Hij heeft gewoon z'n autocorrect aangezetquote:
Fw:quote:
Volledig nuchter natuurlijk ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben er speciaal vroeg voor naar bed gegaan.
Uiteraard. Maandagavond drink ik zelden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volledig nuchter natuurlijk ook
Is juist de ideale avond daarvoor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Uiteraard. Maandagavond drink ik zelden.
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is juist de ideale avond daarvoor.
Toen ik nog doordeweeks dronk was dat idd de dag die ik WEL vaak oversloegquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Uiteraard. Maandagavond drink ik zelden.
Het is maandag. Dat vind ik reden genoeg. Net zo dat het vandaag dinsdag is. Ook reden genoeg om te drinken.quote:
Juist. Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is maandag. Dat vind ik reden genoeg. Net zo dat het vandaag dinsdag is. Ook reden genoeg om te drinken.
Daarom, ideale ontnuchteringsdag.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik nog doordeweeks dronk was dat idd de dag die ik WEL vaak oversloeg
Ik weet nog een leuk woordgrapje die gebaseerd is op de vraag of Justin Bieber aanwezig isquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel heeft Justin Bieber en aanverwanten betaald om overal gepusht te worden met zijn plaat?
Is Justin?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk woordgrapje die gebaseerd is op de vraag of Justin Bieber aanwezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |