Ik vind het nog veel erger voor haar man. Ik zou de scheiding aanvragen.quote:
Ik wist niet of er een man in het spel was, aangezien er alleen stond dat ze moeder is van een dochter en er niet bij stond of ze getrouwd was. Ik denk dat die man het al had zien aankomen een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel erger voor haar man. Ik zou de scheiding aanvragen.
Leest iemand dat?quote:
Soort pre- / post-menopauze idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:09 schreef Leandra het volgende:
Ik zie op de before foto gewoon een vrouw van in de veertig, op de after foto zie ik een 50-plusser die wanhopig probeert jonger te lijken
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:11 schreef Snakey het volgende:
Ik denk dat deze schoenen er beter bij passen.
[ afbeelding ]
Dat zou je met de Telegraaf ook denken, toch is het de grootste krant van Nederland. Dus ongetwijfeld dat de Vrouw ook door heel veel mensen gelezen wordt en serieus genomen wordtquote:
Wat zijn zitschoenen nou weer dan? Dan heb je toch gewoon verkeerd schoeisel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:02 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zijn het typische zitschoenen.... als ze er op gaat lopen zullen ze wel te klein (niet breed genoeg) zijn als ik haar voeten zo zie.
Schoenen waar je alleen in kunt zitten, de foto in de OP is een uitstekend voorbeeld.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat zijn zitschoenen nou weer dan? Dan heb je toch gewoon verkeerd schoeisel.
Schoenen waar je in kunt zitten: dan moeten die schoenen wel erg groot zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schoenen waar je alleen in kunt zitten, de foto in de OP is een uitstekend voorbeeld.
Dit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nou dat!quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:09 schreef Leandra het volgende:
Ik zie op de before foto gewoon een vrouw van in de veertig, op de after foto zie ik een 50-plusser die wanhopig probeert jonger te lijken
Ja, dan heb je verkeerd schoeisel, maar soms, heel soms (en niet in het geval van de OP) zijn schoenen zooo mooi, dat ze het waard zijn om verkeerd gekocht en toch gedragen te worden...en ermee te moeten zittenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Aan die geforceerde glimlach te zien waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou dat!
Wat vreselijk dit. Zou ze er zelf wel tevreden mee zijn? Uiteindelijk is dat wel het belangrijkste natuurlijk.
Een make-under is het ook niet echt met die gekke kleur. Wat zonde. Het kost zeker een half jaar om dat haar weer een beetje fatsoenlijk te krijgen. Dan nog liever die twee Britse dames die iedereen in hun bh op tv willen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:55 schreef NewBalance het volgende:
De bedorven versie van P!nk...
Wel sneu dit. Van degelijk naar verlept. Dit is in geen enkele zin een make over.
Die Dyenne Beekman mag zich diep schamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |