Geen Orphan Blackquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:50 schreef Aether het volgende:
Update data
• Orange is the New Black / seizoen 4 / zomer 2016
Gapend gat
• Pretty Little Liars / seizoen 6-2 / januari 2016
Wanneer Orphan Black weer begint is nog niet bekend toch? Dan kan Netflix er ook nog niks over zeggen.quote:
Seizoen 4?quote:
Ben ik inderdaad ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:35 schreef DestroyerPiet het volgende:
zag net ook weer een aankondiging van een nieuwe Netflix documentaire Winter on Fire. over Ukraine en de revolutie daar
ben benieuwd
Whut. SOA zou ik aan beginnen. Dan maar weer downloaden dus..quote:Op woensdag 9 september 2015 07:24 schreef CherryLips het volgende:
Seizoen 1 van New Girl is ook weg en de eerste vier van Sons of anarchy.
Die ook?quote:
Dat begrijp ik wel, maar bij Homeland bijvoorbeeld zat ik te wachten op alle seizoenen. Nu kan ik 'm net zo goed uit mijn lijst gooien.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Gevolg van licentieduur natuurlijk. Eerst stonden oude seizoenen erop, later werden meer recente seizoenen toegevoegd. Dus de oude afleveringen verlopen eerder.
O, die wilde ik ook nog kijkenquote:Op woensdag 9 september 2015 07:54 schreef DonnaRush het volgende:
Sowieso vind ik het gek dat je wel een alarm krijgt als er nieuwe seizoenen van een serie die je kijkt toegevoegd worden, maar niet als een serie die je kijkt compleet verwijderd wordt.
Gossip Girl is nu helemaal weg. Zonder dit topic had ik het niet geweten. Het stond wel op de overzichtpagina van de serie, maar via verder kijken zie je die nooit.
Nee, alleen de laatste twee staan er nog opquote:Op woensdag 9 september 2015 07:56 schreef Gunner het volgende:
Dat moet wel een glitch zijn. Anders kan je net zo goed Netflix opzeggen.
HIMYM net seizoen 9 toegevoegd en nu nog maar de eerste twee...... dat kan toch alleen maar een storing zijn?
what the......quote:Op woensdag 9 september 2015 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen de laatste twee staan er nog op
Ik wou met Modern Family beginnen maar ik lees hier dat de eerste drie verdwenen zijnquote:Op woensdag 9 september 2015 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Nou, op zoek naar een nieuwe leuke comedy van pakweg 20 minuten om even tussendoor te kijken
Ja daar was ik dus net mee begonnen, 1 aflevering gekekenquote:Op woensdag 9 september 2015 08:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wou met Modern Family beginnen maar ik lees hier dat de eerste drie verdwenen zijn![]()
Arrested development 👌quote:Op woensdag 9 september 2015 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Nou, op zoek naar een nieuwe leuke comedy van pakweg 20 minuten om even tussendoor te kijken
Dit inderdaad, en bij een serie dan geen dag voordat het gebeurd maar een week of liever een maand eerder.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:54 schreef DonnaRush het volgende:
Sowieso vind ik het gek dat je wel een alarm krijgt als er nieuwe seizoenen van een serie die je kijkt toegevoegd worden, maar niet als een serie die je kijkt compleet verwijderd wordt.
Exact. Ze hebben dat belletje bovenaan je account niet voor niets uitgevonden lijkt me.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit inderdaad, en bij een serie dan geen dag voordat het gebeurd maar een week of liever een maand eerder.
Nu maar eens kijken welke andere series dan maar te gaan kijken.
Gossip Girl staat dan weer wel op USA. Ga ik daar maar verder kijken.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar was ik dus net mee begonnen, 1 aflevering gekekenHij staat ook niet op de Amerikaanse.
Ja ik ga daar ook maar wat vaker kijken, al is dat steeds zo'n gehannes met hdmi-kabels aan m'n trage laptopquote:Op woensdag 9 september 2015 08:46 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Gossip Girl staat dan weer wel op USA. Ga ik daar maar verder kijken.
Kwestie van op tijd rechten verlengen.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Gevolg van licentieduur natuurlijk. Eerst stonden oude seizoenen erop, later werden meer recente seizoenen toegevoegd. Dus de oude afleveringen verlopen eerder.
Dit!quote:
Ik ben MF al aan het downloadenquote:Op woensdag 9 september 2015 09:21 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het zo vreemd he. Producenten vinden het niet leuk dat mensen hun series downloaden en (zelfs) in nederland zijn een hoop mensen bereid om voor content te betalen maar op deze manier jaag je mensen toch feitelijk weer naar torrents en/of usenet?
Sowieso, je koopt toch geen nieuw seizoen als je niet weet of je de eerste seizoen kunt verlengen? Ik vind dat echt raar.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kwestie van op tijd rechten verlengen.
Geef dan tenminste aan als e.e.a. gaat verlopen. Het is toch gewoon raar om van een serie met bijv. 10 seizoenen alleen seizoen 3-6 te hebben
SE7 van HIMYM aan het downloaden, zelfde probleem.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben MF al aan het downloadenIk ben ermee begonnen, nu moet ik het afkijken ook.
Ik vind het ook bijzonder vreemd. En zonde.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:37 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Sowieso, je koopt toch geen nieuw seizoen als je niet weet of je de eerste seizoen kunt verlengen? Ik vind dat echt raar.
House – seizoen 5-8, Frozen en The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader zouden vandaag toegevoegd worden.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Maar Frozen is volgens mij terug!
House is wel mooi, want ik ben destijds op SBS op een gegeven moment afgehaakt, bij seizoen 5 geloof ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:39 schreef Aether het volgende:
[..]
House – seizoen 5-8, Frozen en The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader zouden vandaag toegevoegd worden.
http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-september-2/
quote:Op woensdag 9 september 2015 09:51 schreef joers1 het volgende:
Benieuwd of The Blacklist, seiuzoen 2 ook op Netflix komt...heb er Seizoen 1 wel gekeken, maar w8 op 2
quote:Wanneer komt The Blacklist seizoen 2 op Netflix?
[...]
Netflix had de rechten voor The Blacklist wereldwijd aangeschaft, zodat het de serie overal waar de streamingdienst actief is aan kon bieden. In een aantal landen was de serie nog op TV te zien, waardoor The Blacklist niet meteen aan het aanbod toegevoegd kon worden. In Nederland was dat ook het geval, RTL zond The Blacklist uit op de maandagavond. Hierdoor was het voor Netflix nog niet mogelijk om de serie al aan te bieden in Nederland. Voor The Blacklist seizoen 2 geldt eigenlijk hetzelfde. Ook hiervoor heeft RTL de uitzendrechten en is The Blacklist seizoen 2 tevens te zien op Videoland Unlimited, een concurrerende streamingdienst.
The Blacklist seizoen 2 in het voorjaar op Netflix
Dit zorgt er voor dat de abonnees van Netflix nog niet naar The Blacklist seizoen 2 kunnen kijken. Het wachten zal uiteindelijk echter beloond worden door Netflix, want vanwege de deal weten we in ieder geval zeker dat The Blacklist seizoen 2 op een dag te streamen zal zijn. Omdat het eerste seizoen van The Blacklist dit jaar begin april op Netflix verscheen is het aannemelijk dat dit ook geldt voor The Blacklist seizoen 2.
In de USA catalogus beschikbaar!quote:Op woensdag 9 september 2015 09:51 schreef joers1 het volgende:
Benieuwd of The Blacklist, seiuzoen 2 ook op Netflix komt...heb er Seizoen 1 wel gekeken, maar w8 op 2
quote:Netflix To Launch In South Korea, Singapore, Hong Kong And Taiwan In Early 2016
Los Gatos, Calif., 8 September 2015 -- Netflix, Inc. announced today it will expand into South Korea, Singapore, Hong Kong and Taiwan in early 2016 as it moves to complete its global rollout by the end of next year.
Once launched, Internet users will be able to subscribe to Netflix and instantly watch a curated selection of popular TV shows and movies in high-definition or even Ultra HD 4K on nearly any Internet-connected screen. Netflix first became available in Asia earlier this month with the start of service in Japan.
[...]
Goed dat je die even benoemde, was me niet opgevallen bij het scannen van de lijst. Heb heb nu gisteren kunnen kijkenquote:Op maandag 7 september 2015 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh shit, Saving Mr. Banks, die staat nog op mijn lijst!
Nog een paar dagen de tijd. Moet lukken denk ik.
Fijn man die concurrentie. Helpt ons als consument ook echt.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:38 schreef planethugo het volgende:
wel zonde dat netflix nu dus ook series aanbiedt waar je niet vanaf het begin naar kunt kijken. HBO had dat al en daar ergerde ik me aan want 'netflix had dat niet'.
Ik vermoed dat het een gevolg is van spelers als videoland/rtl die nu series opkopen zodat netflix de licentie niet kan verlengen
Dat. Was halverwege seizoen drie van Modern Family, als ik dit had geweten had ik gisteravond de rest van het seizoen er nog even doorheen gejast.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die communicatie mag echt wel wat heel veel beter eigenlijk.
En zie daar gelijk het falen van legale on-demand services. Ze willen zogenaamd wel, maar alles heeft een prijs en dat wordt gewoon te duur voor Netflix. Dus als een titel weinig wordt bekeken, dan zijn de niet-mainstream abonees de sjaak.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:42 schreef byah het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze complete series verwijderen, het leek een tijd goed te gaan, maar momenteel heeft downloaden echt weer de voorkeur, dus Netflix weer stopgezet.
flopsjowquote:Op woensdag 9 september 2015 13:40 schreef byah het volgende:
Volgens die site verdwijnen er in september 164 titles, WTF
Dit zijn volgens mij niet eens titels waar amper naar gekeken wordtquote:Op woensdag 9 september 2015 13:47 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En zie daar gelijk het falen van legale on-demand services. Ze willen zogenaamd wel, maar alles heeft een prijs en dat wordt gewoon te duur voor Netflix. Dus als een titel weinig wordt bekeken, dan zijn de niet-mainstream abonees de sjaak.
Helaas zal dit systeem nog lang overeind blijven. En wordt downloaden alleen nog maar harder aangepakt, want zou het legale aanbod raken in de kosten. Nou dacht ik dus niet, men wil gewoon kunnen kijken wat het wil kijken en niet wat ze services kunnen aanbieden, want dan is het net een tv+ ervaring. Te mainstream en kut!
Zo
Ik zie het niet als het falen van on demand diensten, maar meer als de onrealistisch hoge verwachtingen van sommige mensen. De mensen die verwachten dat een film die 1 dag nadat 'ie uit de bioscoop is op een Netflix staat en verwachten toegang te hebben tot alle mogelijke series wereldwijd, ook al is een serie niet beschikbaar in je eigen continent. Dan wordt er maar van verwacht dat Netflix die licentie wel krijgt. En dan ook verbaast reageren als er over een prijsverhoging van $2 wordt gesproken of zo voor nieuw spul.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:47 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En zie daar gelijk het falen van legale on-demand services. Ze willen zogenaamd wel, maar alles heeft een prijs en dat wordt gewoon te duur voor Netflix. Dus als een titel weinig wordt bekeken, dan zijn de niet-mainstream abonees de sjaak.
Helaas zal dit systeem nog lang overeind blijven. En wordt downloaden alleen nog maar harder aangepakt, want zou het legale aanbod raken in de kosten. Nou dacht ik dus niet, men wil gewoon kunnen kijken wat het wil kijken en niet wat ze services kunnen aanbieden, want dan is het net een tv+ ervaring. Te mainstream en kut!
Zo
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:58 schreef OMG het volgende:
Netflix is goedkoop, en er zijn tal van andere diensten. 't is wel erg makkelijk klagen en roepen dat Netflix wordt opgezegd, maar een maandje een abonnement bij een andere dienst is blijkbaar te lastig.
Had je jezelf voorgenomen om 'maar' een jaar lid te zijn?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eerste jaar Netflix is zo snel voorbij gevlogen. En tot nu toe geen moment gehad dat ik het gevoel heb gehad dat ik alles al heb gezien. Dat wordt dus nog een jaar betalen.
Eigenlijk welquote:Op woensdag 9 september 2015 15:08 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Had je jezelf voorgenomen om 'maar' een jaar lid te zijn?
Als ik naar mezelf kijk vind ik het vooral vreemd dat er seizoenen verwijderd worden terwijl de rest blijft staan. Wat heb je aan series waar je begint bij S2?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik zie het niet als het falen van on demand diensten, maar meer als de onrealistisch hoge verwachtingen van sommige mensen. De mensen die verwachten dat een film die 1 dag nadat 'ie uit de bioscoop is op een Netflix staat en verwachten toegang te hebben tot alle mogelijke series wereldwijd, ook al is een serie niet beschikbaar in je eigen continent. Dan wordt er maar van verwacht dat Netflix die licentie wel krijgt. En dan ook verbaast reageren als er over een prijsverhoging van $2 wordt gesproken of zo voor nieuw spul.
Netflix is goedkoop, en er zijn tal van andere diensten. 't is wel erg makkelijk klagen en roepen dat Netflix wordt opgezegd, maar een maandje een abonnement bij een andere dienst is blijkbaar te lastig.
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik zie het niet als het falen van on demand diensten, maar meer als de onrealistisch hoge verwachtingen van sommige mensen. De mensen die verwachten dat een film die 1 dag nadat 'ie uit de bioscoop is op een Netflix staat en verwachten toegang te hebben tot alle mogelijke series wereldwijd, ook al is een serie niet beschikbaar in je eigen continent. Dan wordt er maar van verwacht dat Netflix die licentie wel krijgt. En dan ook verbaast reageren als er over een prijsverhoging van $2 wordt gesproken of zo voor nieuw spul.
Als je er midden in zit, is het inderdaad echt wel zuur. Ik was nog niet begonnen, dus heb nog goede hoop dat het weer terug komtquote:Op woensdag 9 september 2015 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk vind ik het vooral vreemd dat er seizoenen verwijderd worden terwijl de rest blijft staan. Wat heb je aan series waar je begint bij S2?
Dat de nieuwste films niet beschikbaar zijn, prima, geen probleem. Dat er per land andere content is, okay, dat kan ik ook nog wel begrijpen, maar sommige beslissingen zijn echt vreemd. En bij wie de schuld ligt doet er niet echt toe, ik als klant van Netflix heb daar dan 'last' (first world problems) van.
De eerstvolgende optie is dan toch downloaden. Iets dat ik zelf overigens niet zal doen omdat de content die wel nog op Netflix staat mij jaren aan de buis gekluisterd kan houden
Topfilm inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
Zojuist nogmaals John dies at the end gekeken. Blijft een geweldig leuke film. Je moet wel houden van over-the-top om het te appreciëren
Dus eigenlijk zeg je dat je er niet voor wilt betalen. Je kunt al abonnementen op meerdere diensten nemen. Doe ik soms ook. Niks mis mee. Heeft ook geen reet met geen grenzen te maken.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:22 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
On-Demand diensten hebben te maken met teveel regeltjes, deels door overheden en deels door de industrie zelf opgelegd. Jij zegt mensen moeten zich maar aanpassen. Ik zeg de industrie moet maar eens mee gaan met de tijd, want is zwaar verouderd.
En dan zeg je ook nog dat ze anders maar meerdere abbo's moeten nemen. Ik wil best meer betalen, want is inderdaad nog spotgoedkoop, maar ben niet van plan overal maar abbo's te gaan nemen. Degene die dat doen, zijn gek. Internet hoort geen grenzen te kennen. Die zijn we in de echte wereld ook aan het proberen op te heffen.
Die reacties op Facebook bij fanpagina'squote:Op woensdag 9 september 2015 15:37 schreef DonnaRush het volgende:
De meeste mensen die klagen dat alles maar op Netflix moet staan komen imo over het algemeen nogal retarded over. Die reacties op Facebook ook altijd.
Er is nog genoeg te zien op Netflix.
Waarom denk je dat 'klantenservice' zo'n succes is op Facebook? De helft van de lol zit 'm al in het lezen van 'klachten'.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die reacties op Facebook bij fanpagina'sDie mensen snappen niet dat ze niet tegen Netflix zelf lopen te zeiken
Ja dit. Zelfs die Netflix Nederland blog/fan pagina ding had dit niet voorzien, terwijl die altijd heel goed op de hoogte zijn. Blijkbaar was dit dus echt nergens bekend gemaakt.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil er best voor betalen hoor, maar halve series zonder waarschuwing verwijderen is gewoon een beetje zuur. Er staat nog zat op wat ik wil zien, maar als je halverwege bent en hup het is weg, kan ik me voorstellen dat het wel kut is. Want bij welke dienst kan ik nu verder kijken met Modern Family? Of HIMYM?
Popcorn erbij. Genieten toch!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'klantenservice' zo'n succes is op Facebook? De helft van de lol zit 'm al in het lezen van 'klachten'.
Ja heerlijk! "Ik was in Duitsland en iedereen praatte er Duits!quote:
Dit is eigenlijk de enige klacht die ik over Netflix heb. Er zijn al een paar keer films van m'n lijst gevallen, zonder dat ik wist dat ze waren verwijderd.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil er best voor betalen hoor, maar halve series zonder waarschuwing verwijderen is gewoon een beetje zuur.
Er zit een alarmbel bovenin je account die ze wel gebruiken voor nieuwe seizoenen van series die je kijkt en voor suggesties. Ik vind het echt vreemd dat ze die niet gewoon gebruiken voor het verwijderen van series die je aan het kijken bent en die in je lijst staan.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:48 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de enige klacht die ik over Netflix heb. Er zijn al een paar keer films van m'n lijst gevallen, zonder dat ik wist dat ze waren verwijderd.
Het zou mooi zijn als ze in je lijst iets gebruiken om aan te duiden dat iets gaat verdwijnen en wanneer. Het liefst een maandelijkse email of iets dergelijks. Als dat me een extra dollar of zo per maand zou kosten, dan zou ik 't er voor overhebben.
Maar goed, m'n lijst is dusdanig lang dat ik het verdwijnen van sommige dingen niet eens opmerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |