Ik ben er nog niet over uit wat ik ervan vind.quote:
Ik vind'm ook errug lekkerquote:
uhuh. Als ze maar niet cool kids of cum together zingt komt het wel goedquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit ook wel een fijne plaat
Ze is wel pas 18quote:
ze is legaal!quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze is wel pas 18
Ze wordt nu al de opvolgster van Doutzen Kroes genoemd
Ik ben het hier volledig mee eens!quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Hoepel op met je U2
[ afbeelding ]
Bronson keurt 50% van deze post goed.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Hoepel op met je U2
[ afbeelding ]
quote:
tenen/voetenquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Nagel op mijn kleine teen is verdwenen
jawel, maar ik vind voeten maar een lelijk onderdeel van het menselijk lichaam.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar je voeten?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
jawel, maar ik vind voeten maar een lelijk onderdeel van het menselijk lichaam.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
ik vind het meer tijd voor een fashionpost...
wie heeft er iets?
Mijn dank (en tevens mijn stank) is grootquote:
Omdat Dotanquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou zijn er tig duizend platen die je kunt gebruiken bij die Jack van Gelder fragmentjes, waarom moet dan uitgerekend dat Home weer gebruikt worden?![]()
vriendin moet niet intrekken, die moet aftrekken. hihihahahohoquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh da's lekker iddDat hebben wij hier juist op kantoor
Thuis heb ik een Senseo(vroeger had ik filterkoffie, maar toen m'n vriendin introk wou ze graag haar Senseo hebben
)
Ik drink thuis alleen in het weekend koffie dus ik kan er wel mee leven
Hij welquote:
Was het wat ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef Evertjan het volgende:
om 23.00 allemaal naar Radio 2 voor Stenders en zijn nieuwe show
Gevatte opmerking XDquote:
goed plaatje vraag mij eigen alleen of hoe je dat ding te voor schijn haalt als je in bed ligt met je partnet. ''Schat ik heb een speeltje tadaaaa!!''quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:12 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.unilad.co.uk/n(...)sex-toy-behind-them/![]()
sounds good broertje!quote:Op zondag 6 september 2015 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb zojuist gehaktballen genaakt met HJ grand prestige ipv melk. Ben benieuwd
ik zie de fax een dezer dagen wel komenquote:Op zondag 6 september 2015 18:57 schreef SilentChaos het volgende:
Beste gehaktbal ever! Ik zweer het je, heeeeerlijk!
helemaal correct gespeld. Dat op maandag!quote:
hoitjesquote:
Als je het zo stelt klinkt het wel positiefquote:Op maandag 7 september 2015 08:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoitjes
Lekker he de maandag
Een nieuwe maagdelijke week die je weer helemaal mag uitwonen!
quote:Op maandag 7 september 2015 08:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je het zo stelt klinkt het wel positief
Gaan ze wisselen?quote:Op maandag 7 september 2015 09:24 schreef Pandaplint het volgende:
@rachidfinge: Om 12.00u geven @giel3fm en @Frank3FM een persconferentie. #3FM
https://twitter.com/rachidfinge/status/640787237886664704
quote:
Ik denk dat een paar Syriërs een leukere show neerzetten dan Frankquote:Op maandag 7 september 2015 09:38 schreef Pandaplint het volgende:
Wordt vast gewoon iets om aandacht te trekken voor Frank. Een vluchtelingen show misschien?
Dit, want Giel.quote:Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets voor het goede doel is Migrantenprobleem of iets voor het glazen huis
En Frank word erbij betrokken om wat meer aandacht voor z'n programma te krijgenquote:
Precies. Met z'n vluchtelingenlook.quote:Op maandag 7 september 2015 10:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En Frank word erbij betrokken om wat meer aandacht voor z'n programma te krijgen
quote:Op maandag 7 september 2015 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies. Met z'n vluchtelingenlook.
quote:Op maandag 7 september 2015 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies. Met z'n vluchtelingenlook.
Heb ik in geredenquote:
quote:
Hoiquote:
Te grote tieten wel ja... maar goed, het blijven tietenquote:Op maandag 7 september 2015 11:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ksst. Wegwezen SC. Dit is teveel voor jou.
Bom eropquote:Op maandag 7 september 2015 12:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Dit is het, wat flauwhttp://www.013web.nl/programma/4048/frank-3-giel-festival
Cool, Jett Rebel is er ook!quote:Op maandag 7 september 2015 12:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Nou iddquote:Op maandag 7 september 2015 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijke vrouw
[ afbeelding ]
Jep. Ik wou dat ik haar krultang was.quote:Op maandag 7 september 2015 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijke vrouw
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2015 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Jongens, ik heb even iets slechter bereik, dus sorry als ik niet reageer... Ik rij namelijk even een tunnel in:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2015 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Jongens, ik heb even iets slechter bereik, dus sorry als ik niet reageer... Ik rij namelijk even een tunnel in:
[ afbeelding ]
Oceanen vol, Jimmy, oceanenquote:
quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 13:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep. Ik wou dat ik haar krultang was.
Christus te paard.quote:
quote:
Waar gaat je scriptie over?quote:Op maandag 7 september 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou was weer een top bespreking met begeleider over scriptie
Eensquote:
Photoshopquote:
Tja, maar lelijk zal ze niet zijn. Voor een goeie PS heb je toch een degelijke basis nodigquote:
Tering hequote:Op maandag 7 september 2015 15:02 schreef Pino112 het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)ee-aan-jubileum-3fm/
Lekker zuur
Daar heb je een puntquote:Op maandag 7 september 2015 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, maar lelijk zal ze niet zijn. Voor een goeie PS heb je toch een degelijke basis nodig
Ik zou Idris doen.quote:Op maandag 7 september 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die trui! Kijk naar die trui
http://www.buzzfeed.com/v(...)se-r-y65c#.fog90Y6Wdquote:We Know Your Favorite Animal Based On These Random Questions
You got: Panda
Of course pandas are your fave — they’re so fluffy and cute!
Dit soort vragenlijstjes.quote:Op maandag 7 september 2015 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/v(...)se-r-y65c#.fog90Y6Wd
You got: Dolphinquote:Op maandag 7 september 2015 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit vindt mokkeltje niet leukquote:Op maandag 7 september 2015 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was ook niet content met de uitslag.quote:
Wouter vd Goes op NPO Radio 2 al geprobeerd?quote:Op maandag 7 september 2015 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
C&S beginnen bijna elke fucking dag met dat tering Kensington op 538
In de auto naar huis luister ik geen Frank, maar C&S ben ik ook al vanaf gestapt om verschillende redenen:
- KUTmuziek
- Pleurisreclames
Ik denk dat Dhr. De Zwart dat verhaal gewoon onder een sneltoets heeft zitten, bij élke aanleiding waar het maar enigszins kan komt 'ie met zo'n bericht naar buiten.quote:Op maandag 7 september 2015 15:02 schreef Pino112 het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)ee-aan-jubileum-3fm/
Lekker zuur
Nope... ik zet tegenwoordig m'n eigen muziek maar opquote:Op maandag 7 september 2015 16:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wouter vd Goes op NPO Radio 2 al geprobeerd?
Haiquote:
Puppiesquote:Op maandag 7 september 2015 16:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hai
Ik had helemaal nog niet gezegd dat mijn zus 2 puppies heeft sinds vorige week.
Maar gelukkig zijn ze niet van mij. Twee druktemakersquote:
Een triggerfingertje?quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)thbomb.html#commentsquote:Trammelant in radioland. Verdomme dat rijmt. Erik de Zwart (78) van de nog net niet vergeten radiozender Veronica is niet van plan om naar het verjaardagsfeestje van NPO 3FM te komen. De quasicommerciële festivalmonopoliezender wordt in oktober 50 en hebben dan een partijtje (ze vertellen nog niet wat ze gaan doen maar u moet wel uw zwembroek meenemen). De Zwart (83): "We doen niet mee aan een commerciële reclamecampagne van onze concurrent". Tell 'm, Erik (89)! "Bovendien valt er ook niets te vieren. Hilversum 3 is ooit bedacht als alternatief voor de toenmalige zeezender Radio Veronica. Dat is al lang niet meer nodig; er zijn voldoende commerciële muziekstations in Nederland. 3FM, maar ook Radio 2, voegen niets toe aan huidige aanbod". Patsboem in je gezicht. Erik de Zwart (95) dropt die totaal niet rancuneuze truthbomb op Hilversum. Maar zeg eerlijk, NPO 3FM zit inderdaad gewoon bunkerhard de concurrentie te bombarderen met gratis taxpoet (uw geld). Net zoals NPO Televisie. Of NPO Internet. Eigenlijk is er maar één vaste regel nodig voor de publieke subsidieslurpers: als een vergelijkbare productie al te zien en/of horen is bij de commerciëlen, is er geen enkele aanleiding om er nog eens taxpoet tegenaan te gooien. Zet 'm op Erik (102), slopen dat Hilversum!
quote:Op maandag 7 september 2015 17:20 schreef Pandaplint het volgende:
Die leeftijden van Erik de Zwart in dat artikel van Geenstijl
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)thbomb.html#comments
Geenstijl stuurde mij door naarquote:Op maandag 7 september 2015 17:20 schreef Pandaplint het volgende:
Die leeftijden van Erik de Zwart in dat artikel van Geenstijl
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)thbomb.html#comments
Reclame voor Jett Rebelquote:Op maandag 7 september 2015 12:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Is het heel zuur als ik me afvraag waar de opbrengst van dit Frank-charme-offensief festival naartoe gaat?quote:
Ga jij er gezellig heen? Tis toch naast de deur.quote:Op maandag 7 september 2015 18:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het heel zuur als ik me afvraag waar de opbrengst van dit Frank-charme-offensief festival naartoe gaat?
Ik wacht op de eerste interessante naam maar aangezien Jett Rebel al als hoofdact werd bestempeld denk ik dat ik liever thuis met een goed boek over de baardgroei van het Sabaanse klipgeitje op de bank zit.quote:Op maandag 7 september 2015 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga jij er gezellig heen? Tis toch naast de deur.
Eric Corton?quote:
Het frans-nederlands woordenboek is ook een aanrader.quote:Op maandag 7 september 2015 18:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste interessante naam maar aangezien Jett Rebel al als hoofdact werd bestempeld denk ik dat ik liever thuis met een goed boek over de baardgroei van het Sabaanse klipgeitje op de bank zit.
sorry neequote:Op maandag 7 september 2015 19:55 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie net die jongen gehoord over golfen en die Arcade Fire aanvroeg? Dat is mijn vriendje
Welk nummer van Arcade Fire vroeg ie aan? Daar zal ik hem even op keuren.quote:Op maandag 7 september 2015 19:55 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie net die jongen gehoord over golfen en die Arcade Fire aanvroeg? Dat is mijn vriendje
rebellion, neighbourhood #1(tunnels) of rococo. Die waren niet bekend genoeg dus is het Keep The Car Running gewordenquote:Op maandag 7 september 2015 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer van Arcade Fire vroeg ie aan? Daar zal ik hem even op keuren.
Rebellion is toch wel bekender dan Keep the Car Running?quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
rebellion, neighbourhood #1(tunnels) of rococo. Die waren niet bekend genoeg dus is het Keep The Car Running geworden
dat dacht ik ook maar denk niet dat het ooit op 3FM is gedraaid. Die pikten de band pas op bij Neon Bible. Maar ben al lang blij dat er Arcade Fire is gedraaidquote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rebellion is toch wel bekender dan Keep the Car Running?
Goedgekeurd trouwens
165 Arcade Fire We Used To Wait (3fm Radio Edit)quote:Op maandag 7 september 2015 21:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar denk niet dat het ooit op 3FM is gedraaid. Die pikten de band pas op bij Neon Bible. Maar ben al lang blij dat er Arcade Fire is gedraaid
Hij heeft gewoon z'n autocorrect aangezetquote:
Fw:quote:
Volledig nuchter natuurlijk ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben er speciaal vroeg voor naar bed gegaan.
Uiteraard. Maandagavond drink ik zelden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volledig nuchter natuurlijk ook
Is juist de ideale avond daarvoor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Uiteraard. Maandagavond drink ik zelden.
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is juist de ideale avond daarvoor.
Toen ik nog doordeweeks dronk was dat idd de dag die ik WEL vaak oversloegquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Uiteraard. Maandagavond drink ik zelden.
Het is maandag. Dat vind ik reden genoeg. Net zo dat het vandaag dinsdag is. Ook reden genoeg om te drinken.quote:
Juist. Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is maandag. Dat vind ik reden genoeg. Net zo dat het vandaag dinsdag is. Ook reden genoeg om te drinken.
Daarom, ideale ontnuchteringsdag.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik nog doordeweeks dronk was dat idd de dag die ik WEL vaak oversloeg
Ik weet nog een leuk woordgrapje die gebaseerd is op de vraag of Justin Bieber aanwezig isquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel heeft Justin Bieber en aanverwanten betaald om overal gepusht te worden met zijn plaat?
Is Justin?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk woordgrapje die gebaseerd is op de vraag of Justin Bieber aanwezig is
Niet om naar te kijkenquote:
Eens, takkeplaatquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat Piño zegt.
Om 11:30 uur vliegen dus nu ff relaxen op Schiphol.
Ik heb een traditie dat ik altijd een halve liter bier bestel voor ik ga vliegenquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat Piño zegt.
Gaaf man. Veel plezier.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat Piño zegt.
Paar tafeltjes verderop zitten dames al volop aan de witte wijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een traditie dat ik altijd een halve liter bier bestel voor ik ga vliegen
Maar om 11:30 is dat misschien wat vroegToen ik naar NY ging heb ik dat ook maar niet gedaan (toen zat ik rond 7:00 op schiphol ofzo
)
Als je in het vliegtuig zit ben je in elk geval al high!quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar tafeltjes verderop zitten dames al volop aan de witte wijn.
Heb upgrade geboekt dus kunnen altijd in de lucht zuipen.
Ik noteer dit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
Wel even hierheen he Roel:
[ afbeelding ]
Broadway / 112th street (metro 1 op Cathedral Pkwy uitstappen)
Veel (en best goed) eten voor weinig geld!
Vooral leuk als Seinfeld fan (ik dus, weet niet hoe jij erin staatquote:
Tja, je weet nooit in wat voor tijdzone mensen leven op vliegveldenquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar tafeltjes verderop zitten dames al volop aan de witte wijn.
Heb upgrade geboekt dus kunnen altijd in de lucht zuipen.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:38 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Moeten poepen net dat ik gedouched en aangekleed ben
Herkenbaar
Morgenavond.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga je vanavond naar concert Bronson?
NYC > U2quote:
Half 12quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:49 schreef wolfrolf het volgende:
Fijne vakantie heah roel
Hoe laat vlieg je?
Litersquote:
Ik ben een beelddenker, dus bedankt voor dit beeldquote:
quote:
Ras opportunistquote:
Haiquote:
Hoop het.quote:
vertel dat wordt lachenquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
Ik weet nog een grapje met z'n naam
Vertel eens, ik ken 'm nog niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
Ik weet nog een grapje met z'n naam
Mijne ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NYC > U2
Mijn eerste Amerika-ervaring was ook in NYC
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijne ook. Met een drugshond die ongemakkelijk lang aan onze tassen stond te snuffelen. Bleek even later dat het beestje nog een newbie was en zo nu en dan ook graag op etenswaren af ging
.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:37 schreef JDude het volgende:
Zoon ziet de UI van muis. "Sesamstraat kijken!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |