Ik ben er nog niet over uit wat ik ervan vind.quote:
Ik vind'm ook errug lekkerquote:
uhuh. Als ze maar niet cool kids of cum together zingt komt het wel goedquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit ook wel een fijne plaat
Ze is wel pas 18quote:
ze is legaal!quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze is wel pas 18
Ze wordt nu al de opvolgster van Doutzen Kroes genoemd
Ik ben het hier volledig mee eens!quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Hoepel op met je U2
[ afbeelding ]
Bronson keurt 50% van deze post goed.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Hoepel op met je U2
[ afbeelding ]
quote:
tenen/voetenquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Nagel op mijn kleine teen is verdwenen
jawel, maar ik vind voeten maar een lelijk onderdeel van het menselijk lichaam.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar je voeten?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
jawel, maar ik vind voeten maar een lelijk onderdeel van het menselijk lichaam.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
ik vind het meer tijd voor een fashionpost...
wie heeft er iets?
Mijn dank (en tevens mijn stank) is grootquote:
Omdat Dotanquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou zijn er tig duizend platen die je kunt gebruiken bij die Jack van Gelder fragmentjes, waarom moet dan uitgerekend dat Home weer gebruikt worden?![]()
vriendin moet niet intrekken, die moet aftrekken. hihihahahohoquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh da's lekker iddDat hebben wij hier juist op kantoor
Thuis heb ik een Senseo(vroeger had ik filterkoffie, maar toen m'n vriendin introk wou ze graag haar Senseo hebben
)
Ik drink thuis alleen in het weekend koffie dus ik kan er wel mee leven
Hij welquote:
Was het wat ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef Evertjan het volgende:
om 23.00 allemaal naar Radio 2 voor Stenders en zijn nieuwe show
Gevatte opmerking XDquote:
goed plaatje vraag mij eigen alleen of hoe je dat ding te voor schijn haalt als je in bed ligt met je partnet. ''Schat ik heb een speeltje tadaaaa!!''quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:12 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.unilad.co.uk/n(...)sex-toy-behind-them/![]()
sounds good broertje!quote:Op zondag 6 september 2015 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb zojuist gehaktballen genaakt met HJ grand prestige ipv melk. Ben benieuwd
ik zie de fax een dezer dagen wel komenquote:Op zondag 6 september 2015 18:57 schreef SilentChaos het volgende:
Beste gehaktbal ever! Ik zweer het je, heeeeerlijk!
helemaal correct gespeld. Dat op maandag!quote:
hoitjesquote:
Als je het zo stelt klinkt het wel positiefquote:Op maandag 7 september 2015 08:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoitjes
Lekker he de maandag
Een nieuwe maagdelijke week die je weer helemaal mag uitwonen!
quote:Op maandag 7 september 2015 08:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je het zo stelt klinkt het wel positief
Gaan ze wisselen?quote:Op maandag 7 september 2015 09:24 schreef Pandaplint het volgende:
@rachidfinge: Om 12.00u geven @giel3fm en @Frank3FM een persconferentie. #3FM
https://twitter.com/rachidfinge/status/640787237886664704
quote:
Ik denk dat een paar Syriërs een leukere show neerzetten dan Frankquote:Op maandag 7 september 2015 09:38 schreef Pandaplint het volgende:
Wordt vast gewoon iets om aandacht te trekken voor Frank. Een vluchtelingen show misschien?
Dit, want Giel.quote:Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets voor het goede doel is Migrantenprobleem of iets voor het glazen huis
En Frank word erbij betrokken om wat meer aandacht voor z'n programma te krijgenquote:
Precies. Met z'n vluchtelingenlook.quote:Op maandag 7 september 2015 10:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En Frank word erbij betrokken om wat meer aandacht voor z'n programma te krijgen
quote:Op maandag 7 september 2015 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies. Met z'n vluchtelingenlook.
quote:Op maandag 7 september 2015 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies. Met z'n vluchtelingenlook.
Heb ik in geredenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |