Zal nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef MissJ het volgende:
dat zou dan wel weer leuk zijn, een Marokkaans K3 meisje
Nah, papa kon er best mee leven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:34 schreef roos85 het volgende:
Oei die papa kan nog een probleem worden
Nee maar wel een makkelijk typetje zoals het nu blond, zwart, rood wasquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:34 schreef roos85 het volgende:
Die kindjes boeit het geen fuck hoor of er een moslima in zit
Ook niet of iemand in een 'k3 plaatje past. Maar Gert wel. het moet lekker verkopen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:34 schreef roos85 het volgende:
Die kindjes boeit het geen fuck hoor of er een moslima in zit
Oh ik weet het echt niet meer... Kon het zo snel ook niet vinden. Misschien klets ik wel uit mijn nek... Ik zoek ff.quote:
Excuusmoslim.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:36 schreef roos94 het volgende:
Waarom de hele tijd je afkomst benoemen? Flikker op man
ben wel benieuwd nuquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh ik weet het echt niet meer... Kon het zo snel ook niet vinden. Misschien klets ik wel uit mijn nek... Ik zoek ff.
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:41 schreef iBenny het volgende:
Vanavond is een kandidaat van K3 zoekt K3 te zien, die vrijwel zeker in de nieuwe groep komt.
Klik op de spoiler voor meer info, want spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar aanleiding van dit bericht ff dit topic aangemaakt: TAL / [K3 Zoekt K3] Wie gaan de nieuwe K3 vormen?
quote:
Die vond ik professioneler en heeft de kindfactor.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef roos85 het volgende:
Ik vind haar niet beter dan roze tutu meisje van vorige week
Komt niet door je kleur hoor maar we roepen het even 10x, zomaar!quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ze doen ook iets te opzichtelijk lyrisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |