Nah... kiek an.... leef je uitquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nog 2 potten chocpasta staan
nee wat zei Hut nou ook alweer 17 cm tochquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Laaat hem eerst maar eens komene met een getal
Als je goed had opgelet wist je dat TH 17 cm gezegd heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Laaat hem eerst maar eens komene met een getal
In de regenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan mag je straks wel weer een rondje gaan rennen
TH had 17 en was geen homoquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nee wat zei Hut nou ook alweer 17 cm toch![]()
daar gaat Piet over hn
AH!!!quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet wist je dat TH 17 cm gezegd heeft.
Niet dat ik het wilde weten.
Piet zoekt nog een meetlint dat lang genoeg is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nee wat zei Hut nou ook alweer 17 cm toch![]()
daar gaat Piet over hn
ZKER WETENquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Piet zoekt nog een meetlint dat lang genoeg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
De gemiddelde piemel is...spermaspeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zingen ze ook Engelsquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
effe het russische topic een schoppie geven![]()
nietus ... ik zie niks noppes nadaquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij een Russisch plaatje gepost dan?
Nee, ik ken geen Russische plaatjesquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij een Russisch plaatje gepost dan?
ik ken ook weinig spaanse plaatjes, ja van julio of hoe heet die knakker?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen Russische plaatjes
In zn regenjasquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken ook weinig spaanse plaatjes, ja van julio of hoe heet die knakker?
Vitasquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
Ik ke alleen Ivan Rebrov, aar die zingt weer voornamelijk Duits
Ja mooi is dat ... Daar begrijpt die Neef van weer geen zak van omdat er een paar letters ontbrekenquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
ow chuf ik nam je hele kwoot mee dat topic in
Is leuke muziek.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen Russische plaatjes
topic is toch niet van neef?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mooi is dat ... Daar begrijpt die Neef van weer geen zak van omdat er een paar letters ontbreken
ejjjjjjjjjj,....... effe luisterenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
Ik ke alleen Ivan Rebrov, aar die zingt weer voornamelijk Duits
quote:Ivan Rebroff, echte naam Hans Rolf Rippert (Berlijn, 31 juli 1931 - Frankfurt am Main, 27 februari 2008) was een Duits zanger.
Lekker nummer of niet?quote:
Demis Roussos is eigenlijk ook gewoon een Belg hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg nou watik dacht dat het een rus was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |