Dat begrijp ik wel, maar bij Homeland bijvoorbeeld zat ik te wachten op alle seizoenen. Nu kan ik 'm net zo goed uit mijn lijst gooien.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Gevolg van licentieduur natuurlijk. Eerst stonden oude seizoenen erop, later werden meer recente seizoenen toegevoegd. Dus de oude afleveringen verlopen eerder.
O, die wilde ik ook nog kijkenquote:Op woensdag 9 september 2015 07:54 schreef DonnaRush het volgende:
Sowieso vind ik het gek dat je wel een alarm krijgt als er nieuwe seizoenen van een serie die je kijkt toegevoegd worden, maar niet als een serie die je kijkt compleet verwijderd wordt.
Gossip Girl is nu helemaal weg. Zonder dit topic had ik het niet geweten. Het stond wel op de overzichtpagina van de serie, maar via verder kijken zie je die nooit.
Nee, alleen de laatste twee staan er nog opquote:Op woensdag 9 september 2015 07:56 schreef Gunner het volgende:
Dat moet wel een glitch zijn. Anders kan je net zo goed Netflix opzeggen.
HIMYM net seizoen 9 toegevoegd en nu nog maar de eerste twee...... dat kan toch alleen maar een storing zijn?
what the......quote:Op woensdag 9 september 2015 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen de laatste twee staan er nog op
Ik wou met Modern Family beginnen maar ik lees hier dat de eerste drie verdwenen zijnquote:Op woensdag 9 september 2015 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Nou, op zoek naar een nieuwe leuke comedy van pakweg 20 minuten om even tussendoor te kijken
Ja daar was ik dus net mee begonnen, 1 aflevering gekekenquote:Op woensdag 9 september 2015 08:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wou met Modern Family beginnen maar ik lees hier dat de eerste drie verdwenen zijn![]()
Arrested development 👌quote:Op woensdag 9 september 2015 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Nou, op zoek naar een nieuwe leuke comedy van pakweg 20 minuten om even tussendoor te kijken
Dit inderdaad, en bij een serie dan geen dag voordat het gebeurd maar een week of liever een maand eerder.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:54 schreef DonnaRush het volgende:
Sowieso vind ik het gek dat je wel een alarm krijgt als er nieuwe seizoenen van een serie die je kijkt toegevoegd worden, maar niet als een serie die je kijkt compleet verwijderd wordt.
Exact. Ze hebben dat belletje bovenaan je account niet voor niets uitgevonden lijkt me.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit inderdaad, en bij een serie dan geen dag voordat het gebeurd maar een week of liever een maand eerder.
Nu maar eens kijken welke andere series dan maar te gaan kijken.
Gossip Girl staat dan weer wel op USA. Ga ik daar maar verder kijken.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar was ik dus net mee begonnen, 1 aflevering gekekenHij staat ook niet op de Amerikaanse.
Ja ik ga daar ook maar wat vaker kijken, al is dat steeds zo'n gehannes met hdmi-kabels aan m'n trage laptopquote:Op woensdag 9 september 2015 08:46 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Gossip Girl staat dan weer wel op USA. Ga ik daar maar verder kijken.
Kwestie van op tijd rechten verlengen.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Gevolg van licentieduur natuurlijk. Eerst stonden oude seizoenen erop, later werden meer recente seizoenen toegevoegd. Dus de oude afleveringen verlopen eerder.
Dit!quote:
Ik ben MF al aan het downloadenquote:Op woensdag 9 september 2015 09:21 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het zo vreemd he. Producenten vinden het niet leuk dat mensen hun series downloaden en (zelfs) in nederland zijn een hoop mensen bereid om voor content te betalen maar op deze manier jaag je mensen toch feitelijk weer naar torrents en/of usenet?
Sowieso, je koopt toch geen nieuw seizoen als je niet weet of je de eerste seizoen kunt verlengen? Ik vind dat echt raar.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kwestie van op tijd rechten verlengen.
Geef dan tenminste aan als e.e.a. gaat verlopen. Het is toch gewoon raar om van een serie met bijv. 10 seizoenen alleen seizoen 3-6 te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |