Paar tafeltjes verderop zitten dames al volop aan de witte wijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een traditie dat ik altijd een halve liter bier bestel voor ik ga vliegen
Maar om 11:30 is dat misschien wat vroegToen ik naar NY ging heb ik dat ook maar niet gedaan (toen zat ik rond 7:00 op schiphol ofzo
)
Als je in het vliegtuig zit ben je in elk geval al high!quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar tafeltjes verderop zitten dames al volop aan de witte wijn.
Heb upgrade geboekt dus kunnen altijd in de lucht zuipen.
Ik noteer dit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
Wel even hierheen he Roel:
[ afbeelding ]
Broadway / 112th street (metro 1 op Cathedral Pkwy uitstappen)
Veel (en best goed) eten voor weinig geld!
Vooral leuk als Seinfeld fan (ik dus, weet niet hoe jij erin staatquote:
Tja, je weet nooit in wat voor tijdzone mensen leven op vliegveldenquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar tafeltjes verderop zitten dames al volop aan de witte wijn.
Heb upgrade geboekt dus kunnen altijd in de lucht zuipen.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:38 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Moeten poepen net dat ik gedouched en aangekleed ben
Herkenbaar
Morgenavond.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga je vanavond naar concert Bronson?
NYC > U2quote:
Half 12quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:49 schreef wolfrolf het volgende:
Fijne vakantie heah roel
Hoe laat vlieg je?
Litersquote:
Ik ben een beelddenker, dus bedankt voor dit beeldquote:
quote:
Ras opportunistquote:
Haiquote:
Hoop het.quote:
vertel dat wordt lachenquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
Ik weet nog een grapje met z'n naam
Vertel eens, ik ken 'm nog niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
Ik weet nog een grapje met z'n naam
Mijne ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NYC > U2
Mijn eerste Amerika-ervaring was ook in NYC
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijne ook. Met een drugshond die ongemakkelijk lang aan onze tassen stond te snuffelen. Bleek even later dat het beestje nog een newbie was en zo nu en dan ook graag op etenswaren af ging
.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:37 schreef JDude het volgende:
Zoon ziet de UI van muis. "Sesamstraat kijken!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |