wel een positieve draai geven aan het gesprek. “Maar, goed nieuws! We zijn ermee bezig om deze series weer terug te krijgen op Netflix! :)” Wanneer de series terugkeren bij Netflix is niet bekend. “Nee, ik durf niet te zeggen wanneer ze terugkomen, maar het zal niet al te lang duren. Je bent zeker niet de enige die de vraag stelt! Dus er staat behoorlijke druk achter om het zo snel mogelijk te regelen! :)” Eerder gebeurde dit ook al met Frozen. Na een korte afwezigheid is deze film sinds vandaag weer beschikbaar. Ook op de vraag of Netflix niet rijkelijk laat was met het vastleggen van de rechten van de populaire series had de klantenservice een passend antwoord. “Soms is het zo dat we niet meteen de mogelijkheid krijgen om de contracten te verlengen! Vandaar dat het soms even kan duren voordat het weer terugkomt. Omdat er nieuwe contracten moeten worden opgesteld!”

De series waarvan wij nu weten dat de eerste seizoenen niet meer te zien zijn, zijn:

Sons of Anarchy (Seizoen 1 t/m 4)
Modern Family (Seizoen 1 t/m 3)
How I Met Your Mother (Seizoen 1 t/m 7)
New Girl (Seizoen 1)
White Collar (Seizoen 1 t/m 3)
American Horror Story (Seizoen 1)

http://www.netflix-nederl(...)ijdert-karrenvracht/
  woensdag 9 september 2015 @ 13:10:53 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155945488
"We nemen het mee naar achter."
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_155945578
Wat een gigantisch gezeik met die rechten :{ En de industrie maar klagen over teruglopende inkomsten. Moeten ze vooral zo doorgaan :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155945770
Ik was net weer begonnen met HIMYM en zat in het midden van seizoen 2, jammer hoor.
pi_155946139
Volgens die site verdwijnen er in september 164 titles, WTF
pi_155946316
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:42 schreef byah het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze complete series verwijderen, het leek een tijd goed te gaan, maar momenteel heeft downloaden echt weer de voorkeur, dus Netflix weer stopgezet.
En zie daar gelijk het falen van legale on-demand services. Ze willen zogenaamd wel, maar alles heeft een prijs en dat wordt gewoon te duur voor Netflix. Dus als een titel weinig wordt bekeken, dan zijn de niet-mainstream abonees de sjaak.

Helaas zal dit systeem nog lang overeind blijven. En wordt downloaden alleen nog maar harder aangepakt, want zou het legale aanbod raken in de kosten. Nou dacht ik dus niet, men wil gewoon kunnen kijken wat het wil kijken en niet wat ze services kunnen aanbieden, want dan is het net een tv+ ervaring. Te mainstream en kut!

Zo 8-)
pi_155946337
En trouwens dit kon je zien aankomen.

Voordat Netflix in Nederland gelanceerd werd kwam dit probleem al aan bod toen men in de VS zelfs duizenden titels gingen verwijderen op 1 dag.
pi_155946416
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:40 schreef byah het volgende:
Volgens die site verdwijnen er in september 164 titles, WTF
flopsjow
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')