Leuk Toeps! Had van de week ook je HNTM-blog gelezen. Die was ook nice. Schrijf je elke week een stuk over die programma's?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:15 schreef Toeps het volgende:
Haha, dit was top-amusement!
Ik schreef er een stukje over: http://www.fashionmilk.com/recap/kijktip-k3-zoekt-k3
[ afbeelding ]![]()
Tnx!quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk Toeps! Had van de week ook je HNTM-blog gelezen. Die was ook nice. Schrijf je elke week een stuk over die programma's?
Wow.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef Gellarboy het volgende:
Die @Amsterdirk, dat ben ik. Deze uitzending is van afgelopen woensdag. Mensen weten me te vinden op Twitter, inmiddels. En terecht uiteraard.. Zelfs Karen volgt me.
Is mijn hele borst vol nog niet genoeg?quote:
Maar zo komen ze wel auditeren hoor! Zowel de roze tutu als de pigtails al voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
" roze tutu met twee pigtails" is al lang niet meer.
Nee dat zou heel dom zijn. K3 is gewoon een merknaam en dat ga je niet zomaar veranderen. Dan zou je gewoon een nieuwe groep opzetten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zouden ze misschien de groepsnaam niet veranderen? k3 slaat waarschijnlijk straks nergens meer opn
Mwah. 955.000 kijkers is tegenwoordig heel wat voor SBS begrippen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:49 schreef iBenny het volgende:
Er keken gister 955.000 mensen naar K3 zoekt K3. Daarmee verloor het programma van directe concurrenten Flikken Maastricht en You're Back in the Room & Professor Nicolai en Dr. beckand.
Niet verwacht
Had wel verwacht dat Flikken hoger zou scoren, maar YBITR niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:49 schreef iBenny het volgende:
Er keken gister 955.000 mensen naar K3 zoekt K3. Daarmee verloor het programma van directe concurrenten Flikken Maastricht en You're Back in the Room & Professor Nicolai en Dr. beckand.
Niet verwacht
Die zooi van Nicolai en Beckand.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:49 schreef iBenny het volgende:
Niet verwacht
Ze hebben ook 955.000 keer geadverteerd, tot in bizarre varianten toe. Ik had meer gedacht.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah. 955.000 kijkers is tegenwoordig heel wat voor SBS begrippen.
Bij zulke programma's filtert een anonieme eerste jury eerst degenen eruit die ófwel leuk zijn op tv vanwege hun tenenkrommendheid of een emotioneel verhaal, ófwel minimaal een klein kansje hebben om uiteindelijk in K3 te belanden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:53 schreef W00fer het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat er van die 6081 een aantal / hoop gecast zijn....
Je gaat me niet vertellen dat Gertje er zoveel voor zijn neus langs heeft zien komen. Misschien 200, maar geen 6000. Daar heeft de beste man helemaal de tijd niet voor als je een multinational runt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |