Oh jaquote:
Anna staat ook niet in de lijst met deelnemers in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
Er missen twee kandidaten in de OP? Ze zijn toch echt met 17 nu . Anna en Jaap staan er nog niet bij.
#Team Anna![]()
Jaap is zeker die ''oude'' man? Geen idee hoe oud hij is btw.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
Er missen twee kandidaten in de OP? Ze zijn toch echt met 17 nu . Anna en Jaap staan er nog niet bij.
#Team Anna![]()
Heb je wel gekeken? Zonder make-up leek ze wel eind 60quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jaap is zeker die ''oude'' man? Geen idee hoe oud hij is btw.
Dat Marian Mudder al 59 is. Dat zou je echt niet zeggen.
Ja, dat is waar. Maar vond haar geen eind 60 lijkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Zonder make-up leek ze wel eind 60
Ik heb ook moeite met kijken, maar wat ze zegt bevalt me tot nu toe meestal wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:10 schreef GwaiLow het volgende:
Die Elle Bandita, vreselijk. Daar kan ik nou echt niet naar kijken
Eerst dacht ik dat ook maar ze is wel tof. Niet van het sociale dat gaat der wel opbreken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:10 schreef GwaiLow het volgende:
Die Elle Bandita, vreselijk. Daar kan ik nou echt niet naar kijken
Ik vond het wel grappig dat ze tijdens zo'n cameragesprek vertelde dat ze merkte dat ze toch niet meteen lekker in de groep lag en nog met niemand echt een klik had.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat ook maar ze is wel tof. Niet van het sociale dat gaat der wel opbreken.
Die kan het nooit lang volhouden, topwijf wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat ook maar ze is wel tof. Niet van het sociale dat gaat der wel opbreken.
Ik vond k-otic vooral leuk vanwege haarquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
#Team Anna![]()
Ik ookquote:Op zondag 6 september 2015 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond k-otic vooral leuk vanwege haar
Fixed, geen dank.quote:Op zondag 6 september 2015 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond k-otic vooral leuk vanwege haar tieten
Tieten met een schijtgezicht zijn ook niet alles hoor..quote:
Zou je door haar gevingerd willen worden?quote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Awsom het volgende:
Hopelijk ligt Elle er binnen één aflevering uit. Wat een verschrikkelijke hork.
Is juist de enige die wat leven in de brouwerij brengt. Ik verheugde me op Klaas van Foute vrienden, maar "Heeeuhhh lekker de hele dag vissen" belooft niet veel humorquote:Op zondag 6 september 2015 19:09 schreef Awsom het volgende:
Hopelijk ligt Elle er binnen één aflevering uit. Wat een verschrikkelijke hork.
Dat ieder voor zichzelf houden ze dus nog geen twee afleveringen vol matig weer.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:03 schreef Odaiba het volgende:
Ze moeten vanavond 2 teams van 8 maken, er blijft er dan eentje over en die is dus de sjaak, want die moet alleen op een ander deel van het eiland verblijven. Ben erg benieuwd wie dat zou zijn?
Ik denk dat dat alleen voor het spelletje is. Bij het wegstemmen zal het wel ieder voor zich zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ieder voor zichzelf houden ze dus nog geen twee afleveringen vol matig weer.
Moet je eens op het voetbalveld kijken.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:34 schreef Cee het volgende:
Wat is dat eigenlijk tegenwoordig met die slechte doodle-tatoeages? Dennis heeft ze ook al.
Hij komt zo!quote:Op donderdag 10 september 2015 20:34 schreef zoem het volgende:
Ik dacht: 'en nu wordt de intro tune gestart', maar nee hoor
Muziekquote:
Die zijn nog redelijk strak/tribal/volgekleurde mouwen. Niet van die halfslachtige kindertekeningen.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Moet je eens op het voetbalveld kijken.
Blijft ugly.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zijn nog redelijk strak/tribal/volgekleurde mouwen. Niet van die halfslachtige kindertekeningen.
Net als Elle Bandita.quote:
Nee joh meneer Flex mag naar huis.quote:
Als ie wil chillen heeft ie just hier geen probleem.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronnie Flex is een zielige jongen.
Misschien moet hij wat drank en drugs nemen.
Nee, tof wijf.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat klopt. Zij moet er zo snel mogelijk uit.
Oke ligt eraan of gruppo Flex of gruppo Teske gaat falen.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:39 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nee joh meneer Flex mag naar huis.
Is zij dat?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:40 schreef Bootje84 het volgende:
Succes met je veganist zijn als je weinig te vreten hebt...
ga lekker vingeren in de bosjes ofzoquote:
Teske ja.quote:
¤¤quote:
Eens. Evi godin.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Nicolette is ook zo'n dom irritant wijf. Ze praat altijd zo te intens.
Evi deed het altijd op zo'n sensuele manier
Eviquote:Op donderdag 10 september 2015 20:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Nicolette is ook zo'n dom irritant wijf. Ze praat altijd zo te intens.
Evi deed het altijd op zo'n sensuele manier
zolang ze niet in mijn bed ligt geef ik geen fuck, tof mens.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:42 schreef DjinN het volgende:
Ik vind Ryanne juist tof! Van mij mag ze ver komen, fuck die looks. Daar draait het om dat eiland toch niet om??!
helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 september 2015 20:42 schreef DjinN het volgende:
Ik vind Ryanne juist tof! Van mij mag ze ver komen, fuck die looks. Daar draait het om dat eiland toch niet om??!
Echt he.....helemaal verweerd door de zon, verzee'd en verstrand 😂😂quote:Op donderdag 10 september 2015 20:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Marian ziet er ook uit alsof ze al 6 jaar op een onbewoond eiland zit.
Geen idee. Aandacht is op de lange termijn denk ik meer waard..quote:Op donderdag 10 september 2015 20:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat zou ze krijgen? Behalve aandacht
Zij en Danny idd.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dat rockwijf is wel echt mijn favoriet, veruit het meest spraakmakende karakter.
Gewoon de manier waaropquote:
Het wordt tijd dat er weer eens onbekenden mee gaan doen die WILLEN voor de uitdaging en niet gaan voor de tvtijd..quote:Op donderdag 10 september 2015 20:46 schreef Moira. het volgende:
Ik haat echt van die kandidaten die gelijk al gaan klagen tijdens de 1e of 2e dagWaarom doe je mee aan ER dan? Je weet dat 't kut wordt.
wat een kutserie is dat jaquote:
Inderdaad, zeg..quote:Op donderdag 10 september 2015 20:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat er weer eens onbekenden mee gaan doen die WILLEN voor de uitdaging en niet gaan voor de tvtijd..
Ik heb het 1 keer gezienquote:Op donderdag 10 september 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat een kutserie is dat ja
Sharon ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:51 schreef 44rdbei het volgende:
En zong er nou iemand door de intro heen![]()
Hoorde ik dat goed.
Is ze ook.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:53 schreef roos94 het volgende:
Marian lijkt zeer emotioneel instabiel
Gingersquote:Op donderdag 10 september 2015 20:53 schreef roos94 het volgende:
Marian lijkt zeer emotioneel instabiel
waarom heb je een nieuwe UIquote:Op donderdag 10 september 2015 20:57 schreef Momo... het volgende:
Zou mooi zijn als Marian meteen doorgaat naar de samensmelting/latere fase.
#teamryannequote:Op donderdag 10 september 2015 20:42 schreef DjinN het volgende:
Yeahhhhhquote:
Deze is veel beter hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom heb je een nieuwe UIik mis je pinguin
inderdaad, bagger want danny en ryanne, maar gelukkig ook ronnie flexquote:
Tom steunen manquote:Op donderdag 10 september 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom heb je een nieuwe UIik mis je pinguin
Vergeet die twee ouwe lullen nietquote:Op donderdag 10 september 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
inderdaad, bagger want danny en ryanne, maar gelukkig ook ronnie flex
in het midden-oosten zijn ze ook goed in hakfilmpjesquote:Op donderdag 10 september 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Haha die Libanees hakt als de beste.
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:02 schreef zoem het volgende:
Je moet ook niet recht naar beneden hakken, maar onder een hoek om er stukken hout uit te krijgen.
Schrijf je in.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:03 schreef zoem het volgende:
Wees blij dat het droog hout is, nat hout is veel veerkrachtiger.
Dat was de grap inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in het midden-oosten zijn ze ook goed in hakfilmpjes
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in het midden-oosten zijn ze ook goed in hakfilmpjes
zat ik ook direct al aan te denken iddquote:Op donderdag 10 september 2015 21:04 schreef NewHorizon het volgende:
Stuur dan alvast 1 iemand vooruit om dat vuur alvast aan te makenof mag dat niet?
Je hebt mij gemist.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:06 schreef Rucola het volgende:
Kut heb vet veel gemist. Veel leuks gemist?
De vuurdoop hequote:Op donderdag 10 september 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah de vuurproef, je verwacht het niet
Dan komt Marianne toch nog goed van pas.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah de vuurproef, je verwacht het niet
Als die bal tussen bepaalde palen niet door past, kan je hem vanaf de bovenkant daar ook op laten leunen. Kan iedereen vuur proberen te makenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe zwaar zou die bal nu echt zijn. Heb niet het idee dat het duwen erg veel energie kost.
2 mensen wegquote:Op donderdag 10 september 2015 21:06 schreef Rucola het volgende:
Kut heb vet veel gemist. Veel leuks gemist?
dat krijg ik ook altijdquote:Op donderdag 10 september 2015 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ze begon het zenuwachtig te krijgen... Top!
Mag dus nietquote:Op donderdag 10 september 2015 21:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zat ik ook direct al aan te denken idd
Ik probeer altijd beetje buiten de lijntjes te lopen. Altijd effectiefquote:
Nee, jij had team 2 voorspeld, dit was team 1.quote:
ik zei team danny verliestquote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, jij had team 2 voorspeld, dit was team 1.
Vuurproeven combineren met andere proeven vind ik sowieso stom, dan gaat het uiteindelijk toch om de vuurproef.quote:
Iddquote:Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vuurproeven combineren met andere proeven vind ik sowieso stom, dan gaat het uiteindelijk toch om de vuurproef.
Doe niet zo raar man, Ronnie is cool.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopen dat Ronnie Flex eruit gaat dan.
Topwijf, goede muzikant ook.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja die
achterlijk en lelijk, wegwezen
*Ronnie is flexquote:Op donderdag 10 september 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man, Ronnie is cool.
Idd, en dat heeft toch vaak meer met mazzel dan met skills te makenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vuurproeven combineren met andere proeven vind ik sowieso stom, dan gaat het uiteindelijk toch om de vuurproef.
Volgens mij is ze niet achterlijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja die
achterlijk en lelijk, wegwezen
lolquote:Op donderdag 10 september 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topwijf, goede muzikant ook.
grapjes maken over vingeren in de bosjes enzo? ga toch weg johquote:Op donderdag 10 september 2015 21:14 schreef Rucola het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet achterlijk.
Wel lelijk, maar heb tot zo ver niks anders gevonden om te bashen behalve d'r uiterlijk. Dus dan heeft dat ook al geen zin meer en is ze waarschijnlijk gewoon tofquote:Op donderdag 10 september 2015 21:14 schreef Rucola het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet achterlijk.
Ben je boos dat je geen kans meer maakt?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
grapjes maken over vingeren in de bosjes enzo? ga toch weg joh
Ik kon daar wel om lachen maar het sloeg niet echt ergens op nee.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
grapjes maken over vingeren in de bosjes enzo? ga toch weg joh
Bij haar?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:16 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ben je boos dat je geen kans meer maakt?
Lelijk om te zeggen, maar ik vind haar idd ook niet moeders mooiste. Ze doet d'r alleen ook geen flikker voor om er een beetje goed uit te zien, dus dat boeit haar wss nietquote:Op donderdag 10 september 2015 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel lelijk, maar heb tot zo ver niks anders gevonden om te bashen behalve d'r uiterlijk. Dus dan heeft dat ook al geen zin meer en is ze waarschijnlijk gewoon tof
Barbies and Zombies vind ik een van de beste Nederlandse producties van de afgelopen 10 jaarquote:
Er was ook iets met anaal fisten meen ik bij spuiten en slikkenquote:
Ja maar S&S is een heel ander niveauquote:Op donderdag 10 september 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was ook iets met anaal fisten meen ik bij spuiten en slikken
Ik drink jou teveel in dubbele hoeveelhedenquote:
Neem aan dat de sterkste uit de groep eruit gaat. Dus zal het Kim/Danny of Kees worden denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:16 schreef Physsic het volgende:
Jaap zei bij RTL Late Night dat hij het supergezellig met Ronnie heeft gehad, dat ze veel hebben gelachen. Dus daarop gebaseerd zou het vreemd zijn als hij er nu al uit gaat.
Ja dat systeem moeten ze eens omgooien, word er al jaren gek vanquote:Op donderdag 10 september 2015 21:18 schreef 44rdbei het volgende:
Oh en we gaan weer de sterkste eruit stemmen![]()
De finale word Teske vs Marian.
hahaha ja zo robinson waardig.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:18 schreef 44rdbei het volgende:
Oh en we gaan weer de sterkste eruit stemmen![]()
De finale word Teske vs Marian.
Ik hoop eigenlijk Kees.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:19 schreef Momo... het volgende:
Ik heb zon gevoel dat ze Kim wegstemmen
Die term gebruiken ze niet meer de laatste jaren, waarschijnlijk omdat het nergens meer op slaat.quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 10 september 2015 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik drink jou teveel in dubbele hoeveelheden
Dan kan ze mooi terug naar haar chickiequote:Op donderdag 10 september 2015 21:20 schreef Roguee het volgende:
Als ze Kim wegstemmen dan...dan...kijk ik niet meer
lozer okquote:Op donderdag 10 september 2015 21:22 schreef 44rdbei het volgende:
Vrijwillig opgegeven voor lozereiland
QFTquote:Op donderdag 10 september 2015 21:22 schreef Moira. het volgende:
"Ik zit hier gewoon op een losereiland."
Jezus Marian, wat had je dan verwacht?Nooit vorige seizoenen gezien?
Is toch logisch dat dat andere team dat wel doet?quote:
Het was of dat, of een ronde automatische immuniteit voor een bepaalde straf ofzoquote:Op donderdag 10 september 2015 21:22 schreef Rucola het volgende:
Ik heb maar 1 er gezien en ik weet zelfs dat op een eiland zitten betekent loser eiland. Gek dat ze dat niet wist.
Ja, maar de teams zullen niet gelijk blijven lijkt me.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is toch logisch dat dat andere team dat wel doet?
Als 8 personen van het winnende team op de sterkste van het verliezende stemmen, en 7 van het verliezende team stemmen op de zwakste van hun team, dan gaat alsnog de sterkste eruit.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:23 schreef Rucola het volgende:
Die radio jongen is niet leuk vind ik.
Zo ver denken ze vaak niet doorquote:Op donderdag 10 september 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de teams zullen niet gelijk blijven lijkt me.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:25 schreef DKUp het volgende:
Wie de fuck denkt Wytze wel niet wie die is
Niet zo goed doordacht inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo ver denken ze vaak niet door
Maar ik vind dit sowieso een beetje een kutregel. Het heeft geen zin om als verliezend team überhaupt na te denken over je stem, het winnende team stemt waarschijnlijk allemaal op dezelfde en dan maakt het geen reet uit wat het verliezende team nog stemt omdat ze altijd in de minderheid zullen zijn qua stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |