Met Klaasje en haar dwarsfluit als de blonde?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:31 schreef iBenny het volgende:
En we hebben de rode nu ook. Top!
K3 is compleet na deze aflevering
Ik mis een paar wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:32 schreef Maartel het volgende:
Ik vond 'r buiten een beetje een blotebillengezicht hebben, maar ze komt dankzij dat introfilmpje en zo op het podium wel tot leven.
De blonde mist toch nogquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:31 schreef iBenny het volgende:
En we hebben de rode nu ook. Top!
K3 is compleet na deze aflevering
Waarschijnlijk kwestie van make-upje en iets strakkere kleding dan zo'n nonchalant shirtje en 't oogt al een stuk meer K3quote:
Het is een eerste auditie hè.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:33 schreef Guanabana het volgende:
Vind haar een beetje jong. En hoe ze daar stond te hupsen... beetje bonte avond niveau.
huh?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Gellarboy het volgende:
Mijn Twitter ONTPLOFTE en dus kon ik alleen maar daar posten. Heb zelfs mijn mede-hardcore fans niet eens in de jury zien zitten op beeld!. Maar ik heb [meningen].
Ik ben echt best wel enorm (als in: énorm) hardcore fan, zeg maar. En ook een paar keer in die hoedanigheid op telvisie geweest. Dus veel van mijn followers kijken ook, en zo werd het een heel ding.quote:
Ah okequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben echt best wel enorm (als in: énorm) hardcore fan, zeg maar. En ook een paar keer in die hoedanigheid op telvisie geweest. Dus veel van mijn followers kijken ook, en zo werd het een heel ding.
Nicequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef Gellarboy het volgende:
Die @Amsterdirk, dat ben ik. Deze uitzending is van afgelopen woensdag. Mensen weten me te vinden op Twitter, inmiddels. En terecht uiteraard.. Zelfs Karen volgt me.
Tofffquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef Gellarboy het volgende:
Die @Amsterdirk, dat ben ik. Deze uitzending is van afgelopen woensdag. Mensen weten me te vinden op Twitter, inmiddels. En terecht uiteraard.. Zelfs Karen volgt me.
Wat een leuk verslag, ik heb er smakelijk om gelachen en herkende het ook...quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:15 schreef Toeps het volgende:
Haha, dit was top-amusement!
Ik schreef er een stukje over: http://www.fashionmilk.com/recap/kijktip-k3-zoekt-k3
[ afbeelding ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |