Echt wel. Jack moet totaal niks hebben van BvdGquote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Automatische updates doen het weer
Hoeveel parameters wil je hier voor hebben?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Automatische updates doen het weer
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:37 schreef GGMM het volgende:
Bedank KingRoland allemaal even.
BUG / Post niet direct zichtbaar
Oke genoeg over Oranje.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Oke genoeg over Jack.
Nu Oranje aub.
Goed afgeveegd ?quote:
Iedereen, qua overacting.quote:
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een unicum dat je dit even moet melden op een internetforum
Helaas nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fok!kers uit de buurt van Lelylaan om jou te bedanken?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heb jij die foto nog van hem?
En terect. Geweldige voetballer. Wat ze zeiden. Een aanvoerder moet rust uitstralenquote:
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
[..]
Helaas nietik neem nu een cola
Hij was er gewoon teveel mee bezig , moet ie niet meer doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bepalende speler, eerste flutwedstrijd en het is nieuws. Tsja...
Zo rustig als van Persie zeker.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
En terect. Geweldige voetballer. Wat ze zeiden. Een aanvoerder moet rust uitstralen
Maakt wekelijks zeer merkwaardige acties, maar dat kan gebeuren in de ZWAARSTE en BESTE competitie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
Janmaat is het lachertje van de premier league
Maldini, Koeman, Maldini, Krol, Wouters......quote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan het weer over Jack gaan?
Van die wedstrijd heb ik wel genoeg gezien.
idd of het gaat over de migranten of Nederlands elftal heeft verloren. Allebei geen verassing. Wat een smakeloos land zijn we tochquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan het weer over Jack gaan?
Van die wedstrijd heb ik wel genoeg gezien.
Af en toequote:
Zeker wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij vond het een leuke wedstrijd waar je nog meer van wil zien?
Het zei ook wel wat dat iedereen hier meteen keihard begon te lachenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik zag dat Bruma werd ingebracht gaf ik de hoop op.
Bruma speelde niet overdreven slecht.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het zei ook wel wat dat iedereen hier meteen keihard begon te lachen
johannes_vermeer en ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wilfred en René appen veel met elkaar.
Moet Lily zich zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wilfred en René appen veel met elkaar.
Deed 't best okay ja.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bruma speelde niet overdreven slecht.
Val je op vrouwen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lekker wjf aan de bar tussen Gijp en Boskamp![]()
Met bril en shirt met paris erop
Terwijl je dat al hebtquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes_vermeer en ik niet.
Terwijl ik herhaaldelijk om zijn nummer gevraagd heb.
Jij zit nog niet in de VBL-SC appgroep ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes_vermeer en ik niet.
Terwijl ik herhaaldelijk om zijn nummer gevraagd heb.
En ook al niet in de Feyenoord appgroep.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zit nog niet in de VBL-SC appgroep ?
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zit nog niet in de VBL-SC appgroep ?
Siggy speelde BMI horendolquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Rosenberg speelde die Van Dijk horendol lol
Ik zou zeggen, probeer het eens.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, is die nog wel juist?
Klopt het dat je rookt?
Ik durf niet. Gare foto man. :Squote:Op vrijdag 4 september 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens.
KingRoland en ik vonden het wel een goed idee.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Derksen is nu wel een beetje Captain Hindsight, alsof iemand erop tegen was dat Robben aanvoerder werd.
Anitaquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Anita zet je dan linksback, Wilfred.
Nee was een grapje. Hij is erg normaalquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wil jij hiermee zeggen dat je Johannes een rare snuiter vindt als hij het daadwerkelijk is
Nooit enorm slecht, nooit enorm goed. Anders had je Kongolo moeten opstellen als linksback die ook geen goede indruk maakt. Anita heeft nog enkele aanvallende kwaliteite, bij Kongolo is dat maar mwah mwah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hoopt dat Blind faalt zodat hij weer bondscoach kan wordenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Basten zat gisteren ook de hele tijd te lachen, die vermaakte zich dus wel.
Gevaarlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:02 schreef GGMM het volgende:
Zo, tijd voor 2 boterhammen met hagelslag. Ik heb zo'n bui.
Ik hoop dat je jeugdpuistjes weer opzettenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:02 schreef GGMM het volgende:
Magere kwark is gezonderquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:02 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat je je vrijdagavond zo productief besteedt!quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het tijd om een klachtmail te schrijven over de Amstel-reclame.
Gewoon houden bij de games. Jammer genoeg speel jij geen games.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hitman.
Dit blijkt mij een slechte film.
Dan ga ik wel met een ander.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hitman.
Dit blijkt mij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hitman.
IK GEEF EEN RONDJE WANT DE PRINTER DOET HET WEERquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
We willen Lau terugquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke reclame.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
IK GEEF EEN RONDJE WANT DE PRINTER DOET HET WEER
Echt, wie verzint dat? Het gaat he-le-maal nergens over.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
IK GEEF EEN RONDJE WANT DE PRINTER DOET HET WEER
Gamen is geen sport.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon houden bij de games. Jammer genoeg speel jij geen games.
GGMM in Twitch Chat wil ik wel eens zien.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Pascalus het volgende:
Ondertussen speel ik Rollercoaster Tycoon 2.
GGMM gaat nu zeggen dat ik mijn vrijdagavond zeer productief besteed.
Bazengame is dat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Pascalus het volgende:
Ik was erg goed met de create achtbaan modus.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Pascalus het volgende:
''create achtbaan modus''quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was erg goed met de create achtbaan modus.
Hij zal wel weer stoned zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''create achtbaan modus''
Wat een aparte vertaling.
Foxquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankzij de Foxgoden krijgt VI beelden.
Just killed a manquote:
quote:
Wist niet dat ze zo vrij van geest is.quote:
Je hebt zelf een open kanaal.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef borisz het volgende:
Vroegah zonden ze nog Fox Sports Centraal uit op het open kanaal.
Waarschijnlijk omdat ie een Rotterdammer isquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kun je geen fan zijn van Zanger Rinus?
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
Deze man lijkt sprekend op Zanger Rinus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |