SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:
Hoe bedoelt u?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben benieuwd nu wie de eerste is die erbij komt waarnaar ik kan zwaaien.
Zo laat was het gisteravond toch niet?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Deisyy het volgende:
Zou Treehut zijn roes nog aan het uitslapen zijn?
Dat niet, maar hij was wel wat 'anders dan normaal'quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo laat was het gisteravond toch niet?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij was wel wat 'anders dan normaal'
is dat zo? Niks van gemerktquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij was wel wat 'anders dan normaal'
Hij was heel open gisteren en gooide zelfs zijn FB in de groep.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben het al weer vergeten, zo onduidelijk was ie
Ohh gemist danquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben het al weer vergeten, zo onduidelijk was ie
en hij was homo en toen weer nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was heel open gisteren en gooide zelfs zijn FB in de groep.
Nou lekker belangrijk,quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2 week nadat ie zich bij ons meldde vorig jaar wist ik ook al hoe ie heettequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las/begreep het blijkbaar ook even verkeerd.quote:
Dat komt door jou. Geen vlees noch visquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt door jou. Geen vlees noch vis
Fokkers met een penis van langer dan 20 cm waren homo volgens THquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las/begreep het blijkbaar ook even verkeerd.
aha.... was dát hetquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Fokkers met een penis van langer dan 20 cm waren homo volgens TH
Er zijn geen fokkers onder de 30 tochquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Hoe is het met je moeder?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat iedereen zo vriendelijk naar me zwaait.
Ik heb niet gezwaaidquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat iedereen zo vriendelijk naar me zwaait.
Ok genoegquote:
JaJahij vertelde zelfs over zijn 17 cm ,quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |